abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101895134
Ok ik ben even lunchen en laat jullie achter met een mooie link puzzel.

Ik wil een link (film - acteur - film - acteur - film etc.) van The Fog naar The Mist dan naar In the Mouth of Madness en eindigend bij The Shawshank Redemption. Degene met de kortste link als ik terug van lunch komt, krijgt het punt. Geen dubbele films/acteurs gebruiken.
This is the way the world ends
Not with a bang but a whimper
Mijn reviews
pi_101895140
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:37 schreef Patch het volgende:
@RanTheMan; aub niet meer dan 3 posts voordat de vraagsteller een reactie heeft gepost.
ik heb nergens meer dan 3 posts gedaan, of geldt t voor alle totale posts, dan verdienen de heren hierboven ook een opmerking!
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  dinsdag 13 september 2011 @ 12:39:38 #253
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_101895161
king arthur
knights of the round table
arthur

zijn 3 posts...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_101895173
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:38 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

ik heb nergens meer dan 3 posts gedaan, of geldt t voor alle totale posts, dan verdienen de heren hierboven ook een opmerking!

:7.
pi_101895177
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:39 schreef Patch het volgende:
king arthur
knights of the round table
arthur

zijn 3 posts...
en waar is de 4e dan als t niet meer dan 3 posts mag zijn...
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_101895189
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ok ik ben even lunchen en laat jullie achter met een mooie link puzzel.

Ik wil een link (film - acteur - film - acteur - film etc.) van The Fog naar The Mist dan naar In the Mouth of Madness en eindigend bij The Shawshank Redemption. Degene met de kortste link als ik terug van lunch komt, krijgt het punt. Geen dubbele films/acteurs gebruiken.
Oh, gelukkig heb ik The Shawshank Redemption gezien, dus ik weet alvast 2 acteurs. De rest laat ik aan anderen over.

8)7.
pi_101895278
quote:
16s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:40 schreef picodealion het volgende:

[..]

:7.
dat zeg ik toch niet meer dan 3 achter elkaar, maar Sam doet bij de vorige vraag precies t zelfde, maar daar lees ik dan niets over...
pi_101895315
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:43 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

dat zeg ik toch niet meer dan 3 achter elkaar, maar Sam doet bij de vorige vraag precies t zelfde, maar daar lees ik dan niets over...
Oh, Patch bedoelt niet meer dan 2, oftewel niet 3 of meer. Foei, Patch o|O.

Maar zie de OP Ran, daar staat het allemaal in :P.
pi_101895457
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:45 schreef picodealion het volgende:

[..]

Oh, Patch bedoelt niet meer dan 2, oftewel niet 3 of meer. Foei, Patch o|O.

Maar zie de OP Ran, daar staat het allemaal in :P.
oh dat zie ik wel staan, niet meer dan 2 antwoorden geven, maar als ik zo dit topic doorspit zijn dr wel meer die dat doen, meest recente voorbeeld is SAM recht boven patch zn post, maar die naam lees ik dan weer niet, apart gezeur vind ik dit
pi_101895498
Ik weet maar 1 acteur uit In the Mouth of Madness...
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_101895539
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:49 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

oh dat zie ik wel staan, niet meer dan 2 antwoorden geven, maar als ik zo dit topic doorspit zijn dr wel meer die dat doen, meest recente voorbeeld is SAM recht boven patch zn post, maar die naam lees ik dan weer niet, apart gezeur vind ik dit
Sam geeft idd ook 3 antwoorden voordat ik heb gepost.

Foei sam o|O.
pi_101895561
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:51 schreef picodealion het volgende:

[..]

Sam geeft idd ook 3 antwoorden voordat ik heb gepost.

Foei sam o|O.
:') eigenlijk zou patch dit moeten posten
pi_101895592
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:49 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Je mag maximaal twee posts posten voordat je moet wachten of deze posts goed- of afgekeurd worden.
Als er maar een antwoord mogelijk is (slechts 1 film wordt gevraagd) dan mag je maar een gok per post doen.
Als er meer films gevraagd worden (bv doe mij maar 10 van..) dan mag je meerdere films in een post gokken.

Hopelijk is het zo iets duidelijker. Ik moest er in het begin ook erg aan wennen, maar het geeft anderen een kans mee te spelen, als ze wat minder snel typen. ;)

En terugkijkende is Sam ook in overtreding natuurlijk :+
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_101895877
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:52 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

:') eigenlijk zou patch dit moeten posten
Patch is gewoon onze ordehandhaver binnen FMT, ook niet echt een dankbare klus, maar hij doet het met verve :P

Niet te persoonlijk aantrekken, iedereen krijgt die opmerkingen en dat houdt het een beetje overzichtelijk :)
pi_101896041
Ik kom er niet uit (2x Sam Neill), maar misschien dat iemand anders een 2e naam voor In the Mouth of Madness heeft... ;(

The Fog -- JLC -- True Lies -- Arnie -- Expendables -- Bruce Willis -- Surrogates -- Rahda Mitchell -- Silent Hill -- Laurie Holden -- The Mist -- Thomas Jane -- Deep Blue Sea -- SLJ -- Jurassic Park -- Sam Neill -- In the Mouth of Madness -- Sam Neill -- Event Horizon -- Fishburne -- Mystic River? -- Tim Robbins -- Shawshank Redemption
pi_101896121
Ik heb zo'n vermoeden dat jij 'm alsnog wel krijgt hoor.

Heb nog nooit van In the Mouth of Madness gehoord..
pi_101896165
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:10 schreef picodealion het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat jij 'm alsnog wel krijgt hoor.

John Carpenter :{w

Doe mee met het toernooi en ga de films van hem kijken o|O
pi_101896186
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:10 schreef picodealion het volgende:
-O- :N

Dan geef ik jullie nog meer namen voor ItMoM: Charlton Heston, Jürgen Prochnow en Hayden Christensen.
Mijn reviews
pi_101896285
The Fog -- JLC -- True Lies -- Arnie -- Expendables -- Bruce Willis -- Surrogates -- Rahda Mitchell -- Silent Hill -- Laurie Holden -- The Mist -- Thomas Jane -- Deep Blue Sea -- SLJ -- Star Wars: Attack of the Clones -- Hayden Christensen -- In the Mouth of Madness -- Sam Neill -- Event Horizon -- Fishburne -- Mystic River? -- Tim Robbins -- Shawshank Redemption
pi_101896303
Ah, netjes opgelost.
pi_101896435
Ik heb geen idee wie Rahda is, maar verder helemaal goed :P

asap+1

Stand september 2011:
31 Patch
30 Asap
25 DragonFodder
20 picodealion
19 Michelangelo2
18 Sands
17 RanTheMan
14 Gillingham
12 Baszh
10 SamuelofSEK
9 Dekatophetspek
7 FireFox1
7 lamers
6 Doff
5 De-Sombrero
5 InTrePidIvity
4 Njosnavelin
3 victorinox
3 Shmekel
3 asianmoon
3 Muis006
2 Daywalk3
2 SaintOfKillers
2 PintuR
2 ShaolN
2 Dopekoe
2 Flitspaal
2 YellowBlacks
1 Tem
1 wyccie
1 Hulkio
1 hornage
Mijn reviews
pi_101896528
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik heb geen idee wie Rahda is, maar verder helemaal goed :P

Nee Jurgen Prochnow is bekend :P

Radha komt uit Pitch Black, Silent Hill, The Crazies, Rogue etc. Leuke dame hoor ;)
pi_101896584
Das Boot is anders een veel betere film dan al die films bij elkaar :P
Ik had het over je spelling :P
Mijn reviews
pi_101896639
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Das Boot is anders een veel betere film dan al die films bij elkaar :P
Ik had het over je spelling :P
Beter dan Pitch Black?! :{w
pi_101896661
Nu ik het toch over Vin Diesel heb, graag de 2 films van hem met de slechtste rating:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')