Mhaw, mhaw.quote:Op zondag 11 september 2011 12:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is een herhalend patroon, so what? Ik doe er tenminste wat mee.
Shat ap, ze ziet herhaaldelijk in dat het een herhalend patroon is johquote:
Fitter dan fit, die heeft me toch een boost gehadquote:Op zondag 11 september 2011 12:24 schreef indaha het volgende:
Hoe is het met Chico, is hij weer uitgerust van de inspanningen van gisteren?
Ik moest lachenquote:Op zondag 11 september 2011 12:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Shat ap, ze ziet herhaaldelijk in dat het een herhalend patroon is joh
Over and over again !
Wist ik wel, was inkoppertjequote:
Sinterklaas?quote:Op zondag 11 september 2011 12:28 schreef Qwea het volgende:
3x raden wie ei krijgt zo en wie er tijdens het bakken bij me in de keuken zat.
Moet hij vandaag weer van bil?quote:Op zondag 11 september 2011 12:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fitter dan fit, die heeft me toch een boost gehad![]()
Macho man dat ie dr is
Weer?quote:
Mijn katten zijn best opgevoed qua koken: zullen nooit zeuren als ik bezig ben of iets van mijn bord jatten. Maar als ik een eitje breek... drie stukjes ellende wat me al jammerend voor de voeten loopt.quote:Op zondag 11 september 2011 12:28 schreef Qwea het volgende:
3x raden wie ei krijgt zo en wie er tijdens het bakken bij me in de keuken zat.
Baloe jat ook niks van mijn bord, maar meneer ligt wel in de "OOH FUCK ER VALT WAT NU MOET IK SNEL ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" houding.quote:Op zondag 11 september 2011 12:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn katten zijn best opgevoed qua koken: zullen nooit zeuren als ik bezig ben of iets van mijn bord jatten. Maar als ik een eitje breek... drie stukjes ellende wat me al jammerend voor de voeten loopt.![]()
Het zal vast niet helpen dat ik als reactie een eitje klop voor hen.
Hij doet nu ff een Ingetje, ladykiller dat ie dr isquote:Op zondag 11 september 2011 12:31 schreef Maes het volgende:
Chico zit vast al bij de voordeur te wachten, de ladykiller
quote:Op zondag 11 september 2011 12:32 schreef indaha het volgende:
Gewoon doorgaan met verwennen , dat doen wij hier ook
Klaarquote:Op zondag 11 september 2011 12:30 schreef indaha het volgende:
Ha Maes, hoe is het met je kluswerkje?
Dat vinden mijn honden ookquote:Op zondag 11 september 2011 12:34 schreef indaha het volgende:
Tja dat is alleen maar goed zo'n behulpzame hond, anders valt het op de vloer en dan moet je weer poetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |