God, dat zou een hele verademing zijn.quote:
Lelijk van dr hea?quote:
Die zijn keifantastisch mooiquote:
Bwhehehehehe brokken appel door je neus hoop ikquote:
Nou, zonder shit, nu door mijn neus maar hij schoot wel achter in mijn strotquote:Op maandag 12 september 2011 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bwhehehehehe brokken appel door je neus hoop ik
Je wordt mijn dood nog eens, oh-ohquote:Op maandag 12 september 2011 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, zonder shit, nu door mijn neus maar hij schoot wel achter in mijn strot
Nee moet je juist niet doen ,quote:Op maandag 12 september 2011 15:22 schreef sararaats het volgende:
Ik zal voortaan m'n bek wel houden
Hihihi stik toch jijquote:Op maandag 12 september 2011 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, zonder shit, nu door mijn neus maar hij schoot wel achter in mijn strot
Ja, hier ook. Hoerig.quote:Op maandag 12 september 2011 15:27 schreef Oognip het volgende:
Voor op het grasveld liggen zoveel bladeren, het lijkt wel herfst
Oehhhhhhhhh het b-woord, das ook keiverboden, jij reldeldeluxe!quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oehhhhhhhhh het b-woord, das ook keiverboden, jij reldeldeluxe!
Aah, dat verklaard het.quote:Op maandag 12 september 2011 15:29 schreef sararaats het volgende:
Een tijdje geleden kreeg ik een tak op m'n hoofd.
Ja, opzich ergens wel. Maar dan gelijk weer die kut wind en kut regenquote:
Heerlijkquote:Op maandag 12 september 2011 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, opzich ergens wel. Maar dan gelijk weer die kut wind en kut regen
Met de T van KUT dommequote:
Lekker tegen de wind in gaan lopen , dan val je sneller af door de inspanningquote:Op maandag 12 september 2011 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, opzich ergens wel. Maar dan gelijk weer die kut wind en kut regen
Ben je zo licht?quote:Op maandag 12 september 2011 15:40 schreef sararaats het volgende:
Als ik in de tegenrichting loop, waai ik weg
Serieus? koekoek.quote:Op maandag 12 september 2011 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben alleen wind, ik ben echt dol op herfst.
Zomer is sowieso mn minst favo jaargetijde
Ach, wat maakt het uitquote:
Ja echt, zomer is stom en saai en heet. Doe mij maar lente en herfst, dan winter, en dan pas de zomerquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 15:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heerlijk
Ik droomde gisternacht dat het had gesneeuwd
Moest net al naar de apotheekquote:Op maandag 12 september 2011 15:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Lekker tegen de wind in gaan lopen , dan val je sneller af door de inspanning
Ik vind sneeuw echt heel gaafquote:Op maandag 12 september 2011 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]Dat vind ik dan wel weer tof, sneeuw. Alleen ik haat ergens de winter/herfst. Niet zozeer voor mijn eigen, maar Baloe zijn gewrichten vinden het niet zo baas.
Dat valt toch wel meequote:Op maandag 12 september 2011 15:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik weeg rond de 50kg met een lengte van 1m51,5
quote:Op maandag 12 september 2011 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja echt, zomer is stom en saai en heet. Doe mij maar lente en herfst, dan winter, en dan pas de zomer
Ik ook hoorquote:Op maandag 12 september 2011 15:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind sneeuw echt heel gaafMaar kan me voorstellen dat het voor iemand met problemen met de gewrichten niet prettig is
quote:Op maandag 12 september 2011 15:45 schreef Qwea het volgende:
nou allemaal ff je bek houwe, ik moet ff wat opzoeken voor Indaha
Ey, doe es liefquote:Op maandag 12 september 2011 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
God, dat zou een hele verademing zijn.
Ja ik ookquote:Op maandag 12 september 2011 15:46 schreef sararaats het volgende:
Sneeuw is mooi ja maar als ik met de auto moet vind ik het eng
Blablablaquote:Op maandag 12 september 2011 15:45 schreef Qwea het volgende:
nou allemaal ff je bek houwe, ik moet ff wat opzoeken voor Indaha
Ja toen lag ik in het z-huisquote:Op maandag 12 september 2011 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
In april en mei, toen de airco's niet aan te slepen waren!
Waarom moet ie naar de DA?quote:Op maandag 12 september 2011 15:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja toen lag ik in het z-huis
Mijn vader kreeg zaterdag in de dierentuin een kastanje op zijn hoofd. Ik heb de rest van de dag dus gehoord dat hij het nog voelde. Ik vind het knap dat hij het nog voelde met zijn bos met haar. Waar ik echt jaloers op ben
Hoe was het met Baloe bij de DA?
Rossi moet woensdag ook weer naar de DA
Weer voor de jeuk?quote:Op maandag 12 september 2011 15:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja toen lag ik in het z-huis
Mijn vader kreeg zaterdag in de dierentuin een kastanje op zijn hoofd. Ik heb de rest van de dag dus gehoord dat hij het nog voelde. Ik vind het knap dat hij het nog voelde met zijn bos met haar. Waar ik echt jaloers op ben
Hoe was het met Baloe bij de DA?
Rossi moet woensdag ook weer naar de DA
quote:Op maandag 12 september 2011 15:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom moet ie naar de DA?
Ik ga een weegschaal kopen en boodschappen doen
Ik doe vet lief. Dit is lief voor mijn doen, dat weet jij ookquote:Op maandag 12 september 2011 15:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Ey, doe es lief![]()
Man oh man wat een bult wind hier
Weer voor jeuk. Het ging weer een hele poos goed en ineens is het weer terug.quote:Op maandag 12 september 2011 15:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Weer voor de jeuk?
Hoe gaat het met Ean bij de gastouder?
TMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 12 september 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Chico heeft heerlijke geile dromen geloof ik !
Je wilt niet weten waar ik nog meer last van hebquote:Op maandag 12 september 2011 15:59 schreef oh-oh het volgende:
Qwea heeft last van kutwinden, kan ook niet missen eigenlijk he
M_m?quote:Op maandag 12 september 2011 15:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je wilt niet weten waar ik nog meer last van heb
Oh I really doquote:Op maandag 12 september 2011 15:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je wilt niet weten waar ik nog meer last van heb
Wazig he? Heb je nog geen idee wat de trigger is?quote:Op maandag 12 september 2011 15:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Weer voor jeuk. Het ging weer een hele poos goed en ineens is het weer terug.
Op de gastouder kom ik wellicht later nog terug. Nu is het daar het moment niet voor. Maar ean doet het er super goed.
MUIS, heb jij nog spannende avonturen beleefd lately??????????????quote:Op maandag 12 september 2011 16:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
M_m?
Dat hebben we allemaal from time to time.
quote:Op maandag 12 september 2011 16:01 schreef indaha het volgende:
Nee idd dat willen we NIET weten maar jou kennende krijgen we dat toch te horen
Ehm, ik heb zondag de lambrisering langs de trap weggehaald en toen kwam het halve spuitwerk meequote:Op maandag 12 september 2011 16:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
MUIS, heb jij nog spannende avonturen beleefd lately??????????????
Ze vertelt het heus wel hoor,quote:Op maandag 12 september 2011 16:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf!
Ik ben echt reuzebenieuwd
Oeh jij kinky ding, je zei spuitwerkquote:Op maandag 12 september 2011 16:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ehm, ik heb zondag de lambrisering langs de trap weggehaald en toen kwam het halve spuitwerk mee
Nee dusniks zo ganz Geils als Chico zijn escapades.
Nee, ik denk dat ze nu niet meer durft , door jouquote:Op maandag 12 september 2011 16:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze vertelt het heus wel hoor,in etappes om de spanning erin te houden.
Ja livin' on the edgequote:Op maandag 12 september 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh jij kinky ding, je zei spuitwerk
Qwea en niet meer durvenquote:Op maandag 12 september 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh jij kinky ding, je zei spuitwerk
[..]
Nee, ik denk dat ze nu niet meer durft , door jou
Dit dusquote:Op maandag 12 september 2011 16:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Qwea en niet meer durvenJe doet het erom he?
Who me?quote:Op maandag 12 september 2011 16:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Qwea en niet meer durvenJe doet het erom he?
Z'n fluitje werkt niet mee of wil hij niet?quote:Op maandag 12 september 2011 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Kansloos , ik zeg het je
Die teef wil niet, dat zeg ik toch al de hele tijd?quote:Op maandag 12 september 2011 16:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
Z'n fluitje werkt niet mee of wil hij niet?
Goed bezig, Hermanquote:Op maandag 12 september 2011 16:34 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een vet luxe weegschaal gekocht
Je kan je lengte instellen en je streefgewicht en dat onthoudt ie. Als je dan op de weegschaal gaat staan dan staat er wat je huidige gewicht is, wat je bmi is en hoeveel je nog af moet vallen om op je streefgewicht te komen![]()
[ afbeelding ]
Ow het is een teefquote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die teef wil niet, dat zeg ik toch al de hele tijd?
![]()
Anyhow, we zijn dr klaar mee, ze hebben geen zin meer om met die lesbobitch het hele land door te rijden, einde verhaal voor deze loopsheid![]()
[ afbeelding ]
Het hondje dat gedekt moet worden wil niet (en dat is dus de teefquote:
Sommigen vind ik echt heel grappig, maar deze dan weer totaal nietquote:Op maandag 12 september 2011 16:43 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Oooooh echt, de laatste nog even
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 16:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het hondje dat gedekt moet worden wil niet (en dat is dus de teef).
Mwah, de poging van indaha vind ik ook erg geslaagd hoorquote:Op maandag 12 september 2011 16:45 schreef vamperotica het volgende:
Niemand die zo duidelijk uitlegt als jij
Ik kan echt niet op die pagina lezen zonder de tranen over mn wangen te hebben binnen 10 foto'squote:Op maandag 12 september 2011 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Sommigen vind ik echt heel grappig, maar deze dan weer totaal niet
Mooiquote:Op maandag 12 september 2011 16:46 schreef Mama_Mia het volgende:
[ afbeelding ]hij komt woensdag of vrijdag
Dekhengst als in neukmachien?quote:Op maandag 12 september 2011 16:45 schreef indaha het volgende:
[..]
nee Chico is een hele goede dekhengst
waarvoor mensen uit het hele land komen om hem als papa te krijgen ,maar de teef die die moest dekken wilde maagd blijven dus het is niet gelukt.
Preciesquote:Op maandag 12 september 2011 16:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dekhengst als in neukmachien?
Sorry dat ik een beetje dom ben, soms gaan jullie te snel.
quote:
Nou dan kan het wegen beginnenquote:Op maandag 12 september 2011 16:34 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een vet luxe weegschaal gekocht
Je kan je lengte instellen en je streefgewicht en dat onthoudt ie. Als je dan op de weegschaal gaat staan dan staat er wat je huidige gewicht is, wat je bmi is en hoeveel je nog af moet vallen om op je streefgewicht te komen![]()
[ afbeelding ]
Da hak toch nog heul nie gelezen!quote:Op maandag 12 september 2011 16:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mwah, de poging van indaha vind ik ook erg geslaagd hoor
Alles prima, in afwachting van Ollie en Tommie volgende week.quote:Op maandag 12 september 2011 16:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]en qua prijs viel het ook goed mee
tevens hoien hoe is het met jou en jullie
Maar dat geeft niet, vrouwkequote:Op maandag 12 september 2011 16:50 schreef vamperotica het volgende:
Da hak toch nog heul nie gelezen!
quote:Op maandag 12 september 2011 16:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Alles prima, in afwachting van Ollie en Tommie volgende week.![]()
Alleen de auto had ineens geen remmen meer net, was de remleiding gesprongen, maar we krijgen over 14 dagen toch een andere want de versnelling had ook kuren dus deze kan naar de sloop.
Wat schattigquote:Op maandag 12 september 2011 16:58 schreef vamperotica het volgende:
Ow.... even hoor... ( of hak die hier al eens laten zien?)
[ afbeelding ]
Nou als ik zou rijden maakt die remleiding niet uit voor de brokken want ik kan alleen maar rechtdoor rijden,quote:Op maandag 12 september 2011 16:56 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
veel updates geven heze zijn zo leuk
en oei, gelukkig heb je geen brokken gemaakt (hoop ik)
quote:Op maandag 12 september 2011 17:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou als ik zou rijden maakt die remleiding niet uit voor de brokken want ik kan alleen maar rechtdoor rijden,nee grapje ik heb geen rijbewijs en toen het gebeurde reed mijn man hier in het dorp dus maar een km of 30.
Ach wat liefquote:Op maandag 12 september 2011 16:58 schreef vamperotica het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 september 2011 17:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach wat liefis dat het poesje wat toen geboren is bij je ex (wazige zin maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
)
Nohquote:Op maandag 12 september 2011 17:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat is dat kleine rode mormeltje van toen!
Heeft ie ook.. Vele zelfs.. Gezamenlijk staan ze bekend als "de monsters" ik was dus nog best aardigquote:Op maandag 12 september 2011 17:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nohje zoon heeft een naam hoor.
quote:Op maandag 12 september 2011 16:58 schreef vamperotica het volgende:
[ afbeelding ]
O dus moederpoes en kitten wonen allebei bij ex en jullie zoontje bij jou toch?quote:Op maandag 12 september 2011 17:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dit is bij ( diezelfde
) ex
Oh gelukkig, dan zijn die vreselijke tegels niet van jou.quote:Op maandag 12 september 2011 17:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dit is bij ( diezelfde
) ex
Dat waren ze ooit wel!quote:Op maandag 12 september 2011 17:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan zijn die vreselijke tegels niet van jou.
quote:Op maandag 12 september 2011 17:15 schreef indaha het volgende:
[..]
O dus moederpoes en kitten wonen allebei bij ex en jullie zoontje bij jou toch?
quote:
Ambitie noemen ze dat.quote:Op maandag 12 september 2011 17:21 schreef indaha het volgende:
[..]
zeker, alhoewel ik het kind en de katten had willen hebben, maar ik ben dan ook een hebberig persoon
Ja een restje orkaan geloof ik, wat staan ze er mooi opquote:Op maandag 12 september 2011 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Het waait nu nog harder dan daarnet geloof ik, dat wordt lachen zo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow dat is niet lekkerquote:Op maandag 12 september 2011 17:23 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net pasta gemaakt, ik proefde het net; zijn de champignons nog helemaal niet gaar
Maak je ravioli?quote:Op maandag 12 september 2011 17:23 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net pasta gemaakt, ik proefde het net; zijn de champignons nog helemaal niet gaar
Omnomnoooooooom!quote:
Katten komen er ook nog wel... Op een "beter" tijdstip!quote:Op maandag 12 september 2011 17:21 schreef indaha het volgende:
[..]
zeker, alhoewel ik het kind en de katten had willen hebben, maar ik ben dan ook een hebberig persoon
Dan haal je toch een lekkere maaltijdsalade?quote:Op maandag 12 september 2011 17:31 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga straks frietjes halen want ik ben veel te moe om te koken
Die heb ik vorige week al 2x gehadquote:Op maandag 12 september 2011 17:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan haal je toch een lekkere maaltijdsalade?
Van die vette meuk word ik vaak juist NOG meer moe, als ik al moe ben.quote:Op maandag 12 september 2011 17:31 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga straks frietjes halen want ik ben veel te moe om te koken
Ow, is het een paard?quote:Op maandag 12 september 2011 16:45 schreef indaha het volgende:
[..]
nee Chico is een hele goede dekhengst
waarvoor mensen uit het hele land komen om hem als papa te krijgen ,maar de teef die die moest dekken wilde maagd blijven dus het is niet gelukt.
quote:Op maandag 12 september 2011 16:46 schreef Mama_Mia het volgende:
[ afbeelding ]hij komt woensdag of vrijdag
Dat heb ik als ik moe ben. Dan wil ik suiker. Maar na suiker zak ik helemaal door mijn hoevenquote:Op maandag 12 september 2011 17:53 schreef Greys het volgende:
Van die vette meuk word ik vaak juist NOG meer moe, als ik al moe ben.
Heb jij dat nooit?
(Je moet lekker doen wat je wilt hoor, is gewoon een vraag!)
^^quote:Op maandag 12 september 2011 17:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik moe ben. Dan wil ik suiker. Maar na suiker zak ik helemaal door mijn hoeven
oew, stamppot wil ik ook weer eensquote:Op maandag 12 september 2011 18:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
^^
Ik ga straks lekker zuurkoolstamppot met rookworst eten. Vond het er wel weer voor!
Oh bah verfluchten zijn echt vreselijk hoofdpijnverwekkendquote:Op maandag 12 september 2011 18:04 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Leuk als je training hebt en ze gaan schilderen buiten. Waardoor het verschrikkelijk stinkt in het lokaal, mensen hoofdpijn krijgen en ik het steeds benauwder kreeg. En m'n puf was al zo goed als leegIk had qltel al gevraagd om even langs de HA te gaan voor een nieuwe. Uiteindelijk zijn we verhuisd naar een vergaderzaal, waar we geen computers hadden om te oefenen. Dus vooral taaie theorie.
Kom ik thuis, heeft qltel net het recept kunnen halen bij de HA, rij ik naar de apotheek. Is de apotheek dicht omdat het kermis is
Nu moeten we nog naar Goch naar de apotheek, die is gelukkig nog open. M'n Ventolin is nu echt op.
Ik ben heel erg verkouden en dan slaat de bronchitis gezellig toequote:Op maandag 12 september 2011 18:07 schreef Oognip het volgende:
Oh bah verfluchten zijn echt vreselijk hoofdpijnverwekkendfijn dat jullie alsnog verplaatst zijn. Ik wist helemaal niet dat je zo last hebt van benauwdheid. Wat vervelend!
Apotheek dicht vanwege kermis?het moet niet gekker worden.
Ahja dat klinkt niet fijnquote:Op maandag 12 september 2011 18:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben heel erg verkouden en dan slaat de bronchitis gezellig toe![]()
Tja, en kermis is hier groot feest (die 1,5 kraam) maar dat de apotheek 's middags dicht is had ik niet verwacht.
Muis heeft net ook gekotst en wilde het ook weer opeten, maar dat mag echt niet van ons. Wij vinden dat zo ranzig bahquote:Op maandag 12 september 2011 19:01 schreef oh-oh het volgende:
Loempa ligt in de oven, maar ik heb ondertussen ook al gedweild en was er in gegooid![]()
Sjon geniet voor de derde keer van zn avondmaal, dit keer wel rustig en zonder te schrokken, dus ik denk dat het er nu wel in blijft zitten
Niet dat ik gemerkt heb in ieder gevalquote:Op maandag 12 september 2011 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Van die vette meuk word ik vaak juist NOG meer moe, als ik al moe ben.
Heb jij dat nooit?
(Je moet lekker doen wat je wilt hoor, is gewoon een vraag!)
Nja als ik iets in de pan wil doen moet ik eerst pan afwassen en alles doet zeer, dus dat werd m nietquote:Op maandag 12 september 2011 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind eten gaan halen meer werk dan ff iets in de oven of in een pan slingeren altijd
Ik vind het echt heel erg voor de nieuwe baasjes, ze waren zo blij met hemquote:Op maandag 12 september 2011 19:58 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]ik vind het echt heel erg voor je
Ja natuurlijk verschrikkelijk voor hun en ook voor jou na al die weken voor hem zorgenquote:Op maandag 12 september 2011 20:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel erg voor de nieuwe baasjes, ze waren zo blij met hem
Never!quote:Op maandag 12 september 2011 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ain't that the way it always starts...
A little less conversation and a little more action please.quote:Op maandag 12 september 2011 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
A simple round of conversation...
Nou jij bent ook niet van het voorspel of welquote:Op maandag 12 september 2011 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
A little less conversation and a little more action please.
Jasje aan en op pad, zeg ik.quote:Op maandag 12 september 2011 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou jij bent ook niet van het voorspel of wel
Moeten we dan gewoon keihard zeggen waar het op staat in plaats van eufemismen te gebruiken?quote:Op maandag 12 september 2011 20:39 schreef ElisaB het volgende:
Hallo damesHet is net half negen geweest
Dan kan je er nog een hele avond tegenaan gaanquote:Op maandag 12 september 2011 20:39 schreef ElisaB het volgende:
Doe je oordoppen in/oogkleppen voor.quote:Op maandag 12 september 2011 20:39 schreef ElisaB het volgende:
*wijst*quote:Op maandag 12 september 2011 20:39 schreef ElisaB het volgende:
En vannachtquote:Op maandag 12 september 2011 20:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan kan je er nog een hele avond tegenaan gaan
Keihardquote:Op maandag 12 september 2011 20:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moeten we dan gewoon keihard zeggen waar het op staat in plaats van eufemismen te gebruiken?
Ja, da's een planquote:Op maandag 12 september 2011 20:40 schreef Muis006 het volgende:
Doe je oordoppen in/oogkleppen voor.
quote:
Jij welquote:Op maandag 12 september 2011 20:40 schreef Goodbye het volgende:
Moeten we dan gewoon keihard zeggen waar het op staat in plaats van eufemismen te gebruiken?
KEDENG KEDENGGGGG!quote:Op maandag 12 september 2011 20:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En vannacht
ooh la la
Gaat het ritme dooooooooooor
STOEPHOERRRRRRRR!quote:
Tssk, Cat, het is nog geen half twaalf en je neemt zulke vuile woorden in den mond. Spoelen met zeep!quote:
Oe, dat is wel heel keihardquote:
Érg overtuigendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Whutquote:Op maandag 12 september 2011 20:49 schreef Cat22 het volgende:
En mijn date met Erik is definitief.Nu nog 3 maanden wachten.
Is Erik nu echt overstag en houdt ie van catten?quote:Op maandag 12 september 2011 20:49 schreef Cat22 het volgende:
En mijn date met Erik is definitief.Nu nog 3 maanden wachten.
Tha_Erik, je collegaaaa!quote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Whut
Wie is Erik
En waarom moet je drie maanden wachten
Ben jij (Tha_)Erik vergeten?quote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Whut
Wie is Erik
En waarom moet je drie maanden wachten
Over 10 jaar neemt hij een Redcat van mij.quote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is Erik nu echt overstag en houdt ie van catten?
Jaloers zeker.quote:
Duh!quote:
Zul je zien dat ik geen klap vind aan dit cultureel evenement.quote:
quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef Rewimo het volgende:
Joe en Odie formerly known as Bliksem
Nee, natuurlijk ben ik T_E niet vergeten, maar er zijn toch wel méér Eriksquote:Op maandag 12 september 2011 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben jij (Tha_)Erik vergeten?
[..]
Over 10 jaar neemt hij een Redcat van mij.![]()
Maar vooralsnog gaan we samen naar de Notekraker (hihihihi)
Voor mij is er maar 1 Erik.quote:Op maandag 12 september 2011 21:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk ben ik T_E niet vergeten, maar er zijn toch wel méér Eriks
* Rewimo in auto springtquote:Op maandag 12 september 2011 21:10 schreef ElisaB het volgende:
Al dagen. Zou je niet eens vertrekken
Ja, want ze moet nog even omrijden naar mij om Manolo op te halen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Al dagen. Zou je niet eens vertrekken
Die ging je toch in Ecco's rugzakje sneaken?quote:Op maandag 12 september 2011 21:12 schreef Cat22 het volgende:
Ja, want ze moet nog even omrijden naar mij om Manolo op te halen.
Ow ja! Dawast!quote:Op maandag 12 september 2011 21:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die ging je toch in Ecco's rugzakje sneaken?
Joe houdt van knuffelenquote:Op maandag 12 september 2011 21:16 schreef Rewimo het volgende:
Ow, jippie, ik ben zo blijEindelijk weer katten om mee te knuffelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
quote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef Rewimo het volgende:
Joe en Odie formerly known as Bliksem
quote:Op maandag 12 september 2011 21:21 schreef senesta het volgende:
Er had hier iemand erg veel zin in een snoepje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rara wie zou dat nou zijn geweest
Jij snapt het verkeerd: dat zijn luchtgaatjes voor de snoepjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Leuk is dat hequote:Op maandag 12 september 2011 21:47 schreef Rewimo het volgende:
We krijgen weer katten
![]()
Valt het op dat ik blij ben?
Echt heel gaaf dat jullie zo blij zijnquote:Op maandag 12 september 2011 21:47 schreef Rewimo het volgende:
We krijgen weer katten
![]()
Valt het op dat ik blij ben?
Die weet nog van niks, hij slaaptquote:Op maandag 12 september 2011 21:53 schreef Oognip het volgende:
Echt heel gaaf dat jullie zo blij zijn
Is Christan ook een beetje blij?
Wat zal hij een goede morgen hebbenquote:Op maandag 12 september 2011 21:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die weet nog van niks, hij slaaptMorgenochtend ga ik het hem vertellen
Hij wist wel dat we erover nadachten natuurlijk.
Basje is vorige week al naar haar nieuwe huis gegaanquote:
Oh sorryquote:Op maandag 12 september 2011 22:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Basje is vorige week al naar haar nieuwe huis gegaan
Moortje (Eli) moet eerst nog gekeurd worden door de DA
Adem in, adem uitquote:Op maandag 12 september 2011 22:06 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben wat puntjes voor de Wielewaal op papier aan het zetten en word er weer boos van.[nutteloze post]
Hahaha, erg is dat he?quote:Op maandag 12 september 2011 22:06 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben wat puntjes voor de Wielewaal op papier aan het zetten en word er weer boos van.[nutteloze post]
Helptquote:
Drama. Dat je gewoon weer die spanning in je lijf voelt.quote:
Ik ken dat gevoel wel ja.quote:Op maandag 12 september 2011 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helptniet
!
[..]
Drama. Dat je gewoon weer die spanning in je lijf voelt.![]()
![]()
Maar ik kook tenminste niet meer, vorige week nog wel.
Vooruitgang!
Ach, na een week heb ik ene vaag antwoord op mijn mail. En word ik nog een keer gebeld als het me uitkomt.quote:Op maandag 12 september 2011 22:10 schreef indaha het volgende:
Ja is idd erg, dat je je moet ergeren over zulke dingen nadat je je vakantie aan vrijwilligerswerk hebt besteed, stank voor dank noemen ze dat
quote:Op maandag 12 september 2011 22:14 schreef Rewimo het volgende:
Goed, ik ga maar eens van katten dromen
Oja, de apotheek had mijn ventolin nietDus alsnog morgen bij onze eigen apotheek halen.
Ik ga ook naar bed en ga ook maar van katten dromenquote:Op maandag 12 september 2011 22:14 schreef Rewimo het volgende:
Goed, ik ga maar eens van katten dromen
Oja, de apotheek had mijn ventolin nietDus alsnog morgen bij onze eigen apotheek halen.
Dingen tijdens de vakantie, nare afhandeling nu door de organisatie. Het verhaal staat ergens in de SC, maar ik kan het zo gauw niet terugvinden.quote:
Ik ga jullie helemaal onderspammen met foto'squote:Op maandag 12 september 2011 22:15 schreef senesta het volgende:
![]()
Ik vind het zo leuk, kunnen we ze ook hier blijven volgen![]()
De bofferds, als ik kat was zou ik ook wel bij jullie willen wonen denk ik, al die ruimte
Ah balenquote:Op maandag 12 september 2011 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dingen tijdens de vakantie, nare afhandeling nu door de organisatie. Het verhaal staat ergens in de SC, maar ik kan het zo gauw niet terugvinden.
Is verplicht.quote:Op maandag 12 september 2011 22:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ga jullie helemaal onderspammen met foto's
Welterusten!
Daar rekenen we opquote:Op maandag 12 september 2011 22:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ga jullie helemaal onderspammen met foto's
Welterusten!
Echt?quote:Op maandag 12 september 2011 22:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
ik ben nog de was aan het doen.. Nacho had op mn dekbed en kussen gepist.
Netjesquote:Op maandag 12 september 2011 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik had hier flinke pisdrama's verwacht met die loopse teef in huis 2 dagen, maar niks, echt tof!
RROD?quote:Op maandag 12 september 2011 23:04 schreef senesta het volgende:
Ik denk dat de wii is overledenMorgen maar even knutselen en zien of er niet toch een stekkertje of zo niet lekker is. Ik heb zelda nog niet uitgespeeld
En Paper Mario en ik denk dat mijn Animal Crossing dorpje nu wel vol onkruid staat
Hij loopt vast als hij in het menu komt. Hij start normaal op maar zodra ik in het menu gedeelte komt dan bevriest hij. Moet ik hem helemaal uitzetten.quote:Op maandag 12 september 2011 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
Maar wat doettie wel/niet wat hij eerst wel/niet deed?
De wiiquote:Op maandag 12 september 2011 23:08 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wat is het nou, xbox of wii overleden
Oh, dat zou wel tof zijnquote:Op maandag 12 september 2011 23:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb nog wel een wii voor je.. weet alleen niet of ik alle kabels nog heb. Die gekleurde kabels die in de tv moeten mist er wel eentje, eraf gebeten door James, maar die werkt nog wel gewoon verder.
Krijg je er een hond bij en dan zo'n grotere naakte (hoe die heten ben ik even kwijtquote:Op maandag 12 september 2011 22:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
Leuk Rewimo![]()
Diaz krijgt er een naakte dame bij
Dat kan ik ook nog wel beantwoorden, dat wordt dus ook een nieuw interieurquote:Op dinsdag 13 september 2011 07:18 schreef Rewimo het volgende:
Hee Q! Ik heb je hulp nodig.
Mijn nieuwe katten passen niet bij mijn inrichting
Heb jij tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |