abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101903404
Whehe :D
Florian zat zo:

Kijk ik beter: piepklein restje appel in zijn hand, de rest van de appel is verdwenen, inclusief klokhuis _O-
  dinsdag 13 september 2011 @ 19:41:59 #102
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101909529
Welkom Cookie...

Wat een geweldig filmpje van Niels!

Freecell... Oh dat zal idd wel een hoop 'gezelligheid' opleveren! Hopelijk zijn ze snel door...

Hier is het weer 'slaaptijd' .. eens in de zoveel weken is het een tijdje slaap inhalen...
06.45 was ze wakker... 07.15 er weer in tot 09.30 (en ik ook O+ ).... 10.15 sliep ze weer tot 12.00...
En vanmiddag nog een uur voor het eten!
Ze had wel tijd om een mooie snottekening te maken in haar bedje. :') Ze loopt zo enorm leeg.. het zat zelfs tegen de spijltjes
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  dinsdag 13 september 2011 @ 19:50:45 #103
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101909893
Manlief is thuis *O* Nathan wordt er wel blij van maar toch even getempt: 38.2, niet zo gek dat ie gilt dus. Ik weet dat er (minimaal) 1 tand aan het doorkomen is, en dat is al ruim 3 weken dus ik hoop dat dit leed snel geleden is.

Cookie welkom met Lucas!

Free, ik dacht, "die zitten gezellig samen op de bank, daar ga ik niet tussenkomen". Maar goed, heb tegen S. verteld dat ie noooooooooit meer weg mag, dus komt goed!
Florian, vreterd!

Hier loopt Nathan ook leeg, Z'n neven hadden ook de ene snotneus na de ander, zal er wel mee te maken hebben.
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:11:27 #104
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101910915
Ik zag zojuist met Harry naar bed brengen dat 1 spijl aangevreten is :o
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:12:41 #105
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_101910976
Geef 'm dan ook es wat te eten! ;)
Straks is het hele bed weg!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_101911062
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:11 schreef Asyniur het volgende:
ravi probeerde ook door zn bedje te knagen. die slaapt nu in selene's oude bedje :X emma deed het geloof ik ook
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_101911089
Hahaha, Harry had nog honger? ;) Maar verder niet zo grappig natuurlijk. Deed Emma van Keshet dat niet ook?

Keshet, hoe is het met Emma nu?

Daan is nog wel verkouden, maar verder wel weer de oude. Geen koorts en weer lekker pittig. Vandaag ook gewoon naar het KDV geweest en dat is prima gegaan. Morgen ben ik weer lekker met 'm thuis.

Volgens mij zijn alle kindjes ongeveer ziekig als ik het zo lees. Het lijkt wel herfst! :(
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:15:11 #108
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_101911091
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:11 schreef Asyniur het volgende:
Byte-ex op de spijlen smeren, sprak de ervaringsdeskundige. :')
A grand adventure has begun.
pi_101911094
ik was net aan het overwegen om eens na te gaan of het wellicht een ideetje zou zijn om er antinagelbijtspul op te doen toen hij ermee ophield >:)
pi_101911109
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:15 schreef Keshet het volgende:

[..]

Byte-ex op de spijlen smeren, sprak de ervaringsdeskundige. :')
gmta *O*
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:24:25 #111
265732 Keshet
pi_101911578

Souvenir van 't 4-kiezen-in-1-weekend weekend. :D
Bedje is vervangen inmiddels. Als tussenoplossing heeft ze een tijdje in een campingbedje geslapen. 't nieuwe bedje is compleet ingesmeerd met byte-x; hoe sneu ik 't ook vind.

Daan is dus weer wat opgeknapt? Fijn! ^O^

Emma had vanochtend nog 40 graden koorts maar in de loop van de dag is d'r temp gezakt naar lichte verhoging. Beetje pieperig en zeurderig is ze nog wel, maar ach, dat hoort er bij denk ik.
Volgens mij is ze bezig met de 2e serie van 4 kiezen! :o

:* voor Florian. Rotdingen ook, die tanden. Maar ja, als je appels wilt knagen heb je ze wel nodig. ;)

Pessie, fijn dat je man weer thuis is. Maarreh, is het niet een idee om een andere oplossing voor je probleem te zoeken dan eisen dat je man thuis blijft? Ik schrok best van je bericht!
Als je serieus zulke gedachten had, wil je er dan alsjeblieft hulp voor gaan zoeken? Desnoods bij een vriendin die om de hoek woont? :* Echt!
pi_101911730
Omg, dat bedje! Wilde je uitbreken, Emma?
(m'n hamster deed ook bij z'n tralies O-) )
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:32:51 #113
265732 Keshet
pi_101911981
Dat was dus 5 minuten werk he, dat knagen. Later ontdekte ik meerdere knaagsporen aan 't bedje. Ze is toen zonder pardon naar 't campingbedje gegaan; ik wil m'n kind niet nog een keer met verfresten en houtsplinters in haar mond in bed vinden.

De winkel waar ik 't ledikantje gekocht heb was 't met me eens dat dit wel heel extreem was en vast niet alleen aan 't knagen te wijten was (I doubt it) en daarom hebben ze 't vervangen. Fijn was dat!

Heb je de tralies van de hamsterkooi ook ingesmeerd met byte-x? O-)
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:40:51 #114
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101912353
Ohhhh zo das een flinke hap geweest!!!
Hier gelukkig geen uitbreek pogingen.. maar wel af en toe knarsetanden (brrrrr)
We'll have love aplenty
You and me
pi_101912364
In eerste instantie moest ik lachen om die foto, daarna had ik iets van "oh crap, dat heeft ze ook binnen gekregen". Sorry!
pi_101912600
:{ Wat sneu al die zieke kindjes.. :{

Over knagen: Lucas heeft een variant: kopstoten geven tegen het hoofdeind |:(
zouden z'n hersens dan aan het groeien/doorkomen zijn ofzo :P

Lucas heeft vandaag totaal maar 5 kwartier geslapen... ... gezellig én vermoeiend :O *O*
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:51:00 #117
265732 Keshet
pi_101912883
Spew, het meeste heeft ze volgens mij uitgespuugd.
Ik heb de dagen daarna wel heel neurotisch in de gaten gehouden of ze geen geperforeerde darm oid zou hebben. Geen idee hoe ik die van de buitenkant had moeten ontdekken hoor. :D

Cooki, dat is niet al te veel. Slaapt hij nu al wel?

Reilan, dat knarsetanden vind ik zó erg he! Brrr!
pi_101913176
Zo das best ernstig die hap van Emma!
Hier is t alleen de lak die eraf geschaapt wordt :') (of werd is t eigenlijk)

Project Floris wakker houden is wel geslaagd hier :P Hij heeft van kwart voor 9 tot 12 dus geslapen. Daarna ben ik met m naar t dorp gegaan en even langs mn vader gegaan. Rond half 4 was t even drama (echt heel even maar, bizar genoeg) en toen waren we rond half 5 weer thuis. Heeft ie gegeten, na t eten lekker wezen douchen en toen om 7 uur naar bed. Waar hij de energie vandaan haalde :?
Hoop dat ie morgen gewoon rond 7.30 wakker wordt :)
pi_101913243
Keshet, rottig is dat he? Daar zouden ze nou een soort angelsound voor moeten hebben: soort handtas-rontgen-gadget... B-)

btw heeft ze ook al eens tuin-aarde/potgrond oid gegeten? :Y) Ik zat toen bij Lucas te wachten op een zwarte luier, maar die kwam niet ... oO<

Lucas slaapt al sinds 7 uur , dus ik mag niet klagen, maar doe het soms wel :@
Hij heeft eerst nog goed gegeten én de broccolli over de vloer gemikt, daarna flesje pap en als we dan vragen : ga je slapen zegt ie ja of nee.... O+

Die vraag stellen we niet als hij moet gaan slapen, dan "moet" ie.... :o
  dinsdag 13 september 2011 @ 21:32:51 #120
259886 pessie
pi_101915208
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:24 schreef Keshet het volgende:
[ afbeelding ]

Pessie, fijn dat je man weer thuis is. Maarreh, is het niet een idee om een andere oplossing voor je probleem te zoeken dan eisen dat je man thuis blijft? Ik schrok best van je bericht!
Als je serieus zulke gedachten had, wil je er dan alsjeblieft hulp voor gaan zoeken? Desnoods bij een vriendin die om de hoek woont? :* Echt!
Dat nooit meer weg was niet serieus bedoelt hoor!
  dinsdag 13 september 2011 @ 21:33:40 #121
265732 Keshet
pi_101915264
Was je opmerking dat je Nathan wel wat aan kon doen wel serieus bedoeld?
pi_101915409
Ik moet bekennen dat ik er ook een beetje van schrok, Pessie. :*
pi_101917032
Wij zijn terug van een super vakantie! Hadden het zo naar onze zin dat we 3 nachten bijgeboekt hadden!
Mini heeft het ook naar dr zin gehad en heeft veel geleerd oa op zichzelf in slaap vallen! Moet er nog wel naast zitten maar dat doe ik met liefde...
Maar ook aan 1 hand of kruk een stukje lopen

hopelijk gaat het hier met iedereen ook goed zal morgen ff bijlezen...
pi_101917150
Zo in de gauwigheid lees ik over zieke kindjes en tandenleed
beterschap en sterkte :*
  woensdag 14 september 2011 @ 10:04:02 #125
259886 pessie
pi_101930126
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:36 schreef Ssserpente het volgende:
Ik moet bekennen dat ik er ook een beetje van schrok, Pessie. :*
Ik schrok er zelf ook van, heb het wel eerder gehad onder invloed van slaapgebrek maar dan was manlief er om het over te nemen. Daarom heb ik hem maar even tekeer laten gaan, gewoon voor zijn veiligheid. Toen ik manlief eenmaal aan de telefoon had gehad ging het beter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nathan is ziek -O- . 38.0, dus niet dramatisch, wel genoeg om flink huilerig te zijn, onder invloed van een paracetamol heeft ie zn hele boterham opgegeten :o en na het ontbijt kwam hij bij mij met zn zak rozijntjes _O- ik vond dat hij niet direct na het ontbijt mocht snoepen dus hij heeft er een half plak ontbijtkoek bij gehad, volgens mij was hij toen wel verzadigd.
Hij is bleekjes en heeft van die koortsoogjes, heel sneu. En kwijlen! OMG!
Wel redelijk geslapen trouwens! Manlief is thuis en hij ging zonder problemen slapen gisteravond, vannacht is manlief er 2 keer even heen geweest en om half 5 heb ik hem maar gevoed omdat hij zich toen ook niet lekker voelde en even troost nodig had vermoed ik. Daarna verder geslapen tot half 8 *O* . Hij heeft zn papa dus echt gemist, ik had niet door dat hij zn papa zo zou missen. Wat dat betreft mag manlief gewoon echt niet meer langere tijd weg totdat die verlatingsangst een beetje minder is. Maar goed, als manlief nog een keer naar Estland gaat zal dat over een jaar of 2 zijn. Hij was nu met de eerste groep mee en over een jaar of 2 zal de laatste groep gaan, ik denk dat hij wel wil zien hoe het er uiteindelijk uit is komen te zien.
pi_101934076
Och Pessie, wat sneu dattie ziek is. -O-

Slaapgebrek en jij is idd niet zo'n succesvolle combi, maar je moet wel op tijd aan de bel trekken inderdaad :)
  woensdag 14 september 2011 @ 12:45:37 #127
259886 pessie
pi_101934421
Ach ja, hij is niet elke week ziek, nog niet eens elke maand dus op zich. En als ie het nu tegelijk doet met zn tandjes is ook wel praktisch, is het leed in 1 keer geleden.
Volgens mij is linksboven nu door *O* daar zat ik al bijna 4 weken tegenaan te kijken :')
pi_101952982
hoe is het met de zieken?

ravi was vanochtend weer naar het dreumesuurtje geweest :) het eerste kwartier wilde hij me niet loslaten (letterlijk) maar later kwam hij los en op het einde dook hij gezellig met een paar andere kindjes de biebdoos in *O* de dreumesjuf was helemaal verbaast dat hij met 2 (ongecorrigeerd) al naar de peuterspeelzaal mag. maar ja: tis hier in de straat en selene gaat ook, dus waarom ravi niet? (op een andere groep hoor). hij doet nu ook helemaal niks onder voor de andere dreumesjes hoor. en als je hem een velletje en een klein duimpje geeft gaattie tevreden aan de slag :Y

slapen ging vanaaf wat minder.... daarstraks heb ik selene op de gang onderschept die met al der knuffels en zooi onderweg was naar ravi. enfin. selene terug in bed gedirigeerd, ok, prima, tof! ik naar beneden, heeft ravi in de smiezen dat selene niet komt en begint die boos te gillen. toen ik even later kwam kijken had hij uit boosheid al zn speeltjes uit bed gemieterd :') die teruggegeven en even opgevrolijkt, weggegaan, toen schikte hij zich na 1 verontwaardigd huiltje in zijn arme zielige lot en ging maar spelen en nu slaaptie :7

nog ff en ik skip het stuk "kamertje opleuken eerst" en plant selene's bed maar gewoon bij ravi op zn kamer.
  donderdag 15 september 2011 @ 10:24:47 #129
259886 pessie
pi_101968978
Haha jouw kids zijn echt dol op elkaar simmu!

Hier vanochtend geen koorts/verhoging meer. Hij voelt zich nog niet helemaal jofel. Kwijlt als een Sint Bernard.
pi_101970464
Fijn om te lezen dat het beter met hem gaat Pessie. Jij ook al weer wat meer bijgeslapen nu je man ook weer thuis is? Lijkt me zo frustrerend als je, je zo voelt. Ik heb het gelukkig niet mee hoeven te maken, maar toen Yaro de eerste paar maanden zo veel huilden en energie kosten kon ik me er wel iets bij voorstellen. Zeker als je er gevoelig voor bent.

Simmu dat klinkt wel heerlijk zo die twee kinderen van jou samen. Wel goed van Ravi dat hij het uiteindelijk geaccepteerd heeft.

En kleine jongetjes worden groot. Meneer wilde vandaag ineens graag voor de tv zitten (normaal heeft hij het geduld er niet voor).

En dan ook nog maar een filmpje van mijn rouwdouwer
  donderdag 15 september 2011 @ 12:25:43 #131
259886 pessie
pi_101972348
Haha Yaro verplaatst dus ook meubels! Nathan verplaatst hier de stoelen.
En Yaro zit al op een stoeltje! Wow!
pi_101972817
O+ Yaro wat schattig O+
Lucas heeft ook die stoeltjes met tafeltje, maar zit voor de tv op een soort babyfauteuil, samen met zijn grote broer, zal eens een foto maken, ziet er zo zoet uit!

Over mannen die van huis zijn: toen Lucas 5 weken was ging mijn vriend naar Seattle, voor 3 dagen, moest kunnen. :W .. kwam er ineens die aswolk uit IJsland tussendoor :X , wist ie niet wanneer hij terug zou komen, kon wel 3 weken gaan duren dachten ze in eerste instantie... :X
Leuk met een baby van 5 weken :(
Uiteindelijk was ie toch binnen een week weer thuis *O*

Pessie, lekker genieten dat je man weer thuis is! *;
  donderdag 15 september 2011 @ 12:44:55 #133
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101972860
Wij zijn terug van het cb. Helemaal goedgekeurd. Hij hoefde maar 2 blokjes in de vormenstoof te doen. Tot hun verbazing deed hij er al 3. Ik zeg: uhm, thuis doet hij ze allevier en bij opa en oma 5 (of 6). Dat vonden ze dus veel :?
Verder stapelde hij keurig 2 blokjes op elkaar. Dat vond hij meer dan genoeg. Als de toren hoger werd gemaakt, gooide hij ze keurig om ;)
Hij deed wel even de lichtbak aan, zat overal met zijn tengels aan en duwde door een of andere gleuf enkele puzzelstukjes waarvan ik alleen maar kan hopen dat ze het er nog achteruit gaan krijgen :@
'Hij is wel ondernemend hè?'
Hij weegt 9355 gram en zou 77,5 cm zijn maar ik denk dat de lengtemeting niet klopt. Harry werkte niet echt mee namelijk ;)
Curves zijn hier te vinden.

Yaro, leuk hoor!
Hier wordt ook sinds kort met stoelen geschoven. Liefst zijn kinderstoel midden in de kamer zetten en er dan op klimmen en op (tap)dansen :X
pi_101973154
wat gaat hij mooi langs zijn eigen lijntje asy!
pi_101973167
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:44 schreef Asyniur het volgende:
Wij zijn terug van het cb. Helemaal goedgekeurd. Hij hoefde maar 2 blokjes in de vormenstoof te doen. Tot hun verbazing deed hij er al 3. Ik zeg: uhm, thuis doet hij ze allevier en bij opa en oma 5 (of 6). Dat vonden ze dus veel :?
Verder stapelde hij keurig 2 blokjes op elkaar. Dat vond hij meer dan genoeg. Als de toren hoger werd gemaakt, gooide hij ze keurig om ;)
Hij deed wel even de lichtbak aan, zat overal met zijn tengels aan en duwde door een of andere gleuf enkele puzzelstukjes waarvan ik alleen maar kan hopen dat ze het er nog achteruit gaan krijgen :@
'Hij is wel ondernemend hè?'
Hij weegt 9355 gram en zou 77,5 cm zijn maar ik denk dat de lengtemeting niet klopt. Harry werkte niet echt mee namelijk ;)
Curves zijn hier te vinden.

Yaro, leuk hoor!
Hier wordt ook sinds kort met stoelen geschoven. Liefst zijn kinderstoel midden in de kamer zetten en er dan op klimmen en op (tap)dansen :X
Owh, moeten ze dat dan doen? Ga ik maar eens hard oefenen :P
Wij hebben een vormenstoof met los deksel. Als het haar niet direct lukt de vormpjes door het juiste gat te doen dan tilt ze het deksel op, doet de blokjes erin en legt het deksel er weer soort van op _O-
Nou ja, ik ben trots dat ze zo out of the box kan denken 8-)

Overigens kon Truus de testjes die ze tot nu toe gekregen heeft altijd al lang en breed. Ik had het idee dat ze pas die testjes doen als zo goed als alle kinderen ze goed zouden moeten kunnen, maar dat is misschien toch niet zo? :?
pi_101973193
ravi hoefde geen testjes te doen, want terwijl de wvk met selene bezig was hadden we hem wat speeltjes in zn ahnden geduwd en daar ging hij zelf al mee aan de slag ;)
pi_101973404
@Asyniur, goedgekeurd, altijd spannend? Ze stellen mij soms vragen waarop ik denk :?
ben altijd weer blij als ik het gehad heb... 26 sept. mogen wij :D

Edit @CrazyPrincess: idd, volgens mij vragen ze dingen die kinderen allang moeten kunnen, of iig 95 % van de kinderen...
10 jaar geleden met onze oudste was ik nog zo fanatiek dat ik ging vertellen wat hij allemaal nog meer kon :@ :@ , maar dat konden ze dan niet kwijt op het afkruislijstje o|O

@Asy, Jij woont toch ook in limburg, heb ik dat goed onthouden? : *O*

@Simmu, lief jouw twee, die twee van mij liggen ook graag bij elkaar, echte broederliefde oO<
  donderdag 15 september 2011 @ 13:23:15 #138
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_101974019
Jeujj! Harry weer goedgekeurd! *O*
Dat meten ging hier ook niet helemaal soepel. Tirza mocht staand gemeten worden, ze hoefde niet in het bakje! Maar ze stond dus met haar hoofd helemaal scheef! Ik heb dus gezegd dat ik nog eens wilde meten en dan fatsoenlijk!
Daarna ging ze zelf nog meerdere malen staan om te meten en wegen!

Yo Cooki, jij ook uit Limburg?! *O*

Mijn meisje is toch zooooooo O+ O+ !
Gisteren moest ik, om niet nader te noemen reden, megahard huilen.
Tirza stond me echt heel beteurterd aan te kijken en zei 'mama huiluh' :'(
En toen kwam ze me een enorme knuffel geven. Toen moest ik nog harder huilen, maar dan ook van ontroering dat m'n kleine schatje me kwam troosten! O+

[ Bericht 38% gewijzigd door Elmo76 op 15-09-2011 13:28:56 ]
  donderdag 15 september 2011 @ 13:27:05 #139
259886 pessie
pi_101974147
Asy ik moest echt lachen om je post! Klinkt geweldig!

Wij moeten as dinsdag weer heen. Ik heb de arts -O- . 14 maanden prikken ook nog -O-

Cooki wat naar een week zonder man terwijl je een kind van 5 weken hebt, lijkt me voor hem ook heel naar, baby's op die leeftijd veranderen nog zoveel!
pi_101974162
Pessie, ook al zo'n rauwdouwer dus.

Cooki, dat is dan wel een domper met zo'n kleintje. Gelukkig viel het mee. En kom maar op met die foto.

CP toch handig op die manier. Lekker creatief. Hier steekt Yaro zijn handen door het vormpje, om vervolgens een blokje te pakken en daarna gefrustreerd te zijn dat hij het blokje en zijn hand er niet meer uitkrijgt. Dan gaat hij er zo mee zwaaien dat de bovenkant los laat en alles er uit ligt. Is ook een manier.

Asy, fijn weer goedgekeurd. En altijd leuk toch als je ze doet verbazen.
pi_101974198
Oh jullie moeten al, wij hebben gelukkig nog een maand Pessie. Ben benieuwd hoe hij er op gaat reageren. Yaro heeft tot nu toe weinig last gehad van de prikken. Hoe heeft Nathan op de andere prikken gereageerd?
  donderdag 15 september 2011 @ 13:35:08 #142
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_101974382
Dat filmpje van Yaro!! ^O^ Stylist in de dop! Als je je huis anders ingericht wil hebben, dan weet je bij wie je moet zijn!

Die 14 maanden prikken zijn bij de meeste kids wel een stuk vervelender en het kan wel een paar dagen duren voordat ze er echt last van gaan krijgen wat betreft koorts enzo.

Ik vond het echt zielig, dat waren de eerste prikkies in de armen. Zo'n dikke naald in die kleine dunne armpjes ;( . Gelukkig was Tirza weer snel stil daarna! Ze heeft de arts ff kwaad :( aangekeken en toen was het weer goed!
pi_101974608
Ook een manier ja As :D

Lieve maar ook stoere Tirza! O+

Bij een eventuele tweede ga ik alleen nog maar naar het CB voor de prikken. Wat een waste of time vind ik het zeg :{
pi_101974699
het hangt erg af van het cb hoor crazyprincess. de onze is gewoon fijn en de kinders beschouwen het doorgaans als een leuk uitstapje waar ze gave speeltjes hebben :P
pi_101977030
Ik ben wel benieuwd wat jullie concreet aan het CB hebben gehad. Hebben ze goede tips gegeven, afwijkende zaken geconstateerd, iets anders?

Misschien heb ik geluk dat ik een makkelijk en gezond kind heb en daarom vind dat ik er niets concreets aan heb gehad. Ik weet het niet :)
  donderdag 15 september 2011 @ 15:58:57 #146
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101979479
CP, niet oefenen hoor! Harry heb ik thuis nog nooit 2 losse blokjes op elkaar zien stapelen :D
Het is ook niet echt 'testen'. Ze krijgen inderdaad gewoon wat speelgoed voor hun neus gezet en daar gaan ze meestal gewoon hun gang mee.
En de vormenstoof: als het Harry thuis niet snel genoeg gaat, haalt hij ook de deksel eraf en stopt alles er zo in ;)
Het leuke was dat ze niet eens knipperde met de ogen toen ik zei dat ik nog bv gaf. Het enige wat ze vroeg was of ik dat niet zwaar vond nu het zo slecht met me ging. Ik zeg: nee, juist makkelijk. Ik hoef 's nachts niet rond te hobbelen met een kind wakker is. Gewoon aanleggen en verder slapen :D

Tirza lijkt op d'r moeder. ook al zo'n schatje :*

Cooki, jep uit Limburg! *O*
pi_101979702
Ik vind t cb altijd wel leuk om te showen met mn kind :')
Vind t op zich ook wel fijn om bevestigd te krijgen dat t goed gaat met m.
Wij moeten ook dinsdag weer..Idd ook voor de prikken :X zie daar wel een beetje tegenop, ook omdat ie de laatste tijd nogal spookt s nachts. Nou ja we zien t wel, overleven t vast wel :)
gelukkige heb ik een werkgever die precies t zelfde als ik meemaak als Floris s nachts spookt :P die is dus wel begripvol ;) behalve dan dat ik er uit "moet" :D

Fijn dat Harry weer goedgekeurd is asy! En wat een ukkie is t toch!
pi_101980005
Ik heb hier een prima CB, en vind het wel fijn om even bevestigd te krijgen dat mijn meis het goed doet (alsof ik dat niet al weet). We hebben hier trouwens geen testje gedaan met een vormenstoof. Hannah moest een bal gooien en blokjes stapelen. Ze zette heel precies 6 blokjes op elkaar. Dat doet ze thuis niet eens :D

Toen ik vertelde dat ze de laatste tijd 's nachts wakker wordt, vaak hard huilend, vertelde de CB mevrouw dat het nu een tijd is dat ze echt nachtmerries krijgen. Dat vermoeden had ik al.
Haar advies was om haar echt even uit de situatie te halen. Mijn aanpak van even naar beneden voor een slokje drinken en misschien 10 minuten de tv was geloof ik ook wel prima.
pi_101980254
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:54 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat jullie concreet aan het CB hebben gehad. Hebben ze goede tips gegeven, afwijkende zaken geconstateerd, iets anders?

Misschien heb ik geluk dat ik een makkelijk en gezond kind heb en daarom vind dat ik er niets concreets aan heb gehad. Ik weet het niet :)
ik heb er voornamelijk geruststelling gehad ;)

daarnaast is het de eerste lijn voor wanneer er problemen zijn. ze vragen altijd hoe het met ons gaat en ze zijn eerlijk hier in het idee dat er meer wegen naar rome leiden mbt opvoeden. we zijn 1 x naar een andere cb arts gemoeten omdat ravi prikjes moest en koorts had, dat was direct een ergernispuntje onzerzijds, aangezien die arts begon te hameren op dat hij boterhammen moest eten terwijl zijn mondtrauma toen nog speelde. ons eigen cb vond het prima dat we dat in ons eigen tempo aanpakten
pi_101980339
ravi heeft de laatste weken ook dat als hij wakker wordt hij dan eventjes echt hardverscheurend huilt ;( tis maar 5 minuutjes en dan is het over. elke ochtend om 6 uur en sinds deze week na zijn middagslaapje ook. hij schrik zich geloof ik kapot van de overgang tussen slapen en dromen.
pi_101985380
quote:

Ik ga vooral naar het CB voor de vaccinaties en voor een APK... :P
Met Lucas gaat het op zich prima, maar omdat ik geen arts ben vind ik het fijn om van tijd tot tijd een check door de arts te krijgen op onderdelen waar ik geen verstand van heb ;)

Bij Oudste woonden wij nog in Almere, nu rondom Roermond, en inderdaad ieder CB is anders (maar de tijden misschien ook)
  donderdag 15 september 2011 @ 19:11:42 #152
259886 pessie
pi_101985881
Ergernissen: Variërend van "je moet maar 2 flesjes kunstvoeding bijgeven per dag want hij groeit niet goed" bij 4 maanden, naar niets zeggen als ik vertel dat ik het niet slapen van Nathan als moeilijk beschouw. Ook het "je kind is te dun/dik in vergelijking met zijn lengte"(we hebben nu allebei gehad, zal as dinsdag wel weer een probleem zijn). Moet ik nog meer noemen? Heb echt geen zin om heen te gaan. En dan gaan ze ook nog met een naald in zn armen porren :'(

Ok, laat maar, ik raak gefrustreerd. Gewoon heengaan, check up en klaar is kees. Volgens mij hoeven we dan heeeeeel lang niet (en wat hoop ik dat ons bod geaccepteerd wordt, dan gaan we verhuizen naar een andere plaats wat betekent andere cb-arts *O* de wvk was wel prima trouwens).
  donderdag 15 september 2011 @ 20:14:23 #153
265732 Keshet
pi_101989050
Pessie, als je het zo'n drama vindt dan ga je toch niet? Je huisarts kan de vaccinaties ook geven. Je moet ze wel zelf betalen geloof ik.
Enne, misschien is de arts in de andere plaats nog wel veel erger dan je huidige. :+

Harry! Je groeit lekker menneke!

Een dikke knuffel voor jou Elmo! :*

CP, op 't CB wordt voor zover ik weet 't Van Wiechenschema gebruikt. Nu kun je een trainingsschema gaan opstellen. :D

Weet iemand waar Ymme en Martmans uithangen?

Mijn muppetje heeft geen koorts meer maar is nog niet echt te genieten. Volgens mij krijgt ze echt weeeer nieuwe kiezen; dat zijn dan nummer 5 en 6. :X
pi_101990144
Ging Ymme niet op vakantie? Maar ik lurk wel, maar onthoud niet veel, dus pin me er niet op vast.

Grappig schema Keshet, nog niet eerder gezien haha, Daan gaat prima als ik dat zo lees. De 2-woordzinnen hebben hier zijn intrede gedaan en 6 blokken stapelen gaat ook prima.

Fijn dat de koorts weg is bij Emma, hopenlijk humeur ook snel weer beter. En die kiezen (en hoektanden) zijn echt ^&*^^*&()&*^)*(&_()() Hier komen ze alle 8 tegelijk ongeveer. Al weken heeft Daan last. 1 hoektand is er nu eindelijk bijna door, maar het gaat traaaaaag.

Pessie, je moet niet naar het CB hoor. Wat Keshet zegt dus.

Sonnetje, herkenbaar, ik word altijd erg trots van het CB :@ Daan is daar altijd überlief en doet altijd precies wat gevraagd wordt. Ze zijn allemaal dol op hem, dus ik loop altijd glunderend naar buiten O+ O+
pi_101990216
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 08:40 schreef Cooki het volgende:
:D heel voorzichtig kom ik me hier melden...
Lucas is inmiddels 1,5 jaar, ik lurk al een hele tijd (sinds mijn :X zwangerschap :X ) en ik ga voorzichtig proberen mee te posten... niet heel actief, maar toch :+
(later meer, het prinsje roept :Y) )
Welkom terug :) Ik kan me nog heel goed herinneren dat op de dag dat ik aan het bevallen was je je voor het eerst kwam melden :D
pi_101990465
Keshet, fijn zo'n trainingsschema, kende ik nog niet :s)
Heeft jouw muppetje al 4 kiezen? die van mij nog nulll :Y)

Elmo, zet m op ;) en wat lief van Tirza O+ (mooie naam, stond op mijn lijstje, maar ik kreeg een knulletje oO< ).

@Trainingsprogramma / Ik ben maar gelijk begonnen met de letter B, maar hij heeft meer interesse in HET flapjesboek :P
  donderdag 15 september 2011 @ 20:44:44 #157
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101990726
Cooki, welkom!!

Keshet, wat grappig dat schema, wel 1 om te onthouden, meer omdat ik wel benieuwd ben wat ze bekijken.
Hopelijk is het snel gedaan met Emma d'r tanden, ik vind het altijd zo sneu. Noortje heeft er volgens mij ook last van nu, of weer van haar oren. Welke komen eerder, de achterste kiezen of de hoektanden?

Ik heb me enorm druk gemaakt om de uitspraken van het CB, Noortje groeide voor geen meter op mijn borstvoeding en kwam te weinig aan. Pff, naast de KMA en het feit dat ik zelf enorm afviel heb ik zo vaak jankend bij het CB gezeten. Op een gegeven moment was ik er klaar mee, mede door mijn moeder die mij vertelde dat ik met 2 jaar en 4 maanden 10,8 kilo woog en het CB niet kon verlangen dat Noortje een enorme dikkerd zou worden.
Nu heb ik er het schijt aan, wat ze vinden van haar ontwikkeling. Het zal wel, ze doet het lekker op haar eigen manier.
pi_101991287
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:35 schreef Chan het volgende:

[..]

Welkom terug :) Ik kan me nog heel goed herinneren dat op de dag dat ik aan het bevallen was je je voor het eerst kwam melden :D
Hee geinig, dat je dat nog zo exact weet. Ik hoop niet dat ik een bevalling verstoord heb :@
Ik zie dat jouw Timo al 2 jaar is O+ ! Leuke leeftijd vind ik, worden dan echt steeds meer knulletjes he? Dan treffen we elkaar over een half jaar bij de peuters :+
pi_101991566
Welnee, die bevalling ging als een trein :D
Ja echt súper leeftijd :) Hij gaat rázendsnel ineens, is een échte peuter nu :) Maar ik mis dat kleine ook wel hoor, maar dat is meer wat voor het rammelaarstopic :+
  donderdag 15 september 2011 @ 21:36:14 #160
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101994133
Hier af en toe een hysterische dame! Soms moet ik er heel hard om lachen maar eigenlijk is dat best sneu. Ik ben nu 'the happiest' aan het lezen en probeer die enorme moeilijke buien te relativeren, moet zeggen dat het wel goed helpt.

Het enige waar de happiest niet voor zorgt zijn doorslaapnachten :-( Denk dat onze bruiloft zoveel indrukken heeft achtergelaten dat ze daardoor slecht slaapt. Veel huilen 's nachts, zo sneu.

En stiekum heb ik nog twee filmpjes

vrijdag 16 september 2011 @ 08:50:10 #161
265732 Keshet
pi_102007473
Becky, Emma kreeg eerst haar 4 hoektanden en daarna de 4 kiezen.
Ze is nu bezig met de 2e serie van 4. Zo'n klein prulletje en dan al zo'n compleet gebit.

Leuke filmpjes ook! E. is sinds een paar weken hysterisch bang voor onze stofzuiger, echt heel sneu om te zien.

Ik heb vorige week de stofzuiger in de kamer laten staan met 't snoer uitgerold. De eerste paar dagen liep ze er met een grote boog omheen, daarna durfde ze om de hoek van de stoel er naar te gluren. Ze was dan ook echt tegen de stofzuiger aan het roepen en volgens mij ook aan het dreigen met iets! _O- Twee dagen later durfde ze 'm met 1 vinger aan te raken en vrij snel daarna durfde ze er wel mee te lopen.
Tot ik 'm weer aanzette. :'( Ik had 't helemaal voorbereid, het was geen onverwachte actie. Nou ja, we beginnen gewoon weer opnieuw. Hoe sneu 't ook is, ik moet toch af en toe stofzuigen!

Dat Van Wiechenschema is inderdaad interessant! Hou er alleen wel rekening mee dat 't een leiddraad is he!

Zijn Daan en Nathan weer helemaal 't mannetje?
pi_102007570
quote:

Hier hetzelfde, ik sta altijd binnen 10 min weer buiten geloof ik. Ik vind het wegen en meten altijd wel erg leuk, maar heb eigenlijk nooit echt tips nodig gehad oid.
Ik vind de arts en wvk altijd wel vriendelijk, gewoon normaal en nooit gekke dingen meegemaakt zoals bij mijn schoonzusje die meerdere malen hele rare opmerkingen en adviezen heeft gekregen waarbij mijn mond open viel (niet hetzelfde CB overigens)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 16 september 2011 @ 09:14:02 #163
259886 pessie
pi_102007932
Ik vind het wegen en meten erg belangrijk, ook al kan ik nu veel meer loslaten en accepteren dat Nathan gewoon een klein kindje was, toch vind ik het belangrijk te weten dat het met zn groei goed gaat (ook omdat de laatste tijd 2 peuters in mijn omgeving erg ondergewicht bleken te hebben). Dus daarom ga ik wel gewoon heen. Heb gewoon een hekel aan de arts en de andere wvk, mn eigen wvk is wel leuk.

Nathan piept en jammert. Ik denk dat dat nog wel even doorgaat, zn kiezen zijn nog niet door maar heb wel het idee dat ze eraan komen. Verder is hij nog snotterig. Vannacht wel weer flink geslapen trouwens! Van 19.30 tot 5.00 *O* en van 5.15 tot 7.45 *O*

Cooki mooi flapjesboek!

Becky, naar he die buien. Hier ook een jongetje dat de helft van de tijd "mama" gilt en vervolgens met zn hoofd op de grond gaat liggen jammeren.
pi_102008309
Becky, ik heb dat boek ook liggen, moet ik maar eens in beginnen, af en toe wordt er hier voor drama"king" geoefend. :Y

Pessie, dat flapjesboek is super (bij intertoys, voor weinig), meer dan 100 flapjes geloof ik...

Keshet, Lucas heeft dat ook met de stofzuiger... laatst waren we de auto aan het doen... hysterisch... toen dat ding aan ging... zo sneu... ;(
Mijn vriend vindt zo'n stofzuigerrobot leuk als gadget, maar dat zullen we voorlopig maar niet uitproberen :o
pi_102008539
stofzuiger --> eng. tsjek! bij alle kinders en alle katten hier. stofzuigen doen we dus tijdens de siesta en dan vliegen de katten ook alle kanten op
pi_102010615
Floris was ook bang voor de stofzuiger. Rende echt wet ervoor. Op vakantie heeft ie opa geholpen met stofzuigen en nu pakt ie m iedere keer als k in de trapkast moet zijn :')
Nu wil hij dus ook iedere keer helpen met stofzuigen :D

Pessie gek dat ze van nathan zeggen dat zn lengte gewicht niet in verhouding is. Hier is t altijd juist prima. En laatste keer waren ze ongeveer gelijk.
Nja k maak me iig geen zorgen om m. Groeien heeft ie altijd prima gedaan :)
  vrijdag 16 september 2011 @ 11:12:45 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102010743
becky wat een leuke filmpjes O+

cooki, leuke foto's! :Y

Harry zet altijd zelf de stofzuiger aan (en uit :X ). Er is een tijd geweest dat hij ook bang was, maar dan knoopte ik hem in de doek en ging samen met hem stofzuigen. Omdat hij dan toch veilig dicht bij mij was, vond hij dat prima. Sindsdien geen probleem meer. Wel nog bij opa en oma, maar het helpt niet echt als opa bij voorbaat al zegt: kom maar bij opa want je bent bang voor de stofzuiger hè? ;)

Hier heeft er eentje zijn hobbelpaard herontdekt. En hij hobbelt nu zo hard dat het paard door de kamer schuift! :o
  vrijdag 16 september 2011 @ 11:49:31 #168
259886 pessie
pi_102011956
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:07 schreef Sonnetje85 het volgende:

Pessie gek dat ze van nathan zeggen dat zn lengte gewicht niet in verhouding is. Hier is t altijd juist prima. En laatste keer waren ze ongeveer gelijk.
Nja k maak me iig geen zorgen om m. Groeien heeft ie altijd prima gedaan :)
Ik vind het ook gek, maar goed, ze leggen echt op elke slak zout. Groeien heeft Nathan natuurlijk niet altijd even goed gedaan, maar alsnog, dan is hij een keertje wat dikker dan dat ie lang is, ging ze erover miepen. Tsja, aanstaande dinsdag is ie weer langer dan dat ie dik is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102013163
Ik vind ons CB wel ok :D
De vorige keer kreeg Florian daar alleen een mega-driftbui :)

En ik heb dus zo'n peuter met ondergewicht, maar die eet als een bootwerker, dus daar zeggen ze verder niks van. :) Oja, dat ik hem gewoon mag geven wat hij fijn vind en ik er ook moeilijk nog meer brood in kan stoppen en vooral niet moet dwingen met warm eten :D

En Florian is lekker standaard. Maar ik vind ook die testjes en het meten en wegen enzo altijd wel leuk :)

Vanmorgen was echt heel gezellig met Florian O+ Hij liep me steeds een beetje te helpen en om me heen te drentelen en was gewoon lekker blij :) (op één kleine driftaanval na, maargoed, je bent niet voor niks anderhalf, haha)
  vrijdag 16 september 2011 @ 13:09:12 #170
259886 pessie
pi_102014385
Free, jij hebt een andere arts, en je hebt die andere wvk volgens mij nog nooit getroffen, dus dat scheelt ook weer!
Ik vind altijd dat Nathan goed eet en er lekker spekkig uitziet, maar naast zn neven is hij echt een schriel kippetje :o
pi_102018102
Tof dat schema Keshet. Dank! Ik ga inderdaad meteen maar aan de bak ~O>
Ik heb net een loopwagentje gekocht. Truus wil steeds aan twee handen lopen of aan mijn broekspijpen, maar los lopen doet ze nog niet. Zo'n wagentje leek me wel handig :)
En praten doet ze ook nog niet. Het is al een half jaar heeel gericht 'pah' (vooral naar dieren, maar ook naar mooie dingen), maar verder niets. Moest wel lachen toen ze me op het CB gerust probeerden te stellen toen ik dus aangaf dat er nog geen zinnig woord uitkomt (ze vroegen ernaar). Als ik me ergens NIET druk om maak dat is het om de ontwikkeling van mijn kind. Ik weet dat er wat dat betreft 'hysterische' ouders bestaan, maar kan me er echt niks bij voorstellen :D

Ernstig hoor becky, als je huilend op een cb zit. Ze zouden je moeten helpen en niet je een schuldgevoel aanpraten. Maar ik heb het idee dat er op veel CB's veel te veel alleen de metingen wordt gekeken. Truus was bij geboorte bijna 4700 gram en is in de loop van de tijd heel geleidelijk steeds meer richting het gemiddelde gegaan. Ik heb me er nooit een moment zorgen om gemaakt, maar op het CB vonden ze dat ik maar meer moest gaan bijvoeden 8)7 Alsof elk kind precies het lijntje moet volgen waar het op begint :X

Overigens heb ik alleen problemen met de vpk hoor, de arts is wel relaxed, maar die zien we minder vaak :)

[ Bericht 2% gewijzigd door CrazyPrincess op 16-09-2011 15:07:14 ]
  vrijdag 16 september 2011 @ 15:27:02 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102019282
Ik ben heel tevreden over ons CB. Het zijn gewoon lieve mensen en ik kom er ook altijd gloeiend van trots vandaan. :Y
Ik ben maar 1x echt verontwaardigd terug gekomen maar toen had ik een vervangend arts. Die stond helemaal achter het Rapley principe alleen vond ze dat meer iets voor uhm andere kindertjes dan mijn zoon (lees: dikkere slome kindertjes). Kindertjes zoals die van mij (lees: actieve smalle) moest je gewoon eten geven want anders kregen ze te weinig binnen. 8)7

Sinds gisteren zegt Harry als je vraagt: hoe doet het poesje? 'maah'
Hij komt ook met de Duplo poes aangewandeld en zegt dan 'maah'.
En gisteren betrapte ik hem ook op spelen met zijn Duplo traktor. Hij schoof op 1 knietje door de kamer al rijdende met de traktor O+

[ Bericht 23% gewijzigd door Asyniur op 16-09-2011 15:38:21 ]
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:58:07 #173
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102026952
Ik ben bij het cb altijd vooral benieuwd naar de stats... verder heb ik er nog niet heel veel aan gehad helaas.... Natuurlijk wel leuk te horen al ze met t een of t ander wat voor ligt...
Maar inhoudelijk qua vragen niet echt...
Ik zit bij het CB op Kanaleneiland.. en daar zijn ze bv vragen rondom vegatarisch eten niet gewend ;)
We'll have love aplenty
You and me
  vrijdag 16 september 2011 @ 19:14:31 #174
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_102027705
CP, dat kwam vooral door de hele samenloop, onzekere moeder, Noortje die nauwelijks groeide terwijl ik zo mijn best deed voor de borstvoeding. En mijn eigen afvallen, ik was maar 8 kilo aangekomen en binnen 2 maanden 16 kilo kwijt, woog ongeveer 50 kg en zat vreselijk slecht in mijn vel. Daarbij nog al het commentaar van het cb, nou ppfff.

We moeten 3 oktober weer, ben heel benieuwd of ze de 10 kg gaat halen....

Veel kindjes zijn bang van stofzuigers volgens mij, is ook niet gek hoor. herrie apparaat
  vrijdag 16 september 2011 @ 19:25:41 #175
259886 pessie
pi_102028244
Asy wat klinkt dat schattig! Ook hier een ventje dat graag met zn duplo vrachtwagen-met-oplegger op zn knietjes door de kamer rijd. Maakt er helaas nog geen geluid bij.

Ik kan wel merken dat ie zich niet helemaal jofel voelt het is steeds "mama" komt dan bij me en wil me een hele tijd flink knuffelen O+
pi_102028743
Pessie een lekkere nacht zeg *O* *O*

Becky leuke filmpjes!
Hier geen angst voor de stofzuiger, meneer vind het opstart geluid altijd erg leuk en wordt dan direct naar de stofzuiger toegetrokken.

Ook over het CB geen klagen op 1 keer na. Toen ging de wvk voor de zekerheid overleggen (afgevallen i.p.v. aangekomen). We zagen er beide geen zorgen in gezien zijn ontwikkeling. Maar als protocol moest ze overleggen. Werd ik teruggebeld dat de arts dacht aan een glutenallergie en dat ik alle gluten moest gaan schrappen. De reden dat ik op FOK terecht ben gekomen, aangezien ik het een nogal snelle conclusie vond. Na veel gelezen te hebben o.a. hier en overleg met de huisarts eerst andere dingen aangepakt en verder geen problemen meer geweest. Het volgende bezoek zijn ze er niet eens op terug gekomen. Het is dat ik er zelf iets over zei.

Vandaag lekker op pad geweest, meneer heeft weer lekker met de dieren gekroeld en geklauterd in Plaswijckpark. Hij vind het echt geweldig. Daarna was hij nog niet moe, dus nog even de stad in. Dat liep anders dan gepland, waardoor hij maar op 1 slaapje kwam. Gisteren ook al, maar toen was hij wel gewoon bij mijn vader. Het "vervelende" voor hem is dat hij zijn ene slaapje best vroeg en kort doet (vandaag van 11-12) en dat het dan net iets te lang is tot het eten. Maar dat gaat hij waarschijnlijk zelf ook wel weer regelen.
Morgenochtend lekker zwemmen, dan zal het eerste slaapje waarschijnlijk toch later worden en hopelijk langer i.v.m. vermoeidheid. Kijken of hij het dan wel trekt.
pi_102033587
Het ligt er bij het CB volgens mij heel erg aan wat voor arts/ verpleegkundige je hebt en hoe je zelf over komt.
Hier maar 1x iets gehad wat ik zelf dus belachelijk vond. Bij Kyllian (als baby) vroeg de arts of hij eczeem had. Ik vertelde dus dat hij alleen een gevoelige huid had (net als mama) en daar dus de vlekjes door kwamen (doordat ik hm daarvoor een hele tijd vastgehouden had). Ze leek dit antwoord gewoon te accepteren.
Kom ik de keer erna bij de verpleegkundige en staat er dus in zijn dossier dat hij eczeem heeft (de VK vroeg hoe het met zijn eczeem ging).
Ja sorry hoor, maar als de arts er anders over denkt mag ze dit mij ook zelf wel zeggen voordat ze het in een dossier vast gaat zetten.
Heb er verder nooit meer iets over gehoord :D (en hij heeft nu 4 jaar later nog steeds geen eczeem :P).

Verder altijd prima bezoekjes daar gehad. Bij Dyon was het al helemaal altijd prima. Ze wisten toen dat ik verpleegkundige was (stond blijkbaar toen ook in dossier ;)) en ik kon merken dat ze dan gelijk anders naar je kijken. Ik kreeg bijv. zelf een stethoscoop in mn handen om te luisteren, want dat kon ik volgens de arts net zo goed zelf doen. Vandaar dat ik dus ook denk hun reacties afhankelijk zijn van wat voor beeld ze van jou (als moeder) hebben.
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:29:48 #178
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102033988
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:23 schreef Meimeltje het volgende:

Verder altijd prima bezoekjes daar gehad. Bij Dyon was het al helemaal altijd prima. Ze wisten toen dat ik verpleegkundige was (stond blijkbaar toen ook in dossier ;)) en ik kon merken dat ze dan gelijk anders naar je kijken. Ik kreeg bijv. zelf een stethoscoop in mn handen om te luisteren, want dat kon ik volgens de arts net zo goed zelf doen. Vandaar dat ik dus ook denk hun reacties afhankelijk zijn van wat voor beeld ze van jou (als moeder) hebben.
Dat laatste denk ik ook. Ik stelde een vraag over het (weinig/niet) praten van Harry omdat mijn man graag wilde dat ik dat vroeg. Vraagt de vpk: maak jíj je zorgen? Ik niet, zei ik, maar ik moest het vragen van mijn man :D
Dus ik kreeg een folder mee voor manlief ;)
pi_102034507
Oh daar ben ik ook van overtuigd. Meimeltje en Asyniur.
pi_102034549
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:29 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Dat laatste denk ik ook. Ik stelde een vraag over het (weinig/niet) praten van Harry omdat mijn man graag wilde dat ik dat vroeg. Vraagt de vpk: maak jíj je zorgen? Ik niet, zei ik, maar ik moest het vragen van mijn man :D
Dus ik kreeg een folder mee voor manlief ;)
:D Heeft hij het gelezen? ;)
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:39:55 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102034588
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

:D Heeft hij het gelezen? ;)
Ja :Y
  vrijdag 16 september 2011 @ 22:27:02 #182
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102037434
Ohhh dat herken ik idd ookwel van het CB Meimeltje...
Ik werk in het speciaal onderwijs, veel ervaring ook met zware gedragsproblemen....
Oona heeft nogal een temperamentje... toen de cb-verpleegkundige vroeg of ik daar moeite mee had kwam dus mijn werk ter sprake... Arts zei de keer daarop... Och dat temperamentje kun je wel aan lees ik?? Dat zijn idd wel fijne dingen dat er ook zo gekeken wordt...

@ Stofzuiger..... Hier een meisje dat helemaal gek is op de stofzuiger.. en ook de fohn... ;) Ze probeert eroverheen te gillen.... (filmpje van 3 maandjes terug)
(let niet op de rommel :@ , de stofzuiger ging ook aan om de ravage van het eten op te ruimen :') )
We'll have love aplenty
You and me
  vrijdag 16 september 2011 @ 23:01:14 #183
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102039108
Schattig dat filmpje van Oona!! O+

Hier ook eentje die niet bang is voor de stofzuiger. Tirza wil altijd helpen. Ze heeft zelf ook een stofzuigertje, maar da's niet goed genoeg, ze wil de echte grote!
Ook fohnen vindt ze tof! We hebben ook een bellenblaas pistool en als er geen sopje aan zit, staat ze ermee in d'r gezicht te blazen totdat haar haar gaat wapperen! O+

Morgen gaan we naar de Efteling! *O* Ik ben zoooo benieuwd wat Tirza ervan vindt!
Verslagje volgt later! ;)
pi_102039846
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:01 schreef Elmo76 het volgende:

Morgen gaan we naar de Efteling! *O* Ik ben zoooo benieuwd wat Tirza ervan vindt!
Verslagje volgt later! ;)
:D Wij ook, laatste keer dat we er waren was Zoë nog een beebje, ben heel nieuwsgierig hoe ze het vindt. O+ (vooral droomvlucht en 't sprookjesbos)

Wel een beetje balen van het weer maar Ryan is weg van het Carnaval-festival en dat is vanaf maandag gesloten. -O-
pi_102039874
Aww, schattige Oona. O+
  vrijdag 16 september 2011 @ 23:18:33 #186
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102040023
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:15 schreef Spewey het volgende:

[..]

:D Wij ook, laatste keer dat we er waren was Zoë nog een beebje, ben heel nieuwsgierig hoe ze het vindt. O+ (vooral droomvlucht en 't sprookjesbos)
Ooooh, ben benieuwd of ik je zie!! Sta jij ergens op een foto?! Ach, je kids zal ik vast wel herkennen!
Veel plezier alvast! *O*
pi_102040112
Tirza vind ik erg herkenbaar dus ik ga wel opletten. :D

Jullie ook veel plezier!
  vrijdag 16 september 2011 @ 23:28:42 #188
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102040520
Thanks! Gaat vast goedkomen!
Jouw kids zijn ook wel te herkennen, dus ik ben benieuwd of we jullie zien! Als je ineens iemand "hee spewey' hoort roepen, dan ben ik het misschien wel! :P
pi_102046272
Elmo en Spewey, veel plezier in de Efteling, doe ns een minimeet :D

Lucas wil niet helpen met stofzuigen, wel met koken, merkte ik gisteravond: draait ie ineens het gas uit :o :@ :X }:| , dussss meneer is wel gegroeid! *O* , vorige maand kon ie daar echt nog niet aan :7
pi_102046645
Oh leuk de Efteling! Veel plezier.
Volgens mij gaat Mignonne trouwens ook vandaag, dus misschien komen jullie haar ook tegen.

[/fokwet]
Ik heb sinds gisteren zo'n zoetje :o Ze heeft nog niet 1 keer gejengeld, heeft supergoed gegeten, gaat zelf spelen (!), ging zonder morren slapen en komt bij me knuffelen *;
Straks maar eens even kijken of de tanden door zijn.
pi_102046705
Elmo en Spewey veel olezier in de Efteling!

Octo, geniet maar lekker van je zoetje :D

Filmpje van Oona kan ik hier helaas niet zien, dit nu op m'n werk.

Dyon vindt de stofzuiger ook niet eng. Hij wil alleen meehelpen met stofzuigen, maar dat schiet meestal niet zo op ;) Z'n broer vond de stofzuiger ook altijd erg leuk, dan stond hij met z'n hoofd gebogen zodat hij warme lucht in z'n gezicht kreeg :D
pi_102046869
Florian gaat er op rijden, of draait hem zachter :')

Niet handig :D Wel lollig.
pi_102047091
Wat zeggen jullie: metro-dreumes of meisjestrui? ;)

Ik twijfel of ik het een hele toffe trui vind of helemaal niet :D
  zaterdag 17 september 2011 @ 10:03:32 #194
259886 pessie
pi_102047318
Met zijn kop: metrodreumes

Oona gaat helemaal uit haar dak! Leuk!
Ook Nathan vind stofzuigen leuk. Hij gaat erachter lopen als achter een loopwagen.
  zaterdag 17 september 2011 @ 10:09:39 #195
265732 Keshet
pi_102047402
Welkom Anne! *O*
Van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! *O*
pi_102047442
Heel veel plezier Efteling gangers! *O* Ik las ergens dat Mignonne ook gaat vandaag!
Oh ben STIKjaloers!

Welkom Anne en Fannetje en gefeliciteeeeeerd *O*

Freecell, wat zou er meisjesachtig zijn aan die trui dan?? ik zie het niet hoor :D
Gewoon een leuke trui! al maakt grijs wel gauw bleek vind ik
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_102047693
Florian kan grijs wel hebben :Y
De vorm en de capuchon :P Maar ik heb al besloten dat ik hem wel echt leuk vind!

En ik kreeg net een shopper vol kleding van een collega van een kennis (jaja)
En allemaal maat 86, 92 en 98.
Alles echt álles kan zo één van beide kasten in :o En allemaal ontzettend mooi spul :o Niet verwassen, geen vlekjes, gaatjes, rafels. En allemaal hema-spul enzo O+ superleuk!
  zaterdag 17 september 2011 @ 10:39:44 #198
265732 Keshet
pi_102047773
Fijn Freecell! :D
Ik vind de trui heel goed staan bij Florian!
pi_102048102
Freecell wat een lieve collega van een kennis! Ik vind het truitje heel leuk staan bij Florian, helemaal niet metro- of meisjesachtig en grijs vind ik hem ook mooi staan.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_102048164
Jemig, is dat Florian joh?! Wat een lekker ding O+ Staat hem goed ook :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')