Zij ligt boven en wij liggen beneden. En ik slaap met oordoppen in omdat ik anders om half zes wakker word van Nils z'n gestamp. Daar hoor ik Lente door de babyfoon altijd prima doorheen, maar niet zonder babyfoon blijkbaar...quote:Op maandag 12 september 2011 10:34 schreef Sorbootje het volgende:
Ligt ze zo ver bij jullie vandaan? Ik heb nog nooit een babyfoon op m'n kamer gehad. En ik word wakker van elk kreuntje. Maar misschien is dat ook wel juist doordát we geen babyfoon hebben.
quote:Op maandag 12 september 2011 19:20 schreef octopussy het volgende:
Wij hebben sinds een paar weken een webcam op Hannah's bedje gericht staanIk wilde het eerst niet, maar toen we het even als test hadden gedaan met een webcam voor iemand anders, bleek het toch wel heel gemakkelijk. We kunnen nu zien wanneer ze echt gaat slapen en wanneer ze weer wakker wordt. Opa's en oma's kunnen (met beveiligde toegang) ook meekijken vanuit Oostenrijk en ik kan met een app ook via mijn smartphone spieken.
Nee er was eigenlijk gene aanloopje. Wel de nacht ervoor af en toe hoesten (een normale beetje droge hoest), maar de pseudokroep kwam ineens tot uiting 's middags op het kdv toen hij lag te slapen. Ik hoop niet dat Oona ziek wordt dan. Pseudokroep is trouwens zeer gering besmettelijk las ik. Ben even kwijt welke dagen Oona op het kdv is.quote:Op maandag 12 september 2011 11:21 schreef Reilain het volgende:
@ Meimeltje.. Nam Dyon een aanloopje voor het ziek worden??
Oona is sinds gisterenmiddag zooo hangerig, snotterig en slaperig.. maar geen verhoging?
Ja, je ziet er ook mee in het donker.quote:Op maandag 12 september 2011 19:51 schreef Vlindur het volgende:
Davinia, als wij bij Rienk willen kijken doen we de deur openzn deur is voor zijn geboorte goed in het vet gezet en nagekeken en hij kon echt geruisloos open en dicht
Inmiddels kan hij wel weer een beetje olie gebruiken, hij kraakt weer een beetje.
Gaan we met de deur van B2 ook doen
En die webcam, zie je daar ook mee in het donker octo?
Gewoon keihard negeren?quote:Op maandag 12 september 2011 20:46 schreef pessie het volgende:
wat te doen bij rampslapen voor de 4de avond op rij als je moedeloos bent en alleen thuis?
Iets aandoe? Zit je er zo doorheen dan?quote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef pessie het volgende:
hij huilt nog steeds. Ik weet het echt niet meer. Durf er ook niet heen, ben veel te bang dat ik em iets aandoe. Ik was zo gewend aan weinig slaap
ik ben verwend
quote:Op maandag 12 september 2011 19:20 schreef octopussy het volgende:
Wij hebben sinds een paar weken een webcam op Hannah's bedje gericht staanIk wilde het eerst niet, maar toen we het even als test hadden gedaan met een webcam voor iemand anders, bleek het toch wel heel gemakkelijk. We kunnen nu zien wanneer ze echt gaat slapen en wanneer ze weer wakker wordt. Opa's en oma's kunnen (met beveiligde toegang) ook meekijken vanuit Oostenrijk en ik kan met een app ook via mijn smartphone spieken.
Nee, geen PCM, we proberen 'm altijd de koorts zo veel mogelijk zelf weg te laten vechten , tenzij hij zich echt belabberd voelt natuurlijk (hij is gelukkig niet vaak ziek), maar zoals nu was hij best pittig en ging vrolijk naar bed en redelijk vlot slapen. Verder heel herkenbaar, ik luister regelmatig of ik 'm nog hoor ademen, kijk altijd voor het slapen gaan en check 's ochtends direct of ik 'm nog hoor.quote:Op maandag 12 september 2011 21:29 schreef Incantrix het volgende:
Daantje, och..Rottig, Happy, heb je hem pcm gegeven? Zo naar als ze zo moeten hoesten, of zo rochelend ademen ofzo.. Ik schijt dan altijd meteen in mijn broek voor enge dingen enzo. Maarja, dat doe ik eigenlijk ook al als hij een keer uitslaapt, dan lig ik met de babyfoon op standje megafoon te luisteren of ik hem hoor ademen, want dan ben ik bang dat hij dood in zijn bed ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whaha, dat zeg je niet tegen een kerel he.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |