SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van vorig jaar:
Pingoo
Luna
Muis zegt![]()
Op dit moment ben ik gastgezin voor vier kittens: Joe, Socks, Donder en Bliksem. Met Joe gaat alles goed. Hij is 11.5 week en heeft dus al iets meer weerstand dan de kleintjes opgebouwd. De kleintjes wilden niet aankomen dus die krijgen nu speciaal voer en dat gaat al stukken beter.
Joe
Socks
Joe en Donder
Donder
Bliksem
Linkje naar vorige deel
Gastgezin Oognips 5e nestje deel 3!
En meelevende Troelquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 07:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
HoiRhana had je gemist zeker?
Ze doen het al beter hoorAlleen heeft nu mijn eigenste Pingoo 16 keer overgegeven in 2 uur
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 07:16 schreef Troel het volgende:
He bah, dat is helemaal niet fijn. Goed in de gaten houden en ze moeten inderdaad allemaal NU beter!
Haha vanaf je vakantieadres post je zelfsquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:26 schreef CantFazeMe het volgende:
* CantFazeMe Post vanaf vakantieadres
Zoveel bij te lezen straks.
Jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 07:27 schreef Oognip het volgende:
Laatste post:
[..]
En meelevende Troel
[..]
Nee het ging niet goedquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:24 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Jaging het nog goed met haar aaien?
Hoe gaat het nu met de beestjes
ik ben net wakker
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee het ging niet goedde uitgebreide versie vertel ik je graag persoonlijk
Met Pingoo gaat het gelukkig weer goeden met de rest ook.
Jahahquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je kent hem?hij is geweldig
(alleen nog een beetje hardhandig)
Met mijn eigen katten goed gelukkigquote:
Ik zal het onthouden voor de volgende keerquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:02 schreef Oognip het volgende:
Haha daar heb ik ondertussen wel handigheid in gekregeneerst alle bakjes eten klaar maken, dan de katten geven en dan de kittens en de kittens roepen/ophalen
Maar je hoef niet bang te zijn da de katten het voer van de kittens jatten, als ze dat al doen en ik zeg hun naam dan houden ze opmaar meestal blijven ze er af
Bliksem is leukquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:52 schreef Oognip het volgende:
Ik ben zo blij![]()
Ik had Bliksem net vast en daarna aan mm gegeven, hij bleef rustig dus ik wilde hem nog even en ik zei nog dat hij nog nooit gespind had. Hij legde opeens zijn pootjes lekker neer en begon te spinnen, heel lang
Ervaring heb ik wel ja, maar leuk is het inderdaad niet. Ik heb geloof ik nog nooit een kitten gehad hier die niet ziek wasquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:33 schreef indaha het volgende:
Ach wat vervelend voor ze (en voor jou), je hebt wel al veel ervaring in het verzorgen van zieke kittens , maar leuk is anders
Volgens mij is dat overal wel zo. De laatste weken zijn er echt enorm veel zieke katten binnengekomen en de niesziekte heerst.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:02 schreef Oognip het volgende:
Noah is ook ziek geweest en van vorig jaar ook allemaal of iig minstens 1 van elk nestje. Maak ook niet uit, ik vraag me alleen af of ik altijd de enige ben me zieke kittens of dat het bij elk gezin raak is. Dat zal ik de coördinator eens vragen
vandaar dat je smstequote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:20 schreef Oognip het volgende:
Ik mag weer naar de dierenarts \o/![]()
Bliksem mag weer mee. Het ventje klinkt erg benauwd en een van zijn oogjes is hartstikke rood.
Moet pas om half 5quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:30 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
vandaar dat je smstebalen dat ik het pas later las
wat zeiden ze bij de dierenarts?
Omdat we dan nog hetzelfde gezeur hebben dat we hem niet goed kunnen pakkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:57 schreef Mama_Mia het volgende:
Schatje is het ook zo![]()
mag ik vragen waarom je deze krabpaal in de bench hebt gezet en niet die andere? Daar kon ie zich nog lekker verstoppen, vindt ie dat niet fijner?
Ik probeer mijn vriend dit keer er zo min mogelijk mee te belasten, die heeft al genoeg gedaan met het vorige nestje en het is mijn hobbyquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:43 schreef indaha het volgende:
Ach wat zielig voor Bliksem,maar het moet gebeuren als hij beter moet worden.
Ik vind jullie echt kanjers hoor, het is toch een hoop zorg wat jullie aan de kittens moeten geven
Haha vanaf wanneer was je op vakantie dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Zo hee, wat een leeswerk was dat! Je doet het echt goed Oognip echt ontzettend gaaf die nieuwelingetjes![]()
Wat een dotjes
Van 15 tot 22 augustusquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha vanaf wanneer was je op vakantie dan?
Wie niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:48 schreef pasopikbijt het volgende:
* pasopikbijt heeft een zwak voor zwarte kittens
jajaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:58 schreef pasopikbijt het volgende:
* pasopikbijt beseft zich ineens dat het beestje in haar UI ook een zwarte kitten is
Hebben?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:48 schreef pasopikbijt het volgende:
* pasopikbijt heeft een zwak voor zwarte kittens
Ik ben op het moment bezig om in Ehv een kamer te krijge. Mocht dat doorgaan wil ik er wel eentje meenemenquote:
Eindhoven? Ohquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben op het moment bezig om in Ehv een kamer te krijge. Mocht dat doorgaan wil ik er wel eentje meenemen
Ik heb toch OV dus dat maakt me opzich niet zo uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Eindhoven? Ohdan kan je misschien beter een kitten van redcat adopteren, dat zit daar in de buurt.
Ik heb graag dat je een kitten van mij adopteert hoormaar ik woon in Enschede en voor castratie/sterilisatie 'moet' je met het kitten terug naar Enschede, want de prijs daarvoor zit bij de prijs van het kitten in. Het kan wel met korting bij jou in de buurt, dat wel.
Wat leukquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb toch OV dus dat maakt me opzich niet zo uit
Yeah voor Donderquote:
Kun je ze daar geen mailtje over sturen want zonder foto hebben ze minder kans denk ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:27 schreef Oognip het volgende:
De kinderen staan op de site![]()
http://kittenpaleis.nl/gastgezin-michelle
Helaas wel (op Joe na) zonder fotoik heb ze meegestuurd maar ze zijn er niet op gezet...
Vandaag krijgt Bliksem voor het laatst het koortsverlagende medicijn. Hopelijk kan hij zijn temperatuur nu zonder medicijn goed houden. Zondag is de laatste dag van de antibiotica.
Ik hoop dat Bliksem vanaf morgen vooruit gaat want tot nu toe zit er nog geen verbetering in helaas.
Bliksem eet wel zelf, dat deed 'ie ongeveer altijd wel goed, Donder was aan het kutten vorige weekquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Yeah voor Donder
[..]
Kun je ze daar geen mailtje over sturen want zonder foto hebben ze minder kans denk ik![]()
Is Bliksemdan nog steeds niet zelf aan het eten?
Het liefst zou ik ze allemaal van je overnemenquote:
Ik snap je moeder wel, rode katers zijn leukquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:12 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Het liefst zou ik ze allemaal van je overnemenmaar we hebben er hier al 3 lopen (waren er ooit 6) en mijn ouders vinden het wel even goed zo. Voorlopig geen katten meer erbij, maar over een jaartje misschien weer een rode kater (want mijn moeder kan niet zonder rode kater
Noem het oppervlakkig, maar ieder zn ding he)
En je woont zo'n 150 km bij me vandaan
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik ben er trouwens nog steeds hoor
Dat doe ikzelf ook altijd als ik verkouden ben en het helemaal vastzitquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:21 schreef Oognip het volgende:
Verder krijgt hij elke dag 2 druppels zoutoplossing in zijn neusje en daarmee mag ik stoppen als het beter gaat.
Haha Bliksem gaat er altijd van niezen dus het loopt er zo weer uitquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:46 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Dat doe ikzelf ook altijd als ik verkouden ben en het helemaal vastzitEcht heel naar
sowieso voelt het niet natuurlijk om een vloeistof op te snuiven, maar door dat zout krijg ik ook nog eens flashbacks naar keren dat ik me verslikte in de zee
Maar als ik dan daarna mn neus snuit komt ook alles er in 1x uit
Thanksquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:40 schreef Detroit het volgende:
Wat een mooie beesten zeg.. Nobel doel ook, voor opvang zorgen! Ik zeg: goed bezig!
Als die beesten allemaal wat liefde geven dan krijg je er in ieder geval heel veel voor terug.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Thanks
Het is vooral ook heel erg leuk om te doen
Oewww raak je verslaafd aan kattenknuffels? Ik zeg, 3e erbij?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:26 schreef Detroit het volgende:
[..]
Als die beesten allemaal wat liefde geven dan krijg je er in ieder geval heel veel voor terug..
Hahaquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Oewww raak je verslaafd aan kattenknuffels? Ik zeg, 3e erbij?Joe
![]()
Ze zijn allemaal wel erg leuk trouwens
Daar lijkt het wel opquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:41 schreef Mama_Mia het volgende:
Heb je nu Darth Bliksem in huis qua ademhaling?
Vreselijk liefquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:50 schreef Mama_Mia het volgende:
Prupkehijs wel lievig aan het worden
Aaawwwwquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vreselijk lief
Hij zit op de bank samen met mij (met 1 kussen er tussen) en mijn vriend wilde op dat kussen gaan zitten. Normaliter zou Bliksem dan wegrennen, nu rende hij naar de punt van de bank en bleef daar zitten. Vriend mocht hem gewoon aaien en nu ligt hij naast vriend
Je bent gewoon een superpleegmamaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:13 schreef Oognip het volgende:
Ik ben net met Joe, Socks en Donder naar het asiel geweest. Joe heeft zijn 2e enting gehad en de rest hun 1e en de chip.
Donder heeft zalf gekregen voor het wondje op zijn pootje en heeft nu wel 2 ingedaalde balletjes. Gelukkig hoeft hij nu geen buikcastratieVerder heb ik de dierenarts even naar zijn dikke buikje laten kijken, omdat ik het wel erg dik vond en het ook van wormen zou kunnen komen. Alleen is hij al vaak ontwormd dus eigenlijk kon het ook weer niet
De dierenarts concludeerde dat hij zwaar is voor zijn leeftijd (1200 gram en 9 weken
dus dat het gewoon van het eten kwam.
Verder alleen maar complimenten gekregen hoe mooi en goed ze eruit zien! Vooral Joe vonden ze prachtig
Joe is ook al 1.6 kiloquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:21 schreef indaha het volgende:
[..]
Je bent gewoon een superpleegmama, wat een lekker dikkerdje is Donder en wat fijn dat hij geen buikcastratie hoeft .
Hoe gaat het nu met Bliksem?
Dat is wel raar dan dat ze hem dan niet terug naar jou hebben laten gaan, terwijl je het aangeboden hebt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:14 schreef Oognip het volgende:
Oscar is nog geen 16 weken maar twee weken na de tweede enting gaan ze tegenwoordig naar het asiel. en het speelde mee dat er privé in dat gastgezin een en ander gaande is, daar zijn nu alle kittens weg.
Ik vind het wel echt jammer want ik heb het gezin gezegd dat mocht het om een of andere reden niet gaan, hij welkom bij mij was...
Goedquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:55 schreef Mama_Mia het volgende:
dat is balen Oognip
hoe is het nu verder met de kittens?
waar zet je trouwens het neusdruppelspul neer?
En ik heb zelf zo het idee dat ik weiniig gedaan heb, meer dat hij het zelf gedaan heeftquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:48 schreef Mama_Mia het volgende:
Ja maar dat is allemaal de verdienste van Oognip hoor, als zij niet zo hard haar best had gedaan hadden ze me echt niet zo lief gevonden
Jepquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:26 schreef Mama_Mia het volgende:
Heb ik ook gedaan na het drama van vorige keer
Morgen 10 uur en dan rond een uur of 2 weer en dan zijn jullie er weer voor de 3e keer?
Ik denk dat ze nog slaapt want ze reageert ook niet op smsquote:Op zondag 4 september 2011 12:07 schreef indaha het volgende:
En hoe is het vanmorgen met de reservepleegmoeder?
9.5 week, ik denk wel iets ouder en dan valt 1300 gram op zich nog mee, maar hij heeft gewoon een dikke buik, te dikquote:Op zondag 4 september 2011 20:48 schreef indaha het volgende:
Hoe oud is Donder nu dan?
En even off topic, heb je een fijn weekend gehad?
Joe is echt geweldig hequote:Op zondag 4 september 2011 21:29 schreef Mama_Mia het volgende:
Donder is een dikzakjemaar wel een leuke
overigens ben ik dit weekend echt helemaal hopeloos verliefd geworden op Joe, wat een lekker ding is dat zeg
en Socks was weer helemaal van het spinnen als je alleen maar binnenkomt
Pingoo is al gereserveerdquote:Op zondag 4 september 2011 21:32 schreef Mama_Mia het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doe je me aaaaaaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Mama_Mia smelt
Je mag morgen wel komen knuffelenquote:Op zondag 4 september 2011 21:43 schreef Mama_Mia het volgende:
Dat pootje van Donder op Pingoo is echt te leuk
En ik had nog wel een keer vaker willen komen knuffelen
Ja voor de gezelligheid, jij wil toch knuffelenquote:Op zondag 4 september 2011 21:46 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Moet je weg dan?of gewoon voor de gezelligheid
quote:Op zondag 4 september 2011 21:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja voor de gezelligheid, jij wil toch knuffelenanders ga ik wel even weg zodat je het rijk alleen hebt
Spannende dag dus morgen met Oscar en Donder. Sterkte ermee.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:11 schreef Oognip het volgende:
Morgen krijgt bliksem zijn eerste inenting en chip op het asiel. Mama_mia gaat met me mee, dan gaan we meteen kijken hoe het metOscar
gaat en misschien kidnap ik hem
![]()
Donder gaat morgenmiddag verhuizenen
nee hij staat nog op de kittensite, helaas.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:32 schreef indaha het volgende:
Ik had gisteren gekeken op de sites van de kittens en het asiel maar ik kon Oscarniet vinden, dus misschien heeft hij al een huisje.
Ik kan dus echt niet begrijpen waarom Oscar nog niet geadopteerd is he... Hij is zo mooi en zo liefquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:59 schreef indaha het volgende:
O dan heb ik niet goed gekekenen teveel gehoopt.
awww nu baal ik echt zo erg dat ik geen kittentje kan houdenquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:16 schreef Oognip het volgende:
Donder zit vandaag de hele dag al aan mij vastgeplakt nu het nog kan"{
[ afbeelding ]
En deze vond ik net van Bliksem
[ afbeelding ]
Ik baal met je meequote:Op dinsdag 6 september 2011 14:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
awww nu baal ik echt zo erg dat ik geen kittentje kan houden
Ik heb echt zo'n zwak voor kittentjes, ze zijn zo schattig en haarballigquote:
Het was net Speedy Gonzalesquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:03 schreef Oognip het volgende:
Bliksem heeft iets nieuws ontdekt, hij kan van de achterkant van de krabton er af springen en dan klautert hij weer omhoog. Joe probeerde hetzelfde maar het duurde wel erg lang voor hij weer tevoorschijn kwam dus ik ben gaan kijken en weg was ie
Haha dat zou leuk zijn Tim, Pim en Jimquote:Op woensdag 7 september 2011 09:40 schreef Troel het volgende:
Wat sneu dat Oscar daar nog zit. Het is jammer dat ik niet nog plek heb voor een Jim
(Maar nee, dat gaat echt niet)
quote:Op woensdag 7 september 2011 09:50 schreef Troel het volgende:
Ja en dan nog een rood poesje dat we Kim noemen
en Wim kan ook nog
En een kaal poesje en dat noemen we dan Vim
Ik kom hier ook nog even juichen voor Oscarquote:Op woensdag 7 september 2011 11:06 schreef Oognip het volgende:
Oscar is eergisteren geadopteerd!
Bliksem heeft zijn eerste inenting en chip gehad en bij Joe was het 'liesbreukje' nu niet te voelen.
Donder gaat vandaag toch weg.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik kom hier ook nog even juichen voor Oscar![]()
![]()
![]()
En Donder , mag hij vandaag al weg of toch nog maar een dagje wachten?
Bweuk. Sorry.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:45 schreef Oognip het volgende:
En als afscheidsmaal zit hij nu koolvisfilet te eten
Heerlijk, alle kittens hebben de koolvis gehad hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 11:54 schreef Hitomi het volgende:
Joepie wat fijn voor Oscar!
Donder vond zijn afscheidsmaaltje wel lekker?
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:08 schreef Oognip het volgende:
Joe en Donder hebben nog even goed afscheid van elkaar genomen
[ afbeelding ]
Als ik kan kiezen nietquote:Op woensdag 7 september 2011 15:29 schreef Troel het volgende:
de volgende kittens heten Pompen en Verzuipen?
Wel goed, vanochtend iig. Maar ik ben op school en heb zo een sollicitatiegesprek voor het honourscollege dus ik zie hem pas over 2 uur weerquote:
Ja hij ligt bij alsof hij er thuishoort zo relaxedquote:Op donderdag 8 september 2011 07:46 schreef Oognip het volgende:
Een tevreden mannetje
[ afbeelding ]
Wat een knapperds allemaalquote:Op donderdag 8 september 2011 14:47 schreef Oognip het volgende:
"Het komt eigenlijk wel goed uit dat Donder weg is, nu hebben we allemaal een eigen mandje"
[ afbeelding ]
Statige Socks
[ afbeelding ]
Gekke Joe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schattig ben ik he?
[ afbeelding ]
He een vinger, even snuffelen
[ afbeelding ]
Smells goooood! Even proeven
[ afbeelding ]
Even kijken of ik er ook in kan bijten
[ afbeelding ]
He die vinger was heul nog nie op![]()
[ afbeelding ]
Biokat http://www.zooplus.nl/sho(...)ulling/biokats/21379quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:17 schreef Troel het volgende:
Nipje, welke kattenbakkorrels hadden jullie ook alweer?
Ai da's minderquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:07 schreef Oognip het volgende:
Donder gaat zometeen naar de dierenarts met zijn nieuwe baasjes. Hij eet niet veel volgens hen en heeft nog geen ontlasting gehad sinds hij verhuisd is.
Kittens kunnen tot 10 dagen na de inenting nog ziek worden van de inenting. Vandaar dat wij ze minstens een week nog houden (beter nog langer vind ik). Bij redcat gaat het heel anders en mogen ze al 2 dagen na de inenting weg, maar mijn ervaring is dat de meeste kittens minstens 5 dagen na de inenting pas last krijgen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:26 schreef indaha het volgende:
Ja maar Donder is vorige week al ingeent ,als het daarvan is kun je dat toch niet voorkomen.
Die van mij worden de 16e ingeent en ik zou ze de 18e kunnen halen als ik wilde, als ze dan de week erna ziek worden kan Cat het ook niet helpen.
Je kunt niet meer dan je best doen en ik snap best dat je bezorgd bent ,maar je hebt jezelf niets te verwijten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel dat heeft hij wel gezien, maar hij wil perse een zwarte kater omdat ze die zo mooi vinden. Bij hun in de straat hebben mensen ook een nestje kittens en daarvan hebben ze er ook 1 besproken. Dat kitten is nu 2 weken en die komt al over een maand. Dan is het kitten pas 6 wekenquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:32 schreef Rewimo het volgende:
Nou, wat zonde dat ze dan niet voor Bliksem hebben gekozen, terwijl dat juist wèl klikte!Heeft zijn vader dat niet gezien?
Wat jammer voor Joe, maar hij zag het blijkbaar niet zitten met deze mensen. Een kat moet nu eenmaal zelf ook een klik maken met zijn baasjes (nou ja, personeel).
Nah hij is zwart/donker bruin. Als je hem in de zon ziet dan is hij heel donker bruin (echt heel mooi!) met 2 zwarte strepen op zijn rug. En dat vinden de baasjes juist mooi.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:34 schreef Rewimo het volgende:
Is Joe echt zwart? Op de foto's kun je dat niet helemaal goed zien, zwarte katten zijn moeilijk te fotograferen
Nee serieus!?quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:38 schreef Rewimo het volgende:
Christan wil Joe welEn eigenlijk wil hij Bliksem dan ook wel
Ehm, qltel moet er ook mee instemmen en dat moet ik voorzichtig aanpakkenquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 13:17 schreef Rewimo het volgende:
Meer en vooral overtuigende foto's mogen best hoor
Vooral heel schattige onweerstaanbare kittenfoto's zijn erg welkom
Zegt Christanquote:Op zondag 11 september 2011 14:22 schreef Rewimo het volgende:
Awwwwwwwwww
We nemen ze allebei mee, zegt Christan!
Zijn wij ook goed inquote:Op zondag 11 september 2011 14:25 schreef Oognip het volgende:
Joe is trouwens wel meester-rufthij kan stinken
Jaquote:Op zondag 11 september 2011 14:25 schreef Rewimo het volgende:
Socks is ook leuk maar ik wil toch echt katers
Valt het op dat we steeds meer naar "ja" neigen?
Die heeft niks in te brengen, beweert ie.quote:
Preciesquote:Op zondag 11 september 2011 16:21 schreef Mry het volgende:
Joe en Donder Bliksem worden ook vanzelf oudere katten die misschien wel in het asiel hadden gezeten als jullie ze niet hadden geadopteerd.
Ik ben benieuwd of deze match gaat lukken, ik duim mee dat qltel zich laat overhalenquote:Op zondag 11 september 2011 17:11 schreef Rewimo het volgende:
Ja, jij kent zeIk mis katten in huis, ben het niet gewend zonder...
Ach arme Donderquote:Op zondag 11 september 2011 18:58 schreef Oognip het volgende:
Met Donder gaat het nog niet hoedde antibioticaspuit van vrijdag heeft niet geholpen. Hij heeft een infectie opgelopen en moet gedwangvoerd worden.
Ik vind het zó erg voor ze
Nipje, jij kan daar echt niets aan doen!quote:Op zondag 11 september 2011 18:58 schreef Oognip het volgende:
Met Donder gaat het nog niet hoedde antibioticaspuit van vrijdag heeft niet geholpen. Hij heeft een infectie opgelopen en moet gedwangvoerd worden.
Jij hebt de beste beslissing gemaakt die je op dat moment kan makenquote:Op zondag 11 september 2011 19:45 schreef Oognip het volgende:
Thanks
ik voel me er echt kut onder. Ik had hem nooit mogen laten verhuizen
Nou neequote:Op zondag 11 september 2011 20:51 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Jij hebt de beste beslissing gemaakt die je op dat moment kan makenwat er daarna gebeurt is heel lullig maar dat kon jij niet weten
Knuffeltjesquote:Op zondag 11 september 2011 18:58 schreef Oognip het volgende:
Waarschijnlijk wel een reactie op de inenting ja. Ik weet verder ook niet wat voor virus het is en zo, misschien wel hetzelfde als Emma.quote:Op maandag 12 september 2011 20:01 schreef indaha het volgende:
O Oognip niet te geloven wat een verschrikkelijk nieuws,kwam dat nu door de inenting dat hij zo ziek is geworden?
Een dikke knuffel van mij,heb alweer tranen, wat een rotdag vandaag.
Zou er dan niet eens uitgezocht moeten worden of daar niet iets rondhangt, waardoor die kittens ziek worden.quote:Op maandag 12 september 2011 20:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel een reactie op de inenting ja. Ik weet verder ook niet wat voor virus het is en zo, misschien wel hetzelfde als Emma.
De baasjes van Donder vertelden net dat de dierenarts vandaag al 10 zieke kittens heeft gezien. Het schijnt een vreselijk agressief virus voor kittens te zijn en het heerst. Dat moet uitgezocht worden vind ik ook.quote:Op maandag 12 september 2011 20:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Zou er dan niet eens uitgezocht moeten worden of daar niet iets rondhangt, waardoor die kittens ziek worden.
Ik hoop dat Joe je een beetje kan troosten
Ik neem aan van niet, die van ons zijn gelukkig niet ziek geworden. Het schijnt agressief voor kittens te zijn, maar verder weet ik het ook niet.quote:Op maandag 12 september 2011 20:12 schreef Rewimo het volgende:
O jakkesVolwassen katten krijgen het niet? Of worden die er niet ziek van?
Oh nee! Helemaal deze post over het hoofd gezien!!quote:
Ja? Dat hoor ik wel meer maar ik vond het vorige nestje ook heel leuk en het nestje daarvoor ook en daarvoor en en...quote:Op maandag 12 september 2011 20:17 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Oh nee! Helemaal deze post over het hoofd gezien!!
Wat erg!! Veel sterkte! Ik vind toch deze katten het leukste wat je gehad hebt (Op Prins na )
Dat zou echt heel erg zijn, volgens mij voelen die mensen zich vet schuldig als ze dat zouden horenquote:Op maandag 12 september 2011 20:24 schreef Oognip het volgende:
De coordinator snapt er niet veel van. In de meeste gevallen als een kitten een infectie heeft, is hij er doorheen te slapen met dwangvoeren en medicijnen.
Naar haar idee is Donder misschien te snel ingeslapen. Vaak als een dierenarts zegt dat een kitten ingeslapen moet worden, als het kitten nog bij het gastgezin is, zijn de coordinatoren het niet altijd eens en gaan we toch door met de behandeling. Vaak komt zo'n kitten er dan nog bovenop. Ze willen dus precies weten wat er nu aan de hand was.
Het wordt uitgezocht door de kittencoordinator. De baasjes van Donder worden er niet van op de hoogte gesteld want voor hun is het toch niet van belang en zeker weten dat hij het anders zou overleven weet je niet.quote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat zou echt heel erg zijn, volgens mij voelen die mensen zich vet schuldig als ze dat zouden horen
Raar he? Bij redcat mogen ze al na 2 dagen na de inenting weg, bij mij pas na een week dus ze hebben nog 5 extra dagen om sterker te worden maar ze worden alleen maar zieker.quote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef ElisaB het volgende:
Djeez Oognip, wat droevig
Ik ben heel benieuwd of ze er nog achterkomen wat het is. Zo raar dat ze allemaal op (relatief) late leeftijd ziek worden. Je zou verwachten dat ze tegen de tijd dat ze geplaatst mogen worden wel een beetje tegen een stootje kunnen.
Werd Emma ook ziek na de enting?
De coordinator belt morgen met de dierenarts om te vragen hoe en wat. Ik blijf ook op de hoogte.quote:Op maandag 12 september 2011 20:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah nee he wat oneerlijk. Arme donder.
Ze gaan nu uitzoeken waar het virus vandaan komt?
Superquote:Op maandag 12 september 2011 20:59 schreef Rewimo het volgende:
Zal ik de boel dan maar even een beetje opvrolijken hier?
Joe en Bliksem komen bij ons wonenAlleen gaan we Bliksem wel omdopen in Odie, op speciaal verzoek van qltel
Leuk!quote:Op maandag 12 september 2011 20:59 schreef Rewimo het volgende:
Zal ik de boel dan maar even een beetje opvrolijken hier?
Joe en Bliksem komen bij ons wonenAlleen gaan we Bliksem wel omdopen in Odie, op speciaal verzoek van qltel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |