In jouw link staat aangegeven dat de stoelen niet zelfstandig kunnen staan, maar op een ONDERgrond gemonteerd moeten worden. Waaronder hout dus.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Biscoopstoelen moeten wel aan de grond gemonteerd worden
Gaat dat wel lukken met jou contructie van hout
http://www.bioscoopstoele(...)sbioscoop-c-267.html
Ja hoor. Ik denk dat veel bioscopen ook gewoon hout hebben en het is nu juist ook een prima materiaal om een stoel op vast te zetten.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Biscoopstoelen moeten wel aan de grond gemonteerd worden
Gaat dat wel lukken met jou contructie van hout
hm handig ja.. prijs per stuk.. maar tis wel 1 koop :/ zet er dan gewoon 280 euro neer :/quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Beschrijving8 rode bioscoopstoelen, gebruikt/ in goede staat. inclusief bekerhouders. zitting niet opklapbaar. 4 gemonteerd op spaanplaat voor stabiliteit en overige 4 op een verhoging van spaanplaat voor tribune effect. 35 euro per stuk. vaste prijs, één koop.
http://link.marktplaats.nl/483379632
Lijkt me cheap en de spaanplaat zit er al onder
Nee, alleen maar reclame voor sigaretten. Dat is een gat in de markt, het mag nl. niet in gewone bioscopen. Zo betalen wij dan weer ons huis...quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:51 schreef Copycat het volgende:
Begin jij elke film straks ook met tien minuten lang een still met 'Je eigen stoel, een goed gevoel' op het scherm te vertonen?
In welke zin bedoel je? De zitting is opklapbaar, de leuning kan een beetje kantelen. Meer is er niet. Meer is ook niet nodig lijkt mij.quote:Is de zitting van deze bioscoopstoel trouwens verzetbaar?
Op die manier (hoewel ik meteen constateer dat ik in de VS kennelijk nooit de goede bioscopen bezoek)... Nee, dat kan niet. Is ook niet nodig. Er is een VIP sectie.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:56 schreef Copycat het volgende:
Ik bedoel dat je met je lichaamsgewicht de zitting een stukje kunt verschuiven. Zoals Amerikaanse biosstoelen en de zittingen in de eersteklas treinstellen.
Is dit een verkapte sollicitatie?quote:Heb je iemand gecharterd als cigarette girl?
Duidelijk! Ik ben het ook niet in alle bioscopen die ik heb bezocht tegengekomen, maar wel in een aantal in de VS. Dus het ligt niet aan jou. Vond het wel een relaxte feature.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:14 schreef DS4 het volgende:
Op die manier (hoewel ik meteen constateer dat ik in de VS kennelijk nooit de goede bioscopen bezoek)... Nee, dat kan niet. Is ook niet nodig. Er is een VIP sectie.
Hij lag er te dik bovenop, hè?quote:Is dit een verkapte sollicitatie?
als ze er echt werk van willen maken als in een echte bioscoop zoals je weleens in sommige Amerikaanse rijkemanshuizen ziet dan verwacht ik iets zoals onderstaand.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:35 schreef Mastroianni het volgende:
Wat voor bioscoop apparatuur heb je gekocht? Wel iets serieus of gewoon een Sony setje?
Ik neem aan dat jij wel eens bezoek hebt in huis en dat het aantal aanwezigen best wel eens op of boven de 8 uit kan komen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:29 schreef Doodloper het volgende:
Ben ik de enige die het raar vindt om een VIP ding in je thuisbios te maken?
Ik zou zorgen dat elke gast hetzelfde zit, niet dat de helft in relaxte stoelen zit en de andere helft in 'doodgewone biosstoelen'.
Is de vraag of we dat gaan doen, of wekt de foto de suggestie dat we nu al verlichting aangebracht hebben?quote:
Er komt wel verlichting, alleen geen led in de plinten...quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jammer vindt dat altijd wel mooi en prettig indirecte verlichting in een donkere ruimte.
Bovendien kan je gemakkelijk je op de grond gevallen popcorn vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |