O dat zijn flinke stenenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
In Zoetermeer hoeft ie er niet eens hoog voor te kunnen springen (echt, what were they thinking toen ze dat hekje om dat hondenveld plaatsten)
[..]
Ja nou, dat vind ik echt een vreselijke manVandaar dat het me nog niet zo aantrok, die film.
Oh kijk, van een FOK!er uit Zeeland net
Hij heeft zijn foto's ook naar de NOS gemaild.
[ afbeelding ]
In deze film valt hij best mee!quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
In Zoetermeer hoeft ie er niet eens hoog voor te kunnen springen (echt, what were they thinking toen ze dat hekje om dat hondenveld plaatsten)
[..]
Ja nou, dat vind ik echt een vreselijke manVandaar dat het me nog niet zo aantrok, die film.
[ afbeelding ]
Ja en dit hek is dus nog hoger. Maar dat hekje bij Zoetermeer is idd flut haha.. daar kan Diaz nu ook zo overheen stappenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
[ afbeelding ]
Greys goes Q.quote:
Achterin kunnen de gordijnen niet dichtquote:
Ow nee, dan zou ik het ook niet doen maar blijven bibberen op de bank.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Achterin kunnen de gordijnen niet dicht
Tenminste, dan moet ik de bench weghalen en het verwarmingskattenmandje weghalen enzo en daar ben ik te lui voor
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Achterin kunnen de gordijnen niet dicht
Tenminste, dan moet ik de bench weghalen en het verwarmingskattenmandje weghalen enzo en daar ben ik te lui voor
Neem een voorbeeld aan hen!quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:34 schreef Greys het volgende:
De beestjes maakt het echt NIETS uit
En dat vind ik wel knap, aangezien ik echt zit te angsthazen. Biet is met haar bal aan het spelen en Boor ligt languit te ronken op de tafel voor het raam, Bink ligt op haar kussen.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:39 schreef Qwea het volgende:
Omfg ik hou echt heel veel van MM blijkbaar. Ik sta met hem bij zanger Rinus. Mijn god, wat een mongool. En Mo gaat los
pas maar op dat hij niet het podium opklimtquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:39 schreef Qwea het volgende:
Omfg ik hou echt heel veel van MM blijkbaar. Ik sta met hem bij zanger Rinus. Mijn god, wat een mongool. En Mo gaat los
OMG, da's ECHTE liefde!quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:39 schreef Qwea het volgende:
En bij mijn linkerbeen gaat het door tot boven mijn knie.quote:
Ik neem mijn klachten van vanmiddag terugquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En bij mijn linkerbeen gaat het door tot boven mijn knie.![]()
Lieve lellike klimmers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |