Van die vette meuk word ik vaak juist NOG meer moe, als ik al moe ben.quote:Op maandag 12 september 2011 17:31 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga straks frietjes halen want ik ben veel te moe om te koken
Ow, is het een paard?quote:Op maandag 12 september 2011 16:45 schreef indaha het volgende:
[..]
nee Chico is een hele goede dekhengst
waarvoor mensen uit het hele land komen om hem als papa te krijgen ,maar de teef die die moest dekken wilde maagd blijven dus het is niet gelukt.
quote:Op maandag 12 september 2011 16:46 schreef Mama_Mia het volgende:
[ afbeelding ]hij komt woensdag of vrijdag
Dat heb ik als ik moe ben. Dan wil ik suiker. Maar na suiker zak ik helemaal door mijn hoevenquote:Op maandag 12 september 2011 17:53 schreef Greys het volgende:
Van die vette meuk word ik vaak juist NOG meer moe, als ik al moe ben.
Heb jij dat nooit?
(Je moet lekker doen wat je wilt hoor, is gewoon een vraag!)
^^quote:Op maandag 12 september 2011 17:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik moe ben. Dan wil ik suiker. Maar na suiker zak ik helemaal door mijn hoeven
oew, stamppot wil ik ook weer eensquote:Op maandag 12 september 2011 18:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
^^
Ik ga straks lekker zuurkoolstamppot met rookworst eten. Vond het er wel weer voor!
Oh bah verfluchten zijn echt vreselijk hoofdpijnverwekkendquote:Op maandag 12 september 2011 18:04 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Leuk als je training hebt en ze gaan schilderen buiten. Waardoor het verschrikkelijk stinkt in het lokaal, mensen hoofdpijn krijgen en ik het steeds benauwder kreeg. En m'n puf was al zo goed als leegIk had qltel al gevraagd om even langs de HA te gaan voor een nieuwe. Uiteindelijk zijn we verhuisd naar een vergaderzaal, waar we geen computers hadden om te oefenen. Dus vooral taaie theorie.
Kom ik thuis, heeft qltel net het recept kunnen halen bij de HA, rij ik naar de apotheek. Is de apotheek dicht omdat het kermis is
Nu moeten we nog naar Goch naar de apotheek, die is gelukkig nog open. M'n Ventolin is nu echt op.
Ik ben heel erg verkouden en dan slaat de bronchitis gezellig toequote:Op maandag 12 september 2011 18:07 schreef Oognip het volgende:
Oh bah verfluchten zijn echt vreselijk hoofdpijnverwekkendfijn dat jullie alsnog verplaatst zijn. Ik wist helemaal niet dat je zo last hebt van benauwdheid. Wat vervelend!
Apotheek dicht vanwege kermis?het moet niet gekker worden.
Ahja dat klinkt niet fijnquote:Op maandag 12 september 2011 18:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben heel erg verkouden en dan slaat de bronchitis gezellig toe![]()
Tja, en kermis is hier groot feest (die 1,5 kraam) maar dat de apotheek 's middags dicht is had ik niet verwacht.
Muis heeft net ook gekotst en wilde het ook weer opeten, maar dat mag echt niet van ons. Wij vinden dat zo ranzig bahquote:Op maandag 12 september 2011 19:01 schreef oh-oh het volgende:
Loempa ligt in de oven, maar ik heb ondertussen ook al gedweild en was er in gegooid![]()
Sjon geniet voor de derde keer van zn avondmaal, dit keer wel rustig en zonder te schrokken, dus ik denk dat het er nu wel in blijft zitten
Niet dat ik gemerkt heb in ieder gevalquote:Op maandag 12 september 2011 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Van die vette meuk word ik vaak juist NOG meer moe, als ik al moe ben.
Heb jij dat nooit?
(Je moet lekker doen wat je wilt hoor, is gewoon een vraag!)
Nja als ik iets in de pan wil doen moet ik eerst pan afwassen en alles doet zeer, dus dat werd m nietquote:Op maandag 12 september 2011 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind eten gaan halen meer werk dan ff iets in de oven of in een pan slingeren altijd
Ik vind het echt heel erg voor de nieuwe baasjes, ze waren zo blij met hemquote:Op maandag 12 september 2011 19:58 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]ik vind het echt heel erg voor je
Ja natuurlijk verschrikkelijk voor hun en ook voor jou na al die weken voor hem zorgenquote:Op maandag 12 september 2011 20:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel erg voor de nieuwe baasjes, ze waren zo blij met hem
Never!quote:Op maandag 12 september 2011 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ain't that the way it always starts...
A little less conversation and a little more action please.quote:Op maandag 12 september 2011 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
A simple round of conversation...
Nou jij bent ook niet van het voorspel of welquote:Op maandag 12 september 2011 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
A little less conversation and a little more action please.
Jasje aan en op pad, zeg ik.quote:Op maandag 12 september 2011 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou jij bent ook niet van het voorspel of wel
Moeten we dan gewoon keihard zeggen waar het op staat in plaats van eufemismen te gebruiken?quote:Op maandag 12 september 2011 20:39 schreef ElisaB het volgende:
Hallo damesHet is net half negen geweest
Dan kan je er nog een hele avond tegenaan gaanquote:Op maandag 12 september 2011 20:39 schreef ElisaB het volgende:
Doe je oordoppen in/oogkleppen voor.quote:Op maandag 12 september 2011 20:39 schreef ElisaB het volgende:
*wijst*quote:Op maandag 12 september 2011 20:39 schreef ElisaB het volgende:
En vannachtquote:Op maandag 12 september 2011 20:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan kan je er nog een hele avond tegenaan gaan
Keihardquote:Op maandag 12 september 2011 20:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moeten we dan gewoon keihard zeggen waar het op staat in plaats van eufemismen te gebruiken?
Ja, da's een planquote:Op maandag 12 september 2011 20:40 schreef Muis006 het volgende:
Doe je oordoppen in/oogkleppen voor.
quote:
Jij welquote:Op maandag 12 september 2011 20:40 schreef Goodbye het volgende:
Moeten we dan gewoon keihard zeggen waar het op staat in plaats van eufemismen te gebruiken?
KEDENG KEDENGGGGG!quote:Op maandag 12 september 2011 20:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En vannacht
ooh la la
Gaat het ritme dooooooooooor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |