Die heeft niks in te brengen, beweert ie.quote:
Preciesquote:Op zondag 11 september 2011 16:21 schreef Mry het volgende:
Joe en Donder Bliksem worden ook vanzelf oudere katten die misschien wel in het asiel hadden gezeten als jullie ze niet hadden geadopteerd.
Ik ben benieuwd of deze match gaat lukken, ik duim mee dat qltel zich laat overhalenquote:Op zondag 11 september 2011 17:11 schreef Rewimo het volgende:
Ja, jij kent zeIk mis katten in huis, ben het niet gewend zonder...
Ach arme Donderquote:Op zondag 11 september 2011 18:58 schreef Oognip het volgende:
Met Donder gaat het nog niet hoedde antibioticaspuit van vrijdag heeft niet geholpen. Hij heeft een infectie opgelopen en moet gedwangvoerd worden.
Ik vind het zó erg voor ze
Nipje, jij kan daar echt niets aan doen!quote:Op zondag 11 september 2011 18:58 schreef Oognip het volgende:
Met Donder gaat het nog niet hoedde antibioticaspuit van vrijdag heeft niet geholpen. Hij heeft een infectie opgelopen en moet gedwangvoerd worden.
Jij hebt de beste beslissing gemaakt die je op dat moment kan makenquote:Op zondag 11 september 2011 19:45 schreef Oognip het volgende:
Thanks
ik voel me er echt kut onder. Ik had hem nooit mogen laten verhuizen
Nou neequote:Op zondag 11 september 2011 20:51 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Jij hebt de beste beslissing gemaakt die je op dat moment kan makenwat er daarna gebeurt is heel lullig maar dat kon jij niet weten
Knuffeltjesquote:Op zondag 11 september 2011 18:58 schreef Oognip het volgende:
Waarschijnlijk wel een reactie op de inenting ja. Ik weet verder ook niet wat voor virus het is en zo, misschien wel hetzelfde als Emma.quote:Op maandag 12 september 2011 20:01 schreef indaha het volgende:
O Oognip niet te geloven wat een verschrikkelijk nieuws,kwam dat nu door de inenting dat hij zo ziek is geworden?
Een dikke knuffel van mij,heb alweer tranen, wat een rotdag vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |