Nathan draagt een shirt 86/92 van de Hema, het ergste is dat de mouwen niet overhoudenquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:18 schreef freecell het volgende:
Pessie, alles pasteMaar ik zal het in de gaten houden hier
Die van mij groeien ook hard momenteel.
SPOILER: Anne van pasgeboren tot één jaar!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hadden wij ook toen we nog in Tilburg woonden, ikquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:06 schreef Fannetje het volgende:
Oh en Spewey, de Efteling is leuk hè? Ik heb een abonnement
Het jurkje is trouwens echt super. Veel complimentjes over gehad dat ze er zo leuk uit zag!
Mijn spul ligt ook eindelijkquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:44 schreef Spewey het volgende:
Ik ga 2 hyperactieve kindjes naar bed brengen, volgens mij gaat het een onrustig nachtje worden, ze hebben veel te verwerken.
Ja dat is ook zo hoor! Moet zeggen dat ik ook geen helm heb voor mquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:38 schreef Cooki het volgende:
Sonnetje, mijn oudste is een keer naar beneden gevallen toen we wél traphekjes hadden![]()
(2e verjaardagsfeestje, aan aandacht ontglipt, gelukkig maar 4 treden, maar manman, wat een stress
)
mmm, voetsteuntjes lager lijkt me vooral praktisch, dank voor de tip![]()
over het vastzetten (wat dan ook niet meer hoeft, want dat past niet meer) : bij een val ben ik eerder bezorgd om zijn hoofdje, babyhelmpjes zie je dan weer nergens in gebruik ...
![]()
ik ga ns knutselen op die voetsteuntjes
Dyon kan ook nog niet goed bij de trappers, dus kan hooguit 1 meter vooruit komen en dan gebruikt hij hm weer als loopfietsje.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:02 schreef Cooki het volgende:
Meimeltje: oh, wat een knulletje! Stoer hoor! Lucas kan nog niet bij de trappers, dus die loopt met zijn driewieler![]()
Over aanpassen: snap ik, en dreumes/peuters verzinnen toch elke keer wat nieuws, tóch ?![]()
![]()
Volgens mij zijn Dyon en Floris beiden heerlijk actiefquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oh en DyonIk vind m zo leuk!
Geloof t ook jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:16 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Dyon en Floris beiden heerlijk actief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |