Die heeft niks in te brengen, beweert ie.quote:
Preciesquote:Op zondag 11 september 2011 16:21 schreef Mry het volgende:
Joe en Donder Bliksem worden ook vanzelf oudere katten die misschien wel in het asiel hadden gezeten als jullie ze niet hadden geadopteerd.
Ik ben benieuwd of deze match gaat lukken, ik duim mee dat qltel zich laat overhalenquote:Op zondag 11 september 2011 17:11 schreef Rewimo het volgende:
Ja, jij kent zeIk mis katten in huis, ben het niet gewend zonder...
Ach arme Donderquote:Op zondag 11 september 2011 18:58 schreef Oognip het volgende:
Met Donder gaat het nog niet hoedde antibioticaspuit van vrijdag heeft niet geholpen. Hij heeft een infectie opgelopen en moet gedwangvoerd worden.
Ik vind het zó erg voor ze
Nipje, jij kan daar echt niets aan doen!quote:Op zondag 11 september 2011 18:58 schreef Oognip het volgende:
Met Donder gaat het nog niet hoedde antibioticaspuit van vrijdag heeft niet geholpen. Hij heeft een infectie opgelopen en moet gedwangvoerd worden.
Jij hebt de beste beslissing gemaakt die je op dat moment kan makenquote:Op zondag 11 september 2011 19:45 schreef Oognip het volgende:
Thanks
ik voel me er echt kut onder. Ik had hem nooit mogen laten verhuizen
Nou neequote:Op zondag 11 september 2011 20:51 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Jij hebt de beste beslissing gemaakt die je op dat moment kan makenwat er daarna gebeurt is heel lullig maar dat kon jij niet weten
Knuffeltjesquote:Op zondag 11 september 2011 18:58 schreef Oognip het volgende:
Waarschijnlijk wel een reactie op de inenting ja. Ik weet verder ook niet wat voor virus het is en zo, misschien wel hetzelfde als Emma.quote:Op maandag 12 september 2011 20:01 schreef indaha het volgende:
O Oognip niet te geloven wat een verschrikkelijk nieuws,kwam dat nu door de inenting dat hij zo ziek is geworden?
Een dikke knuffel van mij,heb alweer tranen, wat een rotdag vandaag.
Zou er dan niet eens uitgezocht moeten worden of daar niet iets rondhangt, waardoor die kittens ziek worden.quote:Op maandag 12 september 2011 20:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel een reactie op de inenting ja. Ik weet verder ook niet wat voor virus het is en zo, misschien wel hetzelfde als Emma.
De baasjes van Donder vertelden net dat de dierenarts vandaag al 10 zieke kittens heeft gezien. Het schijnt een vreselijk agressief virus voor kittens te zijn en het heerst. Dat moet uitgezocht worden vind ik ook.quote:Op maandag 12 september 2011 20:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Zou er dan niet eens uitgezocht moeten worden of daar niet iets rondhangt, waardoor die kittens ziek worden.
Ik hoop dat Joe je een beetje kan troosten
Ik neem aan van niet, die van ons zijn gelukkig niet ziek geworden. Het schijnt agressief voor kittens te zijn, maar verder weet ik het ook niet.quote:Op maandag 12 september 2011 20:12 schreef Rewimo het volgende:
O jakkesVolwassen katten krijgen het niet? Of worden die er niet ziek van?
Oh nee! Helemaal deze post over het hoofd gezien!!quote:
Ja? Dat hoor ik wel meer maar ik vond het vorige nestje ook heel leuk en het nestje daarvoor ook en daarvoor en en...quote:Op maandag 12 september 2011 20:17 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Oh nee! Helemaal deze post over het hoofd gezien!!
Wat erg!! Veel sterkte! Ik vind toch deze katten het leukste wat je gehad hebt (Op Prins na )
Dat zou echt heel erg zijn, volgens mij voelen die mensen zich vet schuldig als ze dat zouden horenquote:Op maandag 12 september 2011 20:24 schreef Oognip het volgende:
De coordinator snapt er niet veel van. In de meeste gevallen als een kitten een infectie heeft, is hij er doorheen te slapen met dwangvoeren en medicijnen.
Naar haar idee is Donder misschien te snel ingeslapen. Vaak als een dierenarts zegt dat een kitten ingeslapen moet worden, als het kitten nog bij het gastgezin is, zijn de coordinatoren het niet altijd eens en gaan we toch door met de behandeling. Vaak komt zo'n kitten er dan nog bovenop. Ze willen dus precies weten wat er nu aan de hand was.
Het wordt uitgezocht door de kittencoordinator. De baasjes van Donder worden er niet van op de hoogte gesteld want voor hun is het toch niet van belang en zeker weten dat hij het anders zou overleven weet je niet.quote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat zou echt heel erg zijn, volgens mij voelen die mensen zich vet schuldig als ze dat zouden horen
Raar he? Bij redcat mogen ze al na 2 dagen na de inenting weg, bij mij pas na een week dus ze hebben nog 5 extra dagen om sterker te worden maar ze worden alleen maar zieker.quote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef ElisaB het volgende:
Djeez Oognip, wat droevig
Ik ben heel benieuwd of ze er nog achterkomen wat het is. Zo raar dat ze allemaal op (relatief) late leeftijd ziek worden. Je zou verwachten dat ze tegen de tijd dat ze geplaatst mogen worden wel een beetje tegen een stootje kunnen.
Werd Emma ook ziek na de enting?
De coordinator belt morgen met de dierenarts om te vragen hoe en wat. Ik blijf ook op de hoogte.quote:Op maandag 12 september 2011 20:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah nee he wat oneerlijk. Arme donder.
Ze gaan nu uitzoeken waar het virus vandaan komt?
Superquote:Op maandag 12 september 2011 20:59 schreef Rewimo het volgende:
Zal ik de boel dan maar even een beetje opvrolijken hier?
Joe en Bliksem komen bij ons wonenAlleen gaan we Bliksem wel omdopen in Odie, op speciaal verzoek van qltel
Leuk!quote:Op maandag 12 september 2011 20:59 schreef Rewimo het volgende:
Zal ik de boel dan maar even een beetje opvrolijken hier?
Joe en Bliksem komen bij ons wonenAlleen gaan we Bliksem wel omdopen in Odie, op speciaal verzoek van qltel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |