Nou.... eerst nog het proef verlof hè.... je kan dit soort monsters niet direct full time los laten op de maatschappij... eerst moet gekeken worden of ze geen misdrijven begaan tijdens hun verlof, dat is het risico dat de maatschappij maar over moet hebben voor de wens om monsters te rehabiliterenquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:06 schreef FL_Freak het volgende:
Een jaartje TBS en ze mogen vast weer vrijuit.
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:27 schreef Nyce het volgende:
[..]
Gelukkig bedenk jij de straffen niet
Geloof me dat als dit stel ooit nog een baby krijgen at die baby meteen wordt afgenomen.quote:Op maandag 12 september 2011 16:29 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk. Als je dieren mishandeld mag je ze ook in sommige gevallen ook nooit meer hebben.
Echt niet. Als je je straf hebt uitgezeten, kun je gewoon weer verder met je leven.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:35 schreef snakelady het volgende:
Geloof me dat als dit stel ooit nog een baby krijgen at die baby meteen wordt afgenomen.
Jij geloofd zeker ook echt dat levenslang maar 20 jaar is?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Echt niet. Als je je straf hebt uitgezeten, kun je gewoon weer verder met je leven.
Hoe kan het anders dat een man die zijn eigen twee kinderen vermoordt, daarna hertrouwt, weer gewoon een paar kinderen mag krijgen.
Kan gewoon in Nederland, hoor!
Als je kinderen stelselmatig mishandeld, je te maken krijgt met bureau jeugdzorg en co, ja dan heb je kans dat elke keer een nieuw kind wordt afgepakt. Maar gewoon vermoorden mag wel.
Schijnbaar.
quote:Op woensdag 14 september 2011 13:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Echt niet. Als je je straf hebt uitgezeten, kun je gewoon weer verder met je leven.
Hoe kan het anders dat een man die zijn eigen twee kinderen vermoordt, daarna hertrouwt, weer gewoon een paar kinderen mag krijgen.
Kan gewoon in Nederland, hoor!
Als je kinderen stelselmatig mishandeld, je te maken krijgt met bureau jeugdzorg en co, ja dan heb je kans dat elke keer een nieuw kind wordt afgepakt. Maar gewoon vermoorden mag wel.
Schijnbaar.
Ik weet wel dat 20 jaar maar 8 jaar ofzo is?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:01 schreef snakelady het volgende:
Jij geloofd zeker ook echt dat levenslang maar 20 jaar is?
Vertel dat maar tegen die gasten die op longstay zitten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
TBS is geen straf. Dat wordt weleens vergeten.
Bij die opmerking moest ik ook denken aan die mannen in longstay, ik had zo'n docu gezien. Die zien het écht wel als 'n straf (de meeste dan).quote:Op woensdag 14 september 2011 18:11 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Vertel dat maar tegen die gasten die op longstay zitten.
Boeit niet. Het is geen straf.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:11 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Vertel dat maar tegen die gasten die op longstay zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |