Hij heeft begeleid wonen en jij bent zijn begeleiderquote:
Nu word ik bang.quote:Op zondag 11 september 2011 12:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Hij heeft begeleid wonen en jij bent zijn begeleider
Oh god, waar moet dat heen met ons land?quote:Op zondag 11 september 2011 12:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Hij heeft begeleid wonen en jij bent zijn begeleider
Nou, zo erg is ze toch niet. Of zijn er nog verhalen die ik niet gehoord hebquote:Op zondag 11 september 2011 13:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh god, waar moet dat heen met ons land?
Vast en zeker een heleboelquote:Op zondag 11 september 2011 13:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, zo erg is ze toch niet. Of zijn er nog verhalen die ik niet gehoord heb
Dat is ook heel begrijpelijk hoor!quote:Op zondag 11 september 2011 13:11 schreef sararaats het volgende:
Sorry maar ik ben soms verdrietig omdat ik een handicap heb
Lidmaatschap verlengen en sterrenspullen kopenquote:
Q haat me.quote:
Klik maar eens op het woord klojo in mijn vorige postquote:
Ach ja ik ben een dom huisvrouwtje met een pittig kort kapsel hoe weet ik nou dat ik op een blauw woord moet klikken om in een ander topic te komenquote:Op zondag 11 september 2011 13:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klik maar eens op het woord klojo in mijn vorige post
Jij gaat er lekker serieus op in tenminstequote:
quote:Op zondag 11 september 2011 13:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Ach ja ik ben een dom huisvrouwtje met een pittig kort kapsel
quote:Op zondag 11 september 2011 11:28 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij, als ik ging sporten, dan vlogen de kilo's eraf. Maar daar heb ik zoooo geen zin in.![]()
Ja, maar dit vind ik dan weer een beetje raar. Weet je hoe belangrijk bewegen is als je op een gezonde manier af wilt vallen? Wil trouwens niet zeggen dat als je sowieso al veel beweegt in het dagelijks leven (fietsen enzo) dat dat niet genoeg is. Maar ik weet niet wat een behoorlijk aantal kilometers isquote:Op zondag 11 september 2011 11:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, daar wordt ik moe vanik loop en fiets de hele week en behoorlijk wat kilometers dus dat moet maar genoeg zijn.
Ik weet hoe belangrijk het is en ik faal hard.quote:Op zondag 11 september 2011 13:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar dit vind ik dan weer een beetje raar. Weet je hoe belangrijk bewegen is als je op een gezonde manier af wilt vallen? Wil trouwens niet zeggen dat als je sowieso al veel beweegt in het dagelijks leven (fietsen enzo) dat dat niet genoeg is. Maar ik weet niet wat een behoorlijk aantal kilometers is
Ze heeft een saaie zondagmiddag.quote:
1 januari ofzo?quote:Op zondag 11 september 2011 13:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet hoe belangrijk het is en ik faal hard.Heb gelukkig wel een fysiek zware deeltijdbaan, loop veel voor mijn werk en pak voor korte afstanden de fiets, maar ik weet dat sporten beter is. Daarom maak ik ook niet serieus werk van afvallen. Moet nog steeds de motivatie vinden om het écht aan te pakken.
En je staat op de fp!quote:
Ow, ik zou ook meteen op het moraalridderpaard springen als ik Q. niet kende en ik één van de eerste posters was.quote:Op zondag 11 september 2011 14:03 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ik snap niet dat mensen denken dat je serieus bent. Maar misschien moeten ze je daar iets beter voor kennen?
UDDER!quote:Op zondag 11 september 2011 14:07 schreef Rewimo het volgende:
Geweldig hoe serieus sommige mensen erop ingaan
Dat klinkt als 'mijn' dorpskermis. Met alleen een café ipv een Bierzelt.quote:Op zondag 11 september 2011 14:08 schreef Rewimo het volgende:
Owja, ik moet naar de kermis zometeen. Even kijken of de botsauto's, de kraam met eendjes hengelen, de kraam met ballengooien en dartpijltjes en de schiettent er weer staanZoals elk jaar. En natuurlijk de vreettenten
En de Bierzelt
Ik ga echt stuk hier, niet te zuinig. Het stond ook op twitter van de FPquote:Op zondag 11 september 2011 14:07 schreef Rewimo het volgende:
Geweldig hoe serieus sommige mensen erop ingaan
quote:Op zondag 11 september 2011 14:09 schreef Aloria het volgende:
Dit is dus toch echt een troll topic. Als jij een duur kleed hebt en je moet 3 keer per dag stofzuigen door een hond. Dan ruil je je huidige hond toch niet om door een hond alleen dan in het zwart.
Dan zit je nog steeds met het zelfde probleem.
Het is zondag en je verveelt je. Als je serieus was geweest had je het beest allang in een asiel gestopt. Want je toont weinig liefde voor dieren hier.
Slotje please
Viel spass!quote:Op zondag 11 september 2011 14:27 schreef Rewimo het volgende:
Er zit iemand in mijn zij te porren. Ik moet naar de kermis
Ach, je weet waar het aan lag. En volgende week ben je vast weer afgevallen.quote:Op zondag 11 september 2011 14:27 schreef ElisaB het volgende:
Het was vanmorgen stralend. Maar ik geloof dat het nu weer gaat regenen. Ow, en ik ben een respectabele 3 ons aangekomen
Alsof hij dat soms toch al niet doetquote:
Naspelquote:Op zondag 11 september 2011 14:33 schreef Cat22 het volgende:
Q is bezig met het naspel in haar topique.
Post van jou daar neerzetten dat je een garpjen maakte?quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 14:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ow ja ts, nu ik je interieurpics gezien heb, adviseer ik om je niet te druk te maken om je hond. Er zijn ergere dingen gaande bij jou thuis!
Welnee.quote:Op zondag 11 september 2011 14:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Post van jou daar neerzetten dat je een garpjen maakte?![]()
Goffer!quote:
doe dan maar een ingquote:Op zondag 11 september 2011 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Na het naspel meestal een Ing toch?
Of een peuk, jij mag kiezen
OOHNEE NOG 1 WEEKquote:Op zondag 11 september 2011 14:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goffer!![]()
Vrijdag wel bij de Plus een aantal euro artikelen gehaald en twee voor de prijs van één.
wanneer komen ze neuken?quote:Op zondag 11 september 2011 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik kwam pas om 11 uur mn nest uit en ik zou zo kunnen slapen nu
Nog een week?quote:
Geen idee, zal wel weer vanavond zijn of zoquote:
uhu!quote:Op zondag 11 september 2011 14:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog een week?Even loeren of er goed spul bij zit.
Op Pringles na zit er voor mij niks bijzonders bij.quote:Op zondag 11 september 2011 14:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
uhu!
AH Cordonbleu schnitzel
Alle Friesche Vlag pappen
Alle Unox Cup a Soup en Goodnoodles
Alle Rustlers snacks
Alle Pringles
Alle Optimel drink literpakken
Hebbuh!
Die pringels eet Mike, die rustlers ook. De rest is wel te doenquote:Op zondag 11 september 2011 14:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op Pringles na zit er voor mij niks bijzonders bij.Voor de lijn en voor de beurs is het dan ook beter dat ik de Appie links laat liggen. Eens kijken hoe het met mijn wilskracht is gesteld.
Baasje vragen of die op de hoogte is? Lijkt mij een eerste goede actie.quote:Op zondag 11 september 2011 15:01 schreef vencodark het volgende:
We hebben zelf 3 katten en bij ons in de buurt is een kat die ook regelmatig brokjes en melk van ons krijgt. Het is een erg lief beest en komt zeker een paar keer per week.
Hij heeft wel een baasje dicht bij ons in straat maar we kennen ze niet echt. Nu heeft dat arme beest sinds kort een ontstoken oogje en het gaat er elke dag slechter uit zien. Er loopt vocht uit en gister zag het er zelfs uit alsof het al blind is of een vliesje overheen zit. Het lijkt alsof zijn baasje er iig niet mee naar de dierenarts is geweest. We vinden het ontzettend zielig. Kunnen wij nu niet iets doen eigenlijk of gewoon maar niet mee bemoeien?
Ja, dat gaan we waarschijnlijk toch wel doen. Tijd terug was er ook zo'n soort iets met een pootje waar hij last van had. Toen had de eigenaar gezegd 'dat ie weleens zou kijken, als ie de kat nog eens zag.' Diervriendelijk indd, dat zeg je wel goed.quote:Op zondag 11 september 2011 15:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Baasje vragen of die op de hoogte is? Lijkt mij een eerste goede actie.
Als die er niks mee wil dan zou het vanuit diervriendelijk oogpunt goed zijn om toch zelf actie te ondernemen. Je kunt niks doen, maar dat is ronduit zielig voor poes.
Ik had minstens 3 kilo verwacht na die vla-metquote:Op zondag 11 september 2011 14:27 schreef ElisaB het volgende:
Het was vanmorgen stralend. Maar ik geloof dat het nu weer gaat regenen. Ow, en ik ben een respectabele 3 ons aangekomen
Pingooquote:Op zondag 11 september 2011 14:44 schreef Oognip het volgende:
Ik heb echt zo'n lieve pleegvader
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik niet, maar ik had wel verwacht dat er niet veel af was gegaanquote:Op zondag 11 september 2011 16:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik had minstens 3 kilo verwacht na die vla-met
Zonder jou is er niks aan.quote:Op zondag 11 september 2011 18:45 schreef Goodbye het volgende:
Wel lief dat jullie zo rustig aan hebben gedaan met posten omdat ik moest leren. Leest lekker makkelijk bij!
Ja, dat heb ik wel weer meegekregen. Niet alles gelezen, thoughquote:Op zondag 11 september 2011 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zonder jou is er niks aan.![]()
Klik maar eens op de linkjes een aantal posts terug, we hadden een ander topic om ons mee te amuseren.![]()
Ook lekker indeed.quote:Op zondag 11 september 2011 18:48 schreef Goodbye het volgende:
Oh, pizza, daar heb ik ook zin inHier wordt het echt tagliatelle met roomsaus met kastanjechampignons en hamblokjes. Ook lekker
Stond er al even in. De sig trouwens ook.quote:
Ik heb het ookquote:Op zondag 11 september 2011 20:19 schreef Troel het volgende:
En dan ineens slaat de hele sfeer bij mij om. Ben ik de enige die daar last van heeft of is dat toch wel normaal? Dat je toch nog een keer extra bij je knullen gaat kijken.
Ik wist niet of je het meegekregen had enzo en je moest werken, dus ik dacht ik sms even. Om vervolgens te bedenken dat dat wellicht niet handig is als iemand aan het werk isquote:
En ik loop de hele dag al een beetje met de geboorte van Danyel in mijn kop en hoe dat toen op Fok!radio ging. En dan dit, het maakt je wel even heel erg beseffen dat het leven echt gewoon ontzettend oneerlijk is.quote:Op zondag 11 september 2011 20:23 schreef Rewimo het volgende:
Logisch na wat er in OUD is gebeurdBaby'tje overleden
Ik vind het wel fijn om te wetenquote:Op zondag 11 september 2011 20:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik wist niet of je het meegekregen had enzo en je moest werken, dus ik dacht ik sms even. Om vervolgens te bedenken dat dat wellicht niet handig is als iemand aan het werk is
Van wie?quote:Op zondag 11 september 2011 21:06 schreef Troel het volgende:
En nog een kindje overleden. Dit kan toch niet op een dag mensen?
OEH! Details?quote:Op zondag 11 september 2011 21:19 schreef ElisaB het volgende:
We hebben net een nieuwe router opgehangen. Gaat alles toch ineens een stuk sneller joh
Zo eentje met een snoertje en een antenne?quote:Op zondag 11 september 2011 21:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet ik veel joh
Zo'n ding van KPN
Wut?quote:
Wel een snoer, geen antennequote:Op zondag 11 september 2011 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
Zo eentje met een snoertje en een antenne?
Te veel verdriet in zo'n korte tijdquote:Op zondag 11 september 2011 21:23 schreef Cat22 het volgende:
Van wie?
Al gevonden. Bizar, 2 kindjes overleden in twee dagen.![]()
Tuluk wel Wifi, gekkerdquote:Op zondag 11 september 2011 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
Geen Wifi? Of zit de antenne er helemaal in
Helemaal weer het heertjequote:Op zondag 11 september 2011 21:44 schreef Oognip het volgende:
Hoe is het met Sootie, Elies? Is ie weer helemaal opgeknapt?
quote:Op zondag 11 september 2011 21:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuluk wel Wifi, gekkerd
[..]
Helemaal weer het heertje
Ik zou absoluut niet meewerken aan die illegale dierenhandel. Koop ze gewoon netjes met papieren en chip zoals het hoortquote:Op zondag 11 september 2011 21:41 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hallo! Ik heb een beetje een probleem! Ik kan twee ontzettend schattige landschildpadjes overnemen, maar die zijn illegaal Nederland ingevoerd en ik weet niet wat voor een soort het is! Of dat ik ze uberhaupt hier mag houden, hoe groot ze gaan worden (zijn nog jong), of het mannetjes of vrouwtjes zijn, of ze een verwarmd terrarium nodig hebben, wat ze aan voeding nodig hebben, en misschien dragen ze wel parasieten of enge ziektes bij zich! Kan ik hiervoor gewoon naar de dierenarts? Ben bang dat hij ze dan afpakt, als ze hier niet gehouden mogen worden! Hoop dat iemand hier me antwoord kan geven, wilde geen nieuw topic hiervoor maken!
Waarom zou je een dier over willen nemen wat hier niet hoort en waarvan je niet eens weet hoe je ze moet verzorgen of, nog erger, WELK DIER HET IS?quote:Op zondag 11 september 2011 21:41 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hallo! Ik heb een beetje een probleem! Ik kan twee ontzettend schattige landschildpadjes overnemen, maar die zijn illegaal Nederland ingevoerd en ik weet niet wat voor een soort het is! Of dat ik ze uberhaupt hier mag houden, hoe groot ze gaan worden (zijn nog jong), of het mannetjes of vrouwtjes zijn, of ze een verwarmd terrarium nodig hebben, wat ze aan voeding nodig hebben, en misschien dragen ze wel parasieten of enge ziektes bij zich! Kan ik hiervoor gewoon naar de dierenarts? Ben bang dat hij ze dan afpakt, als ze hier niet gehouden mogen worden! Hoop dat iemand hier me antwoord kan geven, wilde geen nieuw topic hiervoor maken!
Ze kunnen zo naar stichting Aap of zo hoor...quote:Op zondag 11 september 2011 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
Och, aan de andere kant, je kan het ook niet doen ,maar die beesten zijn er toch al, en H_P wil er zo te horen nog wat van maken. Wie weet gaan ze wel door de plee of komen ze weer in een handeltje terecht als je er niks mee doet. En voor bv. een schildpad is hun natuurlijke habitat nog redelijk makkelijk na te bootsen (met bv. idd een terrarium), het is wat anders als je een bonobo importeert.
Ik doelde op de leefomgeving nabootsenquote:Op zondag 11 september 2011 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze kunnen zo naar stichting Aap of zo hoor...
De tering, ik zou echt bedanken als hier om 22:30 nog lui voor de deur stondenquote:Op zondag 11 september 2011 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Die regels en wetgeving mbt exoten zijn er natuurlijk ook maar voor de gein![]()
Oh boy, ze bellen net, ze zijn er over 38 minuten![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou absoluut niet meewerken aan die illegale dierenhandel. Koop ze gewoon netjes met papieren en chip zoals het hoortBeter nog verdiep je je eerst in dieren voor je uberhaupt overweegt ze aan te schaffen, ze gaan wss nog langer mee dan jij, dus doe het dan ook meteen goed aub...
Ze zijn nu eenmaal hier en de huidige eigenaren kunnen niet goed voor ze zorgen. Ik heb ze liever hier dan dat ze bij onverantwoordelijke mensen terecht komen die ook niet goed voor ze zorgen. Maar dat kan ik natuurlijk ook niet als ik niet weet hoe of wat. De eigenaren denken dat het Tunesische landschildpadden zijn, maar zijn er niet zeker van.Ik heb geen idee of deze dieren hier legaal te houden zijn, of waar ik dat zou kunnen vinden. Ik weet alleen dat ze ontzettend dieronvriendelijk zijn vervoerd en dat ik ze daar weg wil hebben!quote:Op zondag 11 september 2011 21:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Waarom zou je een dier over willen nemen wat hier niet hoort en waarvan je niet eens weet hoe je ze moet verzorgen of, nog erger, WELK DIER HET IS?
Nou ze weet toch redelijk wat voor soort schildpad het is? En natuurlijk is het niet bepaald ideaal, of handig, of legaal. Maar ze zegt dus al dat ze dat weet. Dan kunnen we wel heel hard foei, en stom, en stout gaan roepen, maar die schildpadden zijn blijkbaar al in NL, dus dat heeft ook weinig nut eh?quote:Op zondag 11 september 2011 22:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga toch niet slapen voor 1 uur, als het dan nog niet gelukt is wordt t m ook niet meer vandaag hoor![]()
En hoe kun je nu de leefomgeving nabootsen van dieren terwijl je niet eens weet om welk soort het gaat?
Ik vind je redenering nog krommer dan koop die arme broodfokpup maar want die zit nu toch al in dat bakkie
Nou ja, schildpadden en stichting Aap, dat had ik ook niet gedacht. Wat Oognip Multiply al zegt, misschien een beter plan (ook om zelf niet strafbaar te zijn en dat beestje de beste verzorging te geven) naar zoiets te brengenquote:Op zondag 11 september 2011 22:13 schreef oh-oh het volgende:
Ja die schildpadden kunnen dus zo naar stichting Aap, die zijn daarvoor.
Ze is duidelijk geen expert.
Dat is een katquote:Op zondag 11 september 2011 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ding rechtsboven, allejezus, dat chico daar op wil
Face for radio.quote:Op zondag 11 september 2011 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ding rechtsboven, allejezus, dat chico daar op wil
Ugly kitteh needs milk 2 OKquote:Op zondag 11 september 2011 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
Maar zelfs al is het een kat, allejezus wat een gedrocht zeg
Ik zie 1 apparaat met haar en verder een hoop rimpels en een lelijke katquote:Op zondag 11 september 2011 22:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
Een naaktkat..liggen er nog 2 bij
en 2 teckels en naakte Juno
Sorry, maar gewoon echt bahquote:
Maar ik ben wel een beetje verliefd op zequote:Op zondag 11 september 2011 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja, schildpadden en stichting Aap, dat had ik ook niet gedacht. Wat Oognip Multiply al zegt, misschien een beter plan (ook om zelf niet strafbaar te zijn en dat beestje de beste verzorging te geven) naar zoiets te brengen
Huisartsquote:Op zondag 11 september 2011 22:33 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Maar ik ben wel een beetje verliefd op ze! Dus het liefst houd ik ze zelf!
Anders ga ik gewoon langs de huisarts en als hij mij vertelt dat het niet legaal is ze te houden breng ik ze weg.
Ik denk dat de huisarts dat wellicht best zegtquote:Op zondag 11 september 2011 22:33 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Maar ik ben wel een beetje verliefd op ze! Dus het liefst houd ik ze zelf!
Anders ga ik gewoon langs de huisarts en als hij mij vertelt dat het niet legaal is ze te houden breng ik ze weg.
quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 22:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zij heeft ook nog mooie katten hoor, naast die nakerds![]()
[ afbeelding ]
Het is een plaatje!quote:Op zondag 11 september 2011 22:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Is toch mooooi![]()
een naakte Diaz
![]()
[ afbeelding ]
Ze voelen heel warm aanquote:Op zondag 11 september 2011 22:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Het is een plaatje!
Maar ik vraag mij altijd af hoe die beesten zijn om te aaien!
Meteen weggeschopt of niet?quote:Op zondag 11 september 2011 22:44 schreef Oognip het volgende:
Er stond in het portiek een keer een kat te mauwen dus ik deed de deur open en schrok me helemaal de pleurisik dacht dat er een alien voor mijn deur stond maar het was een naaktkat
Wordt zo'n huid niet onwijs vet? Ik hoorde dat als je naaktkatten hebt en die hebben op de bank gelegen dat ze vetvlekken achterlatenquote:
Gauw de deur weer dicht gedaanquote:
Bij Juno had ik daar geen last van in ieder gevalquote:Op zondag 11 september 2011 22:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wordt zo'n huid niet onwijs vet? Ik hoorde dat als je naaktkatten hebt en die hebben op de bank gelegen dat ze vetvlekken achterlaten
Dan leg je ze in een stoel.quote:Op zondag 11 september 2011 22:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wordt zo'n huid niet onwijs vet? Ik hoorde dat als je naaktkatten hebt en die hebben op de bank gelegen dat ze vetvlekken achterlaten
quote:Op zondag 11 september 2011 22:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gauw de deur weer dicht gedaanen weer open, maar elke keer dat ie dichter naar me toe kwam gooide ik de deur weer dicht
quote:Op zondag 11 september 2011 22:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan leg je ze in een stoel.
!!1een
Ik niet, maar wel voor aliensquote:Op zondag 11 september 2011 22:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik gooi voor alle katten mijn deur dicht
Ik doe de deur niet eens open. Moet je dat beest maar bij je houden.quote:Op zondag 11 september 2011 22:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik gooi voor alle katten mijn deur dicht
Ik snap ook echt niet wat ie bij ons in het portiek deedquote:Op zondag 11 september 2011 22:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik doe de deur niet eens open. Moet je dat beest maar bij je houden.
En dan nog naakt ook, ik zou de politie bellenquote:Op zondag 11 september 2011 22:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet wat ie bij ons in het portiek deed
quote:Op zondag 11 september 2011 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan nog naakt ook, ik zou de politie bellen
quote:Op zondag 11 september 2011 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan nog naakt ook, ik zou de politie bellen
Geen antenne te zien, dus die zal er inderdaad wel heulemaal in zittenquote:Op zondag 11 september 2011 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
Maar hij zit er gewoon helegaar in, niet alleen het toppie?
quote:Op zondag 11 september 2011 12:41 schreef oh-oh het volgende:
Hier al de hele dag van die laffe regen.
Baaf zn noodweer bleef weer uit
Zo jong. Lymfeklierkanker. Mooi kut zeg.quote:Op maandag 12 september 2011 09:35 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
En Spartacus is dood![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)39__overleden__.html
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 september 2011 09:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou ja, die was ook echt niet van deze tijd hoor
Ooooohquote:Op maandag 12 september 2011 09:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]Hij was niet echt 2500 jaar oud
quote:Op maandag 12 september 2011 09:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]Hij was niet echt 2500 jaar oud
Foutje, 2100quote:
Zonde idd. Bah.quote:Op maandag 12 september 2011 09:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo jong. Lymfeklierkanker. Mooi kut zeg.
Dat kan je niet echt zo zeggen, want zelfs al had die oude er geen caries onder laten zitten had je er tóch een ontsteking kunnen krijgen...quote:Op maandag 12 september 2011 09:57 schreef Qwea het volgende:
Echt ik ben zo pissig
Ik moet een wortelkanaal behandeling. Ja hallo, als die vorige tandarts er geen cariës onder had laten zitten, had die nieuwe niet zo diep hoeven borenDus heb morgen een afspraak met die oude om het te bespreken. Fuck me, kost nog 232 euro ook
Waarvan je 25% zelf moet dokken
joa, echt lillek was ie niequote:Op maandag 12 september 2011 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Zonde idd. Bah.
Ik keek een paar jaar geleden nog regelmatig naar McCleod's Daughters.
Daar zat ie ook in
En naar Spartacus keek ik echt niet voor het verhaal
quote:Op maandag 12 september 2011 10:39 schreef Maes het volgende:
Pff 4 uur slaap is niet echt bevorderlijk voor fris en fruitig op je werk verschijnenGelukkig is er taart ter ere van het behaalde resultaat in de AD top 100
quote:
Neeee, in die commercial spelen alleen vrouwen van het koninklijk huisquote:
Het was Michael van Voulez Vous, van die Abba act die jij wel eens gezien hebtquote:Op maandag 12 september 2011 10:45 schreef Maes het volgende:
[..]
En dat heeft ie dan afgewassen in een bad vol bloemetjes
![]()
Oei! Maar fijn dat ie weer thuis isquote:Meneer Maes opgehaald van Schiphol en zijn vlucht was enorm vertraagd
Zaterdag?????quote:Op maandag 12 september 2011 10:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Er komen 300 mensen zaterdag Greys
Maar ik heb geen ontsteking. De vulling zit te diep waardoor het de zenuw irriteert.quote:Op maandag 12 september 2011 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je niet echt zo zeggen, want zelfs al had die oude er geen caries onder laten zitten had je er tóch een ontsteking kunnen krijgen...
Dat kan dan gewoon via een 'nieuw' klein plekje op die kies, dat gaat niet perse via je oude vulling.
Dat kan ook. Maar daar kan de oude tandarts dan op zich niet zo heel veel aan doenquote:Op maandag 12 september 2011 10:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ik heb geen ontsteking. De vulling zit te diep waardoor het de zenuw irriteert.
quote:Op maandag 12 september 2011 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar daar kan de oude tandarts dan op zich niet zo heel veel aan doen
Want soms kan het gewoon, zo'n diepe vulling, zonder dat iemand er last van krijgt met de zenuw. Dat is voor de tandarts ook afwachten.
Ja zijn ook veel man/vrouw/kinderen enz.quote:Op maandag 12 september 2011 10:56 schreef oh-oh het volgende:
Meer mensen dan honden?
Bij ons is het altijd zwaar andersom, veel meer honden dan mensen![]()
Woensdag ga je toch ook Blue halen?
Hebben zij het tegen de honden, blaft de vrouw terugquote:Op maandag 12 september 2011 11:06 schreef oh-oh het volgende:
Niks voor mij dus , zo een dag![]()
Oh echt godallejezus, ik heb dus elke ochtend die twee jochies, die zijn echt heel leuk, kun je normaal tegen doen, zijn leuk met de hondjes, vind ik heel gezellig.
Maar ineens hebben we ook elke ochtend bij de bushalte de specialeschoolkinderenvoorhetbusje![]()
Die echt met zn tienen krijsend om die honden heen komen staan![]()
Die heb ik al een paar keer echt flink af staan blaffen hoor, mijn god.
Tis wel duidelijk waarom met het busje mee gaan.
Nee, die kinderen komen allemaal zelf naar de bushaltequote:Op maandag 12 september 2011 11:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hebben zij het tegen de honden, blaft de vrouw terug
Maar euh.... is er geen begeleiding bij die kinderen? Als dat wel zo is lijkt het me wel nuttig om die daar eens op aan te spreken.
Komt ie uit Schiedam?quote:Op maandag 12 september 2011 11:35 schreef Greys het volgende:
Oh de Always commercial guy zijn zweet was niet blauw.. "Nee mijn zweet was jenever!"
Nou, de andere mensen hebben er minder last van denk ik, ik trek ze nogal aan met die honden helaasquote:Op maandag 12 september 2011 11:36 schreef nokwanda het volgende:
Ik zou er ook niet echt blij van worden. Wss kunnen die kinderen er zelf ook niet veel aan doen, dus ik zou me er nog schuldig over voelen ook nog. Maar of ik het geduld zou kunnen opbrengen.... denk het niet.
Wat vervelend van Poeska. Plast ze vaak in huis?quote:Op maandag 12 september 2011 12:27 schreef nokwanda het volgende:
Net mijn paarse schapenvacht uitgeborsteld en behandeld met ecodor.
Het helpt niet
En de boosdoener is Poeska. Nog maar een keer haar urina laten nakijken en nu gaan ze ook kijken naar lever en bloedsuiker.
Nu eerst naar de stad om cadeautjes te halen. Schoonzoon is jarig.
De zomer, hebben we die gezien dit jaar?quote:Op maandag 12 september 2011 12:57 schreef ferrari_rood het volgende:
ah poeska niet je vrouwtje zo plagen he.
Oognip succes met het verzinnen
En volgens mij is de zomer ier nu definitief weg. En ik zit donderdag de hele dag in een bos.
In april en mei, toen de airco's niet aan te slepen waren!quote:Op maandag 12 september 2011 13:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
De zomer, hebben we die gezien dit jaar?
Zou kunnen, in die periode zag ik niet echt de zon schijnenquote:Op maandag 12 september 2011 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
In april en mei, toen de airco's niet aan te slepen waren!
En vanmiddag nog een broodje en vanavond nog een toetje?quote:Op maandag 12 september 2011 13:06 schreef Greys het volgende:
Tot nu toe gegeten:
O: grote kom halfvolle melk met cornflakes
L: hele mango en croissantje
en
D: wordt teriyaki roerbakzooi van Knorr wereldgerechten
Lekker uitwaaienquote:Op maandag 12 september 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Straf windje hiero![]()
En dus ook windhonden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal dol, die witte en die zwarte van me![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 september 2011 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Speaking of hoeren, hey Qut, alles goed?
quote:Op maandag 12 september 2011 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe is ff naar de DA geweest. Heeft surolan gekregen voor zijn oor. Hij krijgt een beetje staar, heeft niks met zijn hart maar een klein koudje ws vandaar dat kleine piepje soms bij het ademen en hij zag er volgens de DA erg goed uit
Als ze broekjes aangehad hadden waren ze eruit gewaaidquote:
Gelukkig maar ,quote:Op maandag 12 september 2011 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe is ff naar de DA geweest. Heeft surolan gekregen voor zijn oor. Hij krijgt een beetje staar, heeft niks met zijn hart maar een klein koudje ws vandaar dat kleine piepje soms bij het ademen en hij zag er volgens de DA erg goed uit
Ah joh, ik vind jou ook keilelijk, maar ik vind het eigenlijk niet nodig om dat te zeggen, ik zei ook niks over je lelijke kat toch?quote:Op maandag 12 september 2011 15:09 schreef sararaats het volgende:
Sorry oh-oh maar ik vind ze niet zo mooi.
En hoe gaat het met alle poezels en hun baasjes?
Ik bedoelde het niet slecht en ja, ik weet dat ik in de ogen van fok!ers lelijk benquote:Op maandag 12 september 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah joh, ik vind jou ook keilelijk, maar ik vind het eigenlijk niet nodig om dat te zeggen, ik zei ook niks over je lelijke kat toch?
Bwaahahahahahaquote:Op maandag 12 september 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah joh, ik vind jou ook keilelijk, maar ik vind het eigenlijk niet nodig om dat te zeggen, ik zei ook niks over je lelijke kat toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |