Ja, maar ik moet gewoon werken van maandag tot en met donderdagquote:
Jij kan toch een keukenweegschaal gebruiken?quote:Op zondag 11 september 2011 11:21 schreef tombolafan het volgende:
Ik weeg me niet
Geen weegschaal enzo
Na een weekje vreten alsnog een kilo afvallenquote:Op zondag 11 september 2011 11:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, so? Dan weet je wat de consequentie is van sommige keuzes en kun je ervoor kiezen dit al dan niet vaker te doen.
Dat weet je niet.quote:Op zondag 11 september 2011 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is er nu echt niet meer, trust me![]()
Dus jubel maar weer als hij er weer is!
Ja, dan zou ik maar gaan lerenquote:Op zondag 11 september 2011 11:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet gewoon werken van maandag tot en met donderdag.
Go Greysquote:
Geloof er eerlijk gezegd niks van dat één avondje vreterij dat zo in de war schopt, hoorquote:Op zondag 11 september 2011 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is er nu echt niet meer, trust me![]()
Dus jubel maar weer als hij er weer is!
Want teveel alcohol is ongezond.quote:Op zondag 11 september 2011 11:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Na een weekje vreten alsnog een kilo afvallen
Maar ik doe het toch maar niet vaker!
quote:
Ik heb niet eens echt alcohol gehad. Vrijdag een borrel voor mijn keel. Verder niet. Meer negerzoenen enzoquote:
Ik niet, dat moet ik ff weer oppakken. Voel me bijna weer fitquote:Op zondag 11 september 2011 11:25 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ik heb wel drie keer gesport deze week, dat dan weer wel![]()
En weet MM daarvan?quote:Op zondag 11 september 2011 11:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb niet eens echt alcohol gehad. Vrijdag een borrel voor mijn keel. Verder niet. Meer negerzoenen enzo
quote:Op zondag 11 september 2011 11:12 schreef indaha het volgende:
ik heb me wel gewogen ondanks dat ik me gisteravond te buiten ben gegaan aan chips en ik ben welgeteld 1 ons afgevallen deze week.![]()
Ik heb afgelopen week de voedingmeter niet bijgehouden en dat is toch wel de stok achter de deur, want als ik het niet noteer verdwijnt er tussendoor meer in mijn mond dat wat ik denk.
Dus vol goede moed maar weer alles opschrijven wat ik eet.
Nee ik ook niet, daar wordt ik moe vanquote:Op zondag 11 september 2011 11:28 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij, als ik ging sporten, dan vlogen de kilo's eraf. Maar daar heb ik zoooo geen zin in.![]()
Hoe gaat het met jou?quote:Op zondag 11 september 2011 11:27 schreef Oognip het volgende:
Wat zijn jullie allemaal goed bezig met afvallen!
Van de geen alcohol of dequote:
Nee 1 keer, vanavondquote:
Ander onderwerpquote:
Ik kan me niet voorstellen dat hij van de alcohol niks weet.quote:Op zondag 11 september 2011 11:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van de geen alcohol of denegerzoenen
?
Super! Zie je nou wel, je kunt hetquote:Op zondag 11 september 2011 11:15 schreef Qwea het volgende:
Donderdag 18-08-2011 97.8 KG.
DonderDag 25-08-2011 95.6 KG
Zondag 4-09-2011 94.3 KG
Zondag 11-09-2011 93.3 KG
quote:Op zondag 11 september 2011 11:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij van de alcohol niks weet.
quote:Op zondag 11 september 2011 11:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Super! Zie je nou wel, je kunt hetVaak valt het toch wel mee, ook al denk je dat je vast niet afgevallen bent
Kinkey.quote:Op zondag 11 september 2011 11:37 schreef Qwea het volgende:
[..]De negerzoenen stond hij bij toen ik in 1x zo'n heerlijke zwarte zoen op mijn giecheltje gedrukt kreeg.
Nee hoor, je kunt er altijd weer mee beginnen ook al is er een week geen vooruitgang dat wil niet zeggen dat het komende week niet goed kan gaanquote:Op zondag 11 september 2011 11:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee 1 keer, vanavondEn dinsdag mag ik een hele dag, dan gaat de wekker weer om 5:45
Wel leuk om weer eens een hele dag mee te draaien.
[..]
Ander onderwerp
quote:Op zondag 11 september 2011 11:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt er altijd weer mee beginnen ook al is er een week geen vooruitgang dat wil niet zeggen dat het komende week niet goed kan gaan
Jezus, heb ik weerquote:Beste mensen, heeft u een groupon voucher van ons dan moet ik u teleurstellen.
Deze actie is niet van ons.
Dus neem contact op met groupon en ik hoop voor u op een goede afloop.
Sorry voor de overlast.
De Pannekoekkelder
Je moet ook niet te fanatiek zijn , met een ons per week val je op een jaar ook 5,2 kilo af (dat vertelde ik mezelf vanmorgen toen ik zag dat er maar 1 ons af was)quote:Op zondag 11 september 2011 11:42 schreef Oognip het volgende:
[..]ik hou het al ietsje langer niet meer vol
Ow, nice.quote:
Wat blijf je -terecht- heerlijk positief.quote:Op zondag 11 september 2011 11:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Je moet ook niet te fanatiek zijn , met een ons per week val je op een jaar ook 5,2 kilo af (dat vertelde ik mezelf vanmorgen toen ik zag dat er maar 1 ons af was)
Ik mik nu op 2 ons per week, dan ben ik volgend jaar op mijn streefgewicht
Ja echt hoor. En we gaan morgen naar amsterdam want MM heb sollicitatie en ik moet ff wat kleren. Dus ik dacht : JEUJ!quote:
En de Mac heeft ook al geen kortingsbonnen meer. Drama.quote:Op zondag 11 september 2011 11:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja echt hoor. En we gaan morgen naar amsterdam want MM heb sollicitatie en ik moet ff wat kleren. Dus ik dacht : JEUJ!
Not
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaahw. Maar burgerking is ook lekkerderquote:Op zondag 11 september 2011 11:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En de Mac heeft ook al geen kortingsbonnen meer. Drama.
Dunno. Heb ze een mail gedaan net. Zal morgenvroeg wel ff bellenquote:
Ik moet zeggen dat ik mijn weegschaal demotiverend vindquote:Op zondag 11 september 2011 11:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Je moet ook niet te fanatiek zijn , met een ons per week val je op een jaar ook 5,2 kilo af (dat vertelde ik mezelf vanmorgen toen ik zag dat er maar 1 ons af was)
Ik mik nu op 2 ons per week, dan ben ik volgend jaar op mijn streefgewicht
Dan kap je met wegen en ga je meten?quote:Op zondag 11 september 2011 11:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik mijn weegschaal demotiverend vindHet ene moment zegt ie dat ik 1.5 kilo lichter ben, ga ik er 10 minuten later weer op zonder te eten/drinken ben ik opeens 2 ons aangekomen
En toen had ik zoiets van ppfff waar doe ik het voorZolang ik niet zie dat ik afgevallen ben motiveert het mij niet.
Jij blijft zo heerlijk positief, vind ik echt knap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |