Ik open niks, daar doe ik niet aanquote:Op zondag 11 september 2011 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind je van het niveau nu?
wereldgoals van VVVquote:Op zondag 11 september 2011 15:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik was koffie aan het zetten, dus ik heb die drie goals van VVV gemist. Was het goed gevoetbald, of zakte PSV door het ijs? Dubieuze beslissingen van de scheids etc.?
goed voetbalquote:Op zondag 11 september 2011 15:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik was koffie aan het zetten, dus ik heb die drie goals van VVV gemist. Was het goed gevoetbald, of zakte PSV door het ijs? Dubieuze beslissingen van de scheids etc.?
Kom je daar nu pas achter?!quote:Op zondag 11 september 2011 15:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Officieel nr1 troll van VBL ben je nu
Ja, PSV had al 3 rode kaarten moeten hebben, Mertens 12 wedstrijden waarvan 15 voorwaardelijk.quote:
Oooh je hebt prachtige goals gemistquote:Op zondag 11 september 2011 15:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
FC Grunn verliezen thuis van AZ. Fantastisch 0-3 op de broekquote:Op zondag 11 september 2011 15:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Officieel nr1 troll van VBL ben je nu
Gewoon goed voetbal van VVV na rustquote:Op zondag 11 september 2011 15:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Echt he wat een mongeaulquote:Op zondag 11 september 2011 15:59 schreef inZanity het volgende:
Van Hulten kruipt vanavond weer onder z'n NAC dekbedje, wat een lamlul..
Blablaquote:Op zondag 11 september 2011 15:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, PSV had al 3 rode kaarten moeten hebben, Mertens 12 wedstrijden waarvan 15 voorwaardelijk.
Wat deed ie?"quote:
Lekker dan. Wat is die Musa trouwens weer goed.quote:Op zondag 11 september 2011 15:58 schreef Elusive het volgende:
[..]
wereldgoals van VVV
halve omhaal en uit stand een krulletje over de verdediging en keepert
Vis een optie?quote:Op zondag 11 september 2011 16:00 schreef FL_Freak het volgende:
Verlies en gelijkspel is GEEN OPTIE!!
KOMOP PSV!!!!!![]()
![]()
alleen moet hij zn ego niet meer vooropstellen.quote:Op zondag 11 september 2011 16:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Lekker dan. Wat is die Musa trouwens weer goed.
Misschien toch eens stoppen met koffie drinken, maar ja: zondag he...quote:Op zondag 11 september 2011 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oooh je hebt prachtige goals gemist
Dat riep 3 weken geleden ook iedereen en toen bleef het ook 2-2quote:
Rooney is beterquote:Op zondag 11 september 2011 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
die Nwofor is wel een goeden spits
Nadat ze 0-2 voor stonden bedoel je? Idd niet helemaal volgehouden.quote:Op zondag 11 september 2011 16:01 schreef eight het volgende:
[..]
Dat riep 3 weken geleden ook iedereen en toen bleef het ook 2-2
Dat overzicht en die wijsheid komt nog wel. Tenslotte, hij is pas 36...quote:Op zondag 11 september 2011 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alleen moet hij zn ego niet meer vooropstellen.
Die goal tegen Ajax ook. En hij had net af moeten geven
Tot nu toe vrij aardig. Geweldige thee hebben ze in Venloquote:
Daarna riep men het nog steeds, want met de 2-2 was er nog steeds 20 min. te gaan.quote:Op zondag 11 september 2011 16:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nadat ze 0-2 voor stonden bedoel je? Idd niet helemaal volgehouden.
nee, toen het 2-2 stond.quote:Op zondag 11 september 2011 16:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nadat ze 0-2 voor stonden bedoel je? Idd niet helemaal volgehouden.
19 man. Hij lijkt veel ouderquote:Op zondag 11 september 2011 16:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat overzicht en die wijsheid komt nog wel. Tenslotte, hij is pas 36...
Zeg dat nou niet de hard.quote:Op zondag 11 september 2011 16:03 schreef DennisDeBengel het volgende:
*denkt terug aan een aantal posts van gister dat PSV niet als Ajax punten gaat verspelen
Wordt enkel ingezet in geval van nood. Fred aan de knoppen.quote:Op zondag 11 september 2011 16:00 schreef Nuchterheid het volgende:
Hing daar nou de octocopter boven het strafschopgebied?
Wat gebeurde er?quote:Op zondag 11 september 2011 15:59 schreef inZanity het volgende:
Van Hulten kruipt vanavond weer onder z'n NAC dekbedje, wat een lamlul..
ik denk niet dat uchebo nog veel speeltijd gaat krijgen...quote:Op zondag 11 september 2011 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
die Nwofor is wel een goeden spits
quote:Op zondag 11 september 2011 16:04 schreef Helpmefok het volgende:
Lurling lurling,
Lurling lurling,
Lurling lurling,
Je moeder is een hoer
Je moet het zonder penalty's zien te winnen.quote:Op zondag 11 september 2011 16:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We hebben ongeveer drie penalties onterecht niet gehad.
Octocopter die de bal van de lijn haalt?quote:Op zondag 11 september 2011 16:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wordt enkel ingezet in geval van nood. Fred aan de knoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 september 2011 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
we hebben dus gezien dat Tyton een goede keeper is
Leg uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We staan ook voor.quote:Op zondag 11 september 2011 16:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Je moet het zonder penalty's zien te winnen.
Dit houdt VVV echt niet vol.quote:Op zondag 11 september 2011 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog als staat het 3-3. Puntverleis voor PSV is altijd kicken
4-3 is nog al iets anders dan 3-8?quote:Op zondag 11 september 2011 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet raar toch? Moest al 3-8 staan...
VVV had ook wel wat vaker kunnen scoren hoor.quote:Op zondag 11 september 2011 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet raar toch? Moest al 3-8 staan...
5-8?quote:Op zondag 11 september 2011 16:08 schreef S0nic het volgende:
O
[..]
VVV had ook wel wat vaker kunnen scoren hoor.
Geel voor LAsnik terwijl het donkerrood was, eerder al een 100% strafschop niet gegeven. En zo is ie al de hele wedstrijd bezig, gaat echt nergens over..quote:
je meent hetquote:
Het zijn letterlijk allemaal joden gewoon, dat is het.quote:Op zondag 11 september 2011 16:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom maken mensen eigenlijk nog dit soort posts? Is het grappig of wat is het?
Er werd gezegd, Kom op nog 1, maar voor wie?quote:Op zondag 11 september 2011 16:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom maken mensen eigenlijk nog dit soort posts? Is het grappig of wat is het?
Jij was vroeger dat ene kindje in groep 3 die altijd de rest erbij naaide als de klas gekke dingen deed als de juf even het lokaal uit was.quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
Die Jack van Hulten.Nooit meer zo'n wedstrijd laten fluiten.
Het was terecht hoor.quote:Op zondag 11 september 2011 16:13 schreef jepperdeprep het volgende:
PSV heeft weer geluk met een rode kaart voor de tegenstander hoor!
rot toch op manquote:Op zondag 11 september 2011 16:13 schreef jepperdeprep het volgende:
onzin reactiequote:Op zondag 11 september 2011 16:13 schreef jepperdeprep het volgende:
Omdat we eerste staan zeker?quote:Op zondag 11 september 2011 16:13 schreef Helpmefok het volgende:
Nou komop PSV, eroverheen even voor mij als Feijenoorder, heb ik ook een leuk dagje.
Feij dat wint en al die schuimbekkende joden die weer afdruipen. <3
Afdruipen?quote:Op zondag 11 september 2011 16:13 schreef Helpmefok het volgende:
Nou komop PSV, eroverheen even voor mij als Feijenoorder, heb ik ook een leuk dagje.
Feij dat wint en al die schuimbekkende joden die weer afdruipen. <3
Want daar brand nog licht?quote:Op zondag 11 september 2011 16:14 schreef Nober het volgende:
Meeuwis rood en dan denk ik aan Brabant?
2-1 Roda JC, niet zeiken.quote:Op zondag 11 september 2011 16:14 schreef Ascendancy het volgende:
PSV en ajax beide. Het verschil tussen thuis en uit kan nog steeds dit falen verklaren terwijl twente VVV domineert.
Zit er dik in, geen PSV speler die de overtreding maaktquote:Op zondag 11 september 2011 16:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij vindt dat denk ik zelfs geen overtreding.
Roda en VVV zijn niet te vergelijken. Dit van PSV is gewoon echt treurig.quote:
Teruglopen is doodlopenquote:Op zondag 11 september 2011 16:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Mokotjo is wat meer defensiever ingesteld dan Bakkal.
Wat een baasje hequote:Op zondag 11 september 2011 16:18 schreef Happel het volgende:
Doet die Zweed leuk trouwens.
Vingertje voor de mond.
Held, nu al.
hoelang nog¿quote:Op zondag 11 september 2011 16:18 schreef Jojoortje het volgende:
Elke keer word ik weer blij als PSV achter komt etc, maar ondertussen weet ik dat PSV toch wel gaat winnen.
Echte toppers.quote:Op zondag 11 september 2011 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaan jullie veel plezier aan beleven en met Otje erbij staat er ook een goed team
ook nog 2 knappertjesquote:Op zondag 11 september 2011 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaan jullie veel plezier aan beleven en met Otje erbij staat er ook een goed team
2009/2010quote:Op zondag 11 september 2011 16:19 schreef Stevenzenl het volgende:
3-3 tegen VVV. Wanneer hebben we dat eerder gezien?
VVV is al in het zuiden mafketel.quote:Op zondag 11 september 2011 16:22 schreef Swomp het volgende:
Was mooi geweest als VVV 3 punten naar het zuiden wist mee te nemen.
Had ie dan beter 89ste minuut kunnen doenquote:
For realquote:Op zondag 11 september 2011 16:22 schreef Swomp het volgende:
Was mooi geweest als VVV 3 punten naar het zuiden wist mee te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |