Yup gewoon nog 2.quote:Op maandag 12 september 2011 16:42 schreef RanTheMan het volgende:
Ik kan zo snel niet alles quoten, maar ASAP maaktte de nr 12, expanadles 2 heb ik niet geteld, want die moet nog uitkomen toch? maar had geen verschiol gemaakt..
Krijgt ASAP nu nog dubbele punten?
Jep!quote:Op maandag 12 september 2011 16:42 schreef RanTheMan het volgende:
Ik kan zo snel niet alles quoten, maar ASAP maaktte de nr 12, expanadles 2 heb ik niet geteld, want die moet nog uitkomen toch? maar had geen verschiol gemaakt..
Krijgt ASAP nu nog dubbele punten?
Mijn stelregel: als de trailer uit is, kan ik vragen over stellenquote:Op maandag 12 september 2011 16:52 schreef picodealion het volgende:
Overigens hoeft een film die nog moet uitkomen niet perse fout te zijn hoor. Maar de vraagsteller beslist, dus geen probleem.
is dr al een trailer van dan? ff opzoeken, of wordt ik dan weer uitgeslotenquote:Op maandag 12 september 2011 16:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mijn stelregel: als de trailer uit is, kan ik vragen over stellen
Je bent nooit uitgesloten, Ran.quote:Op maandag 12 september 2011 16:56 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
is dr al een trailer van dan? ff opzoeken, of wordt ik dan weer uitgesloten
je hebt gelijk, als ik je hoedje had gezien had ik je t punt wel gegundquote:Op maandag 12 september 2011 16:55 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ik dacht: ik probeer het gewoon, want ik wist toch geen andere filmZou wel de 12e film zijn geweest...
Nog 2quote:Op maandag 12 september 2011 17:51 schreef DragonFodder het volgende:
romeo must die
unleashed
lethal weapon 4
the expendables
cradle 2 the grave?
the expendables 2![]()
en nog eentje waarin ie tegen zichzelf vecht.. The one?
quote:Op maandag 12 september 2011 18:08 schreef Muis006 het volgende:
The Mummy: huppeldepup of the Dragon Emperor!
Hehe, geen rush hourquote:
the forbidden kingdom?quote:
quote:
Face/Off?quote:Op maandag 12 september 2011 20:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Van welke film is dit de Duitse ondertitel?
[..]
Muis006 +1quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 20:24 schreef DragonFodder het volgende:
1. Austin Powers
2. o.a. Shrek, maar ook rat race volgens mij
3. Highlander
4. Geen idee
5. Notting Hill
4 gok ik op een Tarantino. Reservoir Dogs?quote:
quote:
ik heb geen bezwaarquote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef Muis006 het volgende:
Arctura heeft verbindingsproblemen en kan geen vraag stellen. Iemand bezwaar als ik het punt aan DF geef? Die had er meer goed ook nog.
haha!quote:Op maandag 12 september 2011 20:49 schreef Michelangelo2 het volgende:
5 keer Jurassic Park?
En ik hoorde Crazy Frog
Ik anders niet. Niet bewust althansquote:
quote:
da's resp. 1 en 2quote:
nope.quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 21:02 schreef dekatophetspek het volgende:
beverley hills cop
X-Files the movie
quote:Op maandag 12 september 2011 21:22 schreef DragonFodder het volgende:
blues brothers![]()
hair![]()
jesus christ superstar![]()
the wiz![]()
west side story![]()
grease![]()
bedoel je zoiets?
quote:Op maandag 12 september 2011 21:22 schreef Michelangelo2 het volgende:
Walk the Line![]()
The Doors![]()
Control![]()
Woodstock![]()
Amadeus![]()
quote:Op maandag 12 september 2011 21:23 schreef Sands het volgende:
Amadeus![]()
The Red Shoes![]()
Departures![]()
Almost Famous![]()
Once![]()
quote:Op maandag 12 september 2011 21:24 schreef kawa4 het volgende:
dirty dancing,![]()
grease![]()
hair![]()
saturday night fever![]()
west side story![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 21:31 schreef wyccie het volgende:
Die over Springsteen.... I am here of Here I am of iets dergelijks.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 21:41 schreef wyccie het volgende:
Sound of Music
Chicago
Coalminer's daughter
La Vie en Rose
Tenzij die ook een andere titel heeft niet. Zal t zo nog ff extra checken...quote:
Ik ga dan ook heel vaak die lijstjes af op zoek naar iets om te gaan kijkenquote:Op maandag 12 september 2011 21:46 schreef Michelangelo2 het volgende:
Sands kent gewoon al die ICheckmovies-lijstjes uit zijn hoofd
Trivia van welke filmquote:Tom Cruise was originally signed on to star in this film, but had to turn it down because he was still filming Eyes Wide Shut.
Michel +1quote:
Alweer? Kom nou, normaal staan heel die topics vol met Hollywoodvragen van de laatste 10 jaar, waar ik niks mee kan. En daarnaast heeft iedereen deze film natuurlijk gezienquote:
Jup, wat dacht je dan?quote:Op maandag 12 september 2011 22:04 schreef picodealion het volgende:
Welke volgorde? Chronologisch (dus verloop van de film)?
Het duurde even voor ik überhaupt doorhad dat alles uit dezelfde film kwamquote:Op maandag 12 september 2011 22:05 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Jup, wat dacht je dan?
Quote 3 plaatje 2 natuurlijk
quote:Op maandag 12 september 2011 22:05 schreef FireFox1 het volgende:
1 - 5![]()
2 - 1/3![]()
3 - 2![]()
4 - 6![]()
5 - 7/8![]()
6 - 4![]()
Eindelijk een western die ik ook kenquote:
quote:
Zitten ook dubbele bij dus.quote:
Iets met een brug.quote:Op maandag 12 september 2011 22:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik kan me de man op plaatje 4 eigenlijk helemaal niet herinneren
Het gaat niet om het moment van het plaatje, eigenlijk gaat het erom wie er op het plaatje staat. Misschien een beetje onduidlijkquote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
ik kan me ook helemaal niet herinneren dat Lee een vna die quotes zegt op het moment van het plaatje
quote:Op maandag 12 september 2011 22:22 schreef picodealion het volgende:
En ik denk eigenlijk dat 6 dan ook nog een keer Clint is.
David Carradinequote:Op dinsdag 13 september 2011 09:23 schreef Hulkio het volgende:
Vast Donald... achternaam zo geen idee.
ik moet denken aan een komedie, mooi diverse interpretatiesquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:25 schreef DragonFodder het volgende:
iets zegt me dat die vent op het punt staat iets gruwelijks mee te maken
quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:52 schreef Asap het volgende:
Wie ligt hier en welke film?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:55 schreef hornage het volgende:
Jean Claude van Damme, Universal Soldier?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:06 schreef RanTheMan het volgende:
toch niet rob roy? hij oogt nog redelijk jong...
is dat die reus uit Harry Potter?quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
is dat die reus uit Harry Potter?
Gisteren nog genoemd in Slowchatquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:13 schreef picodealion het volgende:
Ah, Robbie Coltrane? Geen zin om al die tinypics plaatjes naar imgur te uploaden, ken de film toch niet.
star warsquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:15 schreef Asap het volgende:
A prince and a fellowship of companions set out to rescue his bride from a fortress of alien invaders who have arrived on their home planet.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:16 schreef picodealion het volgende:
We hebben het over Coltrane gehad (ook op de meet), maar deze film kan ik me niks van herinneren qua slowchat.
quote:Op maandag 12 september 2011 15:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
krabt de katten van de trap.
[..]
Ik denk ook niet dat een ander het zou raden, ik dacht misschien Sam nog, maar helaas ook niet. Ik wou de hint ook niet gebruiken, maar anders blijft het te lang stilliggenquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:23 schreef picodealion het volgende:
Omdat het ook nog eens een hint is die verwijst naar de SC, wat dus voor anderen wellich niet helemaal fair is.
Nouja, Krull danmaar.
Jup, anders had ik er nog wel wat meer bij gevraagdquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
Makkie dacht ik, totdat ik 5 zag
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik kan me überhaupt niet herinneren dat Leon iets zegt
Ook dat is correct.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:32 schreef Asap het volgende:
En Hasta La Vista zegt hij volgens mij alleen in deel 2
ik d8 dat t uit dezelfde film komt als: "do you feel lucky punk"quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:31 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nope, toch echt Sudden Impact.
En dan nog was het punt voor Asap geweest he.
quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:40 schreef RanTheMan het volgende:
of iets met king arthur?
plaatje komt me niet bekend voor maar de setting doet me aan zoiets denken
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:40 schreef picodealion het volgende:
Is dat Maggie Gyllenhaal?
De film ziet er veel ouder uit overigens maar ze lijkt er wel op.
het moet zoiets zijn vermoed ik, heb nog 2 opties al heb ik daadwerkelijk geen ideequote:Op dinsdag 13 september 2011 11:45 schreef Asap het volgende:
[..], je hebt er al aardig wat genoemd
Deze ook nog
quote:
Laatst deed ik deze, dat was geen succes (ondanks Sean Connery in de filmquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:49 schreef RanTheMan het volgende:
heheh mocht ook wel, was al bang dat ik iets moest spellen als lady guinnevere, oid
sorry met filmnamen bedoelde ik de film titels, de monster of alien naam boeit nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
1=facehugger
2=E.T.
3=
4=howard the duck
5=
6=
7=Stripe
8=
9=is dat Kong? beetje onduidelijk plaatje
10=
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
1=Alien![]()
3=Monsters Vs. Aliens![]()
7=Gremlins![]()
8=The Hitchhiker's Guide to the Galaxy![]()
9=King Kong![]()
10 ken ik ook ergens van, maar kom er even niet op.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
![]()
![]()
5 is niet louis gosset jr. toch? of wel?
quote:
Stand september 2011:quote:
Bedoelde je Enemy Mine? Daar ziet ie er heel anders uit.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
5 is niet louis gosset jr. toch? of wel?
Daar bedoelde ik dan natuurlijk enemy mine mee en niet louis zoals hij normaal is natuurlijkquote:
ja dusquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Bedoelde je Enemy Mine? Daar ziet ie er heel anders uit.
Nooit van gehoord ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:24 schreef RanTheMan het volgende:
6 was dollmann vs domanic tools, maar die is alleen op band uitgekomen
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
2 the fog
3 the bucket list
5 magnolia
quote:
Dat is nu 3 namen uit Love Actually, 1 uit Trainspotting en 1 uit The Bucket Listquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:30 schreef Muis006 het volgende:
Ik herken alleen trainspotting en Love Actually![]()
Van de eerste: Ewan McGregor
Van LA: Liam Neeson, Alan Rickman, Hugh Grant
E: Morgan Freeman, uit de derde
2 voor The Fogquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
oh namen ook nog
adrienne barbeau
rob bottin
julianne moore
tom cruise
jack nicholson
william h macy
phillip seymour hoffman
ik heb nergens meer dan 3 posts gedaan, of geldt t voor alle totale posts, dan verdienen de heren hierboven ook een opmerking!quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:37 schreef Patch het volgende:
@RanTheMan; aub niet meer dan 3 posts voordat de vraagsteller een reactie heeft gepost.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:38 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik heb nergens meer dan 3 posts gedaan, of geldt t voor alle totale posts, dan verdienen de heren hierboven ook een opmerking!
en waar is de 4e dan als t niet meer dan 3 posts mag zijn...quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:39 schreef Patch het volgende:
king arthur
knights of the round table
arthur
zijn 3 posts...
Oh, gelukkig heb ik The Shawshank Redemption gezien, dus ik weet alvast 2 acteurs. De rest laat ik aan anderen over.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ok ik ben even lunchen en laat jullie achter met een mooie link puzzel.
Ik wil een link (film - acteur - film - acteur - film etc.) van The Fog naar The Mist dan naar In the Mouth of Madness en eindigend bij The Shawshank Redemption. Degene met de kortste link als ik terug van lunch komt, krijgt het punt. Geen dubbele films/acteurs gebruiken.
dat zeg ik toch niet meer dan 3 achter elkaar, maar Sam doet bij de vorige vraag precies t zelfde, maar daar lees ik dan niets over...quote:
Oh, Patch bedoelt niet meer dan 2, oftewel niet 3 of meer. Foei, Patchquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:43 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet meer dan 3 achter elkaar, maar Sam doet bij de vorige vraag precies t zelfde, maar daar lees ik dan niets over...
oh dat zie ik wel staan, niet meer dan 2 antwoorden geven, maar als ik zo dit topic doorspit zijn dr wel meer die dat doen, meest recente voorbeeld is SAM recht boven patch zn post, maar die naam lees ik dan weer niet, apart gezeur vind ik ditquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh, Patch bedoelt niet meer dan 2, oftewel niet 3 of meer. Foei, Patch.
Maar zie de OP Ran, daar staat het allemaal in.
Sam geeft idd ook 3 antwoorden voordat ik heb gepost.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
oh dat zie ik wel staan, niet meer dan 2 antwoorden geven, maar als ik zo dit topic doorspit zijn dr wel meer die dat doen, meest recente voorbeeld is SAM recht boven patch zn post, maar die naam lees ik dan weer niet, apart gezeur vind ik dit
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Sam geeft idd ook 3 antwoorden voordat ik heb gepost.
Foei sam.
Je mag maximaal twee posts posten voordat je moet wachten of deze posts goed- of afgekeurd worden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
oh dat zie ik wel staan, niet meer dan 2 antwoorden geven, maar als ik zo dit topic doorspit zijn dr wel meer die dat doen, meest recente voorbeeld is SAM recht boven patch zn post, maar die naam lees ik dan weer niet, apart gezeur vind ik dit
Patch is gewoon onze ordehandhaver binnen FMT, ook niet echt een dankbare klus, maar hij doet het met vervequote:Op dinsdag 13 september 2011 12:52 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
eigenlijk zou patch dit moeten posten
John Carpenterquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:10 schreef picodealion het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat jij 'm alsnog wel krijgt hoor.
Heb nog nooit van In the Mouth of Madness gehoord..
quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:10 schreef picodealion het volgende:
Heb nog nooit van In the Mouth of Madness gehoord..
Nee Jurgen Prochnow is bekendquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik heb geen idee wie Rahda is, maar verder helemaal goed
Beter dan Pitch Black?!quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Das Boot is anders een veel betere film dan al die films bij elkaar
Ik had het over je spelling
quote:
quote:
Ik ben laatste paar maanden wat pauze aan het houden. Vorige maand had ik een lichte terugslag.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:31 schreef Asap het volgende:
je staat nog laag in de ranglijst, niet van je gewend
Dat was dan ook precies de reden dat dat het laatste plaatje wasquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:28 schreef DragonFodder het volgende:
Gokje op Rumble Fish, maar die heb ik nooit gezien. Eigenlijk vooral gebaseerd op de visjes in het aquarium
Ik doorzie je!quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat was dan ook precies de reden dat dat het laatste plaatje was
Uit welke film?quote:: I'd offer you a beer, but it seems you blew up my bar.
Wel?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:42 schreef Baszh het volgende:
Die kwam laatst ook al voorbij, toen wist ik hem niet - helaas ook niet onthouden wat het was
quote:Arnold Schwarzenegger: Have fun.
Ik ben hem ook weer vergetenquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:42 schreef Baszh het volgende:
Die kwam laatst ook al voorbij, toen wist ik hem niet - helaas ook niet onthouden wat het was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |