Stond er al even in. De sig trouwens ook.quote:
Ik heb het ookquote:Op zondag 11 september 2011 20:19 schreef Troel het volgende:
En dan ineens slaat de hele sfeer bij mij om. Ben ik de enige die daar last van heeft of is dat toch wel normaal? Dat je toch nog een keer extra bij je knullen gaat kijken.
Ik wist niet of je het meegekregen had enzo en je moest werken, dus ik dacht ik sms even. Om vervolgens te bedenken dat dat wellicht niet handig is als iemand aan het werk isquote:
En ik loop de hele dag al een beetje met de geboorte van Danyel in mijn kop en hoe dat toen op Fok!radio ging. En dan dit, het maakt je wel even heel erg beseffen dat het leven echt gewoon ontzettend oneerlijk is.quote:Op zondag 11 september 2011 20:23 schreef Rewimo het volgende:
Logisch na wat er in OUD is gebeurdBaby'tje overleden
Ik vind het wel fijn om te wetenquote:Op zondag 11 september 2011 20:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik wist niet of je het meegekregen had enzo en je moest werken, dus ik dacht ik sms even. Om vervolgens te bedenken dat dat wellicht niet handig is als iemand aan het werk is
Van wie?quote:Op zondag 11 september 2011 21:06 schreef Troel het volgende:
En nog een kindje overleden. Dit kan toch niet op een dag mensen?
OEH! Details?quote:Op zondag 11 september 2011 21:19 schreef ElisaB het volgende:
We hebben net een nieuwe router opgehangen. Gaat alles toch ineens een stuk sneller joh
Zo eentje met een snoertje en een antenne?quote:Op zondag 11 september 2011 21:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet ik veel joh
Zo'n ding van KPN
Wut?quote:
Wel een snoer, geen antennequote:Op zondag 11 september 2011 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
Zo eentje met een snoertje en een antenne?
Te veel verdriet in zo'n korte tijdquote:Op zondag 11 september 2011 21:23 schreef Cat22 het volgende:
Van wie?
Al gevonden. Bizar, 2 kindjes overleden in twee dagen.![]()
Tuluk wel Wifi, gekkerdquote:Op zondag 11 september 2011 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
Geen Wifi? Of zit de antenne er helemaal in
Helemaal weer het heertjequote:Op zondag 11 september 2011 21:44 schreef Oognip het volgende:
Hoe is het met Sootie, Elies? Is ie weer helemaal opgeknapt?
quote:Op zondag 11 september 2011 21:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuluk wel Wifi, gekkerd
[..]
Helemaal weer het heertje
Ik zou absoluut niet meewerken aan die illegale dierenhandel. Koop ze gewoon netjes met papieren en chip zoals het hoortquote:Op zondag 11 september 2011 21:41 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hallo! Ik heb een beetje een probleem! Ik kan twee ontzettend schattige landschildpadjes overnemen, maar die zijn illegaal Nederland ingevoerd en ik weet niet wat voor een soort het is! Of dat ik ze uberhaupt hier mag houden, hoe groot ze gaan worden (zijn nog jong), of het mannetjes of vrouwtjes zijn, of ze een verwarmd terrarium nodig hebben, wat ze aan voeding nodig hebben, en misschien dragen ze wel parasieten of enge ziektes bij zich! Kan ik hiervoor gewoon naar de dierenarts? Ben bang dat hij ze dan afpakt, als ze hier niet gehouden mogen worden! Hoop dat iemand hier me antwoord kan geven, wilde geen nieuw topic hiervoor maken!
Waarom zou je een dier over willen nemen wat hier niet hoort en waarvan je niet eens weet hoe je ze moet verzorgen of, nog erger, WELK DIER HET IS?quote:Op zondag 11 september 2011 21:41 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hallo! Ik heb een beetje een probleem! Ik kan twee ontzettend schattige landschildpadjes overnemen, maar die zijn illegaal Nederland ingevoerd en ik weet niet wat voor een soort het is! Of dat ik ze uberhaupt hier mag houden, hoe groot ze gaan worden (zijn nog jong), of het mannetjes of vrouwtjes zijn, of ze een verwarmd terrarium nodig hebben, wat ze aan voeding nodig hebben, en misschien dragen ze wel parasieten of enge ziektes bij zich! Kan ik hiervoor gewoon naar de dierenarts? Ben bang dat hij ze dan afpakt, als ze hier niet gehouden mogen worden! Hoop dat iemand hier me antwoord kan geven, wilde geen nieuw topic hiervoor maken!
Ze kunnen zo naar stichting Aap of zo hoor...quote:Op zondag 11 september 2011 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
Och, aan de andere kant, je kan het ook niet doen ,maar die beesten zijn er toch al, en H_P wil er zo te horen nog wat van maken. Wie weet gaan ze wel door de plee of komen ze weer in een handeltje terecht als je er niks mee doet. En voor bv. een schildpad is hun natuurlijke habitat nog redelijk makkelijk na te bootsen (met bv. idd een terrarium), het is wat anders als je een bonobo importeert.
Ik doelde op de leefomgeving nabootsenquote:Op zondag 11 september 2011 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze kunnen zo naar stichting Aap of zo hoor...
De tering, ik zou echt bedanken als hier om 22:30 nog lui voor de deur stondenquote:Op zondag 11 september 2011 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Die regels en wetgeving mbt exoten zijn er natuurlijk ook maar voor de gein![]()
Oh boy, ze bellen net, ze zijn er over 38 minuten![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou absoluut niet meewerken aan die illegale dierenhandel. Koop ze gewoon netjes met papieren en chip zoals het hoortBeter nog verdiep je je eerst in dieren voor je uberhaupt overweegt ze aan te schaffen, ze gaan wss nog langer mee dan jij, dus doe het dan ook meteen goed aub...
Ze zijn nu eenmaal hier en de huidige eigenaren kunnen niet goed voor ze zorgen. Ik heb ze liever hier dan dat ze bij onverantwoordelijke mensen terecht komen die ook niet goed voor ze zorgen. Maar dat kan ik natuurlijk ook niet als ik niet weet hoe of wat. De eigenaren denken dat het Tunesische landschildpadden zijn, maar zijn er niet zeker van.Ik heb geen idee of deze dieren hier legaal te houden zijn, of waar ik dat zou kunnen vinden. Ik weet alleen dat ze ontzettend dieronvriendelijk zijn vervoerd en dat ik ze daar weg wil hebben!quote:Op zondag 11 september 2011 21:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Waarom zou je een dier over willen nemen wat hier niet hoort en waarvan je niet eens weet hoe je ze moet verzorgen of, nog erger, WELK DIER HET IS?
Nou ze weet toch redelijk wat voor soort schildpad het is? En natuurlijk is het niet bepaald ideaal, of handig, of legaal. Maar ze zegt dus al dat ze dat weet. Dan kunnen we wel heel hard foei, en stom, en stout gaan roepen, maar die schildpadden zijn blijkbaar al in NL, dus dat heeft ook weinig nut eh?quote:Op zondag 11 september 2011 22:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga toch niet slapen voor 1 uur, als het dan nog niet gelukt is wordt t m ook niet meer vandaag hoor![]()
En hoe kun je nu de leefomgeving nabootsen van dieren terwijl je niet eens weet om welk soort het gaat?
Ik vind je redenering nog krommer dan koop die arme broodfokpup maar want die zit nu toch al in dat bakkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |