En dit ja.quote:Op zondag 11 september 2011 16:25 schreef GGMM het volgende:
PSV![]()
Al die reacties gisteren over Ajax, en dan krijg je nu dit.
Vergeet de reactie na VVV- Ajax niet.quote:Op zondag 11 september 2011 16:25 schreef GGMM het volgende:
PSV![]()
Al die reacties gisteren over Ajax, en dan krijg je nu dit.
Volgende week niet meer.quote:Op zondag 11 september 2011 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
1 puntje op AZ en Twente.
3 op PSV
Een verdedigende wissel tijdens blessuretijd? Welke idioot verzint zoietsquote:
Beste 3 clubs van Nederland op de eerste drie plaatsen.quote:Op zondag 11 september 2011 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
3 op PSV
Ajax faalde destijds ook.quote:Op zondag 11 september 2011 16:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Domme TT gezien Ajax ook gelijk heeft gespeeld tegen VVV
Ajax faalde toen ook. PSV nu. Dus?quote:Op zondag 11 september 2011 16:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Net als Ajax, Twente, Feijenoordquote:Op zondag 11 september 2011 16:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Omdat PSV een gigantische kutclub is.
Kan niet beter heaquote:Op zondag 11 september 2011 16:28 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Beste 3 clubs van Nederland op de eerste drie plaatsen.
RKC boven onsquote:Op zondag 11 september 2011 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
3 op PSV
Daar geeft de troll van fok niks omquote:Op zondag 11 september 2011 16:27 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2011 16:28 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Kan het niet beter verwoordenquote:Op zondag 11 september 2011 16:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Omdat het een saaie, zielloze kutclub is?
En dan te bedenken dat jullie nooit hadden mogen winnen van RKC, fucking ten Voorde.quote:
Twente won niet van Benfica, Ajax heeft niets te zoeken in de CL en wie is derde?quote:Op zondag 11 september 2011 16:28 schreef DeX090 het volgende:
[..]
whutquote:Op zondag 11 september 2011 16:29 schreef DeX090 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat jullie nooit hadden mogen winnen van RKC, fucking ten Voorde.
Die Rick ten Voorde die tegen jullie in de 85e minuut over de bal heen maaide op 5 meter van het lege doel...quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 16:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Top 3 aan het eind van dit seizoen
1. AZ
2. RKC
3. Twente
Joh.quote:Op zondag 11 september 2011 17:04 schreef abdalfawaz het volgende:
Excelsior blijft het slechtste team van de Eredivisie...
Een saaie kut wedstrijd.quote:Op zondag 11 september 2011 17:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat heb ik voor wedstrijd gemist joh
Een wedstrijd die in de 1e helft gespeeld leek. Dacht je. Lekker 45 minuutjes op de WC zitten kloten. Komt er een 1-2 van de Regt. Tsja, Dan ga toch weer hopen. Komt uit een counter die Nwofor angewandeld. Schiet 'm er heerlijk in met een volleyquote:Op zondag 11 september 2011 17:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat heb ik voor wedstrijd gemist joh
quote:Op zondag 11 september 2011 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Dacht je. Lekker 45 minuutjes op de WC zitten kloten.
Ik dacht dat hij Excelsior bedoeldequote:Op zondag 11 september 2011 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een wedstrijd die in de 1e helft gespeeld leek. Dacht je. Lekker 45 minuutjes op de WC zitten kloten. Komt er een 1-2 van de Regt. Tsja, Dan ga toch weer hopen. Komt uit een counter die Nwofor angewandeld. Schiet 'm er heerlijk in met een volleyEn het kon nog gekker. Yoshida uit een corner/vrije trap. SCHITTERENDE OMHAAL. Tsja, nog een goaltje aan psv kant maar dat boeit niet
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:53 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
inspelen hebben ze de voorbereidding voor,
zoals het er nu uitziet hebben we er 4 spelers bij en misschien nog wel 1 of 2 welek allemaal ervaring hebben en dus niet lang nodig zouden moeten hebben om te wennen.
plek 5 is m i heel terecht als je de concurenten voor die plek ziet
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Maar je durft er geen krat bier op te zetten?
Kan mn adres zo'n beetje alvast doorgeven.... Problemen met een man meer tegen Excelsiorquote:
Doet me anders verdacht veel denken aan PSV vanmiddagquote:
Alsof je daarmee dit seizoen aan mag komen tegen utrecht...quote:Op zondag 11 september 2011 18:11 schreef Cara het volgende:
Dat was gewoon een strafschop voor excelsior.
Iets met Rotterdamse clubs en geen strafschoppen krijgen
Winnen? Ja, denk het wel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
NEC gaat hetzelfde doen als tegen Heracles ?
Njah, ze hebben geluk dat Excelsior ook in de eredivisie speelt.quote:
Eens die zijn nog slechterquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, ze hebben geluk dat Excelsior ook in de eredivisie speelt.
Dat krijg je als je 3 beste contractspelers vertrekken en alle huurlingen ook weer retour zijn gegaan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:08 schreef Stevenzenl het volgende:
Dat Excelsior stelt ook echt helemaal niks meer voor. Vorig seizoen was het nog een leuk ploegje. Nu is het helemaal leeg getrokken.
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat krijg je als je 3 beste contractspelers vertrekken en alle huurlingen ook weer retour zijn gegaan.
Had je laatste zin niet gelezen, excuses.quote:
Vitesse - Roda heeft mijn voorkeur ook al is het wel jammer dat Bony zo onterecht geschorst is. Ik kan altijd wel genieten van verdedigers die zich op hem stuk lopen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik zet hem tot aan Feyenoord maar op VVV - Heerenveen.
Ik hoop van niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:06 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Hopen dat [Insert een van de sites bij de lijst over links naar streams] het morgen doet voor PSV-Ajax.
Ik heb wel een stream voor je die zeker werkt!quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:06 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Hopen dat [Insert een van de sites bij de lijst over links naar streams] het morgen doet voor PSV-Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2011 20:09:21 ]
Inter- AS Roma.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Welke van de drie huidige wedstrijden is het het meest waard te bekijken?
Roda is ook kansloos aan het spelen waar Vitesse weinig mee aan kan tot nu toe.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van Excelsior - Groningen naar VVV - Heerenveen gegaan, allebei zware kut wedstrijden.
Ze hebben nog bijna niets laten zien vandaag, alleen net even... maar dat was buitenspel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Heerenveen is wekelijks de ploeg waar ik het meest naar uitkijk. In al mijn volwassenheid durf ik dat wel te stellen ja. Die voorhoede, daar lik ik mijn vingers nog meer bij af dan bij een goede portie (gemarineerde) koteletten.²
De verdediging is erg gaar, zeker. Maar die voorhoede hoeft geen enkele topclub zich voor te schamen me dunkt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:19 schreef Smoofie het volgende:
BSB weer terug? En Heerenveen zuigt ballen.
Die is goed ja. Narsingh en Asa. Alleen Asa is wel ego.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De verdediging is erg gaar, zeker. Maar die voorhoede hoeft geen enkele topclub zich voor te schamen me dunkt.²
En Bassie dan!?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die is goed ja. Narsingh en Asa. Alleen Asa is wel ego.
Dat vind ik bij hem wel meevallen, qua balbehandeling op wereldschaal een unieke speler.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die is goed ja. Narsingh en Asa. Alleen Asa is wel ego.
Ja, maar zal nooit naar Ajax gaan. Aangezien er nu al 2 probleem marokkanen zitten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat vind ik bij hem wel meevallen, qua balbehandeling op wereldschaal een unieke speler.²
Maar als je die 3 in een team zet heb je wel een topteam, zoveel klasse, zoveel kwaliteit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar zal nooit naar Ajax gaan. Aangezien er nu al 2 probleem marokkanen zitten.
Welke problemen heeft Oussama zoal veroorzaakt dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar zal nooit naar Ajax gaan. Aangezien er nu al 2 probleem marokkanen zitten.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar als je die 3 in een team zet heb je wel een topteam, zoveel klasse, zoveel kwaliteit.
Zo'n El Hamdaoui bijvoorbeeld, het siert hem ontzettend dat hij voet bij stuk blijft houden en écht voor niemand buigt.²
Ik weet het niet, bij mijn weten een hele vriendelijke jongen, net als Aissati eigenlijk, zelfs een beetje verlegen. Maar geef die boys een bal en ze kunnen de wereld aan. Mooi man.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
Welke problemen heeft Oussama zoal veroorzaakt dan?
Ik heb veel vertrouwen in deze entiteit, hij straalt veel bravoure en bluf uit. Volgens mij heeft Zlatan daar nieuwe maatstaven gezet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Straks, Feyenoord... hopelijk laat die Guidetti wat leuke dingen zien. Het is erg saai vanavond zeg.
Inter - AS Romaquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:34 schreef Merkie het volgende:
Het hoofdprogramma gaat zo beginnen.
Wat hij zegtquote:
Man wat gaat dat saai worden, 2 slecht spelende uit vorm zijnde Italiaanse ploegen tegen elkaar.quote:
eensquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een liefde weer in Rotterdam
scheelde niksquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:01 schreef Smoofie het volgende:
STEEK KO GEGAAN BIJ INTER- AS ROMATrap op slaap van Lucio
Zat eraan te komen drama Roda.quote:
STEEK KO GEGAAN BIJ INTER- AS ROMATrap op slaap van Lucio
Waarom dan:quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
wat? Hij is/was echt buiten bewustzijn.
quote:STEEK KO GEGAAN BIJ INTER- AS ROMA
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk. Steek is uit de wedstrijd btw. kk lucio.
112233 is wel een goeie. Kan geen Nederlandse vinden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat eraan te komen drama Roda.
[..]Geen zin om naar beneden te lopen voor Sport1 alleen. Toch maar ff een stream zoeken.
Watsgebeurd?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:12 schreef ajacied4lf het volgende:
STEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUH!
Live Eredivisieverslagen #52quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:12 schreef ajacied4lf het volgende:
STEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUH!
STEEK KO GEGAAN BIJ INTER- AS ROMA [ afbeelding ]: Trap op slaap van Lucio
Oi. Hoop dat het meevalt...quote:
Moeten die wedstrijden maar niet zo saai zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel mooi voor het nederlands voetbal dat Roma en Inter nu in de Eredivisie spelen...
gestoorde actiequote:
Voetballen ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:17 schreef eight het volgende:
waar is feijenoord eigenlijk mee bezig
op dit moment is het alleen de graafschap die voetbaltquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:18 schreef eight het volgende:
[..]
op dit moment is het alleen de graafschap die voetbalt
Feyenoord heeft wel kansjes gehadquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:18 schreef eight het volgende:
[..]
op dit moment is het alleen de graafschap die voetbalt
Riep ik bij de Eagles al!quote:
Ik zit ook al vanaf 18:45 naar niks te kijken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:19 schreef Stevenzenl het volgende:
Blegh, ik ga vanaaf wel de samenvattingen kijken. Het voetbal van vanavond is niet om aan te gluren.
eerste 20 min. waren voor feijenoord jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Feyenoord heeft wel kansjes gehad
Volgende week krijgen wij Roda, dan zijn ze weer goed...quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:21 schreef Ascendancy het volgende:
Pff. Hoe kon twente van dit roda verliezen
wat de neuk? schorsen voor een jaar. Hoe is het met Steek?quote:
quote:
Zelfs zonder had twente veel meer kwaliteit op het veld staan.quote:
Dan stond het even laag als vorig seizoenquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voorstellen als Feyenoord Fer en Gini nog had...
Konden ze kampioen worden... Als 1 van de 2 ploegen nog ongeslagenquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voorstellen als Feyenoord Fer en Gini nog had...
Onzinquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Zodra er een positieve sfeer in de spelersgroep bij Vitesse gaat heersen en de jonkies op elkaar ingespeeld raken, zijn ze tot veel in staat. Een defnitieve top 5 kandidaat.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Konden ze kampioen worden... Als 1 van de 2 ploegen nog ongeslagen
Gini missen we echt niet hoor, ja misschien als kiespijnquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Konden ze kampioen worden... Als 1 van de 2 ploegen nog ongeslagen
niet best van gentenaar iddquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:27 schreef Aguero het volgende:
0-2 door Dost nadat Gentenaar een vrije trap van Elm niet goed verwerkte.
Ach, nu loopt hij tenminste bij PSV niets te presteren... Maar ik heb hem wel eens mooie acties zien maken hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:26 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Gini missen we echt niet hoor, ja misschien als kiespijn
Heb je niets aan als die 80% van zijn wedstrijden een 5 speelt en 20% een 8quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, nu loopt hij tenminste bij PSV niets te presteren... Maar ik heb hem wel eens mooie acties zien maken hoor.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:27 schreef Aguero het volgende:
0-2 door Dost nadat Gentenaar een vrije trap van Elm niet goed verwerkte.
In zijn goede wedstrijden heeft hij veel betekent voor Feyenoord en in de slechte was hij niet zo slecht dat er door hem verloren werd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:29 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Heb je niets aan als die 80% van zijn wedstrijden een 5 speelt en 20% een 8
Mede door hem zijn we zo laag geëindigd hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In zijn goede wedstrijden heeft hij veel betekent voor Feyenoord en in de slechte was hij niet zo slecht dat er door hem verloren werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |