Winnen? Ja, denk het wel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
NEC gaat hetzelfde doen als tegen Heracles ?
Njah, ze hebben geluk dat Excelsior ook in de eredivisie speelt.quote:
Eens die zijn nog slechterquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, ze hebben geluk dat Excelsior ook in de eredivisie speelt.
Dat krijg je als je 3 beste contractspelers vertrekken en alle huurlingen ook weer retour zijn gegaan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:08 schreef Stevenzenl het volgende:
Dat Excelsior stelt ook echt helemaal niks meer voor. Vorig seizoen was het nog een leuk ploegje. Nu is het helemaal leeg getrokken.
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat krijg je als je 3 beste contractspelers vertrekken en alle huurlingen ook weer retour zijn gegaan.
Had je laatste zin niet gelezen, excuses.quote:
Vitesse - Roda heeft mijn voorkeur ook al is het wel jammer dat Bony zo onterecht geschorst is. Ik kan altijd wel genieten van verdedigers die zich op hem stuk lopen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik zet hem tot aan Feyenoord maar op VVV - Heerenveen.
Ik hoop van niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:06 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Hopen dat [Insert een van de sites bij de lijst over links naar streams] het morgen doet voor PSV-Ajax.
Ik heb wel een stream voor je die zeker werkt!quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:06 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Hopen dat [Insert een van de sites bij de lijst over links naar streams] het morgen doet voor PSV-Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2011 20:09:21 ]
Inter- AS Roma.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Welke van de drie huidige wedstrijden is het het meest waard te bekijken?
Roda is ook kansloos aan het spelen waar Vitesse weinig mee aan kan tot nu toe.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van Excelsior - Groningen naar VVV - Heerenveen gegaan, allebei zware kut wedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |