Maar ik heb geen ontsteking. De vulling zit te diep waardoor het de zenuw irriteert.quote:Op maandag 12 september 2011 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je niet echt zo zeggen, want zelfs al had die oude er geen caries onder laten zitten had je er tóch een ontsteking kunnen krijgen...
Dat kan dan gewoon via een 'nieuw' klein plekje op die kies, dat gaat niet perse via je oude vulling.
Dat kan ook. Maar daar kan de oude tandarts dan op zich niet zo heel veel aan doenquote:Op maandag 12 september 2011 10:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ik heb geen ontsteking. De vulling zit te diep waardoor het de zenuw irriteert.
quote:Op maandag 12 september 2011 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar daar kan de oude tandarts dan op zich niet zo heel veel aan doen
Want soms kan het gewoon, zo'n diepe vulling, zonder dat iemand er last van krijgt met de zenuw. Dat is voor de tandarts ook afwachten.
Ja zijn ook veel man/vrouw/kinderen enz.quote:Op maandag 12 september 2011 10:56 schreef oh-oh het volgende:
Meer mensen dan honden?
Bij ons is het altijd zwaar andersom, veel meer honden dan mensen![]()
Woensdag ga je toch ook Blue halen?
Hebben zij het tegen de honden, blaft de vrouw terugquote:Op maandag 12 september 2011 11:06 schreef oh-oh het volgende:
Niks voor mij dus , zo een dag![]()
Oh echt godallejezus, ik heb dus elke ochtend die twee jochies, die zijn echt heel leuk, kun je normaal tegen doen, zijn leuk met de hondjes, vind ik heel gezellig.
Maar ineens hebben we ook elke ochtend bij de bushalte de specialeschoolkinderenvoorhetbusje![]()
Die echt met zn tienen krijsend om die honden heen komen staan![]()
Die heb ik al een paar keer echt flink af staan blaffen hoor, mijn god.
Tis wel duidelijk waarom met het busje mee gaan.
Nee, die kinderen komen allemaal zelf naar de bushaltequote:Op maandag 12 september 2011 11:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hebben zij het tegen de honden, blaft de vrouw terug
Maar euh.... is er geen begeleiding bij die kinderen? Als dat wel zo is lijkt het me wel nuttig om die daar eens op aan te spreken.
Komt ie uit Schiedam?quote:Op maandag 12 september 2011 11:35 schreef Greys het volgende:
Oh de Always commercial guy zijn zweet was niet blauw.. "Nee mijn zweet was jenever!"
Nou, de andere mensen hebben er minder last van denk ik, ik trek ze nogal aan met die honden helaasquote:Op maandag 12 september 2011 11:36 schreef nokwanda het volgende:
Ik zou er ook niet echt blij van worden. Wss kunnen die kinderen er zelf ook niet veel aan doen, dus ik zou me er nog schuldig over voelen ook nog. Maar of ik het geduld zou kunnen opbrengen.... denk het niet.
Wat vervelend van Poeska. Plast ze vaak in huis?quote:Op maandag 12 september 2011 12:27 schreef nokwanda het volgende:
Net mijn paarse schapenvacht uitgeborsteld en behandeld met ecodor.
Het helpt niet
En de boosdoener is Poeska. Nog maar een keer haar urina laten nakijken en nu gaan ze ook kijken naar lever en bloedsuiker.
Nu eerst naar de stad om cadeautjes te halen. Schoonzoon is jarig.
De zomer, hebben we die gezien dit jaar?quote:Op maandag 12 september 2011 12:57 schreef ferrari_rood het volgende:
ah poeska niet je vrouwtje zo plagen he.
Oognip succes met het verzinnen
En volgens mij is de zomer ier nu definitief weg. En ik zit donderdag de hele dag in een bos.
In april en mei, toen de airco's niet aan te slepen waren!quote:Op maandag 12 september 2011 13:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
De zomer, hebben we die gezien dit jaar?
Zou kunnen, in die periode zag ik niet echt de zon schijnenquote:Op maandag 12 september 2011 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
In april en mei, toen de airco's niet aan te slepen waren!
En vanmiddag nog een broodje en vanavond nog een toetje?quote:Op maandag 12 september 2011 13:06 schreef Greys het volgende:
Tot nu toe gegeten:
O: grote kom halfvolle melk met cornflakes
L: hele mango en croissantje
en
D: wordt teriyaki roerbakzooi van Knorr wereldgerechten
Lekker uitwaaienquote:Op maandag 12 september 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Straf windje hiero![]()
En dus ook windhonden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal dol, die witte en die zwarte van me![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 september 2011 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Speaking of hoeren, hey Qut, alles goed?
quote:Op maandag 12 september 2011 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe is ff naar de DA geweest. Heeft surolan gekregen voor zijn oor. Hij krijgt een beetje staar, heeft niks met zijn hart maar een klein koudje ws vandaar dat kleine piepje soms bij het ademen en hij zag er volgens de DA erg goed uit
Als ze broekjes aangehad hadden waren ze eruit gewaaidquote:
Gelukkig maar ,quote:Op maandag 12 september 2011 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe is ff naar de DA geweest. Heeft surolan gekregen voor zijn oor. Hij krijgt een beetje staar, heeft niks met zijn hart maar een klein koudje ws vandaar dat kleine piepje soms bij het ademen en hij zag er volgens de DA erg goed uit
Ah joh, ik vind jou ook keilelijk, maar ik vind het eigenlijk niet nodig om dat te zeggen, ik zei ook niks over je lelijke kat toch?quote:Op maandag 12 september 2011 15:09 schreef sararaats het volgende:
Sorry oh-oh maar ik vind ze niet zo mooi.
En hoe gaat het met alle poezels en hun baasjes?
Ik bedoelde het niet slecht en ja, ik weet dat ik in de ogen van fok!ers lelijk benquote:Op maandag 12 september 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah joh, ik vind jou ook keilelijk, maar ik vind het eigenlijk niet nodig om dat te zeggen, ik zei ook niks over je lelijke kat toch?
Bwaahahahahahaquote:Op maandag 12 september 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah joh, ik vind jou ook keilelijk, maar ik vind het eigenlijk niet nodig om dat te zeggen, ik zei ook niks over je lelijke kat toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |