abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102072149
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:11 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Dyon kan ook nog niet goed bij de trappers, dus kan hooguit 1 meter vooruit komen en dan gebruikt hij hm weer als loopfietsje.
Ja idd, straks komt er wel weer wat anders haha.
Hoe oud is Lucas?
Lucas is 18 maanden :)
  zaterdag 17 september 2011 @ 22:33:50 #252
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_102072265
Anne! :o O+ Wat een lieffie, gefeliciteerd!! *O* :*

Esmee, tot over een paar maandjes! Gefeliciteerd ook! :W *O*

We waren vandaag bij mijn ouders, want mijn vader was jarig. Het was zó leuk om cadeau'tjes te geven met Stef, hij snapte het principe helemaal en heeft heel lief chipjes aan iedereen uitgedeeld O+ Hij ging ook de hele tijd iedereen aanwijzen en dan zeggen wie ze zijn en liep de hele dag achter 'ome Mim' (Wim, mijn broertje) aan O+ Oom Mim heeft een fan O+
3!
pi_102072568
Haha Sonnetje, dan geloof ik dat Floris toch nog een ietsjes actiever is :D Dyon is vooral eigenwijs, maar normaal gesproken kan ik hm gewoon rustig afdrogen, verschonen, aankleden e.d. :P Het is alleen dat hij me dan nog even wat opdrachten tussendoor geeft (moet ik zn knuffel pakken, wil hij zelf z'n romper aan doen of hij wil zich eerst insmeren met bodylotion).
Als hij iets niet krijgt wat hij wil gaat hij aan mn been hangen (dus niet tijdens de aankleedmomenten). Mijn kleine dwingeland O+
  zaterdag 17 september 2011 @ 22:40:54 #254
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_102072690
Oh, nou beetje tegensputteren noem ik dat :')
Flip heeft me een paar dagen terug tijdens het verschonen een enorme karatetrap tegen mijn borst gegeven en dat doet me nu nog zo'n zeer :'( Arme ik...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_102072711
Heerlijke verhalen allemaal weer!!

Anne en Fannetje, welkom!! En Stiemie en Esmee, tot ziens!! Allemaal nog gefeliciteerd met jullie meisje!!

Inca, genieten dan hè, van je mannetje!

Daan spreekt bijna alleen nog maar met 2 woorden :D 'Papa, jasch uit', 'Mama, pap etuh', Papa, lieg (licht) aan'. Vanmorgen liepen we even naar het zwembad en toen liepen we langs een lantaarnpaal. Daan zei: 'Mama, lalapaa' O+

We genieten zo heerlijk van ons schooiertje, hij gaat echt heel rap met de woorden nu :Y
pi_102072733
Stef en cadeautjes geven en z'n Ooom Mim O+
Gefeliciteerd met je vader!
pi_102072734
Incantrix, wat schattig zo'n fan O+
Sonnetje / Meimeltje: commode-acties gaan hier ook met commando's gepaard: KLAAR! (en dan ligt ie net he? :P
en idd ook wijzen naar van alles dat gepakt moet worden terwijl ik met een duizend-doekjes-luier bezig ben... :9
pi_102072785
Oh ja dat laatste doet Floris tegenwoordig ook...
Wat ook nieuw is is gewoon lief spelen als je alleen met je vader bent en zodra mama komt aan haar hangen...Sowieso is ie wel heel erg een mamakindje aan t worden O+
Maar af en toe ook vermoeiend ;)

Stef O+ Wat klinkt ie lief!
pi_102072795
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:28 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]
Uhm ja meneer heeft geen geduld om te liggen, dus afdrogen doe k eigenlijk niet. Gauw een handdoek om m heen, laten rondlopen. Door t rondlopen droogt ie wel (gelukkig heeft ie geen gevoelige huid/snel last van smetplekken) en insmeren doe k ook terwijl hij rondloopt. En dat moet allemaal niet te lang duren voor m :D

Gisteren ging k mn neefje wassen en aankleden. Echt hoe relaxed is dat. Hij bleef gewoon liggen, vond t niet erg dat k zn luier omdeed en aankleden kon ook gewoon terwijl hij ligt. En dat terwijl hij 11 weken ouder is :D Lijkt me soms ook best lekker :')

Spewey schrikken is dat he! Heeft Floris ook wel s gedaan...
Hahaha dat is echt aankleden met hindernissen. Als ze nog iets groter zijn kun je gewoon vragen of ze hun benenen in de lucht willen doen, dat is pas relaxed, kan niet wachten. :D

Aww Stef en Ome Mim, knap hoor dat hij dat hele principe al doorheeft.

Volgende maand wordt grote broer 3, ben heel benieuwd hoe Zoe reageert, ga in ieder geval ook een klein cadeautje voor haar kopen, ze is dol op cadeaupapier scheuren. :') Als ze ouder zijn en je kunt het uitleggen vind ik het onzin maar nu krijgt ze ook gewoon wat.
pi_102072978
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Flip heeft me een paar dagen terug tijdens het verschonen een enorme karatetrap tegen mijn borst gegeven en dat doet me nu nog zo'n zeer :'( Arme ik...
:o Arme jij!

Zoë is best wild maar doet tot nu toe alleen nog maar zichzelf pijn met bruuske bewegingen.

Wow Daan, een mannelijke Isabeau. _O_ Mijn muppet zegt ehm.. mjah, vrij weinig. :') Maar wel dahewel als ze een worstje van de slager krijgt. O+
pi_102072985
quote:
Tegensputteren hahaha , ja auwie... ze kunnen je goed raken ;(
kopstoot overwint me hier nog altijd o|O dat doet zo'n megapijn (vanmiddag nog een gekregen van 10 jarige: wel per ongeluk, maar dat doet ook pijn he? per ongeluk :{w
pi_102073041
Happy, wat kan dat ineens snel gaan he met die woordenschat :D

We kwamen van de week tegelijk met een klasgenootje van Kyllian aan op school. Roept Dyon ineens "Denise" (zo heette ze dus). Ze heeft denk ik zo'n 2x hier gespeeld het afgelopen jaar, ik stond echt even verbaasd van wat hij dan kan onthouden. Vandaag was er een buurmeisje en die noemde hij ook Denise. Ik geloof dat alle blonde meisjes nu Denise heten.
Hier ook steeds meer met twee woorden praten, geweldig om hem steeds beter te kunnen begrijpen!
pi_102073058
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:41 schreef happyme28 het volgende:
Heerlijke verhalen allemaal weer!!

Daan spreekt bijna alleen nog maar met 2 woorden :D 'Papa, jasch uit', 'Mama, pap etuh', Papa, lieg (licht) aan'. Vanmorgen liepen we even naar het zwembad en toen liepen we langs een lantaarnpaal. Daan zei: 'Mama, lalapaa' O+

We genieten zo heerlijk van ons schooiertje, hij gaat echt heel rap met de woorden nu :Y
Wow Daan! Wat knap! en zo beleefd: met twee woorden :P
Lucas houdt het overzichtelijk: een paar woordjes en een heleboel overstaanbare verhalen O+
pi_102073087
quote:
Auw..Hoop dat ie dat hier niet gaat doen.

T zou af en toe ook gewoon fijn zijn als ie snapt dat verschonen, aankleden enzo een stuk makkelijker en sneller gaat als ie meewerkt. Hij draait alle kanten op enzo. Blijft echt geen twee tellen stil liggen.
Mja tis al maanden zo, dus ben er ook wel al een beetje aan gewend :D Het lastige is ook dat ie echt heel sterk is. En t verbaasd me dat ie nog nooit blauwe plekken eraan over gehouden heeft :')
pi_102073234
Oeps Rocka.....

Sonnetje, Floris dus ook zo sterk. Hier ook zo'n sterke. Heeft wel het voordeel dat hij mee helpt met de boodschappen uit de auto halen O-)
pi_102073257
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:47 schreef Meimeltje het volgende:

We kwamen van de week tegelijk met een klasgenootje van Kyllian aan op school. Roept Dyon ineens "Denise" (zo heette ze dus). Ze heeft denk ik zo'n 2x hier gespeeld het afgelopen jaar, ik stond echt even verbaasd van wat hij dan kan onthouden. Vandaag was er een buurmeisje en die noemde hij ook Denise. Ik geloof dat alle blonde meisjes nu Denise heten.
Hier ook steeds meer met twee woorden praten, geweldig om hem steeds beter te kunnen begrijpen!
Hier heten alle meisjes mammma (en iedereen die hij op dat moment nodig heeft)
Wel knap van Dyon!
Ik kan me niet voorstellen dat er ook een moment bij Lucas komt, dat ik denk: jahaaa, houd nu maar even 5 tellen je kwekkie :P , zo ging het bij oudste tenminste wel O+
maar oww zo schattig oO<
  zaterdag 17 september 2011 @ 22:53:15 #267
95408 Incantrix
pi_102073384
Ahgos, mammma O+ Haha, wat cute :) Stef zegt wel de namen van de kindjes van het KDV waar hij het meest mee speelt, maar dan wel op z'n dreumes: R o n j a wordt Jaja en Y i g h i t wordt Jiet :)

Knap van Dyon, Meimel :o Da's best een moeilijke naam ook, lijkt me!
3!
pi_102073440
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:47 schreef Cooki het volgende:

[..]

Wow Daan! Wat knap! en zo beleefd: met twee woorden :P
Lucas houdt het overzichtelijk: een paar woordjes en een heleboel overstaanbare verhalen O+
Hahaha, oh maar Daan heeft ook nog een heleboel onverstaanbare verhalen hoor.

Overigens noemt hij mij pas sinds een paar dagen Mama. Hij zei al wel mama, maar nog niet gericht op mij. Man en ik waren allebei papa. En mijn moeder en vader allebei Opa. Hij zegt inmiddels ook oma tot grote vreugde van mijn moeder _O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:53 schreef Incantrix het volgende:
Stef zegt wel de namen van de kindjes van het KDV waar hij het meest mee speelt, maar dan wel op z'n dreumes: R o n j a wordt Jaja en Y i g h i t wordt Jiet :)=
Daan inderdaad ook, zijn beste vriendje heet Florian en dat wordt 'leam'
  zaterdag 17 september 2011 @ 22:55:46 #269
95408 Incantrix
pi_102073527
Lalapaa trouwens :D O+ O+
3!
pi_102073732
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:54 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Overigens noemt hij mij pas sinds een paar dagen Mama. Hij zei al wel mama, maar nog niet gericht op mij. Man en ik waren allebei papa. En mijn moeder en vader allebei Opa. Hij zegt inmiddels ook oma tot grote vreugde van mijn moeder _O-
Ik ben ook blij met mammma.... }) in de speeltuin vroeg laatst een kind aan mij of ik de oma was }) mijn oudste moest heel hard lachen en ik toen ook maar }:|
pi_102073864
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:53 schreef Incantrix het volgende:
Ahgos, mammma O+ Haha, wat cute :) Stef zegt wel de namen van de kindjes van het KDV waar hij het meest mee speelt, maar dan wel op z'n dreumes: R o n j a wordt Jaja en Y i g h i t wordt Jiet :)

Knap van Dyon, Meimel :o Da's best een moeilijke naam ook, lijkt me!
Ja omdat hij het ook echt goed zei stond ik versteld, een 3-lettergrepen woord had ik eigenlijk nog niet gehoord. Van het kdv komen hier idd ook af en toe namen voorbij. Van de week had hij het regelmatig over Keesje :D Terwijl hij zn eigen naam dus niet eens zegt. Hij noemt zichzelf meestal 'mij' en heel soms iets wat wel op Dyon lijkt. Kyllian noemt hij Kyla (Kiela).
Sorry Reilain, Oona heb ik nog niet voorbij horen komen maar ze leren elkaar vast nog beter kennen ;)
pi_102073958
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 23:01 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ja omdat hij het ook echt goed zei stond ik versteld, een 3-lettergrepen woord had ik eigenlijk nog niet gehoord. Van het kdv komen hier idd ook af en toe namen voorbij. Van de week had hij het regelmatig over Keesje :D Terwijl hij zn eigen naam dus niet eens zegt. Hij noemt bzichzelf meestal 'mij' en heel soms iets wat wel op Dyon lijkt. Kyllian moet hij Kyla (Kiela).
Sorry Reilain, Oona heb ik nog niet voorbij horen komen maar ze leren elkaar vast nog beter kennen ;)
'

w/ Ik vind het allemaal knap! w/
Keesje, een blond meisje denk ik dan ^)
  zaterdag 17 september 2011 @ 23:03:02 #273
190853 RockabeIIa
pi_102073968
Flip noemt zichzelf ipv poep nu hoed :')
En alle dames op het kdv noemt ie Tanja O+
  zaterdag 17 september 2011 @ 23:03:07 #274
95408 Incantrix
pi_102073973
Ohja, 'mij', dat doet Stef ook :) En laatst waren we bij mijn schoonouders en die hadden een Kermit de Kikker-pop gekocht en neergezet voor hem. Hij wees ernaar, riep 'mij!' en vervolgens naar zijn eigen borst.

Het duurde even voor we hem begrepen, maar hij bedoelde zijn Kermit de Kikker-trui (die hij op dat moment niet aanhad, overigens) O+
3!
  zaterdag 17 september 2011 @ 23:03:33 #275
95408 Incantrix
pi_102073998
Hoed is dan wel een vooruitgang, toch? :D
3!
pi_102074047
Hier waren we van de week eens aan het oefenen met de voornamen van papa en mama. Papa is al heel lang 'Lola' :D (D j u r r e) en mama is nu 'Miek' (Monique).

Happy, wat fijn dat je nu gewoon mama bent :D
  zaterdag 17 september 2011 @ 23:04:46 #277
190853 RockabeIIa
pi_102074063
hehe ja :D
En op de fiets schreeuwt ie de laatste dagen echt alleen maar. Wel op een lollige manier. Hij roept ambulances want dat vindt hij zo gaaf: 'Tutaa tutaa waar ben jij!?'
pi_102074092
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef Cooki het volgende:

[..]

'

w/ Ik vind het allemaal knap! w/
Keesje, een blond meisje denk ik dan ^)
Het is een jongen :D Kees, maar ik vermoed dat de leidsters hm Keesje noemen :P
  zaterdag 17 september 2011 @ 23:07:23 #279
95408 Incantrix
pi_102074231
Haha, Flip, da's lief O+ Grappig trouwens dat ze niet ta-toe zeggen zoals wij dat doen bij sirenes, maar toe-ta zeg maar :) Stef viel vandaag om met zijn loopfiets en riep vervolgens ook 'toetaaatoetaa' :D Mijn vader was een dankbare ambulance :D
3!
pi_102074342
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef RockabeIIa het volgende:
hehe ja :D
En op de fiets schreeuwt ie de laatste dagen echt alleen maar. Wel op een lollige manier. Hij roept ambulances want dat vindt hij zo gaaf: 'Tutaa tutaa waar ben jij!?'
Zo leuk die gezellige fietsmomentjes O+

Hier wordt echt alles benoemd, maar hij is vooral op zoek naar poesjes, honden en vogels :P ("nog vogel"). Auto, boom etc. komen ook wel veel voorbij.
  zaterdag 17 september 2011 @ 23:10:40 #281
190853 RockabeIIa
pi_102074440
haha had ie een ambu nodig?

Flip heeft trouwens ook de laatste nachten groeipijnen. Ik denk dat ie een flinke spurt maakt. Soms zie je ze met de week groeien, lijkt het wel.
Anyways, dan wordt hij huilend wakker en wil eerst niks behalve jammeren. En dan wil hij 'Happe' en 'Klinku' en daarna jammert hij zo weer verder. Totdat ik em op schoot neem en dan op youtube filmpjes afspeel van ambu's... Dan wordt ie weer beetje blij...
  zaterdag 17 september 2011 @ 23:13:43 #282
95408 Incantrix
pi_102074627
Haha, niet eens echt, maar hij vond het toch nodig geloof ik (maar de ambulance zette ook zijn fiets weer rechtop, dus nouja :P)

En oei, groeipijn, wat naar :X Kusje voor Flip, dat doet gemeen zeer -O-

Lieve mensen, ik ga maar weer slapen.. Morgenochtend heb ik Stef-dienst en veel later als een uur of 6 wordt het doorgaans nog steeds niet :')
3!
pi_102074692
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 23:09 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Zo leuk die gezellige fietsmomentjes O+

Hier wordt echt alles benoemd, maar hij is vooral op zoek naar poesjes, honden en vogels :P ("nog vogel"). Auto, boom etc. komen ook wel veel voorbij.
Jaah! Lucas doet Woef en broemmm ^O^ op de fiets....

En incantrix: hier zeggen we TaTu ... :P zeker ander merk ambulance 8)7

Oudste noemt vriend Paul en zo heet ie ook... maar op de kleuterschool vertelt ie een verhaal tegen de juf: ik heb de pauw allang niet meer gezien (die pauw kwam regelmatig in de tuin buurten), spreekt de juf me aan: is je man vertrokken? :X }:| 8)7 :{w
pi_102074748
Arme Flip...

Truste Inca en sterkte met je Stef ochtenddienstje ;)
Ik ga ook maar eens, hier zal het ook niet veel later dan half 7 zijn.
pi_102074856
Haha Cooki, Paul en Pauw lijken natuurlijk wel op elkaar, naja behalve qua uiterlijk mag ik hopen ;)
pi_102074991
Rockabella: Oww, sneu voor Flip O+ en voor mama ;)
Wel fijn dat afleiding helpt ^O^
Hier is Lucas soort van verslaafd :@ aan de ipad: als ie m ziet, moet ie m hebben...
ook met allerlei geluiden/beelden van dieren/voertuigen/muziekinstrumenten etc....
maar idd wel handig als ie echt even getroost moet worden, werkt "altijd" als nix anders meer werkt...

Incantrix: goeie nacht en een uitslapende Stef gewenst! :z

En iedereen: truste ik heb morgen ook dienst: kan zomaar half 5 of half 8 zijn O+ :W
pi_102075103
Ow Cooki, nog een keer herkenbaar die Ipad :D Alleen wordt hij meestal in beslag genomen door zn broer :P Dyon zit weleens op de Iphone (dierengeluiden).
pi_102075327
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 23:22 schreef Meimeltje het volgende:
Ow Cooki, nog een keer herkenbaar die Ipad :D Alleen wordt hij meestal in beslag genomen door zn broer :P Dyon zit weleens op de Iphone (dierengeluiden).
Gheghe... ja die ipad: we zeggen tegen oudste dat ie ergens anders moet gaan zitten met de ipad van papa... anders pakt lucas m af.... terwijl ze er allebei niet aan mogen zitten 8)7 lijkt me?
maar wel leerzaam hoor O-)

lucas doet houten puzzels op de ipad, voor het cb moet ik nog even bijles aan m geven }) , dat ie ook z'n vingertjes correct gebruikt, nu doet ie vooral swish&swipe of is dat flylady? ):O

Heel gezellig hier trouwens, maar nu ga ik echt slapen! :Z
  zondag 18 september 2011 @ 00:46:19 #289
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102079834
Anne en Esmee gefeliciteerd!!! *O*

@ Meimel.... Wat een knappe vent heb je toch :D
;) Ze zitten ook maar 1 dagje tegelijk geloof ik! Van Keesje weet ik toevallig dat hij Oona's naam kent... Hij begroette haar van de week bij binnenkomst (Hoorde ik weer, mijn vriend brengt en haalt haar)

Las ook iets over karatetrappen op de commode... Pfff hier ook tegenwoordig helicopterbenen om in bedwang te houden met verschonen,.... Laatst een keer tegen mijn keel aan.. Slik Kuch Proest... Dank je meissie ;)
Ook heeft ze er een handje van gekregen te willen slaan in ons gezicht als ze boos wordt :X :o .... Volgens mij gaan we hier voor een full blown dreumespubertijd ;)

@ Cooki... hahahaha heeeel herkenbaar ;) Ik wil haar ook zo graag knuffelen als ze lekker ligt te slapen!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102080104
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 00:46 schreef Reilain het volgende:

Ook heeft ze er een handje van gekregen te willen slaan in ons gezicht als ze boos wordt :X :o .... Volgens mij gaan we hier voor een full blown dreumespubertijd ;)

Ook al zo'n klein, agressief engeltje :D Het komt door die krullen, daardoor zetten ze je gewoon op het verkeerde been.

De teller staat op 3 keer hysterisch gillen, ik naar haar kamertje toe maar ze ligt gewoon te slapen, vraag me dan echt af wat zo'n hummeltje droomt.
  zondag 18 september 2011 @ 00:56:31 #291
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102080419
Ohh dat vraag ik me ook wel eens af Spewey! Zo sneu dat gedroom!!!
Al kijk er stiekem ook wel een beetje naar uit als ze straks ouder is dat ze eens tussen ons in komt kruipen na een enge droom O+

enne flauw is dat hè ;) Poeslief eruit zien maar ondertussen...........................
Kon er vanmiddag stiekem ook wel om lachen hoor.. ze wilde haar speentje..kreeg ze niet ;) BOOOOOSSSS }) gillen totdat er geen geluid meer kwam... pogingen tot slaan.... en ze zegt nu ook regelmatig nee nee nee nee nee nee! Alsof de wereld verging als ze hem niet kreeg... maar toen kwam ze een speeltje tegen.. 2 minuten ok... Ow wacht! Ik was boos.. ;) en daar ging ze weer.. Briljant!

Zo..ik ga toch mijn bedje maar eens opzoeken.. Hier een erg rustig avondje op ukkepuk gebied.. Dus ze zal wel lekker op tijd zijn morgenvroeg!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102080764
Ja, schattige kleine draakjes. O+
Zo herkenbaar dat ontzettende boos zijn, even afgeleid en weer verder met boos zijn. :')

Ik bracht haar gister naar bed, zag dat haar walrus op de grond lag, zet hem terug op z'n plek in de vensterbank, mevrouw zegt "Nee, nee, nee, nee", klautert omhoog, pakt walrus, pleurt 'm weer op de grond en gaat met een big smile liggen. Toen moest ik zo hard om haar lachen.

En ze begint haar broer terug te pesten, hij pakte haar potloodjes af, ze bedenkt zich niet, pakt zijn zakje met boerderijkoekjes af en gooit ze op de grond met gewoon echt een evil grin op haar gezicht.
pi_102080841
Trusten! Ik heb m'n bedje al gevonden, lig eigenlijk te wachten tot ze nog een keer begint te gillen. (dat is meestal .2 seconden nadat ik in slaap ben gevallen :'))
  zondag 18 september 2011 @ 07:10:36 #294
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_102086015
Meurning, vanochtend mijn dienst en onze dame was al weer om 05.45 uur wakker :O
Nou lag ik er gister al vroeg ik dus ik kan het deze keer hebben.

Sonnetje, ik kan Noortje ook echt niet op mijn gemak afdrogen eigenlijk. Die moet zodra ze uit bad is in d'r nakie rondlopen en het liefst naakt voor het raam naar de buren staan zwaaien. Drogen en aankleden is vooral lopend, insmeren alleen als het gaat de eczeemplekjes.

Rocka, lijkt me niet fijn voor Flip, fijn dat de afleiding helpt.

Ik zal ook eens op zoek naar goede spelletjes voor op de ipad, ze kan hem inmiddels zelf aanzetten en op video's drukken.

Het praten is hier ook begonnen, mama en vooral papa doet ze al een eeuwigheid, nu is het ook slapen, auto, tiets (=fiets), uit, bad, poppe, eten nog wat meer...
  zondag 18 september 2011 @ 07:16:18 #295
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_102086028
oh en ik heb een dochter die in het intertoysboekje alleen maar auto's wijst en "auto" roept.....
pi_102086048
Goeiemorgen, over afdrogen: voilá:

werkt super: omslaan na het bad, naar commode lopen, klaar :P

Nu even bijlezen c_/
pi_102086055
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 07:16 schreef becky27 het volgende:
oh en ik heb een dochter die in het intertoysboekje alleen maar auto's wijst en "auto" roept.....
Becky, dat vind ik zo leuk: een meisje dat niet alleen roze "doet" *O*
Ipad: in het topic heb ik wat hits van Lucas opgeschreven, weet ff niet hoe te linken... maar je vindt het topic vast oO<
edit : "Ipad-phone topic"

:( het intertoys boekje wordt hier niet aan huis bezorgd, hoorde ik gisteren, moet ik volgende week naar de winkel... zal je net zien dat ik met meer dan alleen het boekje thuiskom *)

Spewey: op dat terugplagen zit ik te wachten, mijn oudste doet soms dingen die "grappig" zijn, ik waarschuw m al voor over een tijdje: dan neemt Lucas revanche })

[ Bericht 6% gewijzigd door -Caroline- op 18-09-2011 07:33:09 ]
  zondag 18 september 2011 @ 07:38:29 #298
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_102086082
Cooki, die hebben wij ook hier maar dat werkt niet, dat moet over haar hoofd en zo..... ze vindt aankleden sowieso een drama. Ze wil geen rokjes aan, geen spijkerbroeken, geen rompers... maar he mama wint he.

Ik zag dat topic, zal straks de ipad eens bij man vandaan halen (die ligt nog te tukken en heeft dat ding naast hem liggen).

Stoeien jullie kindjes ook zo graag, Noortje moet na het eten altijd even stoeien, ze duwt me dan ook echt om, om boven op me te komen zitten en zo.
pi_102086165
Stiemie en Esmee nog gefeliciteerd en veel plezier in het andere topic.

Incantrix, dat klinkt wel heel lief zo op die verjaardag. En wat zal je broer zich gelukkig voelen met zo'n fan.

Pijnlijk Rockabella.
En die groeipijnen lijken me naar. Ik kan me ze niet herinneren, maar weet nog wel dat mijn broer er erg veel last van heeft gehad vroeger. Die werd regelmatig gillend wakker van de pijn.

Daan alleen nog maar met 2 woorden praten, knap hoor. Dan zijn jullie kindjes echt ineens een stuk groter hoor. Yaro is wel echt bezig met napraten en woordjes zeggen. Hij zit nu op een woord of 25 denk ik. Terwijl hij er voor de vakantie misschien 10 zei. Gisterochtend dacht ik dat hij wakker was, want ik hoorde hem over de babyfoon aarbei zeggen. Dus ik kijken, was het gewoon in zijn slaap O+

En wat betreft stilliggen op de commode. Dat is er hier ook echt niet bij. Zeker als hij een poepbroek heeft heb ik echt het idee dat ik hem soms zo stevig moet vastpakken dat het pijn doet. De andere keren mag hij tussendoor wel alle kanten op gaan. Na het afdrogen is het vaak staan op de commode en droog ik hem na. Het voordeel is dan ook dat Yaro nog niet loop.
  zondag 18 september 2011 @ 08:21:16 #300
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102086266
Esmee! Nog van harte gefeliciteerd meis! *O*
Stiemie, moest van de week nog aan je denken en had nog willen vragen hoe het nu met eten en slapen ging, maar zwanger en dementie hè 8)7

Afdrogen, aankleden en verschonen moeten hier ook in een razend tempo. Meneer blijft echt niet stilzitten. En karatetrappen herken ik ook. Ik word er ook boos om maar hij vindt het alleen maar grappig }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')