Dit wordt echt een lange zit jaquote:Op maandag 12 september 2011 22:39 schreef franklop het volgende:
Djokovic neemt bijna nog meer tijd dan Nadal voor zijn service
Ik wist niet hoe ik het moet formuleren omdat hij terugloopt naar de kant waar hij moest staan om bij het vorige punt te retourneren en dat klonk ingewikkeld - voor FOK!-begrippen.quote:Op maandag 12 september 2011 22:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het is geen lastige opmerking dus ik denk dat we je begrijpen.
Bijna nog meer tijd? Dus niet meer, ook niet precies hetzelfde dus wat je eigenlijk zegt, is dat Djokovic minder tijd neemt voor zijn service dan Nadal.quote:Op maandag 12 september 2011 22:39 schreef franklop het volgende:
Djokovic neemt bijna nog meer tijd dan Nadal voor zijn service
Hou eens op.quote:Op maandag 12 september 2011 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bijna nog meer tijd? Dus niet meer, ook niet precies hetzelfde dus wat je eigenlijk zegt, is dat Djokovic minder tijd neemt voor zijn service dan Nadal.
Nou sorry hoor.quote:
Ik dacht dat jij ervoor was dat records gebroken werden? Zou je dan niet voor Djokovic zijn en hem het beste year-end win/loss-percentage gunnen?quote:Op maandag 12 september 2011 22:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou sorry hoor.
2-2 helaas. Hup Nadal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |