Nathan draagt een shirt 86/92 van de Hema, het ergste is dat de mouwen niet overhoudenquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:18 schreef freecell het volgende:
Pessie, alles pasteMaar ik zal het in de gaten houden hier
Die van mij groeien ook hard momenteel.
SPOILER: Anne van pasgeboren tot één jaar!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hadden wij ook toen we nog in Tilburg woonden, ikquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:06 schreef Fannetje het volgende:
Oh en Spewey, de Efteling is leuk hè? Ik heb een abonnement
Het jurkje is trouwens echt super. Veel complimentjes over gehad dat ze er zo leuk uit zag!
Mijn spul ligt ook eindelijkquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:44 schreef Spewey het volgende:
Ik ga 2 hyperactieve kindjes naar bed brengen, volgens mij gaat het een onrustig nachtje worden, ze hebben veel te verwerken.
Ja dat is ook zo hoor! Moet zeggen dat ik ook geen helm heb voor mquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:38 schreef Cooki het volgende:
Sonnetje, mijn oudste is een keer naar beneden gevallen toen we wél traphekjes hadden![]()
(2e verjaardagsfeestje, aan aandacht ontglipt, gelukkig maar 4 treden, maar manman, wat een stress
)
mmm, voetsteuntjes lager lijkt me vooral praktisch, dank voor de tip![]()
over het vastzetten (wat dan ook niet meer hoeft, want dat past niet meer) : bij een val ben ik eerder bezorgd om zijn hoofdje, babyhelmpjes zie je dan weer nergens in gebruik ...
![]()
ik ga ns knutselen op die voetsteuntjes
Dyon kan ook nog niet goed bij de trappers, dus kan hooguit 1 meter vooruit komen en dan gebruikt hij hm weer als loopfietsje.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:02 schreef Cooki het volgende:
Meimeltje: oh, wat een knulletje! Stoer hoor! Lucas kan nog niet bij de trappers, dus die loopt met zijn driewieler![]()
Over aanpassen: snap ik, en dreumes/peuters verzinnen toch elke keer wat nieuws, tóch ?![]()
![]()
Volgens mij zijn Dyon en Floris beiden heerlijk actiefquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oh en DyonIk vind m zo leuk!
Geloof t ook jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:16 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Dyon en Floris beiden heerlijk actief
Lucas is 18 maandenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:11 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Dyon kan ook nog niet goed bij de trappers, dus kan hooguit 1 meter vooruit komen en dan gebruikt hij hm weer als loopfietsje.
Ja idd, straks komt er wel weer wat anders haha.
Hoe oud is Lucas?
Hahaha dat is echt aankleden met hindernissen. Als ze nog iets groter zijn kun je gewoon vragen of ze hun benenen in de lucht willen doen, dat is pas relaxed, kan niet wachten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Uhm ja meneer heeft geen geduld om te liggen, dus afdrogen doe k eigenlijk niet. Gauw een handdoek om m heen, laten rondlopen. Door t rondlopen droogt ie wel (gelukkig heeft ie geen gevoelige huid/snel last van smetplekken) en insmeren doe k ook terwijl hij rondloopt. En dat moet allemaal niet te lang duren voor m
Gisteren ging k mn neefje wassen en aankleden. Echt hoe relaxed is dat. Hij bleef gewoon liggen, vond t niet erg dat k zn luier omdeed en aankleden kon ook gewoon terwijl hij ligt. En dat terwijl hij 11 weken ouder isLijkt me soms ook best lekker
Spewey schrikken is dat he! Heeft Floris ook wel s gedaan...
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh, nou beetje tegensputteren noem ik dat
Flip heeft me een paar dagen terug tijdens het verschonen een enorme karatetrap tegen mijn borst gegeven en dat doet me nu nog zo'n zeerArme ik...
Tegensputteren hahaha , ja auwie... ze kunnen je goed rakenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Flip heeft me een paar dagen terug tijdens het verschonen een enorme karatetrap tegen mijn borst gegeven en dat doet me nu nog zo'n zeerArme ik...
Wow Daan! Wat knap! en zo beleefd: met twee woordenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:41 schreef happyme28 het volgende:
Heerlijke verhalen allemaal weer!!
Daan spreekt bijna alleen nog maar met 2 woorden'Papa, jasch uit', 'Mama, pap etuh', Papa, lieg (licht) aan'. Vanmorgen liepen we even naar het zwembad en toen liepen we langs een lantaarnpaal. Daan zei: 'Mama, lalapaa'
![]()
We genieten zo heerlijk van ons schooiertje, hij gaat echt heel rap met de woorden nu
Auw..Hoop dat ie dat hier niet gaat doen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Hier heten alle meisjes mammma (en iedereen die hij op dat moment nodig heeft)quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:47 schreef Meimeltje het volgende:
We kwamen van de week tegelijk met een klasgenootje van Kyllian aan op school. Roept Dyon ineens "Denise" (zo heette ze dus). Ze heeft denk ik zo'n 2x hier gespeeld het afgelopen jaar, ik stond echt even verbaasd van wat hij dan kan onthouden. Vandaag was er een buurmeisje en die noemde hij ook Denise. Ik geloof dat alle blonde meisjes nu Denise heten.
Hier ook steeds meer met twee woorden praten, geweldig om hem steeds beter te kunnen begrijpen!
Hahaha, oh maar Daan heeft ook nog een heleboel onverstaanbare verhalen hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:47 schreef Cooki het volgende:
[..]
Wow Daan! Wat knap! en zo beleefd: met twee woorden![]()
Lucas houdt het overzichtelijk: een paar woordjes en een heleboel overstaanbare verhalen
Daan inderdaad ook, zijn beste vriendje heet Florian en dat wordt 'leam'quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:53 schreef Incantrix het volgende:
Stef zegt wel de namen van de kindjes van het KDV waar hij het meest mee speelt, maar dan wel op z'n dreumes: R o n j a wordt Jaja en Y i g h i t wordt Jiet=
Ik ben ook blij met mammma....quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:54 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Overigens noemt hij mij pas sinds een paar dagen Mama. Hij zei al wel mama, maar nog niet gericht op mij. Man en ik waren allebei papa. En mijn moeder en vader allebei Opa. Hij zegt inmiddels ook oma tot grote vreugde van mijn moeder
Ja omdat hij het ook echt goed zei stond ik versteld, een 3-lettergrepen woord had ik eigenlijk nog niet gehoord. Van het kdv komen hier idd ook af en toe namen voorbij. Van de week had hij het regelmatig over Keesjequote:Op zaterdag 17 september 2011 22:53 schreef Incantrix het volgende:
Ahgos, mammmaHaha, wat cute
Stef zegt wel de namen van de kindjes van het KDV waar hij het meest mee speelt, maar dan wel op z'n dreumes: R o n j a wordt Jaja en Y i g h i t wordt Jiet
Knap van Dyon, MeimelDa's best een moeilijke naam ook, lijkt me!
'quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:01 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja omdat hij het ook echt goed zei stond ik versteld, een 3-lettergrepen woord had ik eigenlijk nog niet gehoord. Van het kdv komen hier idd ook af en toe namen voorbij. Van de week had hij het regelmatig over KeesjeTerwijl hij zn eigen naam dus niet eens zegt. Hij noemt bzichzelf meestal 'mij' en heel soms iets wat wel op Dyon lijkt. Kyllian moet hij Kyla (Kiela).
Sorry Reilain, Oona heb ik nog niet voorbij horen komen maar ze leren elkaar vast nog beter kennen
Het is een jongenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef Cooki het volgende:
[..]
'
Ik vind het allemaal knap!
![]()
Keesje, een blond meisje denk ik dan
Zo leuk die gezellige fietsmomentjesquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef RockabeIIa het volgende:
hehe ja
En op de fiets schreeuwt ie de laatste dagen echt alleen maar. Wel op een lollige manier. Hij roept ambulances want dat vindt hij zo gaaf: 'Tutaa tutaa waar ben jij!?'
Jaah! Lucas doet Woef en broemmmquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:09 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Zo leuk die gezellige fietsmomentjes![]()
Hier wordt echt alles benoemd, maar hij is vooral op zoek naar poesjes, honden en vogels("nog vogel"). Auto, boom etc. komen ook wel veel voorbij.
Gheghe... ja die ipad: we zeggen tegen oudste dat ie ergens anders moet gaan zitten met de ipad van papa... anders pakt lucas m af.... terwijl ze er allebei niet aan mogen zittenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:22 schreef Meimeltje het volgende:
Ow Cooki, nog een keer herkenbaar die IpadAlleen wordt hij meestal in beslag genomen door zn broer
Dyon zit weleens op de Iphone (dierengeluiden).
Ook al zo'n klein, agressief engeltjequote:Op zondag 18 september 2011 00:46 schreef Reilain het volgende:
Ook heeft ze er een handje van gekregen te willen slaan in ons gezicht als ze boos wordt![]()
.... Volgens mij gaan we hier voor een full blown dreumespubertijd
![]()
Becky, dat vind ik zo leuk: een meisje dat niet alleen roze "doet"quote:Op zondag 18 september 2011 07:16 schreef becky27 het volgende:
oh en ik heb een dochter die in het intertoysboekje alleen maar auto's wijst en "auto" roept.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |