Klopt, scheelt weer stofzuigenquote:Op zondag 11 september 2011 12:34 schreef indaha het volgende:
Tja dat is alleen maar goed zo'n behulpzame hond, anders valt het op de vloer en dan moet je weer poetsen
*op handen gaat zitten. Kutopmerking inslikt*quote:Op zondag 11 september 2011 12:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh en het allermooiste is dat als die dekking ooit nog lukt, dat er dan mss zelfs over een jaar of 4 wel een koningspoedel in de juiste kleur uit te slepen valt voor me, de natuur maakt gekke kronkels
Dat geldt ook voor jou met je zoekgeraakte weegschaalquote:Op zondag 11 september 2011 11:52 schreef ElisaB het volgende:
Zeg, word eens een beetje volwassen zeg![]()
Blokker, morgen, nieuwe weegschaal. Toe 'ns ff. Alsof je afvalt voor de weegschaal
Hoor wie het zegtquote:
*weer op handen zitten gaat*quote:Op zondag 11 september 2011 12:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt allergisch voor mensen die huilie doen omdat er es een post genegeerd wordt
Ja, zou ik ook zeggen.quote:Op zondag 11 september 2011 12:36 schreef indaha het volgende:
[..]
ik bedoelde een eitje maar jij heel wat anders
Nou als Chico daar een poedel van kan bakken is het een wereldwonderquote:Op zondag 11 september 2011 12:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh en het allermooiste is dat als die dekking ooit nog lukt, dat er dan mss zelfs over een jaar of 4 wel een koningspoedel in de juiste kleur uit te slepen valt voor me, de natuur maakt gekke kronkels
huh? Is dat niet de normale gang van zaken dan?quote:Op zondag 11 september 2011 12:37 schreef oh-oh het volgende:
Qwea nou hou godverdomme op met vingeren, ik vind dat echt ranzig, zo onder het fokken!!!!!!!!!!!!!!
Voor op een tegeltje, ik zeg het je!quote:Op zondag 11 september 2011 12:40 schreef Qwea het volgende:
Komt Mike met Baloe binnen
"En het honden gezegde van de dag ; Met een ei maak je me blij!"
"En met een omelet heb ik heel veel pret!"![]()
Shiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeet.
Ooh ik denk je laat hem bevruchtenquote:
Tegeltjesmegeltjequote:Op zondag 11 september 2011 12:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor op een tegeltje, ik zeg het je!
U bent in de war met huize oh-oh dit weekend !quote:
Chico niet maar die kennel welquote:Op zondag 11 september 2011 12:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou als Chico daar een poedel van kan bakken is het een wereldwonder
Ik hoop echt dat Chico die teef zo hard neemt dat ze moeite heb met lopen.quote:Op zondag 11 september 2011 12:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
U bent in de war met huize oh-oh dit weekend !
Heb?quote:Op zondag 11 september 2011 12:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Chico die teef zo hard neemt dat ze moeite heb met lopen.
Hier ook nog droog, ben benieuwd wat er nog komt.quote:Op zondag 11 september 2011 12:42 schreef sararaats het volgende:
Ik was heul niet huilie. Hier is het nog redelijk droog.
Straks naar de sterrenwacht
Ja, heb. Want dat is soberso kek.quote:
+1, mama wil een poedelquote:Op zondag 11 september 2011 12:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Chico die teef zo hard neemt dat ze moeite heb met lopen.
Ik doe mee!quote:Op zondag 11 september 2011 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga over twee weken heel de dag soberso in je oor gillen.
Ben je nu nog niet klaar?quote:Op zondag 11 september 2011 12:45 schreef Qwea het volgende:
Godverdomme ik moet in dit topic teveel op mijn handen gaan zitten!
En Chico maakt poedels? Da's knap!quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga over twee weken heel de dag soberso in je oor gillen.
Neeeeeeheeeeeee maar die kennel wel binnenkort, en de goeie kleur voor mn interieur!quote:Op zondag 11 september 2011 12:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En Chico maakt poedels? Da's knap!
Omdat ik moeite heb om m'n huishouden te plannen. Het alleenwonen lukt niet zo goed zonder hulp en ons mama wordt ook ouderquote:Op zondag 11 september 2011 12:45 schreef Oognip het volgende:
Saraats, waarom krijg je begeleid wonen als ik vragen mag?
Ah ok. Fijn dat je daarvoor dan hulp krijgtquote:Op zondag 11 september 2011 12:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
Omdat ik moeite heb om m'n huishouden te plannen. Het alleenwonen lukt niet zo goed zonder hulp en ons mama wordt ook ouder
Ligt een stuk aan m'n NLD.
Ga dr ff op zittenquote:
Jij hebt MM toch al?quote:
Met zijn allen bij elkaar? Dat is een hele dierentuinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |