abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101892335
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 22:53 schreef Liyu het volgende:
Ongelofelijk dit. Dat iemand een kind keihard dooreen rammelt omdat het al 12 uur onafgebroken huilt kan ik nog wel enigzins begrijpen (niet goedkeuren).
Begrijpen en niet goedkeuren, ik begrijp het niet |:(
Het is heel simpel. Hij doelt erop dat hij kan begrijpen dat een ouder doordraait als een kind 12 uur non stop jankt, en het vervolgens het kind schud (uit wanhoop) Hij keurt dat gedrag echter wel af.

verder echt gruwelijk dat iemand een weerloze baby note bene van je eigen vlees en bloed zo kan martelen :(
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 13 september 2011 @ 11:32:17 #53
3542 Gia
User under construction
pi_101893223
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 18:31 schreef Capi het volgende:
zullen psychisch niet helemaal in orde zijn dunkt me
Tuurlijk joh, gewoon een pilletje erin, een paar gesprekstherapietjes eroverheen en ze kunnen zo weer de maatschappij in. Niks aan de hand.

Ja, het komt voor dat mensen hun hele leven mishandeld zijn en daardoor psychisch zo'n klap hebben gehad dat ze daardoor in hun latere leven altijd problemen zullen hebben.
Maar een baby martelen op zo'n manier heeft niks te maken met psychisch niet in orde. Nee, dan ben je gewoon een monster. En ja, er zijn mensen die zonder psychische oorzaak monsterlijk gedrag kunnen vertonen.
pi_101893473
Ronduit walgelijk , ik ben benieuwd welke straf erop staat.

En 8 jaar krijgen als je je kinderen de nek doorsliced....? WTF !? :'( :{
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_101893574
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 08:52 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik ken een man die vroeger zijn beide jonge kinderen de nek doorsneed. Heeft 8 jaar gezeten en nu weer vrouw en kinderen. Ja, eigen kinderen.
Leuk als je als kind van zo'n vader achter diens voorgeschiedenis komt. Dan sta je meteen te shaken als hij roept "en nou je bord leegeten, want anderssss....!!!!!" :X
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_101893762
Wat is dat toch de laatste tijd? De één slaat zijn tienerdochter de hersens in, de ander hangt zijn kind op en maakt er foto's van. Nu weer een stel dat hun eigen kind doodmartelt.
Zijn we collectief aan het doordraaien, ofzoiets?
  dinsdag 13 september 2011 @ 11:52:24 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101893869
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 11:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat is dat toch de laatste tijd? De één slaat zijn tienerdochter de hersens in, de ander hangt zijn kind op en maakt er foto's van. Nu weer een stel dat hun eigen kind doodmartelt.
Zijn we collectief aan het doordraaien, ofzoiets?
Nee, we weten het alleen al voor het goed en wel gebeurd is.
Vroeger was het een bericht in de krant geweest, de krant die de helft van de mensen niet leest, en de ingeslagen hersens van de tienerdochter was amper een bericht geweest, want in België.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_101895966
Dachten de ouders dat hun kind bezeten was door demonen?
  dinsdag 13 september 2011 @ 14:04:56 #59
3542 Gia
User under construction
pi_101898119
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:05 schreef Poppenkastpop het volgende:
Ik denk dat zulke lui gewoon geen waarde hechten aan het leven van welk levend wezen dan ook.

Van die mensen die als klein jochie al katten in brand stak, of kikkers de pootjes uitrukte. Dat soort schatjes.

Tegenwoordig heeft dat, natuurlijk, een stempeltje. Alsof dat iets oplost!
pi_101898460
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 11:32 schreef Gia het volgende:
En ja, er zijn mensen die zonder psychische oorzaak monsterlijk gedrag kunnen vertonen.
Lolwut?
pi_101898558
Zal dit geen eerwraak zijn jongens?
pi_101898660
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lolwut?
Dat is de psychiatrische observatiekliniek van het Ministerie van Gia.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  dinsdag 13 september 2011 @ 14:25:10 #63
3542 Gia
User under construction
pi_101898672
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lolwut?
Jij wilt zeggen dat iemand die uit een bepaalde overtuiging iemand vermoord op een beestachtige manier (keel doorsnijden bijvoorbeeld) per definitie een psychische stoornis heeft?

Een moslim die uit geloofsovertuiging zijn dochter doodt, omdat ze 'overspelig' was, is psychisch gestoord? Protestantse Ieren die Katholieke Ieren doodden waren psychisch gestoord?

Lekker makkelijk. Op die manier is niemand eigenlijk meer verantwoordelijk voor zijn daden, want....psychisch gestoord. "Kon er niks aan doen"
  dinsdag 13 september 2011 @ 14:29:00 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101898778
Hou toch eens op overal een anti-moslim topic van te maken.

Overigens heeft het hebben van een psychische stoornis over het algemeen geen gunstige invloed op de strafmaat, die bestaat dan immers meestal ook uit TBS.
En bij TBS heb je niet de garantie dat je na een paar jaar weer buiten staat.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 13 september 2011 @ 14:35:25 #65
3542 Gia
User under construction
pi_101898949
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:29 schreef Leandra het volgende:

Overigens heeft het hebben van een psychische stoornis over het algemeen geen gunstige invloed op de strafmaat, die bestaat dan immers meestal ook uit TBS.
Die kerel die ik ken, ja persoonlijk, stond anders na 8 jaar weer op straat. Ondanks TBS.

En ik maak er geen anti-moslim topic van, dat lees jij erin. Ik haal meer geloven aan en het feit dat je iets kan doen vanuit een geloofsovertuiging of andere vreemde overtuiging.
Als het hebben van een overtuiging, die kan aanzetten tot moord, per definitie een psychische stoornis aanduidt, dan is iedereen die gelooft dus in feite psychisch gestoord.
pi_101899049
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:35 schreef Gia het volgende:

[..]

Die kerel die ik ken, ja persoonlijk, stond anders na 8 jaar weer op straat. Ondanks TBS.

En ik maak er geen anti-moslim topic van, dat lees jij erin. Ik haal meer geloven aan en het feit dat je iets kan doen vanuit een geloofsovertuiging of andere vreemde overtuiging.
Als het hebben van een overtuiging, die kan aanzetten tot moord, per definitie een psychische stoornis aanduidt, dan is iedereen die gelooft dus in feite psychisch gestoord.
Maar waar haal jij vandaan dat iedereen die een moord pleegt 'psychisch gestoord' wordt verklaard?
pi_101899188
Als het moslims waren geweest stond dat wel in het bericht, sowieso. Wat een feit is; het zijn zieke mensen. Ik vermoed dat die mensen een erg laag niveau hadden (gehandicapt), anders doe je samen niet zoiets engs. Denk ik.

Wat wel zo is; ik zat laatst in het vliegtuig naast een vrouw die ook een pasgeboren baby bij zich had. Dat pasgeboren babytje zat ook constant te huilen (was een vlucht van ongeveer acht uur lang) en die moeder ging op een gegeven moment dat kindje ook keihard heen en weer rammelen en vervolgens slaan op zijn gezichtje. Ik schrok me echt dood, dat kind gaat er alleen maar harder van huilen natuurlijk, dus heb ik gevraagd of ik het babytje even moest overnemen, waar ze me wel dankbaar voor was want daarna viel die vrouw meteen in slaap.

Maar ik begrijp dus best dat je je ergert aan een baby die constant huilt, best frustrerend ook. Maar om zoiets te doen?! Dan ben je gewoon ziek.
pi_101899435
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:29 schreef Leandra het volgende:

Een stoornis is zeker wel een reden voor een lagere straf. TBS is geen straf. Dat wordt weleens vergeten.
  dinsdag 13 september 2011 @ 15:36:26 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101900712
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Een stoornis is zeker wel een reden voor een lagere straf. TBS is geen straf. Dat wordt weleens vergeten.
Dat kan wel zijn, maar ik heb liever 10 jaar zonder TBS dan 6 jaar plus TBS.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:35:07 #70
3542 Gia
User under construction
pi_101902888
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:38 schreef Nyce het volgende:

[..]

Maar waar haal jij vandaan dat iedereen die een moord pleegt 'psychisch gestoord' wordt verklaard?
Omdat Capi er, zonder achtergrond te weten, al vanuit gaat dat deze mensen wel psychisch gestoord moeten zijn.

Als je daar bij voorbaat al vanuit gaat, heb je, denk ik, het idee dat alleen mensen met een psychische stoornis kunnen moorden.
pi_101903019
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:35 schreef Gia het volgende:

[..]

Omdat Capi er, zonder achtergrond te weten, al vanuit gaat dat deze mensen wel psychisch gestoord moeten zijn.
Als je daar bij voorbaat al vanuit gaat, heb je, denk ik, het idee dat alleen mensen met een psychische stoornis kunnen moorden.
Sorry, maar als je een baby op deze manier vermoordt (sowieso een baby vermoorden al), dan kan je niet anders dan psychisch gestoord zijn.

opzettelijk gruwelijk te hebben mishandeld. De twee zouden hun kindje hebben geschud, geslagen, gestompt, en op de grond hebben gegooid. Ook bewerkten ze de voetjes van de baby met een brandend voorwerp.

Heeft verder niks met andere moorden te maken.
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:44:42 #72
3542 Gia
User under construction
pi_101903327
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:38 schreef Mpj het volgende:

[..]

Sorry, maar als je een baby op deze manier vermoordt (sowieso een baby vermoorden al), dan kan je niet anders dan psychisch gestoord zijn.

opzettelijk gruwelijk te hebben mishandeld. De twee zouden hun kindje hebben geschud, geslagen, gestompt, en op de grond hebben gegooid. Ook bewerkten ze de voetjes van de baby met een brandend voorwerp.

Heeft verder niks met andere moorden te maken.
Maar je hebt wel begrip voor die vrouw in het vliegtuig?

Wat als haar baby aan die mishandeling overleden was? Was die vrouw dan psychisch gestoord?
pi_101903893
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:44 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar je hebt wel begrip voor die vrouw in het vliegtuig?

Wat als haar baby aan die mishandeling overleden was? Was die vrouw dan psychisch gestoord?
Ik begrijp sowieso dat ze het vervelend vond dat het kindje constant aan het huilen was, begrijp ik van deze mensen ook. Ik zou me ook ergeren. Máár dit verhaal vind ik totaal niet te vergelijken met de situatie in het vliegtuig; urenlange vlucht, zelf niet geslapen/24u wakker, stressen, haasten.

Alhoewel ik het ook niet normaal vond dat ze dat kindje sloeg (vandaar ook de zin ''ik schrok me dood'' en dat ik het kindje overnam), kan ik niet zeggen dat die vrouw psychisch gestoord is gezien alle omstandigheden. Komt er ook nog bij dat het gebeuren in het vliegtuig niet te vergelijken is met deze mishandeling (bah :r ).

Maar als jouw kindje constant huilt dan probeer je dat op te lossen op een normale manier, dat doen normaal denkende mensen. Kan je er niet tegen en kan je jezelf niet beheersen, wees dan tenminste verstandig en zoek hulp bij je partner of iemand anders. En al helemaal als je samen bent en je kind zodanig mishandelt dat hij/zij overlijdt, nee, dan spoor je gewoon niet, dan ben je echt ziek.
pi_101903916
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:05 schreef Poppenkastpop het volgende:
Zal wel zoiets achter hebben gezeten ja. Afrikaanse paps en mams, iets met geesten uitdrijven enzo. Komt vaker voor in die culturen.
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 13 september 2011 @ 17:03:06 #75
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_101904142
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 09:15 schreef Harlon het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Stoffers

Mwah, vrouwen zijn niet altijd even logisch of rationeel.
:{ weg goede humeur
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_101904289
Een jaartje TBS en ze mogen vast weer vrijuit.
  dinsdag 13 september 2011 @ 17:07:36 #77
3542 Gia
User under construction
pi_101904340
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:57 schreef Mpj het volgende:
Ik begrijp sowieso dat ze het vervelend vond dat het kindje constant aan het huilen was, begrijp ik van deze mensen ook. Ik zou me ook ergeren. Máár dit verhaal vind ik totaal niet te vergelijken met de situatie in het vliegtuig; urenlange vlucht, zelf niet geslapen/24u wakker, stressen, haasten.
Wat als jij nu niet in dit vliegtuig had gezeten en je leest in de krant dat een kindje in een vliegtuig is doodgeslagen en geschud? Had je dan geoordeeld dat de dader wel gestoord moet zijn, want iemand met zijn volle verstand doet dat niet?

Nee. En dat is dus mijn punt. Er zijn mensen die moorden en doodslag plegen met hun volle verstand. Zelfs soms met voorbedachte rade, soms uit religieuze motieven.

Capi oordeelt heel snel dat deze mensen wel gestoord zullen zijn. Hoeft dus niet.
pi_101904627
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:07 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat als jij nu niet in dit vliegtuig had gezeten en je leest in de krant dat een kindje in een vliegtuig is doodgeslagen en geschud? Had je dan geoordeeld dat de dader wel gestoord moet zijn, want iemand met zijn volle verstand doet dat niet?

Nee. En dat is dus mijn punt. Er zijn mensen die moorden en doodslag plegen met hun volle verstand. Zelfs soms met voorbedachte rade, soms uit religieuze motieven.

Capi oordeelt heel snel dat deze mensen wel gestoord zullen zijn. Hoeft dus niet.
Dan had ik wel zo geoordeeld, want dan moet je wel erg hard + lang schudden en slaan. Waardoor je in mijn ogen al niet spoort aangezien je simpelweg een keer moet ophouden en al helemaal bij een kleine baby.

Natuurlijk zijn er mensen die moorden plegen met het volle verstand, bijv. door jaloezie/in een opwelling. Maar dan ben je toch alsnog niet helemaal 100%? Je hebt jezelf toch in de hand? Het is wel een leven. Inderdaad ook religieuze motieven, maar is dat nou ziekigheid of dommigheid? Persoonlijk denk ik dan weer allebei, jij weer niet. Ik vind moorden iig niet te begrijpen en per definitie inderdaad ziek, behalve moorden uit zelfbescherming.
pi_101907639
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 22:29 schreef LXIV het volgende:
Ongelofelijk dit. Dat iemand een kind keihard dooreen rammelt omdat het al 12 uur onafgebroken huilt kan ik nog wel enigzins begrijpen (niet goedkeuren). Maar dat is dan in een opwelling. Maar hete voorwerpen tegen de voetjes houden is gewoon psychopathisch.
En dat ze het met z'n tweeen doen, helemaal bizar. Dat er ééntje geflipt is, ok.
Denk ik ook inderdaad. Puur sadisme.
pi_101907688
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:04 schreef Gia het volgende:

Tegenwoordig heeft dat, natuurlijk, een stempeltje. Alsof dat iets oplost!
Sinds wanneer zijn stempeltjes er om iets op te lossen?
pi_101907753
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 16:23 schreef Ciske- het volgende:
Maar mogelijk wel toekomstige.
Mwah, laten we hopen dat deze lui gewoon niet meer vrijkomen.
pi_101907776
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 11:32 schreef Gia het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, gewoon een pilletje erin, een paar gesprekstherapietjes eroverheen en ze kunnen zo weer de maatschappij in. Niks aan de hand.

Ja, het komt voor dat mensen hun hele leven mishandeld zijn en daardoor psychisch zo'n klap hebben gehad dat ze daardoor in hun latere leven altijd problemen zullen hebben.
Maar een baby martelen op zo'n manier heeft niks te maken met psychisch niet in orde. Nee, dan ben je gewoon een monster. En ja, er zijn mensen die zonder psychische oorzaak monsterlijk gedrag kunnen vertonen.
Nee, het is volkomen gezond en logisch psychopatisch gedrag. 8)7 Psychopaten kan je met een pilletje niet genezen, het zijn vaak monsters, maar daarom is het nog wel een stoornis. Op geen manier wil ik daarmee impliceren dat ze ontoerekeningsvatbaar waren overigens.
pi_101907879
ballen en kut eraf schieten lijkt me de enige oplossing
pi_101908020
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:58 schreef Jahr00n het volgende:
ballen en kut eraf schieten lijkt me de enige oplossing
Kut eraf? Dan is er nog een baarmoeder dude.. :')
pi_101908279
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:03 schreef NaughtyBuns het volgende:

[..]

Kut eraf? Dan is er nog een baarmoeder dude.. :')
Ik probeerde me ook al een beeld te vormen hoe "een kut er af" er uit zou moeten zien....lukt me nog steeds niet. :{
pi_101908417
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 22:29 schreef LXIV het volgende:
Ongelofelijk dit. Dat iemand een kind keihard dooreen rammelt omdat het al 12 uur onafgebroken huilt kan ik nog wel enigzins begrijpen (niet goedkeuren). Maar dat is dan in een opwelling. Maar hete voorwerpen tegen de voetjes houden is gewoon psychopathisch.
En dat ze het met z'n tweeen doen, helemaal bizar. Dat er ééntje geflipt is, ok.
Precies. Dit soort mensen zijn wat mij betreft echt mislukt. Verliezen voor mij ook de kwalificatie als mens. Weg laten rotten in een kerker wat mij betreft. Van kinderen blijf je gewoon af.
Whatever...
pi_101932704
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 16:42 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Wat mij betreft wel.
Ik sluit me bij jullie aan
SuperNatural
  woensdag 14 september 2011 @ 12:20:28 #88
3542 Gia
User under construction
pi_101933731
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:13 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Precies. Dit soort mensen zijn wat mij betreft echt mislukt. Verliezen voor mij ook de kwalificatie als mens. Weg laten rotten in een kerker wat mij betreft. Van kinderen blijf je gewoon af.
Helemaal mee eens. En dus geen gezeik: "ja maar ze zijn psychisch niet in orde".

Weg ermee, uit de maatschappij. Opsluiten en sleuteltje weggooien. Eten gooi je gewoon vanaf een afstandje door de tralies. Drinken doen ze maar uit de kraan.
pi_101933936
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 12:20 schreef Gia het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. En dus geen gezeik: "ja maar ze zijn psychisch niet in orde".

Weg ermee, uit de maatschappij. Opsluiten en sleuteltje weggooien. Eten gooi je gewoon vanaf een afstandje door de tralies. Drinken doen ze maar uit de kraan.
Gelukkig bedenk jij de straffen niet :)
pi_101934020
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 12:27 schreef Nyce het volgende:

[..]

Gewoon 240 uur dienstverlening en dan is de kous af.... volgens jaar 'maken' ze gewoon weer een kindje.... is tenslotte 'je recht'... want je hebt je straf uitgezeten.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_101934074
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:06 schreef FL_Freak het volgende:
Een jaartje TBS en ze mogen vast weer vrijuit.
Nou.... eerst nog het proef verlof hè.... je kan dit soort monsters niet direct full time los laten op de maatschappij... eerst moet gekeken worden of ze geen misdrijven begaan tijdens hun verlof, dat is het risico dat de maatschappij maar over moet hebben voor de wens om monsters te rehabiliteren :')
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_101934400
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 12:27 schreef Nyce het volgende:

[..]

_O-
pi_101935804
quote:
2s.gif Op maandag 12 september 2011 16:29 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Belachelijk eigenlijk. Als je dieren mishandeld mag je ze ook in sommige gevallen ook nooit meer hebben.
Geloof me dat als dit stel ooit nog een baby krijgen at die baby meteen wordt afgenomen.

Verschrikkelijk, begrijp echt niet waarom ze dit gedaan hebben, dat is maargoed ook denk ik.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 14 september 2011 @ 13:54:44 #94
3542 Gia
User under construction
pi_101936361
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 13:35 schreef snakelady het volgende:
Geloof me dat als dit stel ooit nog een baby krijgen at die baby meteen wordt afgenomen.
Echt niet. Als je je straf hebt uitgezeten, kun je gewoon weer verder met je leven.

Hoe kan het anders dat een man die zijn eigen twee kinderen vermoordt, daarna hertrouwt, weer gewoon een paar kinderen mag krijgen.

Kan gewoon in Nederland, hoor!

Als je kinderen stelselmatig mishandeld, je te maken krijgt met bureau jeugdzorg en co, ja dan heb je kans dat elke keer een nieuw kind wordt afgepakt. Maar gewoon vermoorden mag wel.

Schijnbaar.
pi_101936582
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 13:54 schreef Gia het volgende:

[..]

Echt niet. Als je je straf hebt uitgezeten, kun je gewoon weer verder met je leven.

Hoe kan het anders dat een man die zijn eigen twee kinderen vermoordt, daarna hertrouwt, weer gewoon een paar kinderen mag krijgen.

Als je kinderen stelselmatig mishandeld, je te maken krijgt met bureau jeugdzorg en co, ja dan heb je kans dat elke keer een nieuw kind wordt afgepakt. Maar gewoon vermoorden mag wel.

Schijnbaar.
Jij geloofd zeker ook echt dat levenslang maar 20 jaar is?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_101942116
voor dit soort mensen moet vierendelen weer worden ingevoerd,

maar eerst moeten ze midden op een plein vastgeketend worden..

om een dag later,

pi_101943276
ik weet eigenlijk niet of de wet daarin voorziet. Je kunt tbs krijgen als je een gevaar bent voor anderen, maar of je iemand kunt verbieden een kind te krijgen, vraag ik me af.
Een goeie voor de rechtenstudenten onder ons. :P
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 13:54 schreef Gia het volgende:

[..]

Schijnbaar.
pi_101945197
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:01 schreef snakelady het volgende:
Jij geloofd zeker ook echt dat levenslang maar 20 jaar is?
Ik weet wel dat 20 jaar maar 8 jaar ofzo is? :P
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 14 september 2011 @ 18:11:56 #99
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_101945495
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

TBS is geen straf. Dat wordt weleens vergeten.
Vertel dat maar tegen die gasten die op longstay zitten.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_101947398
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 18:11 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Vertel dat maar tegen die gasten die op longstay zitten.
Bij die opmerking moest ik ook denken aan die mannen in longstay, ik had zo'n docu gezien. Die zien het écht wel als 'n straf (de meeste dan).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')