quote:Op maandag 12 september 2011 15:29 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Dat was een verkeerde woordkeuze. Op de foto zijn verschillende wrakstukken verspreid over het terrein te zien, er staan burgers te filmen en hulpdiensten zijn hard aan het werk. Het lijkt me niet dat dit achter de schermen in scene is gezet.
quote:Op maandag 12 september 2011 15:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het lijkt je niet nee. Misschien was dat nou juist wel de bedoeling.
---quote:Op maandag 12 september 2011 15:32 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
In dit geval zul je moeten bewijzen dat het in scene is gezet.
Ah.. we hebben er wéér eentje!quote:Op maandag 12 september 2011 15:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Sorry voor mijn reactie daarstraks J0kkebr0k, maar als je die betreffende dag in NY was (mijn vader woonde daar destijds) is het soms zwaar om zoveel onzin te lezen als je die ellende van redelijk dichtbij hebt gezien. Vanuit een balkonnetje in Brooklyn heb ik met eigen ogen vliegtuig in toren 2 zien boren. En ook beide torens zien instorten. Het geluid van de sirenes die dag zal mij ook altijd bij blijven, ook al was ik toen nog maar een jongen van 12. Ik heb er gelukkig geen trauma aan over gehouden, maar je moet begrijpen dat het pijnlijk is om echt pure onzin verhalen aan te horen.
en daarmee wil je zeggen ?quote:Op maandag 12 september 2011 15:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah.. we hebben er wéér eentje!
Welk deel van mijn uitleg daarover was niet duidelijk?quote:Op maandag 12 september 2011 14:50 schreef Gray het volgende:
[..]
Uit dat topic:
[..]
Het bericht kan ik op Nu.nl niet meer terugvinden, maar wel kwam ik dit artikel tegen op het wetenschapsforum (vanwege copyright kan ik slechts de link plaatsen en niet het artikel):
http://wetenschap.infonu.(...)owers-ingestort.html
Hier een grotere afbeelding van de vergelijking tussen een 707 (waar de Towers tegen bestand zouden zijn) en 767 (welk volgens de officiele verklaring in een van de towers vloog):
[ afbeelding ]
Ik ben geen expert in vliegtuigcrashes en constructie van gebouwen, maar in mijn ogen is het verschil klein en zie ik niet waarom een 767 wel een Tower kon neerhalen en een 707 niet.
Dat hij niet gelooft dat je de waarheid spreekt.quote:
Dat je al de zoveelste bent in deze reeks die iets dergelijks komt claimen. Jammer alleen dat jouw postgeschiedenis niet zo ver terug rijkt. Meerderen heb ik zo kunnen betrappen op leugens.quote:
Nee, daar heb ik later nog op gereageerd. Die informatie heb ik wel op kunnen zoeken, maar simpelweg nog niet gedaan.quote:Op maandag 12 september 2011 15:03 schreef Terecht het volgende:
[..]
Misschien omdat je Atuin-hek's uitleg een beetje hebt gemist: 9/11 #53: Waar we iedereen verdenken! Ik vraag me ook af waarom je die informatie niet zelf hebt kunnen opzoeken...
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op maandag 12 september 2011 15:03 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Waar ik zelf benieuwd naar ben is waar de ontwerpers precies rekening mee hebben gehouden: een Boeing 707 met het max startgewicht en kruissnelheid, of een 707 die al veel brandstof heeft gebruikt (en dus lichter is) en met een snelheid van maximaal 250 knopen vliegt (de algemene max snelheid voor vliegtuigen beneden 10.000 voet hoogte).
Ah, dat wist ik niet.quote:Tussen neus en lippen door: die afbeelding toont de zwaarste uitvoering van de 707, er zit een verschil van meer dan 50 ton (!) tussen deze en de eerste versie.
Zoals je zelf ook al aangaf haalde je het op uit je geheugen en was je voor mijn voldoening niet specifiek genoeg om mij overstag te krijgen.quote:Op maandag 12 september 2011 15:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Welk deel van mijn uitleg daarover was niet duidelijk?
Dat klinkt verdacht veel alsof je denkt dat staal moet smelten voordat het zijn kracht verliestquote:Op maandag 12 september 2011 16:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik later nog op gereageerd. Die informatie heb ik wel op kunnen zoeken, maar simpelweg nog niet gedaan.
Blijft nog steeds het probleem met de brandtemperatuur en de smeltpunten van het metaal van het WTC staan.
http://www.911myths.com/html/wtc_707_impact.htmlquote:Zoals je zelf ook al aangaf haalde je het op uit je geheugen en was je voor mijn voldoening niet specifiek genoeg om mij overstag te krijgen.
Ik weet niet hoe het met staal zit, maar van plastic (dat harder is dan staal), weet ik dat je boven de glastransitietemperatuur moet komen om het te verzachten.quote:Op maandag 12 september 2011 16:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat klinkt verdacht veel alsof je denkt dat staal moet smelten voordat het zijn kracht verliestDat is dus niet het geval.
Thanks, ik ga even lezen.quote:
Dat maakt veel duidelijk. Een kleine kanttekening:quote:Op maandag 12 september 2011 16:11 schreef ATuin-hek het volgende:
http://www.911myths.com/html/wtc_707_impact.html
Een geval van niet ver genoeg doordenken. Een toestel dat vertrekt klimt direct door naar de kruishoogte. Het is dus binnen een paar seconden al boven de torens uit geklommen. Een vliegtuig in een nadering brengt meer tijd door op lage hoogte.quote:That the WTC was designed only to withstand a collision with a Boeing 707 that was seeking to land at a nearby airport, and therefore low on fuel, is an obvious lie. Why is it an obvious lie? Well, because if you take into consideration planes that are landing at an airport, then you must consider planes that are taking off, and such planes are fully laden with fuel.
http://www.engineeringtoo(...)strength-d_1353.html Astequote:Op maandag 12 september 2011 16:15 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met staal zit, maar van plastic (dat harder is dan staal), weet ik dat je boven de glastransitietemperatuur moet komen om het te verzachten.
[..]
Thanks, ik ga even lezen.
Uit de link blijkt dat, ongeacht de onzekerheden over de studie naar de impact van vliegtuigen in het WTC, de torens bestand waren, en ook bleken, tegen een impact van de 767 met de geschatte snelheden.quote:Op maandag 12 september 2011 16:11 schreef ATuin-hek het volgende:
http://www.911myths.com/html/wtc_707_impact.html
Zo beter?
Ah, dat zijn duidelijke grafieken. De sterkte neemt inderdaad snel af. Vergeleken met plastic niet heel vreemd, gezien metaal veel beter warmte geleidt.quote:Op maandag 12 september 2011 16:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
http://www.engineeringtoo(...)strength-d_1353.html Aste
Dat was dan ook niet het doel. Het doel was om te laten zien dat het staal daar niet voor hoefde te smeltenquote:Op maandag 12 september 2011 16:35 schreef Gray het volgende:
[..]
Ah, dat zijn duidelijke grafieken. De sterkte neemt inderdaad snel af. Vergeleken met plastic niet heel vreemd, gezien metaal veel beter warmte geleidt.
Alleen maakt dit nog niet duidelijk of de sterkte van het metaal daalde tot onder het niveau dat nodig is om het gebouw staande te houden.
Zou het ook niet zo zijn dat de kerosine al vrijwel opgebrand zou zijn na zo'n impact met een enorme vuurbal tot gevolg?quote:Op maandag 12 september 2011 16:28 schreef Gray het volgende:
[..]
Uit de link blijkt dat, ongeacht de onzekerheden over de studie naar de impact van vliegtuigen in het WTC, de torens bestand waren, en ook bleken, tegen een impact van de 767 met de geschatte snelheden.
Waar ze onzeker over zijn is hoe de invloed van de brand veroorzaakt door de kerosine was op de sterkte van de constructie.
Even inmengenquote:
Het gaat niet alleen om het paspoort. Het is een onderdeel van de stapels en stapels toevalligheden.quote:Op maandag 12 september 2011 14:58 schreef Venus-Castina het volgende:
Ik begrijp niet waarom zoveel mensen vallen over het gevonden paspoort. Het is onwaarschijnlijk dat net dat document teruggevonden wordt, maar is het onmogelijk? Neen, zeker niet.
Het gebeurt vaak dat te midden tussen de chaos van een wrak betrekkelijk ongeschonden dingen vind. Soms gebeurt dit zelfs met mensen.
Bij de botsing tussen een DHL Boeing 767 en een Bashkirian Tupolev 154 is een van de slachtoffertjes zonder verminkingen in een bos teruggevonden.
Nog opmerkelijker: toen een JAT DC-9 in de lucht werd opgeblazen was de enige overlevende een stewardess. Zij overleefde de val van 10km hoogte.
Laat hem maar gewoon met zaken komen die hij zelf overtuigend genoeg vindt, daarna zien we wel verder. Vooralsnog is het gewoon een claim in het luchtledige, waarvan ik er al vele voorbij heb zien komen.quote:Op maandag 12 september 2011 16:50 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Even inmengen![]()
Lijkt me niet, want je hebt al aangegeven dat je niets als bewijs aanneemt: Getuigenverklaringen/videobeelden/foto's. Dus, ter verduidelijking WAT zou die
persoon moeten aandragen dat je hem/haar wel gelooft ?
Het wordt lastig aangezien we cloacking en/of morphing airplanes en uiteraard hologram projectie hebben.quote:Op maandag 12 september 2011 16:50 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Even inmengen![]()
Lijkt me niet, want je hebt al aangegeven dat je niets als bewijs aanneemt: Getuigenverklaringen/videobeelden/foto's. Dus, ter verduidelijking WAT zou die
persoon moeten aandragen dat je hem/haar wel gelooft ?
Prachtige vent ben je ook. Je vastberadenheid en rust waarmee je je verweerd is noemenswaardig. Tevens lees ik graag je posts.quote:Op maandag 12 september 2011 16:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Laat hem maar gewoon met zaken komen die hij zelf overtuigend genoeg vindt, daarna zien we wel verder. Vooralsnog is het gewoon een claim in het luchtledige, waarvan ik er al vele voorbij heb zien komen.
wel in cloacking en morphing?quote:Op maandag 12 september 2011 17:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Prachtige vent ben je ook. Je vastberadenheid en rust waarmee je je verweerd is noemenswaardig. Tevens lees ik graag je posts.
Al geloof ik geen zak van holografische vliegtuigen.
Ga zo door.
Cloacking weet ik zo even niet waar je op doelt.quote:
Hehe... ben blij dat je mijn posts kunt waarderen, daar doe ik het voor.quote:Op maandag 12 september 2011 17:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Prachtige vent ben je ook. Je vastberadenheid en rust waarmee je je verweerd is noemenswaardig. Tevens lees ik graag je posts.
Al geloof ik geen zak van holografische vliegtuigen.
Ga zo door.
Nee dat vliegtuigen in de lucht pardoes kunnen verdwijnen of vliegtuigen die van vorm veranderenquote:Op maandag 12 september 2011 17:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Cloacking weet ik zo even niet waar je op doelt.
Morphing versta ik onder beeldbewerking on stream (tijdens live uitzending). Dat is technisch mogelijk maar gezien de omstanders verrekte moeilijk. Je zou toch wel een keer een klokkenluider verwachten wat dat betreft.
De ene belachelijke complottheorie verdedigen met de andere. Dit is echt een BNW-hoogtepunt...quote:Op maandag 12 september 2011 17:18 schreef Lambiekje het volgende:
Dus als het met chemtrailing kan kan het ook tijdens het 911 toneelstuk gebruikt zijn.
My bad dan. Ik meende dat een keer van je te lezen.quote:Op maandag 12 september 2011 17:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hehe... ben blij dat je mijn posts kunt waarderen, daar doe ik het voor.
Wie heeft het dan over holografische vliegtuigen? Ik niet iig. Lambiekje wellicht
Dat je het ook op chemtrial filmpjes ziet is geen vaststaand bewijs dat het kan. Er is een kans dat die filmpjes door coderen ook dat geintje tonen.quote:Op maandag 12 september 2011 17:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee dat vliegtuigen in de lucht pardoes kunnen verdwijnen of vliegtuigen die van vorm veranderen
Er zijn genoeg chemtrail filmpjes van dergelijke fratsen.
Dus als het met chemtrailing kan kan het ook tijdens het 911 toneelstuk gebruikt zijn.
Nee, holographic planes gaat mij zelfs te verquote:Op maandag 12 september 2011 17:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
My bad dan. Ik meende dat een keer van je te lezen.
Streep erdoor, kep niks gezegd.
Kom op nou Jokkebrok, ze hebben een compleet paspoort gevonden van die kaper, tussen alle snippers en gruis.quote:Op maandag 12 september 2011 17:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, holographic planes gaat mij zelfs te ver
En dat geldt tevens voor Laserbeams, Star-Wars directed energy weapons, mini-nukes en 19 kapers in passagiersvliegtuigen.
Remote controlled planes zijn gewoon drones. Daarvan geloof ik wel dat die bestaan.quote:Op maandag 12 september 2011 17:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, holographic planes gaat mij zelfs te ver
En dat geldt tevens voor Laserbeams, Star-Wars directed energy weapons, mini-nukes, remote controlled planes en 19 kapers in passagiersvliegtuigen.
quote:Op maandag 12 september 2011 17:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
De ene belachelijke complottheorie verdedigen met de andere. Dit is echt een BNW-hoogtepunt...
Tuurlijk, maar er gaat een theorie dat de Boeings remote controlled waren. Daar heb ik het in dit geval over.quote:Op maandag 12 september 2011 17:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Remote controlled planes zijn gewoon drones. Daarvan geloof ik wel dat die bestaan.
Die bestaan ook al jaren. Daar doen ze crashtests mee.quote:Op maandag 12 september 2011 17:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar er gaat een theorie dat de Boeings remote controlled waren. Daar heb ik het in dit geval over.
Dan heb ik in dit geval niets gezegd!quote:Op maandag 12 september 2011 17:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die bestaan ook al jaren. Daar doen ze crashtests mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2011 17:45:38 ]
Het lijkt me niet zo vreemd dat met alle gebeurtenissen op een dag als toen best het een en ander heeft plaatsgevonden wat onwaarschijnlijk is. Denk je ook eens in: hoeveel dingen die compleet vernietigd zijn in die crashes staan tegenover de dingen die relatief intact zijn teruggevonden?quote:Op maandag 12 september 2011 16:51 schreef Lambiekje het volgende:
Het gaat niet alleen om het paspoort. Het is een onderdeel van de stapels en stapels toevalligheden.
De bandana, huurauto, 747 handleiding, motorblok (onder afdakje), debris rommel van F93.
Die beelden zijn het gevolg van de combinatie slechte camera en slechte filmer.quote:Op maandag 12 september 2011 17:18 schreef Lambiekje het volgende:
Er zijn genoeg chemtrail filmpjes van dergelijke fratsen.
Dus als het met chemtrailing kan kan het ook tijdens het 911 toneelstuk gebruikt zijn.
In geval van 9-11? Way off.quote:Op maandag 12 september 2011 17:53 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Het lijkt me niet zo vreemd dat met alle gebeurtenissen op een dag als toen best het een en ander heeft plaatsgevonden wat onwaarschijnlijk is. Denk je ook eens in: hoeveel dingen die compleet vernietigd zijn in die crashes staan tegenover de dingen die relatief intact zijn teruggevonden?
De 9/11 commissie is sowieso niet ingegaan op deze twijfels en vragen omtrent de identiteit van de vermeende kapers noch zijn ze ingegaan op de berichten over de 5 vermeende kapers die nog in leven zouden zijn.quote:“The FBI released the names and photos of the hijackers in late September. The names were those listed on the planes’ passenger manifests and investigators were certain those were the names the hijackers used when they entered the United States. But questions remained about whether they were the hijackers’ true identities. The FBI has not disclosed which names were in doubt and [FBI Director] Mueller provided no new information on the hijackers’ identities beyond his statement to reporters.”
Dit statement dateert van 27 september 2001 en is voor zover ik weet tot op de dag van vandaag nog steeds valide en daardoor blijft de claim van de VS dat dit de identiteiten zijn van de kapers, nog steeds twijfelachtig. Daarbij komt nog dat er een significant verschil zit tussen de officiële positie die de overheid van de VS inneemt, zoals wordt weerspiegeld door de website van de FBI, aangaande de indentiteit van deze vermeende daders van de misdaad die op 9/11 is begaan en de gepopulariseerde versie die door politici en de media werden gepapegaaid. De 9/11 commissie heeft de vraag m.b.t. de identiteit van de kapers zorgvuldig vermeden.quote:“It should be noted that attempts to confirm the true identities of these individuals are still under way.”
Wie houdt er hier vast aan het officiële verhaal dan? Volgens mij is er letterlijk niemand in dit topic die het officiële verhaal 100% gelooft. Dat jij niet kunt begrijpen dat er verschillende nuances zijn, dat is voor jouw rekening.quote:Op maandag 12 september 2011 19:18 schreef Lambiekje het volgende:
Het is absurd te noemen dat er nog steeds figuren zijn die vasthouden aan het officiële 911-verhaal.
Twee figuren sowieso. Atuinhek en Terecht. Of zitten bij hun nu ook al scheurtjes in het 911 toneelstuk?quote:Op maandag 12 september 2011 19:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wie houdt er hier vast aan het officiële verhaal dan? Volgens mij is er letterlijk niemand in dit topic die het officiële verhaal 100% gelooft. Dat jij niet kunt begrijpen dat er verschillende nuances zijn, dat is voor jouw rekening.
Er zit een zee van ruimte tussen het officiële verhaal aan de ene kant en de no-plane theorie aan de andere kant.
Maar dat is niets nieuws, lijkt me.
Ik vraag me af of die twee het hele verhaal geloven. Volgens mij is er bij iedereen op zijn minst wel enige twijfel over eventuele voorkennis/betrokkenheid bij de VS.quote:Op maandag 12 september 2011 19:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Twee figuren sowieso. Atuinhek en Terecht. Of zitten bij hun nu ook al scheurtjes in het 911 toneelstuk?
Interessante gedachtegang. Wat ik iig weet is dat een grote hoeveelheid van het dossier aangaande het Enron schandaal verloren zou zijn gegaan in WTC7. Of dit klopt, geen idee.quote:Op maandag 12 september 2011 19:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
Jokkie, je bent het niet van me gewend, maar ik zat van de week ergens aan te denken toen ik naar die beroerde Nicolas Cage film keek over 9/11. Denk even met me mee als je wilt...
Stel dat er wel degelijk vliegtuigen zijn geweest. Die (al dan niet door kapers) in het WTC zijn gevlogen. En stel nou eens dat er in het WTC dingen gebeurde die de Amerikaanse overheid graag geheim wil houden. Ik noem maar iets, geheim onderzoek, opslag, overheidsinstellingen of wat dan ook. Zou het dan niet kunnen zijn dat het merendeel van de 'aanwijzingen' die jij ziet voor de no-plane theorie ook van toepassing kunnen zijn?
Misschien stond het WTC namelijk wel helemaal niet grotendeels leeg, zoals jij altijd beweert, maar waren er geheime overheidsinstelling gevestigd?
In mijn beleving zou zelfs controlled demolition (al heb ik daar nog geen zinnige aanwijzing voor gezien) in die theorie kunnen.
WTC7 dat zat bomvol met overheidsinstellingen. Plus dat er vel paperwork is vernietigd.quote:Op maandag 12 september 2011 19:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
Jokkie, je bent het niet van me gewend, maar ik zat van de week ergens aan te denken toen ik naar die beroerde Nicolas Cage film keek over 9/11. Denk even met me mee als je wilt...
Stel dat er wel degelijk vliegtuigen zijn geweest. Die (al dan niet door kapers) in het WTC zijn gevlogen. En stel nou eens dat er in het WTC dingen gebeurde die de Amerikaanse overheid graag geheim wil houden. Ik noem maar iets, geheim onderzoek, opslag, overheidsinstellingen of wat dan ook. Zou het dan niet kunnen zijn dat het merendeel van de 'aanwijzingen' die jij ziet voor de no-plane theorie ook van toepassing kunnen zijn?
Misschien stond het WTC namelijk wel helemaal niet grotendeels leeg, zoals jij altijd beweert, maar waren er geheime overheidsinstelling gevestigd?
Doe eens niet zo liegenquote:Op maandag 12 september 2011 19:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Twee figuren sowieso. Atuinhek en Terecht. Of zitten bij hun nu ook al scheurtjes in het 911 toneelstuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |