Dan moet een mod hem er in plakken. Ik kan dat niet met tags.quote:Op zondag 11 september 2011 16:21 schreef Kings het volgende:
Hé, deel 100 zou toch een aparte openingspost krijgen?
Aha, Godtje, check deze even: Celebs onflatteus op de kiek #99
Pijnlijk dat mijn telefoon er geen moeite mee heeftquote:
Dat geeft wel aan hoe overpowered die mobieltjes van tegenwoordig zijn.quote:Op zondag 11 september 2011 19:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Pijnlijk dat mijn telefoon er geen moeite mee heeft
Huh? Welke foto ook weer?quote:Op zondag 11 september 2011 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
Die foto van Britney, het lijkt wel een kopie van een foto van 2 jaar geleden waar ze exact dat topje droeg, dat vette haar bovenop en dan die vreselijke Uggs
Ik kan niet eens zien of deze 5, 2 of 0 jaar geleden is gemaakt.quote:
echt erg dit, ze lijkt nu zo oudquote:Op maandag 12 september 2011 00:06 schreef SEMTEX het volgende:
Linsey L.:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plastisch gedrocht:
[ afbeelding ]
ach valt wel mee. Die pantoffels past dan idd niet zo bij de rest van t outfit maar ze heeft wel es vreemder op de foto gestaan.quote:
Dat was ook het eerste wat ik dacht.quote:Op maandag 12 september 2011 18:48 schreef Roguee het volgende:
En wat de fuck zit er naast LILO bij die modeshow?
Raap me opquote:Op maandag 12 september 2011 21:35 schreef Het_Biertje het volgende:
[ afbeelding ]
Er is gewoon zoveel mis met dit plaatje. Ik weet niet waar ik moet beginnen: de paardenbek van Lilo of die vrouw met die baard.
Nou je het zegt, het heeft wel wat van Aphex Twinquote:Op maandag 12 september 2011 21:35 schreef Het_Biertje het volgende:
[ afbeelding ]
Er is gewoon zoveel mis met dit plaatje. Ik weet niet waar ik moet beginnen: de paardenbek van Lilo of die vrouw met die baard.
Admitted...nu is ze gewoon echt te dunquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:48 schreef Godtje het volgende:
LeAnn Rimes dun.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ach lieve Skaai toch.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:26 schreef Skaai het volgende:
Ik vind haar op de rechterfoto wel veel mooier, komt vast omdat de jurk haar uitstekende botjes verhuld.
Die rechter is al van 2005quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:26 schreef Skaai het volgende:
Ik vind haar op de rechterfoto wel veel mooier, komt vast omdat de jurk haar uitstekende botjes verhuld.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:17 schreef kvd het volgende:
[..]
Die rechter is al van 2005
Ik heb trouwens ontzettend veel problemen met de OP, het duurt een paar minuten voordat ik de pagina kan bekijken, zie in eerste instantie alleen de OP, steeds meer plaatjes die laden en dan pas kan ik ook de rest van de posts bekijken. Ben blij als we op een volgende pagina komen
Ik twijfelde al.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach lieve Skaai toch.
Dat is een after > Before
ligt het aan mij of lijkt ze oud?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:48 schreef Godtje het volgende:
LeAnn Rimes dun.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |