Dat moet ware liefde zijn dat je dat voor hem over hebt iddquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:39 schreef Qwea het volgende:
Omfg ik hou echt heel veel van MM blijkbaar. Ik sta met hem bij zanger Rinus. Mijn god, wat een mongool. En Mo gaat los
Dat is best flinke krassen , ik dacht dat je ze zou opvoeden voor je ze gaat overdragen, maar ik kan beter scheenbeschermes aanschaffen denk ikquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:40 schreef Cat22 het volgende:
Maar ik ben wel heel zielig.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:44 schreef Bamba het volgende:
Greys, er vallen hier nu ook hagelstenen zoals op die foto die jij liet zien
Doe maar.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is best flinke krassen , ik dacht dat je ze zou opvoeden voor je ze gaat overdragen, maar ik kan beter scheenbeschermes aanschaffen denk ik
Dat dacht ik. Wat een helquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG, da's ECHTE liefde!![]()
![]()
Bamba!
Auw, Cat!
Nee, net andersquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:46 schreef indaha het volgende:
He aanvullende TT, heeft Elisa hem gevonden?
Sorry Greysquote:
Me would not be amused indeedquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopelijk houdt je huis het! Zou zonde zijn anders, nu het net is opgeknapt.
Ja dat zag ik net op tijd , zodat ik nog kon editenquote:
Ah, had ik me die eerste versie toch niet verbeeld.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat zag ik net op tijd , zodat ik nog kon editen
Ik zie het jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, had ik me die eerste versie toch niet verbeeld.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen dan, wegens ontbreken van de kleine lettertjesquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe maar.![]()
Toen je alleen voor Ollie ging was het geen probleem, maar Polleke, Manolo en jouw Tommie zijn fervente klimmers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen dan, wegens ontbreken van de kleine lettertjes
Je kan het Tommie niet aandoen om nu alsnog afgewezen te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Die van mij drinken keurig uit een puddingkommetje.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:52 schreef Troel het volgende:
Ik heb trouwens bij zooplus een ander drinkwatergeval besteld, want ze keilen dus constant hun waterbak om. Gelukkig wel in de badkamer, maar ik kan niet elke 10 minuten gaan kijken of ze nog water hebben
Morgen is weegdag voor een aantal mensen hier, maar een paar hebben gisteren overdadig gesnoept en dus heeft Elisa B heul toevallig de weegschaal kwijtgemaakt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zie het ja
Ik weet niet of ze hem gevonden heeft, dit was naar aanleiding van Waar is het feestje?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kan het Tommie niet aandoen om nu alsnog afgewezen te worden.
Ja idd hij moet geen hoogtevrees hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en mijn man heeft hem zelf uitgezocht dus moet ook de consequenties maar aanvaarden
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Die van mij zijn qua eten keurig opgevoed, maar qua drinkenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die van mij drinken keurig uit een puddingkommetje.
Dat hoofd!quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Die van mij zijn qua eten keurig opgevoed, maar qua drinken
[ afbeelding ]
Ik zou het niet weten, 't is een oude foto en ik kan het aan de kopjes niet zienquote:
Sorryquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Die van mij zijn qua eten keurig opgevoed, maar qua drinken
[ afbeelding ]
De eerste periode deden ze het netjes, maar ze zijn nu aan het puberen ofzoquote:
Je kan ook een waterfontein bestellen he? Die krijgen ze niet zo gemakkelijk omquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:05 schreef Troel het volgende:
[..]
De eerste periode deden ze het netjes, maar ze zijn nu aan het puberen ofzo
Aan de andere kant kan je ze wel aan hun staart onder de kast vandaan trekken en flink knijpen.
Heb dus inderdaad zoiets besteld, maar dan zonder stroom, want dat heb ik niet in de badkamerquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je kan ook een waterfontein bestellen he? Die krijgen ze niet zo gemakkelijk om
Volgens mij komt er nog wat jouw kant op.quote:
Nou, buienradar zegt dat dit het wasquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij komt er nog wat jouw kant op.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:31 schreef indaha het volgende:
Ja Qwea heeft al code oranje, staan jullie nog buiten?
http://alarm.noodweercent(...)8&uwz=UWZ-NL&lang=nl
Niks van te merkenquote:Den Helder (1788)
waarschuwingsniveau rood verwacht
geldig van: zaterdag, 10. sep 2011, 18:00 uur
geldig tot: zondag, 11. sep 2011, 04:00 uur
geldig voor: alle hoogtes
Waarschuwing vooraf vanwege onweer,
Schagen is hier 20 min vandaanquote:Op 10.09.2011 om 22:19 uur werd er een onweer van het niveau oranje geregistreerd, waarvan het zwaartepunt zich 19 km noordelijk van Zandvoort bevindt. Het beweegt zich met een snelheid van 79 km/u in noordoostelijke richting. Er zijn lokaal zware regenval en enkele stormvlagen mogelijk. Plaatselijk kan ook hagel met kleine stenen niet worden uitgesloten. De bliksemactiviteit is gering. Volgende plaatsen bevinden zich op de verdere baan van het het onweer: Sint Maarten (22:52), Schagen (22:54) De aankomsttijd van het onweer in de plaats is opgegeven.
Patser.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:37 schreef tombolafan het volgende:
Wij hebben hier flitsen te over!
Godverdomme, heb ik weer.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:36 schreef indaha het volgende:
Dan gaat het misschien net langs jullie heen, dat is balen wat het schijnt een spectaculair onweer te zijn volgens de Fok weerkenners.
Ik ga tv kijken , hier is alles rustig
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Patser.![]()
Ik ga te bedde. Ook al werd ik vandaag pas om half 12 wakker (hele poetsprogramma voordat mijn bezoek kwam in duigen), ik ben nu alweer moe.
![]()
Fuck joe. Hier geven.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:37 schreef tombolafan het volgende:
Wij hebben hier flitsen te over!
Hier mag het ook losbarsten maar wij krijgen niks alleen maar vies klam weerquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:43 schreef Troel het volgende:
Hier mag het ook wel losbarsten, dan ben ik van de geluidsoverlast van de buitenfeestende buren af
Kom maar hierquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:51 schreef senesta het volgende:
De fokker van Dodge heeft een kitten, man oh man wat een lekker ding. Ik ben blij dat hij hem zelf gaat houden
[ afbeelding ]
Ja nou, dat is zo weer wegquote:
kutteefquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:25 schreef oh-oh het volgende:
Boh, wat een drama vanavond hier
Wat een kutteef zeg
En Baaf failed again, niks geen noodweer hier, gewoon heul niks
Helaas welquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:46 schreef indaha het volgende:
He aanvullende TT, heeft Elisa hem gevonden?
Niet gelukt?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:25 schreef oh-oh het volgende:
Wat een kutteef zeg
Geen romances vanavond?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:25 schreef oh-oh het volgende:
Wat een kutteef zeg
Dat is altijd leuk om te horen natuurlijkquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:52 schreef oh-oh het volgende:
Wel echt onwijs tof trouwens, ze bleef maar zeggen dat ie mooier en fitter was als de zoon die zij hebbenZe vond hem zo gaaf
Nou ja, ze piepen vaak wel wat als ze voor het eerst piemol krijgen hoor, en sowieso hangen honden vast, en dan moet de teef niet in paniek raken en de reu aan zn pik gaan rondsleuren, dus dan ga je normaal rustig erbij zitten en hou je ze even op de plek tot ze loskoppelen.quote:Op zondag 11 september 2011 00:01 schreef Oognip het volgende:
Is dat normaal ja om de teef vast te houden omdat ze anders weg loopt? Heb je dan niet zoiets van laat maar en zielig ofzo.
Gewoon een vraagje hoorik weet niet wat normaal is bij honden.
En driekwart van het land welquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:25 schreef oh-oh het volgende:
Wat een kutteef zeg
Zoiets bedoelde hij ja!quote:Op zondag 11 september 2011 08:28 schreef Rewimo het volgende:
Ahhh, ze waren vergeten hem aan te zetten! Nu snap ik het
Wij hadden vroeger thuis een duitse herder, Ralph, die voor de dek werd gevraagd. Wij woonden op een woonboot en lekker op de dijk was het makkelijkst fokken. Dus als kind had ik het al zo vaak gezien en het was me al zo vaak uitgelegdquote:Op zondag 11 september 2011 01:41 schreef Greys het volgende:
Als je niet beter weet klinkt het als een in scene gezette verkrachtig![]()
Maar dat van dat vast komen te zitten weet ik idd nog van vroeger op de manege. Dan werd er een emmer water overheen gegooid als de Jack Russels weer eens vast zatenEcht zielig. En dan was de ene gedraaid en stonden ze kont aan kont vast aan elkaar. Het was echt een rotgezicht
Ik leerde gister op tv dat buidel... buidel... (niet -ratten maar iets anders, weet het niet meerquote:
Ouch. Je wil niet weten wat mannen overhebben voor een goede wip hoorquote:Op zondag 11 september 2011 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik leerde gister op tv dat buidel... buidel... (niet -ratten maar iets anders, weet het niet meer) tien uur paren (
) en dan ook aan elkaar blijven zitten. Dat vrouwtje gaat dan gewoon weer lopen en sleurt het mannetje dan mee over boomstronken en al. Dus denk dat het wel meevalt dan
Wow!quote:
Dat was al meteen duidelijk. Deur opent naar binnen, de Puma is zeer doortastend met haakpoot en klauwnagels.quote:Op zondag 11 september 2011 10:49 schreef Rewimo het volgende:
Ben je er al achter hoe ze ontsnapt?Als ze zoiets eenmaal doorhebben vergeten ze het ook nooit meer
Sync!quote:Op zondag 11 september 2011 10:58 schreef Rewimo het volgende:
Ja, een beetje meer ruimte is natuurlijk wel lekker voor zeMisschien leren ze dan ook traplopen
Edit: ik zie net dat jij hetzelfde post in jouw topic
^^quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 11:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
^^
Heb toch al ontbeten, dus het telt niet meer
Hoezo?quote:
^^ (Gohquote:Op zondag 11 september 2011 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik wil er niet te obsessief mee bezig zijn qua wegen, ik ga gewoon door met gezonder eten enzo en afvallen als het goed is hoorMaar vandaag lijkt me niet een goede dag, zo na die vreterij vrijdag whehe.
Maar jij bent wel weer normaal aan het doen, hè? Nadat Elies je heeft rechtgezetquote:
Ik zou juist wel wegen. Zie je meteen welk effect een weekje minder streng op je lijf heeft. En maak je dan de beslissing om er extra hard tegenaan te gaan of het gewoon te accepteren en rustig verder te lijnen. Met allebei is niks mis trouwens.quote:Op zondag 11 september 2011 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik wil er niet te obsessief mee bezig zijn qua wegen, ik ga gewoon door met gezonder eten enzo en afvallen als het goed is hoorMaar vandaag lijkt me niet een goede dag, zo na die vreterij vrijdag whehe.
Ik had van de week al stiekem gewogen omdat ik wilde weten of ik de 75 al gehaald hadquote:Op zondag 11 september 2011 11:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou juist wel wegen. Zie je meteen welk effect een weekje minder streng op je lijf heeft. En maak je dan de beslissing om er extra hard tegenaan te gaan of het gewoon te accepteren en rustig verder te lijnen. Met allebei is niks mis trouwens.
Ah, oké.quote:Op zondag 11 september 2011 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had van de week al stiekem gewogen omdat ik wilde weten of ik de 75 al gehaald had
Da's een paar dagen geleden. Dan wil ik niet vandaag weer op de weegschaal, doe ik van de week weer
Nou, not quitquote:Op zondag 11 september 2011 11:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar jij bent wel weer normaal aan het doen, hè? Nadat Elies je heeft rechtgezet
Hoezo niet? Je hoeft toch niet te gaan tellen, joh, je weet zelf heus wel dat je beter 2 boterhammen achterham kan nemen dan 2 bapao broodjes ofzo.quote:Op zondag 11 september 2011 11:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, not quitGisteren kwamen mijn ouders. Maar ik ga vandaag ook gewoon weer tellen enzulks. Dus dan gaat het vanzelf weer normaal. Niet tellen = niet normaal.
quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 11:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
^^
Heb toch al ontbeten, dus het telt niet meer
O wat zijn jullie watjes,quote:
Kijk! Dabedoellik!quote:Op zondag 11 september 2011 11:12 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
[..]
O wat zijn jullie watjes,ik heb me wel gewogen ondanks dat ik me gisteravond te buiten ben gegaan aan chips en ik ben welgeteld 1 ons afgevallen deze week.
![]()
Ik heb afgelopen week de voedingmeter niet bijgehouden en dat is toch wel de stok achter de deur, want als ik het niet noteer verdwijnt er tussendoor meer in mijn mond dat wat ik denk.
Dus vol goede moed maar weer alles opschrijven wat ik eet.
Gedronken gister?quote:
quote:
quote:
Ja, true. Maar als ik tel denk ik meer van "Ooh, ja, doe maar ff niet"quote:Op zondag 11 september 2011 11:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je hoeft toch niet te gaan tellen, joh, je weet zelf heus wel dat je beter 2 boterhammen achterham kan nemen dan 2 bapao broodjes ofzo.
Geen druppel. Ja, een 7-upje. Ik ging met de auto naar zanger Rinus want regen en Mo wilde heen en die was al aan het tankenquote:
Da's waar! Maar wel meer dan die lousy 1200 kcal eten he!quote:Op zondag 11 september 2011 11:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, true. Maar als ik tel denk ik meer van "Ooh, ja, doe maar ff niet"
quote:Op zondag 11 september 2011 11:15 schreef Qwea het volgende:
Donderdag 18-08-2011 97.8 KG.
DonderDag 25-08-2011 95.6 KG
Zondag 4-09-2011 94.3 KG
Zondag 11-09-2011 93.3 KG
quote:
Nee, dat doen jullie niet. Hop, naar de weegschaal jullie (voor zover dat nog niet is gebeurd, want ik heb het hele topic nog niet gelezen). Het is heel goed voor de motivatie (sprak ze ook moedig tot zichzelf) om te zien dat je je wellicht ietsjes losser hebt gedragen dan de week ervoor.quote:
Kijk, goezzooooquote:Op zondag 11 september 2011 11:15 schreef Qwea het volgende:
Zondag 4-09-2011 94.3 KG
quote:Op zondag 11 september 2011 11:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, oké.(en, zat je in de buurt?
)
Dat watjes slaat niet op wat je afvalt, maar om je toch te wegen ook als je gezondigd hebt en iedereen doet dat wel eens en dat moet ook kunnen toch, want het leven draait niet om je gewicht.quote:Op zondag 11 september 2011 11:13 schreef Goodbye het volgende:
Nouja, watjes... ik ben al wat langer bezig dan jullie met op mijn lijn letten. De nieuwigheid is er wel wat af zeg maar.
Nou, de laatste dagen kwam ik daar overheen met mijn gevreetquote:Op zondag 11 september 2011 11:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Da's waar! Maar wel meer dan die lousy 1200 kcal eten he!
En top joh, je gaat echt lekker met afvallen!
quote:Op zondag 11 september 2011 11:15 schreef Qwea het volgende:
Zondag 4-09-2011 94.3 KG
Ja, so? Dan weet je wat de consequentie is van sommige keuzes en kun je ervoor kiezen dit al dan niet vaker te doen.quote:Op zondag 11 september 2011 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik had hem! Dus ik ben veel te bang dat ik 'm nu weer kwijt ben
Indaha zegt het veel beter.quote:Op zondag 11 september 2011 11:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat watjes slaat niet op wat je afvalt, maar om je toch te wegen ook als je gezondigd hebt en iedereen doet dat wel eens en dat moet ook kunnen toch, want het leven draait niet om je gewicht.
Gewoon op naar de 90 jij!quote:Op zondag 11 september 2011 11:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, de laatste dagen kwam ik daar overheen met mijn gevreet
Maar ik zit nu weer braaf na 4 dagen niet ontbeten te hebben aan mijn bakje yoghurtEn hij smaakt en ik ben best blij dat ik nu 93.3 ben
Geweldig Qweaquote:Op zondag 11 september 2011 11:15 schreef Qwea het volgende:
Zondag 4-09-2011 94.3 KG
quote:
Ik ook. Nadat ik naar de plee ben geweestquote:Op zondag 11 september 2011 11:18 schreef Goodbye het volgende:
True, maar ik weeg me altijd gelijk als ik 's ochtends uit bed stap en nu heb ik al gegeten. Dus dan klopt het verhoudingsgewijs ook niet echt, denk ik.
Heb je nog 6 dagenquote:Op zondag 11 september 2011 11:20 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet gaan leren weer straks. Getver. Net al een half uurtje geleerd en ik heb er gewoon even geen zin in vandaag. Maar dat komt niet zo goed uit, want volgende week zaterdag is dat tentamen al
Die is er nu echt niet meer, trust mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |