Misschien!quote:Op zondag 11 september 2011 22:13 schreef Nuchterheid het volgende:
Gaat Koos zo nog zeggen wat hij er van vindt? Dat vliegtuigen van rechts toch echt voorgaan en zo?
Ik welquote:Op zondag 11 september 2011 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kijken we daadwerkelijk 6 nu?
Ik was net uit school laatste uur was om 14:20 en ik was net thuis zat wat te eten en te drinken komt mijn vader er aan lopen van doe de televisie eens aan er is wat gebeurt in amerika dat was dacht ik rond kwart voor drie, tien voor drie dus ik heb het eigenlijk vanaf het begin gezienquote:Op zondag 11 september 2011 22:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik weet nog precies waar ik was toen het gebeurde, of ik het echt bewust heb meegekregen, niet echt, ik wou buiten spelen
Bin Laden werd al snel een van de hoofdverdachtenquote:Op zondag 11 september 2011 22:16 schreef Karina het volgende:
Nog even over de opmerking uit het vorige deel: ik heb het wel bewust meegemaakt, maar ik vond de opmerking over Bin Laden ook wel frappant. Hoe wist hij dat?
En gewoon Leontien tussendooren reclames over Dove, wie is er nu respectloos?
Ah, ja.. Ik was nog op school toen het gebeurde (11 jaar, net 2 dagen verhuisd), toen ik thuis kwam was m'n zus boos omdat ze iets aan het kijken was maar dat het onderbroken werd door het nieuws. Ik bleef wel even kijken en al snel ging ik naar buitenquote:Op zondag 11 september 2011 22:17 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik was net uit school laatste uur was om 14:20 en ik was net thuis zat wat te eten en te drinken komt mijn vader er aan lopen van doe de televisie eens aan er is wat gebeurt in amerika dat was dacht ik rond kwart voor drie, tien voor drie dus ik heb het eigenlijk vanaf het begin gezien
Bin Laden stond al voor de aanslagen van 9/11 op de radar van de FBI. Als je je een heel klein beetje inleest, weet je dat Bill Clinton op een gegeven moment de mogelijkheid had om Bin Laden uit te schakelen in Sudan waar hij zich schuil hield; maar om de goede diplomatische relaties tussen de Sudanese sjeiks en Amerika niet in gevaar te brengen, werd dat afgezegd.quote:Op zondag 11 september 2011 22:16 schreef Karina het volgende:
Nog even over de opmerking uit het vorige deel: ik heb het wel bewust meegemaakt, maar ik vond de opmerking over Bin Laden ook wel frappant. Hoe wist hij dat?
En gewoon Leontien tussendooren reclames over Dove, wie is er nu respectloos?
Zo snel al? Meteen nadat het was gebeurd? Dat kan ik me dan weer niet herinneren.quote:Op zondag 11 september 2011 22:18 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Bin Laden werd al snel een van de hoofdverdachten
ja bij mij ook.quote:Op zondag 11 september 2011 22:18 schreef Karina het volgende:
Ik zat op mijn werk en ik weet nog precies wat ik deed: de dollarkoers opzoeken op teletekst via internet en daar stond dus ook het eerste bericht. Ik had helemaal niet door dat er iets ernstig aan de hand was: ik dacht: oh een vliegtuigje neergestort in een gebouw.
Later toen ik thuis kwam zag ik pas wat er echt aan de hand was.
stiekem wisten ze het allangquote:Op zondag 11 september 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo snel al? Meteen nadat het was gebeurd? Dat kan ik me dan weer niet herinneren.
Niet zo snel, maar wel na een aantal uur.quote:Op zondag 11 september 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo snel al? Meteen nadat het was gebeurd? Dat kan ik me dan weer niet herinneren.
Nog even hierop reageren uit het vorige topic. Ik was destijds 19 en weet het nog allemaal heel goed, maar er is gewoon een beetje overkill op de tv, hoe bizar die aanslagen ook waren.quote:zondag 11 september 2011 @ 22:12 • 299
Asskicker14
Het is te merken dat de meerderheid van de posters in dit topic 9/11 niet bewust hebben meegemaakt, zeker te jong daarvoor. Anders zouden ze wel met een beetje respect over deze tragische dag praten.
Achteraf ja, ik moet eerlijk bekennen dat ik me destijds niet echt bezighield met Amerikaanse politiek, ik had andere dingen aan mijn hoofd. Maar toch blijft het "toeval" dat deze man dit meteen riep.quote:Op zondag 11 september 2011 22:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bin Laden stond al voor de aanslagen van 9/11 op de radar van de FBI. Als je je een heel klein beetje inleest, weet je dat Bill Clinton op een gegeven moment de mogelijkheid had om Bin Laden uit te schakelen in Sudan waar hij zich schuil hield; maar om de goede diplomatische relaties tussen de Sudanese sjeiks niet in gevaar te brengen, werd dat afgezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |