Field goal nemer geblesseerd uitgevallen zeiden zequote:Op zondag 11 september 2011 23:30 schreef Boe-man het volgende:
Heb ff wat gemist, gingen de Chargers ervoor op 4th down?
6 wins to win the division?quote:Op zondag 11 september 2011 23:34 schreef Guard het volgende:
Dat wordt dan weer een interessant jaar in de NFC West
Rams op papier het beste als ik het zo ingeschat.quote:Op zondag 11 september 2011 23:34 schreef Guard het volgende:
Dat wordt dan weer een interessant jaar in de NFC West
Maar de wedstrijden worden niet op papier gespeeldquote:Op zondag 11 september 2011 23:35 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Rams op papier het beste als ik het zo ingeschat.
6-10 en in the playoffsquote:
Dat is tot nu toe erg matig ja, maar wat wil je ook met Tavaris Jackson als QBquote:
The Luck sweepstakes zijn begonnenquote:Op zondag 11 september 2011 23:40 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Dat is tot nu toe erg matig ja, maar wat wil je ook met Tavaris Jackson als QB
Top, Newtonquote:Op maandag 12 september 2011 00:10 schreef Guard het volgende:
Moet ik vooral zeggen natuurlijk... Int Newton
Indrukwekkende serie tot zover andersquote:Op maandag 12 september 2011 00:12 schreef PirE het volgende:
1st down Seattle, het moet niet gekker worden.
Fanatische trade van de Chargers! Krijg je gewoon Rivers, Merriman en Kaeding in plaats van die arrogante kwal!!quote:Op maandag 12 september 2011 00:58 schreef The_Playmaker het volgende:
Eli Manning is het perfecte voorbeeld van een QB die op het juiste moment `hot` werd en de SB won maar eigenlijk gewoon een hele modale QB is.
Maar ja, win je ook nietsquote:Op maandag 12 september 2011 01:02 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Fanatische trade van de Chargers! Krijg je gewoon Rivers, Merriman en Kaeding in plaats van die arrogante kwal!!
Zo vreemd vind het niet.quote:Op maandag 12 september 2011 07:48 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Jezus, gestoorde uitslagen zeg. Ik heb Fitzpatrick als backup QB in m'n fantasy league. Als dit zo doorgaat ....
Maar Buffalo, San Fran, Washington, Cinci en zowel Carolina als Arizona vallen me duizend procent mee. Falcons daarentegen stellen teleur. Vet eerste weekend
Ik heb Atlanta vorig jaar twee keer uitvoerig aan het werk gezien tegen de Packers en je kon toen al merken dat de D niet geweldig is. Ze hebben een bend not break-defense. Hun secondary is echt middelmatig en daarom hebben ze ook Ray Edwards gehaald, om hun pass rush te verbeteren. Maar Abraham is ook de jongste niet meer.quote:Op maandag 12 september 2011 13:20 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Niners verwachtte ik totaal niks van dit jaar, daarom dus. Verder alleen highlights gezien, zal de game eens kijken.
En die uitbarsting van Cam Newton kwam ook als een donderslag bij heldere hemel, ik vond hem zwaar matig in de pre season. Arizona hoopte ik wel op, aanvallend, maar ik moest het nog maar zien. Was leuk dus
En ik vind de Giants' D normaal zo goed. Ze missen natuurlijk een hoop mensen, vooral voorin, dus misschien was dat inderdaad niet zo verrassend. Heb nog niet veel van Washington gezien maar vond Hightower wel vet bij Arizona.
Van Atlanta had ik verwacht dat de Bears' D er niet zo'n impact op zou hebben, dat Ryan meer plays zou kunnen maken.
Handig is die he? Ik moet er een testen voor werk. Leuke NFL app meteen gezochtquote:Op maandag 12 september 2011 00:04 schreef Guard het volgende:
Nog even in bed op de ipad wat volgen. Newton is best impressive in zijn debut...
Bloed stroomt uit m'n orenquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:10 schreef rgras het volgende:
Jezus, hoe kun je een volkslied verkrachten..
Daar hebben ze vaker een handje van ja, schandelijk irritant.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:10 schreef rgras het volgende:
Jezus, hoe kun je een volkslied verkrachten..
Eric Berry ook out for season....quote:Op dinsdag 13 september 2011 03:03 schreef popolon het volgende:
Slecht nieuws voor Carolina:
LB Jon Beason out for season
En een 77 yard punt van Lechler ....quote:
Pannenkoek.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:47 schreef kidkash19 het volgende:
Same old Orton, pretty stats, no wins, en dan die fumble......
[ afbeelding ]
Er is ook een Android variant.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:39 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Pannenkoek.Overigens voor degene die NFL Gamepass hebben, er is nu ook een iPad en iPhone app. Zo heb ik vanochtend in de trein live Denver nog een stukje mee kunnen pikken.
Toch altijd jammer, ben je net begonnen moet je al impact players missen. Berry had een heel best seizoen vorig jaar.quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Eric Berry ook out for season....
Dit gaat echt een dramatisch seizoen worden voor de Chiefs ben ik bang. Eerste Moeaki, nu Berry. Preseason was ook verschrikkelijk, maar Haley bleef zich stug aan zijn plan houden. Dat resulteerde dus in de grootste nederlaag in de laatste 35 jaar geloof ik.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Toch altijd jammer, ben je net begonnen moet je al impact players missen. Berry had een heel best seizoen vorig jaar.
Knowshown Moreno 8 carries - 22 yards - 2 lost fumbles.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:47 schreef kidkash19 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je een linkje naar de iPad versie? Die kan ik niet vindenquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:39 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Pannenkoek.Overigens voor degene die NFL Gamepass hebben, er is nu ook een iPad en iPhone app. Zo heb ik vanochtend in de trein live Denver nog een stukje mee kunnen pikken.
In de eerste helft had hij slechts 8 yards rushing en toen was het een close game. Met zo'n running game is het gewoon moeilijk winnen. Vooral als hij ook nog eens zorgt voor 2 turnovers. John Fox gaat het nog moeilijk krijgen met deze offense. Hij heeft de spelers niet (lees: RB's) om zijn stijl football te spelen. Het klinkt misschien absurd maar Tebow is als RB misschien nog beter dan Moreno en McGahee. Andrew Luck komt steeds dichterbij en dichterbij.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:12 schreef kidkash19 het volgende:
Tsja als je ver achter staat ga je niet meer rennen, daarbij is het niet voor niks No-Show Moreno
Thx, had het probleem al gevonden. Ik zat in de US store te kijken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:24 schreef Guard het volgende:
http://itunes.apple.com/hk/app/nfl-game-pass/id459244446?mt=8
Wat ziet dat er dom uitquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:47 schreef kidkash19 het volgende:
[ afbeelding ]
De Oline is gewoon crap en de D zit heel de tijd bij de QB in het gezicht wat natuurlijk logisch is is dat je dan je standbeeld van een QB laat staan....quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:31 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
In de eerste helft had hij slechts 8 yards rushing en toen was het een close game. Met zo'n running game is het gewoon moeilijk winnen. Vooral als hij ook nog eens zorgt voor 2 turnovers. John Fox gaat het nog moeilijk krijgen met deze offense. Hij heeft de spelers niet (lees: RB's) om zijn stijl football te spelen. Het klinkt misschien absurd maar Tebow is als RB misschien nog beter dan Moreno en McGahee. Andrew Luck komt steeds dichterbij en dichterbij.
Universele app.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar de iPad versie? Die kan ik niet vinden
quote:NFC South Team W L T
New Orleans Saints 0 1 0
Tampa Bay Buccaneers 0 1 0
Carolina Panthers 0 1 0
Atlanta Falcons 0 1 0
Best division in footballquote:Op woensdag 14 september 2011 19:22 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Apart begin van de NFC South
[..]
Zou zomaar kunnenquote:Op zondag 18 september 2011 17:47 schreef Awesome_ het volgende:
Hoop dat cowboys niet weer 0-2 start gaan maken..
yeah, was vet. Viel me wel tegen, of mee, dat Belichick aan zoiets meedoet. Lijkt niet echt 'the Patriots Way'. Maar erg leuk inderdaad, nu al zin in de volgendequote:Op zondag 18 september 2011 11:01 schreef zjroentje het volgende:
Nog meer mensen die docu over Belichick gezien? Ik vond het erg interessant.
Ik denk dat Seahawks @ Steelers na possessions beslist isquote:Op zondag 18 september 2011 18:58 schreef Dos37 het volgende:
Chicago @ New Orleans daar ga ik ook voor denk ik. Al wil ik ook wel zien of de Steelers zich een beetje herpakken na het debacle van vorige week.
Goede TD wel.quote:Op zondag 18 september 2011 19:21 schreef Guard het volgende:
Alles wat Cutler doet ziet er knullig uit... Soms zijn het goeie plays, maar ziet er nog steed niet uit
En dat van de Panthersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 september 2011 20:01 schreef RobertVH het volgende:
Sanchez gooit weer een INTIk weet idd niet wat erger isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Oke, nu ben ik het zat, die TV gaat door 't raamquote:
Ach het is leuk dat ze meedoen in de wedstrijden dit jaar, maar ik moet het nog zien dat het wins oplevert.quote:Op zondag 18 september 2011 20:37 schreef ScienceFriction het volgende:
Weer terug na een lange hiatus... Zit GB-CAR te kijken en ben onder de indruk van Cam Newton.
Guard, je zal wel tevreden zijn ;-)
De running game gaat nog even niet zo hard, maar er is zeker potentieel voor ze. 8 jaar geleden kwamen ze ook in de SB terwijl in 2001 ze een 1-15 seizoen hadden. Het is nog vroeg, maar het lijkt wel alsof Newton in elk geval ook gewoon in de pocket kan blijven.quote:Op zondag 18 september 2011 20:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Ach het is leuk dat ze meedoen in de wedstrijden dit jaar, maar ik moet het nog zien dat het wins oplevert.
Je moet de bal blijven vasthouden als je naar de grond gaat of valt.quote:Op zondag 18 september 2011 20:55 schreef BobW het volgende:
Als NFL-leek, waarom was dat geen td? Hij had de bal toch vast en landde op zijn benen. Dat hij de bal daarna los laat maakt toch niet uit?
Regel in de NFL dat je de ball onder controle moet houden gedurende de hele catch, maw hij had de ball vast moeten houden terwijl hij op de grond kwamquote:Op zondag 18 september 2011 20:55 schreef BobW het volgende:
Als NFL-leek, waarom was dat geen td? Hij had de bal toch vast en landde op zijn benen. Dat hij de bal daarna los laat maakt toch niet uit?
quote:Op zondag 18 september 2011 20:56 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Je moet de bal blijven vasthouden als je naar de grond gaat of valt.
Oke bedankt, duidelijk!quote:Op zondag 18 september 2011 20:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Regel in de NFL dat je de ball onder controle moet houden gedurende de hele catch, maw hij had de ball vast moeten houden terwijl hij op de grond kwam
Not so fast my friend, Chiefs en Panthers zie ik ook nog heel weinig winnenquote:Op zondag 18 september 2011 20:59 schreef PirE het volgende:
Steelers 24 - Seahawks 0
Volgend jaar Luck of Barkley![]()
Panthers hebben Jesus Hype in Shoulderpadsquote:Op zondag 18 september 2011 21:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Not so fast my friend, Chiefs en Panthers zie ik ook nog heel weinig winnen
En de Colts niet te vergeten...quote:Op zondag 18 september 2011 21:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Not so fast my friend, Chiefs en Panthers zie ik ook nog heel weinig winnen
Och waarom niet, derde jaar op rij een QB met #1 pickquote:Op zondag 18 september 2011 21:04 schreef PirE het volgende:
[..]
Panthers hebben Jesus Hype in Shoulderpads, die zullen niet zo snel een nieuwe QB draften.
Van Manning naar Luck....quote:Op zondag 18 september 2011 21:04 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
En de Colts niet te vergeten...
Dit seizoen wordt met de week dramatischer.quote:
Chiefs hebben ook een kaartje gekocht voor de Luck/Barkley sale?quote:Op zondag 18 september 2011 21:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dit seizoen wordt met de week dramatischer.
Als het zo door gaat kan ik met niet voorstellen dat ze geen nieuwe QB draften. Of ze moeten het in Stanzi zien zitten.quote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Chiefs hebben ook een kaartje gekocht voor de Luck/Barkley sale?
Nou volgens mij was ie out of bounds, maar goed, prima voor mijn fantasy teamquote:
Waarom reviewen ze dit dan weer niet?quote:Op zondag 18 september 2011 21:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou volgens mij was ie out of bounds, maar goed, prima voor mijn fantasy team
Geen idee, zeker een Saints fan in de replay boothquote:Op zondag 18 september 2011 21:31 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Waarom reviewen ze dit dan weer niet?
Vraag me af hoeveel het defense van de Lions is en hoeveel de offense van de Chiefsquote:
De laatste was een forced one. Door niemand anders dan SUH!quote:Op zondag 18 september 2011 21:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel het defense van de Lions is en hoeveel de offense van de Chiefs
Hoezo? letdown na een big win last week is niet zo heel vreemdquote:Op zondag 18 september 2011 21:56 schreef YellowBlacks het volgende:
Wat is er met de Ravens aan de hand?
LOL, bij ieder aerial shot denk ik: You're looking live......quote:Op zondag 18 september 2011 22:02 schreef PirE het volgende:
Bij de run van Nelson deed ik een Musberger. Ik riep: "It's a foot race".
It's official, ik kijk teveel Football..
Die is goed bezigquote:
Ik gun het de mensen in Buffalo wel, die hebben echt jaren naar troep moeten kijken.quote:
Daar kan ik over meepraten.quote:Op zondag 18 september 2011 22:19 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik gun het de mensen in Buffalo wel, die hebben echt jaren naar troep moeten kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |