Ik heb veel vertrouwen in deze entiteit, hij straalt veel bravoure en bluf uit. Volgens mij heeft Zlatan daar nieuwe maatstaven gezet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Straks, Feyenoord... hopelijk laat die Guidetti wat leuke dingen zien. Het is erg saai vanavond zeg.
Inter - AS Romaquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:34 schreef Merkie het volgende:
Het hoofdprogramma gaat zo beginnen.
Wat hij zegtquote:
Man wat gaat dat saai worden, 2 slecht spelende uit vorm zijnde Italiaanse ploegen tegen elkaar.quote:
eensquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een liefde weer in Rotterdam
scheelde niksquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:01 schreef Smoofie het volgende:
STEEK KO GEGAAN BIJ INTER- AS ROMATrap op slaap van Lucio
Zat eraan te komen drama Roda.quote:
STEEK KO GEGAAN BIJ INTER- AS ROMATrap op slaap van Lucio
Waarom dan:quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
wat? Hij is/was echt buiten bewustzijn.
quote:STEEK KO GEGAAN BIJ INTER- AS ROMA
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk. Steek is uit de wedstrijd btw. kk lucio.
112233 is wel een goeie. Kan geen Nederlandse vinden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat eraan te komen drama Roda.
[..]Geen zin om naar beneden te lopen voor Sport1 alleen. Toch maar ff een stream zoeken.
Watsgebeurd?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:12 schreef ajacied4lf het volgende:
STEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUH!
Live Eredivisieverslagen #52quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:12 schreef ajacied4lf het volgende:
STEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUH!
STEEK KO GEGAAN BIJ INTER- AS ROMA [ afbeelding ]: Trap op slaap van Lucio
Oi. Hoop dat het meevalt...quote:
Moeten die wedstrijden maar niet zo saai zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel mooi voor het nederlands voetbal dat Roma en Inter nu in de Eredivisie spelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |