abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101875779
Whoah, wat is ie groot! :o
pi_101875793
Toffe foto's Inca, leuk om Stef weer eens te zien, echt een peuter al!

Hier ook een 'ik slaap alleen in mijn eigen bed/deryan' maar hij slaapt eigenlijk (muv als hij echt ziek is) heel makkelijk.

Daan is nu trouwens ook niet op zijn best, 39.6 graden koorts vanmorgen dus een dagje met 'm thuis geweest, maar vanavond bij het naar bed gaan alweer gezakt naar 37.8. Ook flinkt heftig hoesten en wat kortademig. Morgen maar even zien hoe het gaat.
  maandag 12 september 2011 @ 21:29:31 #63
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_101876007
Thnx O+ Hij gaat ook echt zo hard!

Daantje, och.. -O- Rottig, Happy, heb je hem pcm gegeven? Zo naar als ze zo moeten hoesten, of zo rochelend ademen ofzo.. Ik schijt dan altijd meteen in mijn broek voor enge dingen enzo. Maarja, dat doe ik eigenlijk ook al als hij een keer uitslaapt, dan lig ik met de babyfoon op standje megafoon te luisteren of ik hem hoor ademen, want dan ben ik bang dat hij dood in zijn bed ligt :')

(Overigens, Sabine, mocht je dit lezen/zien: de foto bij opa en oma met Poesje voorop is Poesje 2, die ik dankzij jou heb kunnen kopen O+ )
3!
pi_101876037
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 19:20 schreef octopussy het volgende:
Wij hebben sinds een paar weken een webcam op Hannah's bedje gericht staan :@ Ik wilde het eerst niet, maar toen we het even als test hadden gedaan met een webcam voor iemand anders, bleek het toch wel heel gemakkelijk. We kunnen nu zien wanneer ze echt gaat slapen en wanneer ze weer wakker wordt. Opa's en oma's kunnen (met beveiligde toegang) ook meekijken vanuit Oostenrijk en ik kan met een app ook via mijn smartphone spieken.
:D herkenbaar :')
Mijn vriend had op ebay voor zn werk wat camera's besteld en 1 was er over. Die hadden we voor de leuk op floris zn kamer gehangen en vind t wel leuk om af en toe naar m te kijken als ie slaapt O+
En we kwamen er achter dat ie s ochtends best een tijdje speelt voor hij gaat huilen
pi_101876404
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 21:29 schreef Incantrix het volgende:
Daantje, och.. -O- Rottig, Happy, heb je hem pcm gegeven? Zo naar als ze zo moeten hoesten, of zo rochelend ademen ofzo.. Ik schijt dan altijd meteen in mijn broek voor enge dingen enzo. Maarja, dat doe ik eigenlijk ook al als hij een keer uitslaapt, dan lig ik met de babyfoon op standje megafoon te luisteren of ik hem hoor ademen, want dan ben ik bang dat hij dood in zijn bed ligt :')
Nee, geen PCM, we proberen 'm altijd de koorts zo veel mogelijk zelf weg te laten vechten , tenzij hij zich echt belabberd voelt natuurlijk (hij is gelukkig niet vaak ziek), maar zoals nu was hij best pittig en ging vrolijk naar bed en redelijk vlot slapen. Verder heel herkenbaar, ik luister regelmatig of ik 'm nog hoor ademen, kijk altijd voor het slapen gaan en check 's ochtends direct of ik 'm nog hoor. :Y
pi_101876991
Wat een leuke foto's van Stef! Hij is echt groot, er keek gewoon een peuter in de camera. O+

Sterkte Daan. :*
  maandag 12 september 2011 @ 21:43:35 #67
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101877027
Ik heb manlief gebeld, gaat nu wel beter. Ik werd er gewoon gek van.

Leo, als ik dit zo hoor mist Nathan zn papa dus nog meer dan ik al dacht. Hij is nu even stil, even kijken of hij gaat slapen anders hou ik hem wel bij me en laat hem wel weer bij mij slapen vannacht.
pi_101877126
Oh jemig Stef wat ben je mooi en groot O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 12 september 2011 @ 21:46:00 #69
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_101877169
Goed van jullie, Happy.. Wij zwichten toch wel aardig snel voor pcm vaak, al moet ik zeggen dat dat vaak niet op de momenten is dat hij hoge koorts heeft, dan is hij vaak nog best goed te doen :) Beterschap voor je manneke :* En hihi, toch een soort van fijn dat ik niet de enige paniekert ben ;)

Thnx, Spewey! :*

Pessie, wat sneu -O- :*

Vliiinduurr! :* :*
3!
pi_101877864
Rienk is niet zovaak ziek, maar als zn humeur er onder lijdt dan geven we vrij makkelijk een pcm.

Incantrix O+ O+ :*
  maandag 12 september 2011 @ 22:22:47 #71
259886 pessie
pi_101879650
:o het slaapt *O* in zn eigen bed *O*
Hij was wel afgepeigerd :') .

Nathan krijgt ook wel preventief pcm. Ik heb hem vanavond nog pm gegeven omdat ik dacht dat ie misschien wat last van zn tandjes zou kunnen hebben. Ik ben er vrij relaxed mee.

Het is gewoon zo gek, Nathan doorslapen was altijd het probleem, inslapen ging volgens mij altijd wel goed. Voor mij is het gewoon gek dat ik 2.5 uur aan de slag moet voordat hij slaapt. En de afgelopen 3 avonden dus ook al, terwijl overdag slapen geen probleem is. Ik vermoed dat het ligt aan het slaap-ritueel. Ik doe normaal gesproken altijd overdag, 's avonds doet manlief alles behalve het voeden en het daadwerkelijke in bed leggen. Misschien vind ie het niet zo leuk als ik het doe, raakt ie in de war en snapt ie het niet.
Morgenavond is papa er weer. Die schijnt nog best moe te zijn van 4 dagen breken/slopen/kruien in het Estse O-)
pi_101880009
Pessie, wat fijn!!
Slaapt hij overdag veel?

Hier is het ook nog steeds stil boven!

Ik geef eigenlijk zelden pcm. De afgelopen dagen wel een keer gegeven, toen hij een temp van boven de 40 gr kreeg en echt niet kon slapen.
  dinsdag 13 september 2011 @ 07:57:24 #73
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101889427
Is Daan weer wat opgeknapt?

pessie, als ik Harry niet in slaap krijg op de gebruikelijke manier dan haal ik hem uiteindelijk gewoon naar beneden en laat hem daar gewoon nog wat spelen of tv kijken en probeer het later nog eens.
Ik hoop dat hij de hele nacht geslapen heeft.

Stef wat ben je groot en leuk en stoer! O+

Ik geef ook vrij makkelijk pcm. Ik vergeet het wel af en toe als het zou kunnen helpen.
pi_101889778
:D heel voorzichtig kom ik me hier melden...
Lucas is inmiddels 1,5 jaar, ik lurk al een hele tijd (sinds mijn :X zwangerschap :X ) en ik ga voorzichtig proberen mee te posten... niet heel actief, maar toch :+
(later meer, het prinsje roept :Y) )

[ Bericht 0% gewijzigd door -Caroline- op 13-09-2011 11:49:00 (hij heet lucas) ]
pi_101889978
Welkom Cooki!

Gelukkig hebben wij weinig problemen met het slapen van Lars. Hij slaapt overal, en veel! En hij blijft gelukkig ook lekker rustig in bed spelen voor en na het slapen; ik mag zelf ook altijd rustig wakker worden van hem (soms nog wel iets te vroeg naar mijn zin, maar toch... en meestal is mijn wekker minder zachtzinnig)

Lars begint wel de laatste tijd steeds meer driftbuitjes te krijgen. En echt grenzen uit te proberen. Dan zit ie bij de knopjes van de tv, kijkt ie om of we hem wel zien, en als we dan zeggen of zelfs alleen al nee schudden dat dat niet mag, dan valt die onderlip op z'n knieën en is het drama.. Zal wel een faaaase zijn he?

Simmu, hoe gaat het nu met het lopen van Ravi?
Lars is een voorzichtige, die zet nog geen stap los... maar aan een handje gaat het lopen best goed. Hoe geef ik hem nu dat vertrouwen dat het ook zonder dat handje best gaat?
pi_101890117
ravi loopt als een tiet hoor! erger nog; sinds deze week klimtie ook :X kruipt zo de bank op, de stoel op zn kamer (zo'n ikea wipstoelding :X ). helaas nog geen een nacht doorgeslapen sinds we thuis zijn en het ventje is nogal van de dreumesdriftbui. het is zo erg dat toen we zondag op de uitdag waren iemand een foto trok van zn pruillipje en daaropvolgend boos huilen :D (ze vonden het schattig ;( )
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_101890135
ravi was en is juist andersom trouwens, die weigert pertinent (driftbui als je het probeert) een handje!

ik zou lars gewoon maar laten :* hij krijgt vanzelf wel het vertrouwen hoor :Y zulke dingen kan je toch niet forceren, en waarom zou je ook? hij loopt wanneer hij er zelf aan toe is. komt goed!
  dinsdag 13 september 2011 @ 09:24:13 #78
259886 pessie
pi_101890408
Meimel Nathan slaapt overdag ook niet veel.

Hij werd wakker net toen ik naar bed zou gaan dus heb hem maar bij me in bed genomen. Het langst wat ik afgelopen nacht aan 1 stuk heb geslapen is een uur denk ik. Ik heb het maar niet bijgehouden, daar wordt ik alleen maar vermoeider van. Hij kan ook wel krampen hebben gehad afgelopen nacht. Vanochtend een megaluier terwijl hij gisteren amper gepoept had. Maar goed, vanavond is manlief weer thuis, ik hoop dat et dan weer beter gaat!

Mijn kind kwijlt :') , binnen een half uur nadat ik hem aangekleed had kon ik hem al een ander shirt aandoen. Gelukkig heb ik 4 nieuwe shirts meegenomen uit het zuiden :Y) . Hij zit volgens de huidige maat in 86 :? . Het lijkt net alsof hij een maat heeft overgeslagen, maar zn name-it bovenkleding is wel 80 en zit net zo goed.
pi_101890499
Pessie, hier was het eigenlijk hetzelfde soort drama afgelopen zomer. Ravage was een week weg, en meteen de eerste nacht ging het inslapen bij Isabel ruk. Dat is de hele week gebleven, en daarnaast lukte het inslapen na de nachtvoedingen ook geen meter. Ze heeft toen ook vrij veel bij mij in bed geslapen, ik zat er op een gegeven moment ook zo doorheen. Het heeft nog wel even geduurd, toen Ravage weer terug was, tot alles normaal was (week of 5) maar het ging wel meteen een stuk beter. Mijn conclusie was dan ook dat ze Ravage miste, en inderdaad ook het avondritueel met hem. En omdat hij heel vroeg in de ochtend vertrokken was, heeft hij geen afscheid genomen toen, ik vermoed ook dat er toch wel iets van verlatingsangst meespeelde. Ik mocht op een gegeven moment ook niet meer in een andere ruimte dan Isabel zijn.. Frustrerend is het!
Ik hoop dat Nathan straks weer lekker slapen gaat, dan kun jij ook weer bijtanken! :*
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  dinsdag 13 september 2011 @ 09:34:50 #80
259886 pessie
pi_101890589
Ah, dat klinkt wel heel erg bekend morretje. Manlief was om 4 uur 's ochtends vertrokken dus inderdaad ook geen afscheid genomen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101890988
Dat is fijn Pessie!
(Dat je man onderweg is bedoel ik, niet dat Nathan kwijlt ;) )

Dat kwijlen is irritant idd. Dat heeft Lars ook een hele tijd gedaan (de laatste tijd gelukkig iets minder) Op een gegeven moment heb ik het maar opgegeven om hem er fatsoenlijk uit te laten zien... Dan maar wat langer met een slabbertje om rondlopen, of gewoon met natte plekken. Scheelt dat hij het in een redelijk warme tijd deed, dus dat ik me niet zo zorgen maakte dat zo'n grote natte plek ook heel koud kon zijn...
pi_101893208
Floris moet echt over op 1 slaapje geloof ik :') Gisteren heeft ie 2 keer geslapen, hij sliep gisteravond pas om half 9 en om 6 uur was ie klaarwakker...Denk ook dat dat kwam omdat ie om 5 uur wakker werd met een natte romper, slaapzak enzovoorts. Zelfs zn bed was nat, en dat ie daarna niet meer is gaan slapen. Om kwart voor 9 was ie doodmoe en nu ligt ie nog steeds te slapen. En ik sliep zelf pas om 12 uur dus echt een lekkere nacht heb ik neit gehad :')
Dus vandaag mag ie maar 1 keer slapen :P Ben benieuwd of ie dat gaat trekken met wat uurtjes van vanochtend...

En aan de hand lopen is tegenwoordig leuk! Sinds ie door heeft dat je dan mensen naar de plek waar je ze wil hebben kan laten lopen :D

Fijn dat je man weer naar huis komt Pessie! Hopelijk gaan de nachten dan weer beter!

Cooki welkom! Gezellig dat je ook mee komt posten!
pi_101893215
Ik was maar heel even naar boven _O-

Toen ik terugkwam riep hij al nee-schuddend "nee nee nee nee!" _O- En "nooties in, kijk!" (funnies) *houdt pak weer ondersteboven*
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 13 september 2011 @ 11:39:39 #84
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101893417
:D O+
in de haak.
  dinsdag 13 september 2011 @ 11:44:06 #85
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_101893577
Whaha Niels! Zoveel hagelslag dat je 't overzicht kwijt bent? :D

Wat schuifelt 'ie lief op 't einde! O+
A grand adventure has begun.
pi_101893677
Briljant Niels _O-
Leuk zo'n filmpje Twinkly! O+ , *onthouden*
Hier een foto van Lucas, als 1e kennismaking :Y) (op kdv)

dinsdag 13 september 2011 @ 11:48:28 #87
265732 Keshet
pi_101893747
Welkom Cooki en Lucas! *O*
pi_101893752
:D Heerlijk hagelslagmonster! O+

Welkom Cooki en Lucas. *O*
pi_101893798
Niels :D O+

Wat een leukerd is Lucas Cooki!

Ook even een foto van mijn dreumes, van zondag, precies 14 maanden (gaat veel te snel :))

zo en nu ga k m uit bed halen :D
pi_101893833
Zo gek, omdat ik al een hele tijd meelees, lijkt het net of ik jullie al een beetje ken... leuk! c_/
Zoals gezegd, ben ik waarschijnlijk niet zo snel/actief, maar altijd geïnteresseerd/enthousiast *O*
Ik ga even bedenken wat ik over Lucas kan vertellen, dan weten jullie ook wat meer over hem!
pi_101893969
Floris :o wat ben je groot! En harig! O+
  dinsdag 13 september 2011 @ 11:59:39 #92
265732 Keshet
pi_101894050
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 11:56 schreef Spewey het volgende:
Whaha, dat zeg je niet tegen een kerel he. :D

Floris heeft zulke prachtige ogen. O+

Cooki, we willen natuurlijk z'n specs weten, waar hij van houdt, anekdotes, etc! Komtumaar! *O*
pi_101894292
Ik zit hier stiekem al een beetje mee te lezen want over een dikke maand mogen wij ook mee posten.

Dat filmpje van Niels echt geweldig! Haha, en ik zag Isabeau die aan het voorlezen was O+

Sterkte voor de mama's en papa's die dreumesjes hebben die niet willen slapen!

En nog even op Floris reageren, wat wordt ie groot! Hij heeft inderdaad mooie ogen.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_101894403
Mooie foto! O+ Floris O+
Ik vind "dreumesjes" er zo zacht/knuffelig en stoer tegelijk uitzien!

Specs?
volgens cb: aan de kleine, lichte kant (26/09 krijg ik een update)

eet / drinkt / slaapt MEESTAL goed (en als dat niet het geval is, dan denk ik "altijd" o ja... zo was het (ik heb een oudste die meestal niet goed at/dronk/sliep, maar die is nu bijna 10 :+ dus dat telt hier niet)

houdt van dieren en maakt de geluiden na (telt dat ook als woord? :P )

typisch lucas:
klimt overal op, maar niet af 8)7
doet zijn grote broer na (schreeuwt ook vanuit de tuin naar mij) :o
reset mijn wasmachine als ik childlock er niet op heb gezet :')

en verder: een heeerlijk manneke, heel vrolijk! O+

anekdotes: mijn geheugen heeft me 10 jaar geleden bij de eerste zwangerschap al in de steek gelaten, degenen die zeggen dat het vanzelf terugkomt wil ik daarom vragen: wanneer? :|W

maar zodra me wat leuks te binnen schiet, meld ik me!
dank voor het welkom *O*
pi_101894441
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 11:56 schreef Spewey het volgende:
_O- hij heeft idd best een bos haar ja :D heeft ie niet van mij :')

En vind m ook zo megagroot al op de foto. En zn ogen ja O+

Wat klinkt lucas lief en ondeugend. Leuk!
pi_101895225
Floris O+

Welkom Lucas en Cooki!

Niels _O-
  dinsdag 13 september 2011 @ 12:47:54 #97
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_101895409
Floris, mooi menneke! O+

Welkom Cooki en Lucas! Nog zo'n leukerd! O+

Niels, fuifnummer! 8-)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  dinsdag 13 september 2011 @ 12:54:48 #98
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101896826
O+ Niels O+ Wat een geweldig filmpje
*poef* nu is het weg
pi_101902737
Niels :D
En hallo cookie :)

Pessie, ik woon achter je, niet vergeten hè? ;) Lees ik hier vandaag bij, denk ik echt: hallooo, we waren gewoon allebei thuis hier, je had er zo bij gekund, of ik bij jou ;)

Florian krijgt 4 hoektanden tegelijk. Prachthumeur :D
pi_101903404
Whehe :D
Florian zat zo:

Kijk ik beter: piepklein restje appel in zijn hand, de rest van de appel is verdwenen, inclusief klokhuis _O-
  dinsdag 13 september 2011 @ 19:41:59 #102
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101909529
Welkom Cookie...

Wat een geweldig filmpje van Niels!

Freecell... Oh dat zal idd wel een hoop 'gezelligheid' opleveren! Hopelijk zijn ze snel door...

Hier is het weer 'slaaptijd' .. eens in de zoveel weken is het een tijdje slaap inhalen...
06.45 was ze wakker... 07.15 er weer in tot 09.30 (en ik ook O+ ).... 10.15 sliep ze weer tot 12.00...
En vanmiddag nog een uur voor het eten!
Ze had wel tijd om een mooie snottekening te maken in haar bedje. :') Ze loopt zo enorm leeg.. het zat zelfs tegen de spijltjes
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  dinsdag 13 september 2011 @ 19:50:45 #103
259886 pessie
pi_101909893
Manlief is thuis *O* Nathan wordt er wel blij van maar toch even getempt: 38.2, niet zo gek dat ie gilt dus. Ik weet dat er (minimaal) 1 tand aan het doorkomen is, en dat is al ruim 3 weken dus ik hoop dat dit leed snel geleden is.

Cookie welkom met Lucas!

Free, ik dacht, "die zitten gezellig samen op de bank, daar ga ik niet tussenkomen". Maar goed, heb tegen S. verteld dat ie noooooooooit meer weg mag, dus komt goed!
Florian, vreterd!

Hier loopt Nathan ook leeg, Z'n neven hadden ook de ene snotneus na de ander, zal er wel mee te maken hebben.
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:11:27 #104
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101910915
Ik zag zojuist met Harry naar bed brengen dat 1 spijl aangevreten is :o
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:12:41 #105
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_101910976
Geef 'm dan ook es wat te eten! ;)
Straks is het hele bed weg!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_101911062
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:11 schreef Asyniur het volgende:
ravi probeerde ook door zn bedje te knagen. die slaapt nu in selene's oude bedje :X emma deed het geloof ik ook
pi_101911089
Hahaha, Harry had nog honger? ;) Maar verder niet zo grappig natuurlijk. Deed Emma van Keshet dat niet ook?

Keshet, hoe is het met Emma nu?

Daan is nog wel verkouden, maar verder wel weer de oude. Geen koorts en weer lekker pittig. Vandaag ook gewoon naar het KDV geweest en dat is prima gegaan. Morgen ben ik weer lekker met 'm thuis.

Volgens mij zijn alle kindjes ongeveer ziekig als ik het zo lees. Het lijkt wel herfst! :(
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:15:11 #108
265732 Keshet
pi_101911091
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:11 schreef Asyniur het volgende:
Byte-ex op de spijlen smeren, sprak de ervaringsdeskundige. :')
pi_101911094
ik was net aan het overwegen om eens na te gaan of het wellicht een ideetje zou zijn om er antinagelbijtspul op te doen toen hij ermee ophield >:)
pi_101911109
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:15 schreef Keshet het volgende:

[..]

Byte-ex op de spijlen smeren, sprak de ervaringsdeskundige. :')
gmta *O*
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:24:25 #111
265732 Keshet
pi_101911578

Souvenir van 't 4-kiezen-in-1-weekend weekend. :D
Bedje is vervangen inmiddels. Als tussenoplossing heeft ze een tijdje in een campingbedje geslapen. 't nieuwe bedje is compleet ingesmeerd met byte-x; hoe sneu ik 't ook vind.

Daan is dus weer wat opgeknapt? Fijn! ^O^

Emma had vanochtend nog 40 graden koorts maar in de loop van de dag is d'r temp gezakt naar lichte verhoging. Beetje pieperig en zeurderig is ze nog wel, maar ach, dat hoort er bij denk ik.
Volgens mij is ze bezig met de 2e serie van 4 kiezen! :o

:* voor Florian. Rotdingen ook, die tanden. Maar ja, als je appels wilt knagen heb je ze wel nodig. ;)

Pessie, fijn dat je man weer thuis is. Maarreh, is het niet een idee om een andere oplossing voor je probleem te zoeken dan eisen dat je man thuis blijft? Ik schrok best van je bericht!
Als je serieus zulke gedachten had, wil je er dan alsjeblieft hulp voor gaan zoeken? Desnoods bij een vriendin die om de hoek woont? :* Echt!
pi_101911730
Omg, dat bedje! Wilde je uitbreken, Emma?
(m'n hamster deed ook bij z'n tralies O-) )
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:32:51 #113
265732 Keshet
pi_101911981
Dat was dus 5 minuten werk he, dat knagen. Later ontdekte ik meerdere knaagsporen aan 't bedje. Ze is toen zonder pardon naar 't campingbedje gegaan; ik wil m'n kind niet nog een keer met verfresten en houtsplinters in haar mond in bed vinden.

De winkel waar ik 't ledikantje gekocht heb was 't met me eens dat dit wel heel extreem was en vast niet alleen aan 't knagen te wijten was (I doubt it) en daarom hebben ze 't vervangen. Fijn was dat!

Heb je de tralies van de hamsterkooi ook ingesmeerd met byte-x? O-)
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:40:51 #114
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101912353
Ohhhh zo das een flinke hap geweest!!!
Hier gelukkig geen uitbreek pogingen.. maar wel af en toe knarsetanden (brrrrr)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_101912364
In eerste instantie moest ik lachen om die foto, daarna had ik iets van "oh crap, dat heeft ze ook binnen gekregen". Sorry!
pi_101912600
:{ Wat sneu al die zieke kindjes.. :{

Over knagen: Lucas heeft een variant: kopstoten geven tegen het hoofdeind |:(
zouden z'n hersens dan aan het groeien/doorkomen zijn ofzo :P

Lucas heeft vandaag totaal maar 5 kwartier geslapen... ... gezellig én vermoeiend :O *O*
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:51:00 #117
265732 Keshet
pi_101912883
Spew, het meeste heeft ze volgens mij uitgespuugd.
Ik heb de dagen daarna wel heel neurotisch in de gaten gehouden of ze geen geperforeerde darm oid zou hebben. Geen idee hoe ik die van de buitenkant had moeten ontdekken hoor. :D

Cooki, dat is niet al te veel. Slaapt hij nu al wel?

Reilan, dat knarsetanden vind ik zó erg he! Brrr!
pi_101913176
Zo das best ernstig die hap van Emma!
Hier is t alleen de lak die eraf geschaapt wordt :') (of werd is t eigenlijk)

Project Floris wakker houden is wel geslaagd hier :P Hij heeft van kwart voor 9 tot 12 dus geslapen. Daarna ben ik met m naar t dorp gegaan en even langs mn vader gegaan. Rond half 4 was t even drama (echt heel even maar, bizar genoeg) en toen waren we rond half 5 weer thuis. Heeft ie gegeten, na t eten lekker wezen douchen en toen om 7 uur naar bed. Waar hij de energie vandaan haalde :?
Hoop dat ie morgen gewoon rond 7.30 wakker wordt :)
pi_101913243
Keshet, rottig is dat he? Daar zouden ze nou een soort angelsound voor moeten hebben: soort handtas-rontgen-gadget... B-)

btw heeft ze ook al eens tuin-aarde/potgrond oid gegeten? :Y) Ik zat toen bij Lucas te wachten op een zwarte luier, maar die kwam niet ... oO<

Lucas slaapt al sinds 7 uur , dus ik mag niet klagen, maar doe het soms wel :@
Hij heeft eerst nog goed gegeten én de broccolli over de vloer gemikt, daarna flesje pap en als we dan vragen : ga je slapen zegt ie ja of nee.... O+

Die vraag stellen we niet als hij moet gaan slapen, dan "moet" ie.... :o
  dinsdag 13 september 2011 @ 21:32:51 #120
259886 pessie
pi_101915208
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:24 schreef Keshet het volgende:
[ afbeelding ]

Pessie, fijn dat je man weer thuis is. Maarreh, is het niet een idee om een andere oplossing voor je probleem te zoeken dan eisen dat je man thuis blijft? Ik schrok best van je bericht!
Als je serieus zulke gedachten had, wil je er dan alsjeblieft hulp voor gaan zoeken? Desnoods bij een vriendin die om de hoek woont? :* Echt!
Dat nooit meer weg was niet serieus bedoelt hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')