ik heb nergens meer dan 3 posts gedaan, of geldt t voor alle totale posts, dan verdienen de heren hierboven ook een opmerking!quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:37 schreef Patch het volgende:
@RanTheMan; aub niet meer dan 3 posts voordat de vraagsteller een reactie heeft gepost.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:38 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik heb nergens meer dan 3 posts gedaan, of geldt t voor alle totale posts, dan verdienen de heren hierboven ook een opmerking!
en waar is de 4e dan als t niet meer dan 3 posts mag zijn...quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:39 schreef Patch het volgende:
king arthur
knights of the round table
arthur
zijn 3 posts...
Oh, gelukkig heb ik The Shawshank Redemption gezien, dus ik weet alvast 2 acteurs. De rest laat ik aan anderen over.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ok ik ben even lunchen en laat jullie achter met een mooie link puzzel.
Ik wil een link (film - acteur - film - acteur - film etc.) van The Fog naar The Mist dan naar In the Mouth of Madness en eindigend bij The Shawshank Redemption. Degene met de kortste link als ik terug van lunch komt, krijgt het punt. Geen dubbele films/acteurs gebruiken.
dat zeg ik toch niet meer dan 3 achter elkaar, maar Sam doet bij de vorige vraag precies t zelfde, maar daar lees ik dan niets over...quote:
Oh, Patch bedoelt niet meer dan 2, oftewel niet 3 of meer. Foei, Patchquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:43 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet meer dan 3 achter elkaar, maar Sam doet bij de vorige vraag precies t zelfde, maar daar lees ik dan niets over...
oh dat zie ik wel staan, niet meer dan 2 antwoorden geven, maar als ik zo dit topic doorspit zijn dr wel meer die dat doen, meest recente voorbeeld is SAM recht boven patch zn post, maar die naam lees ik dan weer niet, apart gezeur vind ik ditquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh, Patch bedoelt niet meer dan 2, oftewel niet 3 of meer. Foei, Patch.
Maar zie de OP Ran, daar staat het allemaal in.
Sam geeft idd ook 3 antwoorden voordat ik heb gepost.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
oh dat zie ik wel staan, niet meer dan 2 antwoorden geven, maar als ik zo dit topic doorspit zijn dr wel meer die dat doen, meest recente voorbeeld is SAM recht boven patch zn post, maar die naam lees ik dan weer niet, apart gezeur vind ik dit
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Sam geeft idd ook 3 antwoorden voordat ik heb gepost.
Foei sam.
Je mag maximaal twee posts posten voordat je moet wachten of deze posts goed- of afgekeurd worden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
oh dat zie ik wel staan, niet meer dan 2 antwoorden geven, maar als ik zo dit topic doorspit zijn dr wel meer die dat doen, meest recente voorbeeld is SAM recht boven patch zn post, maar die naam lees ik dan weer niet, apart gezeur vind ik dit
Patch is gewoon onze ordehandhaver binnen FMT, ook niet echt een dankbare klus, maar hij doet het met vervequote:Op dinsdag 13 september 2011 12:52 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
eigenlijk zou patch dit moeten posten
John Carpenterquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:10 schreef picodealion het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat jij 'm alsnog wel krijgt hoor.
Heb nog nooit van In the Mouth of Madness gehoord..
quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:10 schreef picodealion het volgende:
Heb nog nooit van In the Mouth of Madness gehoord..
Nee Jurgen Prochnow is bekendquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik heb geen idee wie Rahda is, maar verder helemaal goed
Beter dan Pitch Black?!quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Das Boot is anders een veel betere film dan al die films bij elkaar
Ik had het over je spelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |