quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:40 schreef RanTheMan het volgende:
of iets met king arthur?
plaatje komt me niet bekend voor maar de setting doet me aan zoiets denken
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:40 schreef picodealion het volgende:
Is dat Maggie Gyllenhaal?
De film ziet er veel ouder uit overigens maar ze lijkt er wel op.
het moet zoiets zijn vermoed ik, heb nog 2 opties al heb ik daadwerkelijk geen ideequote:Op dinsdag 13 september 2011 11:45 schreef Asap het volgende:
[..], je hebt er al aardig wat genoemd
Deze ook nog
quote:
Laatst deed ik deze, dat was geen succes (ondanks Sean Connery in de filmquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:49 schreef RanTheMan het volgende:
heheh mocht ook wel, was al bang dat ik iets moest spellen als lady guinnevere, oid
sorry met filmnamen bedoelde ik de film titels, de monster of alien naam boeit nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
1=facehugger
2=E.T.
3=
4=howard the duck
5=
6=
7=Stripe
8=
9=is dat Kong? beetje onduidelijk plaatje
10=
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
1=Alien![]()
3=Monsters Vs. Aliens![]()
7=Gremlins![]()
8=The Hitchhiker's Guide to the Galaxy![]()
9=King Kong![]()
10 ken ik ook ergens van, maar kom er even niet op.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
![]()
![]()
5 is niet louis gosset jr. toch? of wel?
quote:
Stand september 2011:quote:
Bedoelde je Enemy Mine? Daar ziet ie er heel anders uit.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
5 is niet louis gosset jr. toch? of wel?
Daar bedoelde ik dan natuurlijk enemy mine mee en niet louis zoals hij normaal is natuurlijkquote:
ja dusquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Bedoelde je Enemy Mine? Daar ziet ie er heel anders uit.
Nooit van gehoord ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:24 schreef RanTheMan het volgende:
6 was dollmann vs domanic tools, maar die is alleen op band uitgekomen
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
2 the fog
3 the bucket list
5 magnolia
quote:
Dat is nu 3 namen uit Love Actually, 1 uit Trainspotting en 1 uit The Bucket Listquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:30 schreef Muis006 het volgende:
Ik herken alleen trainspotting en Love Actually![]()
Van de eerste: Ewan McGregor
Van LA: Liam Neeson, Alan Rickman, Hugh Grant
E: Morgan Freeman, uit de derde
2 voor The Fogquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
oh namen ook nog
adrienne barbeau
rob bottin
julianne moore
tom cruise
jack nicholson
william h macy
phillip seymour hoffman
ik heb nergens meer dan 3 posts gedaan, of geldt t voor alle totale posts, dan verdienen de heren hierboven ook een opmerking!quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:37 schreef Patch het volgende:
@RanTheMan; aub niet meer dan 3 posts voordat de vraagsteller een reactie heeft gepost.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:38 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik heb nergens meer dan 3 posts gedaan, of geldt t voor alle totale posts, dan verdienen de heren hierboven ook een opmerking!
en waar is de 4e dan als t niet meer dan 3 posts mag zijn...quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:39 schreef Patch het volgende:
king arthur
knights of the round table
arthur
zijn 3 posts...
Oh, gelukkig heb ik The Shawshank Redemption gezien, dus ik weet alvast 2 acteurs. De rest laat ik aan anderen over.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ok ik ben even lunchen en laat jullie achter met een mooie link puzzel.
Ik wil een link (film - acteur - film - acteur - film etc.) van The Fog naar The Mist dan naar In the Mouth of Madness en eindigend bij The Shawshank Redemption. Degene met de kortste link als ik terug van lunch komt, krijgt het punt. Geen dubbele films/acteurs gebruiken.
dat zeg ik toch niet meer dan 3 achter elkaar, maar Sam doet bij de vorige vraag precies t zelfde, maar daar lees ik dan niets over...quote:
Oh, Patch bedoelt niet meer dan 2, oftewel niet 3 of meer. Foei, Patchquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:43 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet meer dan 3 achter elkaar, maar Sam doet bij de vorige vraag precies t zelfde, maar daar lees ik dan niets over...
oh dat zie ik wel staan, niet meer dan 2 antwoorden geven, maar als ik zo dit topic doorspit zijn dr wel meer die dat doen, meest recente voorbeeld is SAM recht boven patch zn post, maar die naam lees ik dan weer niet, apart gezeur vind ik ditquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh, Patch bedoelt niet meer dan 2, oftewel niet 3 of meer. Foei, Patch.
Maar zie de OP Ran, daar staat het allemaal in.
Sam geeft idd ook 3 antwoorden voordat ik heb gepost.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
oh dat zie ik wel staan, niet meer dan 2 antwoorden geven, maar als ik zo dit topic doorspit zijn dr wel meer die dat doen, meest recente voorbeeld is SAM recht boven patch zn post, maar die naam lees ik dan weer niet, apart gezeur vind ik dit
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Sam geeft idd ook 3 antwoorden voordat ik heb gepost.
Foei sam.
Je mag maximaal twee posts posten voordat je moet wachten of deze posts goed- of afgekeurd worden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
oh dat zie ik wel staan, niet meer dan 2 antwoorden geven, maar als ik zo dit topic doorspit zijn dr wel meer die dat doen, meest recente voorbeeld is SAM recht boven patch zn post, maar die naam lees ik dan weer niet, apart gezeur vind ik dit
Patch is gewoon onze ordehandhaver binnen FMT, ook niet echt een dankbare klus, maar hij doet het met vervequote:Op dinsdag 13 september 2011 12:52 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
eigenlijk zou patch dit moeten posten
John Carpenterquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:10 schreef picodealion het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat jij 'm alsnog wel krijgt hoor.
Heb nog nooit van In the Mouth of Madness gehoord..
quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:10 schreef picodealion het volgende:
Heb nog nooit van In the Mouth of Madness gehoord..
Nee Jurgen Prochnow is bekendquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik heb geen idee wie Rahda is, maar verder helemaal goed
Beter dan Pitch Black?!quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Das Boot is anders een veel betere film dan al die films bij elkaar
Ik had het over je spelling
quote:
quote:
Ik ben laatste paar maanden wat pauze aan het houden. Vorige maand had ik een lichte terugslag.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:31 schreef Asap het volgende:
je staat nog laag in de ranglijst, niet van je gewend
Dat was dan ook precies de reden dat dat het laatste plaatje wasquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:28 schreef DragonFodder het volgende:
Gokje op Rumble Fish, maar die heb ik nooit gezien. Eigenlijk vooral gebaseerd op de visjes in het aquarium
Ik doorzie je!quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat was dan ook precies de reden dat dat het laatste plaatje was
Uit welke film?quote:: I'd offer you a beer, but it seems you blew up my bar.
Wel?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:42 schreef Baszh het volgende:
Die kwam laatst ook al voorbij, toen wist ik hem niet - helaas ook niet onthouden wat het was
quote:Arnold Schwarzenegger: Have fun.
Ik ben hem ook weer vergetenquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:42 schreef Baszh het volgende:
Die kwam laatst ook al voorbij, toen wist ik hem niet - helaas ook niet onthouden wat het was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |