God, dat zou een hele verademing zijn.quote:
Lelijk van dr hea?quote:
Die zijn keifantastisch mooiquote:
Bwhehehehehe brokken appel door je neus hoop ikquote:
Nou, zonder shit, nu door mijn neus maar hij schoot wel achter in mijn strotquote:Op maandag 12 september 2011 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bwhehehehehe brokken appel door je neus hoop ik
Je wordt mijn dood nog eens, oh-ohquote:Op maandag 12 september 2011 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, zonder shit, nu door mijn neus maar hij schoot wel achter in mijn strot
Nee moet je juist niet doen ,quote:Op maandag 12 september 2011 15:22 schreef sararaats het volgende:
Ik zal voortaan m'n bek wel houden
Hihihi stik toch jijquote:Op maandag 12 september 2011 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, zonder shit, nu door mijn neus maar hij schoot wel achter in mijn strot
Ja, hier ook. Hoerig.quote:Op maandag 12 september 2011 15:27 schreef Oognip het volgende:
Voor op het grasveld liggen zoveel bladeren, het lijkt wel herfst
Oehhhhhhhhh het b-woord, das ook keiverboden, jij reldeldeluxe!quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oehhhhhhhhh het b-woord, das ook keiverboden, jij reldeldeluxe!
Aah, dat verklaard het.quote:Op maandag 12 september 2011 15:29 schreef sararaats het volgende:
Een tijdje geleden kreeg ik een tak op m'n hoofd.
Ja, opzich ergens wel. Maar dan gelijk weer die kut wind en kut regenquote:
Heerlijkquote:Op maandag 12 september 2011 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, opzich ergens wel. Maar dan gelijk weer die kut wind en kut regen
Met de T van KUT dommequote:
Lekker tegen de wind in gaan lopen , dan val je sneller af door de inspanningquote:Op maandag 12 september 2011 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, opzich ergens wel. Maar dan gelijk weer die kut wind en kut regen
Ben je zo licht?quote:Op maandag 12 september 2011 15:40 schreef sararaats het volgende:
Als ik in de tegenrichting loop, waai ik weg
Serieus? koekoek.quote:Op maandag 12 september 2011 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben alleen wind, ik ben echt dol op herfst.
Zomer is sowieso mn minst favo jaargetijde
Ach, wat maakt het uitquote:
Ja echt, zomer is stom en saai en heet. Doe mij maar lente en herfst, dan winter, en dan pas de zomerquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 15:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heerlijk
Ik droomde gisternacht dat het had gesneeuwd
Moest net al naar de apotheekquote:Op maandag 12 september 2011 15:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Lekker tegen de wind in gaan lopen , dan val je sneller af door de inspanning
Ik vind sneeuw echt heel gaafquote:Op maandag 12 september 2011 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]Dat vind ik dan wel weer tof, sneeuw. Alleen ik haat ergens de winter/herfst. Niet zozeer voor mijn eigen, maar Baloe zijn gewrichten vinden het niet zo baas.
Dat valt toch wel meequote:Op maandag 12 september 2011 15:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik weeg rond de 50kg met een lengte van 1m51,5
quote:Op maandag 12 september 2011 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja echt, zomer is stom en saai en heet. Doe mij maar lente en herfst, dan winter, en dan pas de zomer
Ik ook hoorquote:Op maandag 12 september 2011 15:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind sneeuw echt heel gaafMaar kan me voorstellen dat het voor iemand met problemen met de gewrichten niet prettig is
quote:Op maandag 12 september 2011 15:45 schreef Qwea het volgende:
nou allemaal ff je bek houwe, ik moet ff wat opzoeken voor Indaha
Ey, doe es liefquote:Op maandag 12 september 2011 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
God, dat zou een hele verademing zijn.
Ja ik ookquote:Op maandag 12 september 2011 15:46 schreef sararaats het volgende:
Sneeuw is mooi ja maar als ik met de auto moet vind ik het eng
Blablablaquote:Op maandag 12 september 2011 15:45 schreef Qwea het volgende:
nou allemaal ff je bek houwe, ik moet ff wat opzoeken voor Indaha
Ja toen lag ik in het z-huisquote:Op maandag 12 september 2011 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
In april en mei, toen de airco's niet aan te slepen waren!
Waarom moet ie naar de DA?quote:Op maandag 12 september 2011 15:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja toen lag ik in het z-huis
Mijn vader kreeg zaterdag in de dierentuin een kastanje op zijn hoofd. Ik heb de rest van de dag dus gehoord dat hij het nog voelde. Ik vind het knap dat hij het nog voelde met zijn bos met haar. Waar ik echt jaloers op ben
Hoe was het met Baloe bij de DA?
Rossi moet woensdag ook weer naar de DA
Weer voor de jeuk?quote:Op maandag 12 september 2011 15:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja toen lag ik in het z-huis
Mijn vader kreeg zaterdag in de dierentuin een kastanje op zijn hoofd. Ik heb de rest van de dag dus gehoord dat hij het nog voelde. Ik vind het knap dat hij het nog voelde met zijn bos met haar. Waar ik echt jaloers op ben
Hoe was het met Baloe bij de DA?
Rossi moet woensdag ook weer naar de DA
quote:Op maandag 12 september 2011 15:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom moet ie naar de DA?
Ik ga een weegschaal kopen en boodschappen doen
Ik doe vet lief. Dit is lief voor mijn doen, dat weet jij ookquote:Op maandag 12 september 2011 15:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Ey, doe es lief![]()
Man oh man wat een bult wind hier
Weer voor jeuk. Het ging weer een hele poos goed en ineens is het weer terug.quote:Op maandag 12 september 2011 15:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Weer voor de jeuk?
Hoe gaat het met Ean bij de gastouder?
TMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 12 september 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Chico heeft heerlijke geile dromen geloof ik !
Je wilt niet weten waar ik nog meer last van hebquote:Op maandag 12 september 2011 15:59 schreef oh-oh het volgende:
Qwea heeft last van kutwinden, kan ook niet missen eigenlijk he
M_m?quote:Op maandag 12 september 2011 15:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je wilt niet weten waar ik nog meer last van heb
Oh I really doquote:Op maandag 12 september 2011 15:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je wilt niet weten waar ik nog meer last van heb
Wazig he? Heb je nog geen idee wat de trigger is?quote:Op maandag 12 september 2011 15:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Weer voor jeuk. Het ging weer een hele poos goed en ineens is het weer terug.
Op de gastouder kom ik wellicht later nog terug. Nu is het daar het moment niet voor. Maar ean doet het er super goed.
MUIS, heb jij nog spannende avonturen beleefd lately??????????????quote:Op maandag 12 september 2011 16:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
M_m?
Dat hebben we allemaal from time to time.
quote:Op maandag 12 september 2011 16:01 schreef indaha het volgende:
Nee idd dat willen we NIET weten maar jou kennende krijgen we dat toch te horen
Ehm, ik heb zondag de lambrisering langs de trap weggehaald en toen kwam het halve spuitwerk meequote:Op maandag 12 september 2011 16:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
MUIS, heb jij nog spannende avonturen beleefd lately??????????????
Ze vertelt het heus wel hoor,quote:Op maandag 12 september 2011 16:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf!
Ik ben echt reuzebenieuwd
Oeh jij kinky ding, je zei spuitwerkquote:Op maandag 12 september 2011 16:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ehm, ik heb zondag de lambrisering langs de trap weggehaald en toen kwam het halve spuitwerk mee
Nee dusniks zo ganz Geils als Chico zijn escapades.
Nee, ik denk dat ze nu niet meer durft , door jouquote:Op maandag 12 september 2011 16:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze vertelt het heus wel hoor,in etappes om de spanning erin te houden.
Ja livin' on the edgequote:Op maandag 12 september 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh jij kinky ding, je zei spuitwerk
Qwea en niet meer durvenquote:Op maandag 12 september 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh jij kinky ding, je zei spuitwerk
[..]
Nee, ik denk dat ze nu niet meer durft , door jou
Dit dusquote:Op maandag 12 september 2011 16:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Qwea en niet meer durvenJe doet het erom he?
Who me?quote:Op maandag 12 september 2011 16:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Qwea en niet meer durvenJe doet het erom he?
Z'n fluitje werkt niet mee of wil hij niet?quote:Op maandag 12 september 2011 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Kansloos , ik zeg het je
Die teef wil niet, dat zeg ik toch al de hele tijd?quote:Op maandag 12 september 2011 16:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
Z'n fluitje werkt niet mee of wil hij niet?
Goed bezig, Hermanquote:Op maandag 12 september 2011 16:34 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een vet luxe weegschaal gekocht
Je kan je lengte instellen en je streefgewicht en dat onthoudt ie. Als je dan op de weegschaal gaat staan dan staat er wat je huidige gewicht is, wat je bmi is en hoeveel je nog af moet vallen om op je streefgewicht te komen![]()
[ afbeelding ]
Ow het is een teefquote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die teef wil niet, dat zeg ik toch al de hele tijd?
![]()
Anyhow, we zijn dr klaar mee, ze hebben geen zin meer om met die lesbobitch het hele land door te rijden, einde verhaal voor deze loopsheid![]()
[ afbeelding ]
Het hondje dat gedekt moet worden wil niet (en dat is dus de teefquote:
Sommigen vind ik echt heel grappig, maar deze dan weer totaal nietquote:Op maandag 12 september 2011 16:43 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Oooooh echt, de laatste nog even
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 16:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het hondje dat gedekt moet worden wil niet (en dat is dus de teef).
Mwah, de poging van indaha vind ik ook erg geslaagd hoorquote:Op maandag 12 september 2011 16:45 schreef vamperotica het volgende:
Niemand die zo duidelijk uitlegt als jij
Ik kan echt niet op die pagina lezen zonder de tranen over mn wangen te hebben binnen 10 foto'squote:Op maandag 12 september 2011 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Sommigen vind ik echt heel grappig, maar deze dan weer totaal niet
Mooiquote:Op maandag 12 september 2011 16:46 schreef Mama_Mia het volgende:
[ afbeelding ]hij komt woensdag of vrijdag
Dekhengst als in neukmachien?quote:Op maandag 12 september 2011 16:45 schreef indaha het volgende:
[..]
nee Chico is een hele goede dekhengst
waarvoor mensen uit het hele land komen om hem als papa te krijgen ,maar de teef die die moest dekken wilde maagd blijven dus het is niet gelukt.
Preciesquote:Op maandag 12 september 2011 16:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dekhengst als in neukmachien?
Sorry dat ik een beetje dom ben, soms gaan jullie te snel.
quote:
Nou dan kan het wegen beginnenquote:Op maandag 12 september 2011 16:34 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een vet luxe weegschaal gekocht
Je kan je lengte instellen en je streefgewicht en dat onthoudt ie. Als je dan op de weegschaal gaat staan dan staat er wat je huidige gewicht is, wat je bmi is en hoeveel je nog af moet vallen om op je streefgewicht te komen![]()
[ afbeelding ]
Da hak toch nog heul nie gelezen!quote:Op maandag 12 september 2011 16:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mwah, de poging van indaha vind ik ook erg geslaagd hoor
Alles prima, in afwachting van Ollie en Tommie volgende week.quote:Op maandag 12 september 2011 16:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]en qua prijs viel het ook goed mee
tevens hoien hoe is het met jou en jullie
Maar dat geeft niet, vrouwkequote:Op maandag 12 september 2011 16:50 schreef vamperotica het volgende:
Da hak toch nog heul nie gelezen!
quote:Op maandag 12 september 2011 16:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Alles prima, in afwachting van Ollie en Tommie volgende week.![]()
Alleen de auto had ineens geen remmen meer net, was de remleiding gesprongen, maar we krijgen over 14 dagen toch een andere want de versnelling had ook kuren dus deze kan naar de sloop.
Wat schattigquote:Op maandag 12 september 2011 16:58 schreef vamperotica het volgende:
Ow.... even hoor... ( of hak die hier al eens laten zien?)
[ afbeelding ]
Nou als ik zou rijden maakt die remleiding niet uit voor de brokken want ik kan alleen maar rechtdoor rijden,quote:Op maandag 12 september 2011 16:56 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
veel updates geven heze zijn zo leuk
en oei, gelukkig heb je geen brokken gemaakt (hoop ik)
quote:Op maandag 12 september 2011 17:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou als ik zou rijden maakt die remleiding niet uit voor de brokken want ik kan alleen maar rechtdoor rijden,nee grapje ik heb geen rijbewijs en toen het gebeurde reed mijn man hier in het dorp dus maar een km of 30.
Ach wat liefquote:Op maandag 12 september 2011 16:58 schreef vamperotica het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 september 2011 17:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach wat liefis dat het poesje wat toen geboren is bij je ex (wazige zin maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
)
Nohquote:Op maandag 12 september 2011 17:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat is dat kleine rode mormeltje van toen!
Heeft ie ook.. Vele zelfs.. Gezamenlijk staan ze bekend als "de monsters" ik was dus nog best aardigquote:Op maandag 12 september 2011 17:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nohje zoon heeft een naam hoor.
quote:Op maandag 12 september 2011 16:58 schreef vamperotica het volgende:
[ afbeelding ]
O dus moederpoes en kitten wonen allebei bij ex en jullie zoontje bij jou toch?quote:Op maandag 12 september 2011 17:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dit is bij ( diezelfde
) ex
Oh gelukkig, dan zijn die vreselijke tegels niet van jou.quote:Op maandag 12 september 2011 17:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dit is bij ( diezelfde
) ex
Dat waren ze ooit wel!quote:Op maandag 12 september 2011 17:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan zijn die vreselijke tegels niet van jou.
quote:Op maandag 12 september 2011 17:15 schreef indaha het volgende:
[..]
O dus moederpoes en kitten wonen allebei bij ex en jullie zoontje bij jou toch?
quote:
Ambitie noemen ze dat.quote:Op maandag 12 september 2011 17:21 schreef indaha het volgende:
[..]
zeker, alhoewel ik het kind en de katten had willen hebben, maar ik ben dan ook een hebberig persoon
Ja een restje orkaan geloof ik, wat staan ze er mooi opquote:Op maandag 12 september 2011 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Het waait nu nog harder dan daarnet geloof ik, dat wordt lachen zo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow dat is niet lekkerquote:Op maandag 12 september 2011 17:23 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net pasta gemaakt, ik proefde het net; zijn de champignons nog helemaal niet gaar
Maak je ravioli?quote:Op maandag 12 september 2011 17:23 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net pasta gemaakt, ik proefde het net; zijn de champignons nog helemaal niet gaar
Omnomnoooooooom!quote:
Katten komen er ook nog wel... Op een "beter" tijdstip!quote:Op maandag 12 september 2011 17:21 schreef indaha het volgende:
[..]
zeker, alhoewel ik het kind en de katten had willen hebben, maar ik ben dan ook een hebberig persoon
Dan haal je toch een lekkere maaltijdsalade?quote:Op maandag 12 september 2011 17:31 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga straks frietjes halen want ik ben veel te moe om te koken
Die heb ik vorige week al 2x gehadquote:Op maandag 12 september 2011 17:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan haal je toch een lekkere maaltijdsalade?
Van die vette meuk word ik vaak juist NOG meer moe, als ik al moe ben.quote:Op maandag 12 september 2011 17:31 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga straks frietjes halen want ik ben veel te moe om te koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |