Misschien!quote:Op zondag 11 september 2011 22:13 schreef Nuchterheid het volgende:
Gaat Koos zo nog zeggen wat hij er van vindt? Dat vliegtuigen van rechts toch echt voorgaan en zo?
Ik welquote:Op zondag 11 september 2011 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kijken we daadwerkelijk 6 nu?
Ik was net uit school laatste uur was om 14:20 en ik was net thuis zat wat te eten en te drinken komt mijn vader er aan lopen van doe de televisie eens aan er is wat gebeurt in amerika dat was dacht ik rond kwart voor drie, tien voor drie dus ik heb het eigenlijk vanaf het begin gezienquote:Op zondag 11 september 2011 22:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik weet nog precies waar ik was toen het gebeurde, of ik het echt bewust heb meegekregen, niet echt, ik wou buiten spelen
Bin Laden werd al snel een van de hoofdverdachtenquote:Op zondag 11 september 2011 22:16 schreef Karina het volgende:
Nog even over de opmerking uit het vorige deel: ik heb het wel bewust meegemaakt, maar ik vond de opmerking over Bin Laden ook wel frappant. Hoe wist hij dat?
En gewoon Leontien tussendooren reclames over Dove, wie is er nu respectloos?
Ah, ja.. Ik was nog op school toen het gebeurde (11 jaar, net 2 dagen verhuisd), toen ik thuis kwam was m'n zus boos omdat ze iets aan het kijken was maar dat het onderbroken werd door het nieuws. Ik bleef wel even kijken en al snel ging ik naar buitenquote:Op zondag 11 september 2011 22:17 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik was net uit school laatste uur was om 14:20 en ik was net thuis zat wat te eten en te drinken komt mijn vader er aan lopen van doe de televisie eens aan er is wat gebeurt in amerika dat was dacht ik rond kwart voor drie, tien voor drie dus ik heb het eigenlijk vanaf het begin gezien
Bin Laden stond al voor de aanslagen van 9/11 op de radar van de FBI. Als je je een heel klein beetje inleest, weet je dat Bill Clinton op een gegeven moment de mogelijkheid had om Bin Laden uit te schakelen in Sudan waar hij zich schuil hield; maar om de goede diplomatische relaties tussen de Sudanese sjeiks en Amerika niet in gevaar te brengen, werd dat afgezegd.quote:Op zondag 11 september 2011 22:16 schreef Karina het volgende:
Nog even over de opmerking uit het vorige deel: ik heb het wel bewust meegemaakt, maar ik vond de opmerking over Bin Laden ook wel frappant. Hoe wist hij dat?
En gewoon Leontien tussendooren reclames over Dove, wie is er nu respectloos?
Zo snel al? Meteen nadat het was gebeurd? Dat kan ik me dan weer niet herinneren.quote:Op zondag 11 september 2011 22:18 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Bin Laden werd al snel een van de hoofdverdachten
ja bij mij ook.quote:Op zondag 11 september 2011 22:18 schreef Karina het volgende:
Ik zat op mijn werk en ik weet nog precies wat ik deed: de dollarkoers opzoeken op teletekst via internet en daar stond dus ook het eerste bericht. Ik had helemaal niet door dat er iets ernstig aan de hand was: ik dacht: oh een vliegtuigje neergestort in een gebouw.
Later toen ik thuis kwam zag ik pas wat er echt aan de hand was.
stiekem wisten ze het allangquote:Op zondag 11 september 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo snel al? Meteen nadat het was gebeurd? Dat kan ik me dan weer niet herinneren.
Niet zo snel, maar wel na een aantal uur.quote:Op zondag 11 september 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo snel al? Meteen nadat het was gebeurd? Dat kan ik me dan weer niet herinneren.
Nog even hierop reageren uit het vorige topic. Ik was destijds 19 en weet het nog allemaal heel goed, maar er is gewoon een beetje overkill op de tv, hoe bizar die aanslagen ook waren.quote:zondag 11 september 2011 @ 22:12 • 299
Asskicker14
Het is te merken dat de meerderheid van de posters in dit topic 9/11 niet bewust hebben meegemaakt, zeker te jong daarvoor. Anders zouden ze wel met een beetje respect over deze tragische dag praten.
Achteraf ja, ik moet eerlijk bekennen dat ik me destijds niet echt bezighield met Amerikaanse politiek, ik had andere dingen aan mijn hoofd. Maar toch blijft het "toeval" dat deze man dit meteen riep.quote:Op zondag 11 september 2011 22:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bin Laden stond al voor de aanslagen van 9/11 op de radar van de FBI. Als je je een heel klein beetje inleest, weet je dat Bill Clinton op een gegeven moment de mogelijkheid had om Bin Laden uit te schakelen in Sudan waar hij zich schuil hield; maar om de goede diplomatische relaties tussen de Sudanese sjeiks niet in gevaar te brengen, werd dat afgezegd.
Een stuk been met een voet?quote:
idd... ik trouwens 12quote:Op zondag 11 september 2011 22:21 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nog even hierop reageren uit het vorige topic. Ik was destijds 19 en weet het nog allemaal heel goed, maar er is gewoon een beetje overkill op de tv, hoe bizar die aanslagen ook waren.
Ja stuk vlees ligt daar...quote:Op zondag 11 september 2011 22:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Een stuk been met een voet?
Er is ook iets weggesleept zo te zien aan het spoor.
Waar heb je die foto's vandaan?quote:Op zondag 11 september 2011 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja stuk vlees ligt daar...
Hier nog meer
[ afbeelding ]
ik was ook 12 net eerste jaar brugklasquote:
Ik kwam toen half 4 uit school (groep 8) en toen was het al bijna een uur bezig ofzoquote:Op zondag 11 september 2011 22:24 schreef WcPot het volgende:
[..]
ik was ook 12 net eerste jaar brugklas
Wat een jonge gasten allemaal hier, gelukkig is Karina er nogquote:Op zondag 11 september 2011 22:24 schreef WcPot het volgende:
[..]
ik was ook 12 net eerste jaar brugklas
vliegtuigje nog welquote:Op zondag 11 september 2011 22:25 schreef tralalala het volgende:
Ik kwam thuis van school en mijn moeder zei dat er een vliegtuigje in een gebouw was gevlogen. :")
jij zit volgens mij dezelfde post van /b/ te copypastenquote:
Klopt nietquote:Op zondag 11 september 2011 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
al gat gezeik op tv
hier een samenvatting
✈ ▌▌ / ¦҉▌▌ / ▄ ▌ / ▄✈▌ / ▄ ¦҉▌ / ▄ ▄
iddquote:Op zondag 11 september 2011 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jij zit volgens mij dezelfde post van /b/ te copypasten
Ik was 22 hoor.quote:Op zondag 11 september 2011 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat een jonge gasten allemaal hier, gelukkig is Karina er nog
quote:Op zondag 11 september 2011 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat een jonge gasten allemaal hier, gelukkig is Karina er nog
11quote:Op zondag 11 september 2011 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe oud was je toen...
Beetje weinig opgelost, 1000 euro voor een weekendje NY en je krijgt je geld niet eens terug!quote:Op zondag 11 september 2011 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dat was RmV alweer, op naar pepijn!
Ja en waar zou Pepijn het nou over gaan hebben.quote:Op zondag 11 september 2011 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dat was RmV alweer, op naar pepijn!
9/11?quote:Op zondag 11 september 2011 22:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en waar zou Pepijn het nou over gaan hebben.
Die man is nu 79 als hij geen ziektes heeft opgelopen van al dat stofquote:
pepernoten!quote:Op zondag 11 september 2011 22:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en waar zou Pepijn het nou over gaan hebben.
Duiven zijn lief!quote:Op zondag 11 september 2011 22:32 schreef Karina het volgende:
Zo zie je maar, duiven zijn onuitroeibaar.
Wauw hoe weet je dat???quote:
Vliegende ratten!quote:Op zondag 11 september 2011 22:32 schreef Karina het volgende:
vliegende ratten moet doodquote:
Helaas jaquote:Op zondag 11 september 2011 22:32 schreef Karina het volgende:
Hier komen ze in koppeltjes en dat is lief, in de randstad komen ze met honderden tegelijk de boel onderschijten.quote:
en je onderschijtenquote:Op zondag 11 september 2011 22:32 schreef Karina het volgende:
Die duiven die mijn balcon bezoeken zijn zeker NIET lief.
in koppeltjes zijn ze makkelijker te raken met me luchtbuksquote:Op zondag 11 september 2011 22:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hier komen ze in koppeltjes en dat is lief, in de randstad komen ze met honderden tegelijk de boel onderschijten.
Nietquote:
quote:
mooi man, duivenkiller dat je bent!quote:Op zondag 11 september 2011 22:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Niet
Ik had vroeger een duif, aan een touwtje kon die op je arm blijven zitten, alleen toen schrok die een keer en vloog die omhoog, maar omdat het touwtje om z'n poot zat vloog die al snel richting de grondtoen was het *splat*
Ken dat ... Rot beesten blijven het,quote:Op zondag 11 september 2011 22:32 schreef Karina het volgende:
Die duiven die mijn balcon bezoeken zijn zeker NIET lief.
Conny Mus.quote:Op zondag 11 september 2011 22:34 schreef Doler12 het volgende:
Weten jullie nog toen Loretta Schrijver in totale schok was toen de tweede toren instorten? En toen was Conny Muis er nog!
joetoooeeb linkje?quote:Op zondag 11 september 2011 22:34 schreef Doler12 het volgende:
Weten jullie nog toen Loretta Schrijver in totale schok was toen de tweede toren instorten? En toen was Conny Muis er nog!
of iemand die naar beneden springtquote:Op zondag 11 september 2011 22:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Je zou maar een paar honderd meter naast de torens hebben gestaan en als toeschouwer alsnog door het vallende puin geraakt worden. Brrr.
Ja die krijg je dan op je hoofd, breek je wel mooi je nek, ik zou de dooie aanklagen!quote:Op zondag 11 september 2011 22:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
of iemand die naar beneden springt
Ik hoop dat na deze 10e verjaardag ze de zendtijd eens met rust gaan latenquote:Op zondag 11 september 2011 22:37 schreef donald_dick het volgende:
krijgen we morgen nog meer 9/11 docu's? 4 dagen 9/11 vieren is beter dan 3!
Tien jaar is een mooi getal om nog een keer te herdenken, maar hierna mag het inderdaad wel weer wat minder op 11 september.quote:Op zondag 11 september 2011 22:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dit jaar moet echt de laatste keer zijn hoor, ik word er helemaal ziek van.Ik heb al 10.000x die vliegtuigen daarin zien gaan, kom eens met wat nieuws.
ik ken dat filmpje eigenlijk niet, wat gebeurt er (6 puppies laten verdrinken ofzo??)quote:Op zondag 11 september 2011 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat meisje moet ik nog steeds dood slaan...
quote:
In vijver/rivier gooien idd...quote:Op zondag 11 september 2011 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ken dat filmpje eigenlijk niet, wat gebeurt er (6 puppies laten verdrinken ofzo??)
Ik was in Hiroshima bij de A-Bomb place en er stonden dikke Amerikanen te lachen dat de jappen het verdiende. `Toen maakte ik een opmeriking over 9/11 en toen gingen ze uit hun dakquote:
Die gooide idd 6 schattige puppies in een rivier. Allemaal dramatisch verdronken en zij vond dat leuk ofzo.quote:Op zondag 11 september 2011 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ken dat filmpje eigenlijk niet, wat gebeurt er (6 puppies laten verdrinken ofzo??)
Baasquote:Op zondag 11 september 2011 22:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik was in Hiroshima bij de A-Bomb place en er stonden dikke Amerikanen te lachen dat de jappen het verdiende. `Toen maakte ik een opmeriking over 9/11 en toen gingen ze uit hun dak
quote:
OF WIST MEN AL VAN DE AANVAL!quote:Op zondag 11 september 2011 22:46 schreef Razor21 het volgende:
Vraag mij af hoe die burgers allemaal zo snel aan die stofkapjes kwamen? Werden die uitgedeeld? Of heeft iedereen die standaard op zak in Amerika?
ze waren zo vervelend. Later werden ze ook aangevallen door de hertjes op Myamar.quote:
Oja klopt het waren natuurlijk figuranten die voor de film 102 minutes waren opgeroepen.quote:Op zondag 11 september 2011 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
OF WIST MEN AL VAN DE AANVAL!
shit ik was dit eigenlijk niet van plan vandaagquote:Op zondag 11 september 2011 22:50 schreef donald_dick het volgende:
ook in dit topic werd officieel stilgestaan bij de aanslag van 9/11
Scherp!quote:Op zondag 11 september 2011 22:52 schreef donald_dick het volgende:
we staan langer stil bij 9/11 ( 3 dagen) dan bij de dodenherdenking van WO2 ( 5 minuten)
Wat?quote:Op zondag 11 september 2011 22:54 schreef donald_dick het volgende:
Mijn vriend kwam de douche binnenrennen voor surprise buttsecks!
quote:Op zondag 11 september 2011 22:54 schreef donald_dick het volgende:
Mijn vriend kwam de douche binnenrennen (voor surprise buttsecks!)
zie editquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 22:54 schreef donald_dick het volgende:
Mijn vriend kwam de douche binnenrennen (voor surprise buttsecks!)de tering, wat een nietsnuttig verhaal weer op tv
Hondenquote:Op zondag 11 september 2011 22:42 schreef Justinn het volgende:
[..]
Die gooide idd 6 schattige puppies in een rivier. Allemaal dramatisch verdronken en zij vond dat leuk ofzo.
[ afbeelding ]
Waren maar 8 afleveringen; http://www.cineflixproductions.com/shows/34-Paradise-Lostquote:
Ja maar ik had nog hoop voor het einde van de avond.quote:Op zondag 11 september 2011 22:57 schreef Studiotje het volgende:
[..]
vanavond is het '2 towers lost'
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op zondag 11 september 2011 22:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waren maar 8 afleveringen; http://www.cineflixproductions.com/shows/34-Paradise-Lost
Zal wel afgelopen zijn...
ach, het dak ging er tenminste af!quote:Op zondag 11 september 2011 22:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar ik had nog hoop voor het einde van de avond.Gewoon zo'n uitzending van een vakantie in NY die in rook opging ofzo.
zelfs dat gunnen ze ons nietquote:
misschien paradise lost ?quote:Op zondag 11 september 2011 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe heet het programma in het buitenland trouwens..?
Da's waarquote:Op zondag 11 september 2011 22:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ach, het dak ging er tenminste af!
gewoon terugspoelen, dan bouwen ze ze opquote:
Ja hoe doen ze dat he, steeds weer opbouwen en dan weer opnieuw op precies dezelfde manier die vliegtuigen erin. RESPECT!quote:
nouja hij komt veel op tv dus kennelijk toch aardig wat mensenquote:
oh deze ken ik nog niet... waarschijnlijk ga ik weer ragenquote:
truequote:Op zondag 11 september 2011 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hij laat NOOIT iemand uitpraten, godver
En Alberto!quote:Op zondag 11 september 2011 23:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat was er begin 2010?
Vorige maand kwam natuurlijk door de regen
toen was deze reeks nog in KLBquote:Op zondag 11 september 2011 23:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat was er begin 2010?
Vorige maand kwam natuurlijk door de regen
Ach dat waren tijden!quote:Op zondag 11 september 2011 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
toen was deze reeks nog in KLB
Tot morgen!quote:Op maandag 12 september 2011 00:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nja ik ben douchen en nog uurtje serie kijken ofzo, tot ziens dushies
quote:
Als je ziet hoe hard het vorige maand ging en het gebrek aan alberto vanavond word dat moeilijk!!quote:Op maandag 12 september 2011 00:00 schreef Doler12 het volgende:
Er moet de komende weken wel veel gepost worden als we de 20.000 willen halen!
Het boek van Alberto!quote:Op maandag 12 september 2011 00:13 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ga in bed liggen en dan nog een hoofdstukje uit Alberto's boek lezen om het opengelate gat van vandaag te vullen.
[..]
Waar kan je het halen?quote:Op maandag 12 september 2011 00:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik krijg hem morgen waarschijnlijk binnen!
Jij zit ook met het UWV?quote:Op maandag 12 september 2011 10:08 schreef Stephan1237 het volgende:
Helaas geen alberto of koos.
Zojuist 3 uitzendbureaus gebeld om te vragen of ze al wat hebben gevonden:
Alle 3 : We hebben nog geen werk voor je gevonden.
Ik heb wel een uitkering aangevraagd maar dan moet je een heel traject door en het liefst wil ik geen uitkeringtrekker worden
Nee jij krijgt een of andere jongeren uitkeringquote:Op maandag 12 september 2011 12:06 schreef Maraca het volgende:
Ben jij niet te jong voor een uitkering Stephan?
Ja,ik zit ook bij het UWVquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 12:06 schreef Maraca het volgende:
Ben jij niet te jong voor een uitkering Stephan?
Zoals Doler12 zegt, je kan in aanmerking komen voor een WIJ uitkering(Wet investering Jongeren). Hierbij ga je eerst een heel traject in voordat je misschien een uitkering krijgt.quote:Op maandag 12 september 2011 12:07 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nee jij krijgt een of andere jongeren uitkering
Ja de WIJ uitkering dat was het. Verleden week had ik ook zo gesprek gehad met het UWV, voor begeleiding. Je moet eerst vier weken zelf aan de slag en dingen uitvoeren.quote:Op maandag 12 september 2011 15:07 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ja,ik zit ook bij het UWV
[..]
[..]
Zoals Doler12 zegt, je kan in aanmerking komen voor een WIJ uitkering(Wet investering Jongeren). Hierbij ga je eerst een heel traject in voordat je misschien een uitkering krijgt.
Eerst krijg je een gesprek met ongeveer een uur op het UWV, dan krijg je een uitnodiging om een workshop bij te horen die je verplicht bij moet wonen (Die workshop is 3 uur).Daar krijg je ook weer een persoonlijk gesprek.
Er word een heel rapport gemaakt .Dan als de coaches je goed vinden dan krijg je weer een gesprek op het UWV waarvoor je een 5 pagina's formulier moet invullen met heel veel prive-gegevens over : Wat doe jij smorgens/smiddags/savonds/. Welke zorgverzekering je hebt , of je schulden hebt, of je een strafblad hebt,hoe het met je gezondheid is,of je kinderen heb, of je zwanger bent en wat de naam is van de school/scholen van de kinderen.
Op 23 september heb ik een afspraak op het uvw voor een uitkering. Ze kunnen ook als ze aan je twijfelen een huisbezoek doen om te kijken wat je precies in huis heb en spreken met de inwoners van het huis.
Dan zijn ze anders met jou bezig.quote:Op maandag 12 september 2011 15:47 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ja de WIJ uitkering dat was het. Verleden week had ik ook zo gesprek gehad met het UWV, voor begeleiding. Je moet eerst vier weken zelf aan de slag en dingen uitvoeren.
Waar gaat die workshop eigenlijk over?
Ik zit letterlijk aan de overkant.quote:Op maandag 12 september 2011 16:05 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dan zijn ze anders met jou bezig.
Ik was woensdag 24 augustus op het UVW om een WIJ uitkering aan te vragen en 29 augustus had ik al die workshop . De workshop gaat over waarom je moet werken, wat zijn je goede en slechte punten. Aan het eind ga je zelf een cv+brief maken(krijg je 1.5 uur voor) als je dat nog niet heb gedaan en je krijgt tussendoor nog een gesprekje. Ik weet niet of je bij UWV Waterweg zit maar dan krijg je de workshop in Maassluis-west
nog meer uitzendbureaus opzoeken!quote:Op maandag 12 september 2011 10:08 schreef Stephan1237 het volgende:
Helaas geen alberto of koos.
Zojuist 3 uitzendbureaus gebeld om te vragen of ze al wat hebben gevonden:
Alle 3 : We hebben nog geen werk voor je gevonden.
Ik heb wel een uitkering aangevraagd maar dan moet je een heel traject door en het liefst wil ik geen uitkeringtrekker worden
Hehe dat dit kan in Nederland!quote:Op maandag 12 september 2011 22:34 schreef Injetta het volgende:
Pfff, op Ned 2 zit iemand Prinses Margriet te interviewen.. Zelfs die interviewster heeft een beetje het Koningshuisaccent..
![]()
Ik had me erop verheugd, maar toen ik zag dat Johan de gast was was ik teleurgesteld.quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 22:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had me erop verheugd, maar toen ik zag dat Johan de gast was was ik teleurgesteld.
Het is pas grappig als iemand van jouw familie dood is.quote:
Het is was maar een pingiun hoor.quote:Op maandag 12 september 2011 22:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is pas grappig als iemand van jouw familie dood is.
Ja die is belangrijker dan je moederquote:Op maandag 12 september 2011 22:59 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het is was maar een pingiun hoor.
Heb ik een gevoelige snaar geraakt!?quote:Op maandag 12 september 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die is belangrijker dan je moeder
Ik heb geen snaren, anders was ik wel een gitaar geweest.quote:Op maandag 12 september 2011 23:04 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Heb ik een gevoelige snaar geraakt!?
Ga ik ook doen, ik ga eens lekker de stad in om te kijken of er meer zijn en anders even in de buursteden kijkenquote:Op maandag 12 september 2011 20:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nog meer uitzendbureaus opzoeken!
maar wel vermakelijk zoquote:
kan jij ook je benen achter je hoofd leggen?quote:
Neequote:Op dinsdag 13 september 2011 20:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kan jij ook je benen achter je hoofd leggen?
ow, want indien ja, pics graag!quote:
Ik wel!quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Iedereen kan dat toch!quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Geen pics dusquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ow, want indien ja, pics graag!
Ik denk dat er wel users in deze topic reeks zijn die niet zo gezond levenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zitten ze op tv weer vetkleppen te opereren, kunnen die mensen niet gewoon gezond gaan leven ofzo.
Dat dit kan!quote:Op woensdag 14 september 2011 13:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alberto's boek is nog steeds niet bij me aangekomen
Eindelijk, maar waar kan je het kopen?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alberto's boek is binnen![]()
quote:Serromah Shipping B.V.
was established in June 1992, by Capt. Sean O’Mahony and Mr. Koos Serraarens, to commercially manage chemical/parcel tankers and as brokers for arranging the marine transport of chemicals, lubricating oils and additives, vegetable oils and clean petroleum products.
Klote file. Stond er ook tussenquote:Op de A29 tussen Rotterdam en Bergen op Zoom staat woensdag een enorme file als gevolg van kapotte slagbomen voor de Volkerakbrug. Rond 17.30 uur stond het vanaf Barendrecht in de richting van Bergen op Zoom over twintig kilometer vast, en in tegengestelde richting staat acht kilometer file. Dat meldt de ANWB.
De slagbomen voor de brug begaven het iets voor 16.00 uur. Het was al druk op de A29 vanwege een ongeluk op de A16. Die was in de richting van Breda enige tijd afgesloten, de A29 werd als omleidingsroute gebruikt.
Wanneer de problemen verholpen zijn, is vooralsnog onduidelijk.
meid, pak een pot ben & jerry's en ga in een hoekje zitten!quote:
2e hands op bol.com wastie 6.50quote:Op woensdag 14 september 2011 18:17 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Eindelijk, maar waar kan je het kopen?
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
meid, pak een pot ben & jerry's en ga in een hoekje zitten!
knuffeltje op je bolletje!quote:
quote:
Al naar bed?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:14 schreef tralalala het volgende:
Ik moet echt wat doen aan mijn zelfdiscipline.
GA NAAR BED NU!!!!
Dat zuigt!quote:Op donderdag 15 september 2011 13:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja...![]()
Maar toen ging ik weer tv kijken tot 00:00 en vanochtend om 6:15 ging de wekker weer.
moet het missen wegens afspraakquote:Op donderdag 15 september 2011 17:48 schreef Doler12 het volgende:
Vanavond Holland in the hood weer!
Helaas gaat zo beginnen!quote:Op donderdag 15 september 2011 19:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
moet het missen wegens afspraak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |