Koop je een nieuwe weegschaal? Of weeg je je op je werk? Daar moeten wel goede weegschalen zijn. toch?quote:Op zondag 11 september 2011 11:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik mijn weegschaal demotiverend vindHet ene moment zegt ie dat ik 1.5 kilo lichter ben, ga ik er 10 minuten later weer op zonder te eten/drinken ben ik opeens 2 ons aangekomen
En toen had ik zoiets van ppfff waar doe ik het voorZolang ik niet zie dat ik afgevallen ben motiveert het mij niet.
Jij blijft zo heerlijk positief, vind ik echt knap
Zeg, word eens een beetje volwassen zegquote:Op zondag 11 september 2011 11:49 schreef Oognip het volgende:
En toen had ik zoiets van ppfff waar doe ik het voorZolang ik niet zie dat ik afgevallen ben motiveert het mij niet.
Ik hoop dat de sollicitatie goed gaat en zal duimenquote:Op zondag 11 september 2011 11:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja echt hoor. En we gaan morgen naar amsterdam want MM heb sollicitatie en ik moet ff wat kleren. Dus ik dacht : JEUJ!
Not
+1.quote:Op zondag 11 september 2011 11:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg, word eens een beetje volwassen zeg![]()
Blokker, morgen, nieuwe weegschaal. Toe 'ns ff. Alsof je afvalt voor de weegschaal
Het is een nieuwe weegschaalquote:Op zondag 11 september 2011 11:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg, word eens een beetje volwassen zeg![]()
Blokker, morgen, nieuwe weegschaal. Toe 'ns ff. Alsof je afvalt voor de weegschaal
Ja maar zelfs als je er de tweede keer weer op gaat en 2 ons meer weegt dan de eerste keer ben je nog 1,3 kilo afgevallen en dat is al meer dan mijn ons dus je bekijkt het gewoon van de verkeerde kant.quote:Op zondag 11 september 2011 11:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik mijn weegschaal demotiverend vindHet ene moment zegt ie dat ik 1.5 kilo lichter ben, ga ik er 10 minuten later weer op zonder te eten/drinken ben ik opeens 2 ons aangekomen
Jij blijft zo heerlijk positief, vind ik echt knap
Ik wil de omstandigheden niet de schuld geven hoorquote:Op zondag 11 september 2011 11:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
+1.
Ik wilde het al niet zeggen.Je kunt de omstandigheden de schuld blijven geven of zelf actie ondernemen. Of stoppen met je pogingen (om af te vallen in dit geval). Zo moeilijk is het niet en volgens mij word je daar uiteindelijk een gelukkiger mens van.
Dan is het wel een hele slechtequote:Op zondag 11 september 2011 11:56 schreef Oognip het volgende:
Het is een nieuwe weegschaalMaar inderdaad ik ga een nieuwe halen.
1 keer wegen werkt niet op deze weegschaal. Je moet er minstens 5 keer op staan wil je 3 keer hetzelfde gewicht zien. Dat deed ik dus en toen was ik 1.5 afgevallen. 10 minuten later deed ik het nog eens (ja stom ik weet het) en toen was ik 2 ons aangekomen op mijn startgewicht.quote:Op zondag 11 september 2011 11:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar zelfs als je er de tweede keer weer op gaat en 2 ons meer weegt dan de eerste keer ben je nog 1,3 kilo afgevallen en dat is al meer dan mijn ons dus je bekijkt het gewoon van de verkeerde kant.![]()
En je moet je sowieso maar 1 keer wegen.
Volgens mij niet? Ik zie tenminste niets geks. Het ding was ook 30 euro en het merk is soehnle. Ik had dus verwacht dat ie wel goed zou zijn. Nu weet ik ook niet wat wel een goede weegschaal is.quote:Op zondag 11 september 2011 11:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan is het wel een hele slechteZit er toevallig nog blokkering op voor bescherming gedurende het vervoer of zo
Maar mijn weegschaal gaf net ook 200gr meer aan dan daarnetquote:Op zondag 11 september 2011 11:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
1 keer wegen werkt niet op deze weegschaal. Je moet er minstens 5 keer op staan wil je 3 keer hetzelfde gewicht zien. Dat deed ik dus en toen was ik 1.5 afgevallen. 10 minuten later deed ik het nog eens (ja stom ik weet het) en toen was ik 2 ons aangekomen op mijn startgewicht.
Maar goed de nieuwe weegschaal gaat hier komen.
http://www.kijkshop.nl/pr(...)weegschaal-eb813-sl/ Die heb ik.quote:Op zondag 11 september 2011 12:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij niet? Ik zie tenminste niets geks. Het ding was ook 30 euro en het merk is soehnle. Ik had dus verwacht dat ie wel goed zou zijn. Nu weet ik ook niet wat wel een goede weegschaal is.
En daar werkt ze!quote:Op zondag 11 september 2011 12:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar mijn weegschaal gaf net ook 200gr meer aan dan daarnetHet is een SCHATTING. Als je precies wil weten, moet je naar het ziekenhuis ofzo.
Nou, jezus fuck. Dan ga je daar 1x per week opstaan. Damn.quote:Op zondag 11 september 2011 12:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daar werkt ze!Opgelost, slotje.
No offence, maar volgens mij wordt je hier regelmatig de kont blauw geschopt.quote:Op zondag 11 september 2011 12:06 schreef Oognip het volgende:
Ik wil weer gaan beginnen, echt waar. Ik ga morgen een nieuwe weegschaal kopen en dan dinsdag voor het ontbijt wegen
Af en toe heb ik gewoon een schop onder mijn kont nodig
IK kan best goed schoppen als het moetquote:Op zondag 11 september 2011 12:06 schreef Oognip het volgende:
Ik wil weer gaan beginnen, echt waar. Ik ga morgen een nieuwe weegschaal kopen en dan dinsdag voor het ontbijt wegen
Af en toe heb ik gewoon een schop onder mijn kont nodig
En daar doe ik niks mee?quote:Op zondag 11 september 2011 12:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
No offence, maar volgens mij wordt je hier regelmatig de kont blauw geschopt.
Ik zeg niet dat je er niks mee doet, maar het is een herhalend patroon. Met diverse onderwerpen. Goed dat je actie onderneemt mbt afvallen! Hopelijk hou je het vol.quote:Op zondag 11 september 2011 12:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
En daar doe ik niks mee?
Van het afvallen is het de eerste keer.
Het is een herhalend patroon, so what? Ik doe er tenminste wat mee.quote:Op zondag 11 september 2011 12:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je er niks mee doet, maar het is een herhalend patroon. Met diverse onderwerpen. Goed dat je actie onderneemt mbt afvallen! Hopelijk hou je het vol.
Ik heb eigenlijk geen zin om deze discussie met je te voeren. Wordt het er hier ook niet gezelliger op.quote:Op zondag 11 september 2011 12:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is een herhalend patroon, so what? Ik doe er tenminste wat mee.
Mhaw, mhaw.quote:Op zondag 11 september 2011 12:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is een herhalend patroon, so what? Ik doe er tenminste wat mee.
Shat ap, ze ziet herhaaldelijk in dat het een herhalend patroon is johquote:
Fitter dan fit, die heeft me toch een boost gehadquote:Op zondag 11 september 2011 12:24 schreef indaha het volgende:
Hoe is het met Chico, is hij weer uitgerust van de inspanningen van gisteren?
Ik moest lachenquote:Op zondag 11 september 2011 12:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Shat ap, ze ziet herhaaldelijk in dat het een herhalend patroon is joh
Over and over again !
Wist ik wel, was inkoppertjequote:
Sinterklaas?quote:Op zondag 11 september 2011 12:28 schreef Qwea het volgende:
3x raden wie ei krijgt zo en wie er tijdens het bakken bij me in de keuken zat.
Moet hij vandaag weer van bil?quote:Op zondag 11 september 2011 12:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fitter dan fit, die heeft me toch een boost gehad![]()
Macho man dat ie dr is
Weer?quote:
Mijn katten zijn best opgevoed qua koken: zullen nooit zeuren als ik bezig ben of iets van mijn bord jatten. Maar als ik een eitje breek... drie stukjes ellende wat me al jammerend voor de voeten loopt.quote:Op zondag 11 september 2011 12:28 schreef Qwea het volgende:
3x raden wie ei krijgt zo en wie er tijdens het bakken bij me in de keuken zat.
Baloe jat ook niks van mijn bord, maar meneer ligt wel in de "OOH FUCK ER VALT WAT NU MOET IK SNEL ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" houding.quote:Op zondag 11 september 2011 12:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn katten zijn best opgevoed qua koken: zullen nooit zeuren als ik bezig ben of iets van mijn bord jatten. Maar als ik een eitje breek... drie stukjes ellende wat me al jammerend voor de voeten loopt.![]()
Het zal vast niet helpen dat ik als reactie een eitje klop voor hen.
Hij doet nu ff een Ingetje, ladykiller dat ie dr isquote:Op zondag 11 september 2011 12:31 schreef Maes het volgende:
Chico zit vast al bij de voordeur te wachten, de ladykiller
quote:Op zondag 11 september 2011 12:32 schreef indaha het volgende:
Gewoon doorgaan met verwennen , dat doen wij hier ook
Klaarquote:Op zondag 11 september 2011 12:30 schreef indaha het volgende:
Ha Maes, hoe is het met je kluswerkje?
Dat vinden mijn honden ookquote:Op zondag 11 september 2011 12:34 schreef indaha het volgende:
Tja dat is alleen maar goed zo'n behulpzame hond, anders valt het op de vloer en dan moet je weer poetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |