ravi probeerde ook door zn bedje te knagen. die slaapt nu in selene's oude bedjequote:Op dinsdag 13 september 2011 20:11 schreef Asyniur het volgende:
Ik zag zojuist met Harry naar bed brengen dat 1 spijl aangevreten is
Byte-ex op de spijlen smeren, sprak de ervaringsdeskundige.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:11 schreef Asyniur het volgende:
Ik zag zojuist met Harry naar bed brengen dat 1 spijl aangevreten is
gmtaquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:15 schreef Keshet het volgende:
[..]
Byte-ex op de spijlen smeren, sprak de ervaringsdeskundige.
Dat nooit meer weg was niet serieus bedoelt hoor!quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:24 schreef Keshet het volgende:
[ afbeelding ]
Pessie, fijn dat je man weer thuis is. Maarreh, is het niet een idee om een andere oplossing voor je probleem te zoeken dan eisen dat je man thuis blijft? Ik schrok best van je bericht!
Als je serieus zulke gedachten had, wil je er dan alsjeblieft hulp voor gaan zoeken? Desnoods bij een vriendin die om de hoek woont?Echt!
Ik schrok er zelf ook van, heb het wel eerder gehad onder invloed van slaapgebrek maar dan was manlief er om het over te nemen. Daarom heb ik hem maar even tekeer laten gaan, gewoon voor zijn veiligheid. Toen ik manlief eenmaal aan de telefoon had gehad ging het beter.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:36 schreef Ssserpente het volgende:
Ik moet bekennen dat ik er ook een beetje van schrok, Pessie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nathan is ziek. 38.0, dus niet dramatisch, wel genoeg om flink huilerig te zijn, onder invloed van een paracetamol heeft ie zn hele boterham opgegeten
en na het ontbijt kwam hij bij mij met zn zak rozijntjes
ik vond dat hij niet direct na het ontbijt mocht snoepen dus hij heeft er een half plak ontbijtkoek bij gehad, volgens mij was hij toen wel verzadigd.
Hij is bleekjes en heeft van die koortsoogjes, heel sneu. En kwijlen! OMG!
Wel redelijk geslapen trouwens! Manlief is thuis en hij ging zonder problemen slapen gisteravond, vannacht is manlief er 2 keer even heen geweest en om half 5 heb ik hem maar gevoed omdat hij zich toen ook niet lekker voelde en even troost nodig had vermoed ik. Daarna verder geslapen tot half 8. Hij heeft zn papa dus echt gemist, ik had niet door dat hij zn papa zo zou missen. Wat dat betreft mag manlief gewoon echt niet meer langere tijd weg totdat die verlatingsangst een beetje minder is. Maar goed, als manlief nog een keer naar Estland gaat zal dat over een jaar of 2 zijn. Hij was nu met de eerste groep mee en over een jaar of 2 zal de laatste groep gaan, ik denk dat hij wel wil zien hoe het er uiteindelijk uit is komen te zien.
Owh, moeten ze dat dan doen? Ga ik maar eens hard oefenenquote:Op donderdag 15 september 2011 12:44 schreef Asyniur het volgende:
Wij zijn terug van het cb. Helemaal goedgekeurd. Hij hoefde maar 2 blokjes in de vormenstoof te doen. Tot hun verbazing deed hij er al 3. Ik zeg: uhm, thuis doet hij ze allevier en bij opa en oma 5 (of 6). Dat vonden ze dus veel
Verder stapelde hij keurig 2 blokjes op elkaar. Dat vond hij meer dan genoeg. Als de toren hoger werd gemaakt, gooide hij ze keurig om
Hij deed wel even de lichtbak aan, zat overal met zijn tengels aan en duwde door een of andere gleuf enkele puzzelstukjes waarvan ik alleen maar kan hopen dat ze het er nog achteruit gaan krijgen
'Hij is wel ondernemend hè?'
Hij weegt 9355 gram en zou 77,5 cm zijn maar ik denk dat de lengtemeting niet klopt. Harry werkte niet echt mee namelijk
Curves zijn hier te vinden.
Yaro, leuk hoor!
Hier wordt ook sinds kort met stoelen geschoven. Liefst zijn kinderstoel midden in de kamer zetten en er dan op klimmen en op (tap)dansen
ik heb er voornamelijk geruststelling gehadquote:Op donderdag 15 september 2011 14:54 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat jullie concreet aan het CB hebben gehad. Hebben ze goede tips gegeven, afwijkende zaken geconstateerd, iets anders?
Misschien heb ik geluk dat ik een makkelijk en gezond kind heb en daarom vind dat ik er niets concreets aan heb gehad. Ik weet het niet
Ik ga vooral naar het CB voor de vaccinaties en voor een APK...quote:Op donderdag 15 september 2011 14:54 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat jullie concreet aan het CB hebben gehad. Hebben ze goede tips gegeven, afwijkende zaken geconstateerd, iets anders?
Misschien heb ik geluk dat ik een makkelijk en gezond kind heb en daarom vind dat ik er niets concreets aan heb gehad. Ik weet het niet
Welkom terugquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:40 schreef Cooki het volgende:
heel voorzichtig kom ik me hier melden...
Lucas is inmiddels 1,5 jaar, ik lurk al een hele tijd (sinds mijnzwangerschap
) en ik ga voorzichtig proberen mee te posten... niet heel actief, maar toch
![]()
(later meer, het prinsje roept)
Hee geinig, dat je dat nog zo exact weet. Ik hoop niet dat ik een bevalling verstoord hebquote:Op donderdag 15 september 2011 20:35 schreef Chan het volgende:
[..]
Welkom terugIk kan me nog heel goed herinneren dat op de dag dat ik aan het bevallen was je je voor het eerst kwam melden
Hier hetzelfde, ik sta altijd binnen 10 min weer buiten geloof ik. Ik vind het wegen en meten altijd wel erg leuk, maar heb eigenlijk nooit echt tips nodig gehad oid.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:54 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik vind het ook gek, maar goed, ze leggen echt op elke slak zout. Groeien heeft Nathan natuurlijk niet altijd even goed gedaan, maar alsnog, dan is hij een keertje wat dikker dan dat ie lang is, ging ze erover miepen. Tsja, aanstaande dinsdag is ie weer langer dan dat ie dik is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
Pessie gek dat ze van nathan zeggen dat zn lengte gewicht niet in verhouding is. Hier is t altijd juist prima. En laatste keer waren ze ongeveer gelijk.
Nja k maak me iig geen zorgen om m. Groeien heeft ie altijd prima gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste denk ik ook. Ik stelde een vraag over het (weinig/niet) praten van Harry omdat mijn man graag wilde dat ik dat vroeg. Vraagt de vpk: maak jíj je zorgen? Ik niet, zei ik, maar ik moest het vragen van mijn manquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:23 schreef Meimeltje het volgende:
Verder altijd prima bezoekjes daar gehad. Bij Dyon was het al helemaal altijd prima. Ze wisten toen dat ik verpleegkundige was (stond blijkbaar toen ook in dossier) en ik kon merken dat ze dan gelijk anders naar je kijken. Ik kreeg bijv. zelf een stethoscoop in mn handen om te luisteren, want dat kon ik volgens de arts net zo goed zelf doen. Vandaar dat ik dus ook denk hun reacties afhankelijk zijn van wat voor beeld ze van jou (als moeder) hebben.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:29 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook. Ik stelde een vraag over het (weinig/niet) praten van Harry omdat mijn man graag wilde dat ik dat vroeg. Vraagt de vpk: maak jíj je zorgen? Ik niet, zei ik, maar ik moest het vragen van mijn man
Dus ik kreeg een folder mee voor manlief
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:01 schreef Elmo76 het volgende:
Morgen gaan we naar de Efteling!Ik ben zoooo benieuwd wat Tirza ervan vindt!
Verslagje volgt later!
Ooooh, ben benieuwd of ik je zie!! Sta jij ergens op een foto?! Ach, je kids zal ik vast wel herkennen!quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:15 schreef Spewey het volgende:
[..]Wij ook, laatste keer dat we er waren was Zoë nog een beebje, ben heel nieuwsgierig hoe ze het vindt.
(vooral droomvlucht en 't sprookjesbos)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |