Dat moet ware liefde zijn dat je dat voor hem over hebt iddquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:39 schreef Qwea het volgende:
Omfg ik hou echt heel veel van MM blijkbaar. Ik sta met hem bij zanger Rinus. Mijn god, wat een mongool. En Mo gaat los
Dat is best flinke krassen , ik dacht dat je ze zou opvoeden voor je ze gaat overdragen, maar ik kan beter scheenbeschermes aanschaffen denk ikquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:40 schreef Cat22 het volgende:
Maar ik ben wel heel zielig.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:44 schreef Bamba het volgende:
Greys, er vallen hier nu ook hagelstenen zoals op die foto die jij liet zien
Doe maar.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is best flinke krassen , ik dacht dat je ze zou opvoeden voor je ze gaat overdragen, maar ik kan beter scheenbeschermes aanschaffen denk ik
Dat dacht ik. Wat een helquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG, da's ECHTE liefde!![]()
![]()
Bamba!
Auw, Cat!
Nee, net andersquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:46 schreef indaha het volgende:
He aanvullende TT, heeft Elisa hem gevonden?
Sorry Greysquote:
Me would not be amused indeedquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopelijk houdt je huis het! Zou zonde zijn anders, nu het net is opgeknapt.
Ja dat zag ik net op tijd , zodat ik nog kon editenquote:
Ah, had ik me die eerste versie toch niet verbeeld.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat zag ik net op tijd , zodat ik nog kon editen
Ik zie het jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, had ik me die eerste versie toch niet verbeeld.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen dan, wegens ontbreken van de kleine lettertjesquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe maar.![]()
Toen je alleen voor Ollie ging was het geen probleem, maar Polleke, Manolo en jouw Tommie zijn fervente klimmers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen dan, wegens ontbreken van de kleine lettertjes
Je kan het Tommie niet aandoen om nu alsnog afgewezen te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Die van mij drinken keurig uit een puddingkommetje.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:52 schreef Troel het volgende:
Ik heb trouwens bij zooplus een ander drinkwatergeval besteld, want ze keilen dus constant hun waterbak om. Gelukkig wel in de badkamer, maar ik kan niet elke 10 minuten gaan kijken of ze nog water hebben
Morgen is weegdag voor een aantal mensen hier, maar een paar hebben gisteren overdadig gesnoept en dus heeft Elisa B heul toevallig de weegschaal kwijtgemaakt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zie het ja
Ik weet niet of ze hem gevonden heeft, dit was naar aanleiding van Waar is het feestje?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kan het Tommie niet aandoen om nu alsnog afgewezen te worden.
Ja idd hij moet geen hoogtevrees hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en mijn man heeft hem zelf uitgezocht dus moet ook de consequenties maar aanvaarden
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Die van mij zijn qua eten keurig opgevoed, maar qua drinkenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die van mij drinken keurig uit een puddingkommetje.
Dat hoofd!quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Die van mij zijn qua eten keurig opgevoed, maar qua drinken
[ afbeelding ]
Ik zou het niet weten, 't is een oude foto en ik kan het aan de kopjes niet zienquote:
Sorryquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Die van mij zijn qua eten keurig opgevoed, maar qua drinken
[ afbeelding ]
De eerste periode deden ze het netjes, maar ze zijn nu aan het puberen ofzoquote:
Je kan ook een waterfontein bestellen he? Die krijgen ze niet zo gemakkelijk omquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:05 schreef Troel het volgende:
[..]
De eerste periode deden ze het netjes, maar ze zijn nu aan het puberen ofzo
Aan de andere kant kan je ze wel aan hun staart onder de kast vandaan trekken en flink knijpen.
Heb dus inderdaad zoiets besteld, maar dan zonder stroom, want dat heb ik niet in de badkamerquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je kan ook een waterfontein bestellen he? Die krijgen ze niet zo gemakkelijk om
Volgens mij komt er nog wat jouw kant op.quote:
Nou, buienradar zegt dat dit het wasquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij komt er nog wat jouw kant op.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:31 schreef indaha het volgende:
Ja Qwea heeft al code oranje, staan jullie nog buiten?
http://alarm.noodweercent(...)8&uwz=UWZ-NL&lang=nl
Niks van te merkenquote:Den Helder (1788)
waarschuwingsniveau rood verwacht
geldig van: zaterdag, 10. sep 2011, 18:00 uur
geldig tot: zondag, 11. sep 2011, 04:00 uur
geldig voor: alle hoogtes
Waarschuwing vooraf vanwege onweer,
Schagen is hier 20 min vandaanquote:Op 10.09.2011 om 22:19 uur werd er een onweer van het niveau oranje geregistreerd, waarvan het zwaartepunt zich 19 km noordelijk van Zandvoort bevindt. Het beweegt zich met een snelheid van 79 km/u in noordoostelijke richting. Er zijn lokaal zware regenval en enkele stormvlagen mogelijk. Plaatselijk kan ook hagel met kleine stenen niet worden uitgesloten. De bliksemactiviteit is gering. Volgende plaatsen bevinden zich op de verdere baan van het het onweer: Sint Maarten (22:52), Schagen (22:54) De aankomsttijd van het onweer in de plaats is opgegeven.
Patser.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:37 schreef tombolafan het volgende:
Wij hebben hier flitsen te over!
Godverdomme, heb ik weer.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:36 schreef indaha het volgende:
Dan gaat het misschien net langs jullie heen, dat is balen wat het schijnt een spectaculair onweer te zijn volgens de Fok weerkenners.
Ik ga tv kijken , hier is alles rustig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |