Ik open niks, daar doe ik niet aanquote:Op zondag 11 september 2011 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind je van het niveau nu?
wereldgoals van VVVquote:Op zondag 11 september 2011 15:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik was koffie aan het zetten, dus ik heb die drie goals van VVV gemist. Was het goed gevoetbald, of zakte PSV door het ijs? Dubieuze beslissingen van de scheids etc.?
goed voetbalquote:Op zondag 11 september 2011 15:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik was koffie aan het zetten, dus ik heb die drie goals van VVV gemist. Was het goed gevoetbald, of zakte PSV door het ijs? Dubieuze beslissingen van de scheids etc.?
Kom je daar nu pas achter?!quote:Op zondag 11 september 2011 15:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Officieel nr1 troll van VBL ben je nu
Ja, PSV had al 3 rode kaarten moeten hebben, Mertens 12 wedstrijden waarvan 15 voorwaardelijk.quote:
Oooh je hebt prachtige goals gemistquote:Op zondag 11 september 2011 15:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
FC Grunn verliezen thuis van AZ. Fantastisch 0-3 op de broekquote:Op zondag 11 september 2011 15:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Officieel nr1 troll van VBL ben je nu
Gewoon goed voetbal van VVV na rustquote:Op zondag 11 september 2011 15:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Echt he wat een mongeaulquote:Op zondag 11 september 2011 15:59 schreef inZanity het volgende:
Van Hulten kruipt vanavond weer onder z'n NAC dekbedje, wat een lamlul..
Blablaquote:Op zondag 11 september 2011 15:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, PSV had al 3 rode kaarten moeten hebben, Mertens 12 wedstrijden waarvan 15 voorwaardelijk.
Wat deed ie?"quote:
Lekker dan. Wat is die Musa trouwens weer goed.quote:Op zondag 11 september 2011 15:58 schreef Elusive het volgende:
[..]
wereldgoals van VVV
halve omhaal en uit stand een krulletje over de verdediging en keepert
Vis een optie?quote:Op zondag 11 september 2011 16:00 schreef FL_Freak het volgende:
Verlies en gelijkspel is GEEN OPTIE!!
KOMOP PSV!!!!!![]()
![]()
alleen moet hij zn ego niet meer vooropstellen.quote:Op zondag 11 september 2011 16:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Lekker dan. Wat is die Musa trouwens weer goed.
Misschien toch eens stoppen met koffie drinken, maar ja: zondag he...quote:Op zondag 11 september 2011 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oooh je hebt prachtige goals gemist
Dat riep 3 weken geleden ook iedereen en toen bleef het ook 2-2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |