Michel +1quote:
Alweer? Kom nou, normaal staan heel die topics vol met Hollywoodvragen van de laatste 10 jaar, waar ik niks mee kan. En daarnaast heeft iedereen deze film natuurlijk gezienquote:
Jup, wat dacht je dan?quote:Op maandag 12 september 2011 22:04 schreef picodealion het volgende:
Welke volgorde? Chronologisch (dus verloop van de film)?
Het duurde even voor ik überhaupt doorhad dat alles uit dezelfde film kwamquote:Op maandag 12 september 2011 22:05 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Jup, wat dacht je dan?
Quote 3 plaatje 2 natuurlijk
quote:Op maandag 12 september 2011 22:05 schreef FireFox1 het volgende:
1 - 5![]()
2 - 1/3![]()
3 - 2![]()
4 - 6![]()
5 - 7/8![]()
6 - 4![]()
Eindelijk een western die ik ook kenquote:
quote:
Zitten ook dubbele bij dus.quote:
Iets met een brug.quote:Op maandag 12 september 2011 22:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik kan me de man op plaatje 4 eigenlijk helemaal niet herinneren
Het gaat niet om het moment van het plaatje, eigenlijk gaat het erom wie er op het plaatje staat. Misschien een beetje onduidlijkquote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
ik kan me ook helemaal niet herinneren dat Lee een vna die quotes zegt op het moment van het plaatje
quote:Op maandag 12 september 2011 22:22 schreef picodealion het volgende:
En ik denk eigenlijk dat 6 dan ook nog een keer Clint is.
David Carradinequote:Op dinsdag 13 september 2011 09:23 schreef Hulkio het volgende:
Vast Donald... achternaam zo geen idee.
ik moet denken aan een komedie, mooi diverse interpretatiesquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:25 schreef DragonFodder het volgende:
iets zegt me dat die vent op het punt staat iets gruwelijks mee te maken
quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:52 schreef Asap het volgende:
Wie ligt hier en welke film?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:55 schreef hornage het volgende:
Jean Claude van Damme, Universal Soldier?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:06 schreef RanTheMan het volgende:
toch niet rob roy? hij oogt nog redelijk jong...
is dat die reus uit Harry Potter?quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
is dat die reus uit Harry Potter?
Gisteren nog genoemd in Slowchatquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:13 schreef picodealion het volgende:
Ah, Robbie Coltrane? Geen zin om al die tinypics plaatjes naar imgur te uploaden, ken de film toch niet.
star warsquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:15 schreef Asap het volgende:
A prince and a fellowship of companions set out to rescue his bride from a fortress of alien invaders who have arrived on their home planet.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:16 schreef picodealion het volgende:
We hebben het over Coltrane gehad (ook op de meet), maar deze film kan ik me niks van herinneren qua slowchat.
quote:Op maandag 12 september 2011 15:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
krabt de katten van de trap.
[..]
Ik denk ook niet dat een ander het zou raden, ik dacht misschien Sam nog, maar helaas ook niet. Ik wou de hint ook niet gebruiken, maar anders blijft het te lang stilliggenquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:23 schreef picodealion het volgende:
Omdat het ook nog eens een hint is die verwijst naar de SC, wat dus voor anderen wellich niet helemaal fair is.
Nouja, Krull danmaar.
Jup, anders had ik er nog wel wat meer bij gevraagdquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
Makkie dacht ik, totdat ik 5 zag
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik kan me überhaupt niet herinneren dat Leon iets zegt
Ook dat is correct.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:32 schreef Asap het volgende:
En Hasta La Vista zegt hij volgens mij alleen in deel 2
ik d8 dat t uit dezelfde film komt als: "do you feel lucky punk"quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:31 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nope, toch echt Sudden Impact.
En dan nog was het punt voor Asap geweest he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |