God, dat zou een hele verademing zijn.quote:
Lelijk van dr hea?quote:
Die zijn keifantastisch mooiquote:
Bwhehehehehe brokken appel door je neus hoop ikquote:
Nou, zonder shit, nu door mijn neus maar hij schoot wel achter in mijn strotquote:Op maandag 12 september 2011 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bwhehehehehe brokken appel door je neus hoop ik
Je wordt mijn dood nog eens, oh-ohquote:Op maandag 12 september 2011 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, zonder shit, nu door mijn neus maar hij schoot wel achter in mijn strot
Nee moet je juist niet doen ,quote:Op maandag 12 september 2011 15:22 schreef sararaats het volgende:
Ik zal voortaan m'n bek wel houden
Hihihi stik toch jijquote:Op maandag 12 september 2011 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, zonder shit, nu door mijn neus maar hij schoot wel achter in mijn strot
Ja, hier ook. Hoerig.quote:Op maandag 12 september 2011 15:27 schreef Oognip het volgende:
Voor op het grasveld liggen zoveel bladeren, het lijkt wel herfst
Oehhhhhhhhh het b-woord, das ook keiverboden, jij reldeldeluxe!quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oehhhhhhhhh het b-woord, das ook keiverboden, jij reldeldeluxe!
Aah, dat verklaard het.quote:Op maandag 12 september 2011 15:29 schreef sararaats het volgende:
Een tijdje geleden kreeg ik een tak op m'n hoofd.
Ja, opzich ergens wel. Maar dan gelijk weer die kut wind en kut regenquote:
Heerlijkquote:Op maandag 12 september 2011 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, opzich ergens wel. Maar dan gelijk weer die kut wind en kut regen
Met de T van KUT dommequote:
Lekker tegen de wind in gaan lopen , dan val je sneller af door de inspanningquote:Op maandag 12 september 2011 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, opzich ergens wel. Maar dan gelijk weer die kut wind en kut regen
Ben je zo licht?quote:Op maandag 12 september 2011 15:40 schreef sararaats het volgende:
Als ik in de tegenrichting loop, waai ik weg
Serieus? koekoek.quote:Op maandag 12 september 2011 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben alleen wind, ik ben echt dol op herfst.
Zomer is sowieso mn minst favo jaargetijde
Ach, wat maakt het uitquote:
Ja echt, zomer is stom en saai en heet. Doe mij maar lente en herfst, dan winter, en dan pas de zomerquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 15:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heerlijk
Ik droomde gisternacht dat het had gesneeuwd
Moest net al naar de apotheekquote:Op maandag 12 september 2011 15:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Lekker tegen de wind in gaan lopen , dan val je sneller af door de inspanning
Ik vind sneeuw echt heel gaafquote:Op maandag 12 september 2011 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]Dat vind ik dan wel weer tof, sneeuw. Alleen ik haat ergens de winter/herfst. Niet zozeer voor mijn eigen, maar Baloe zijn gewrichten vinden het niet zo baas.
Dat valt toch wel meequote:Op maandag 12 september 2011 15:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik weeg rond de 50kg met een lengte van 1m51,5
quote:Op maandag 12 september 2011 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja echt, zomer is stom en saai en heet. Doe mij maar lente en herfst, dan winter, en dan pas de zomer
Ik ook hoorquote:Op maandag 12 september 2011 15:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind sneeuw echt heel gaafMaar kan me voorstellen dat het voor iemand met problemen met de gewrichten niet prettig is
quote:Op maandag 12 september 2011 15:45 schreef Qwea het volgende:
nou allemaal ff je bek houwe, ik moet ff wat opzoeken voor Indaha
Ey, doe es liefquote:Op maandag 12 september 2011 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
God, dat zou een hele verademing zijn.
Ja ik ookquote:Op maandag 12 september 2011 15:46 schreef sararaats het volgende:
Sneeuw is mooi ja maar als ik met de auto moet vind ik het eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |