Fake and gayquote:Op zondag 11 september 2011 16:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb een max cap van 10 spelers op de server gezet omdat je dan nergens last van hebt als je speelt.
Gezellig.quote:Op zondag 11 september 2011 16:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb een max cap van 10 spelers op de server gezet omdat je dan nergens last van hebt als je speelt.
nicequote:Op zondag 11 september 2011 16:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ojah shit, had per ongeluk alle DM's weggeklikt.quote:Op zondag 11 september 2011 16:26 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
I kan has reply to DM?
de software is volgens mij bugged... waardoor het niet lekker werktquote:Op zondag 11 september 2011 16:32 schreef drumstickNL het volgende:
Damn, kun je m niet ff upgraden ofzo?
Dat servertje van jou gisteren was stabieler.quote:Op zondag 11 september 2011 16:34 schreef MineraalWater het volgende:
Jongens, Die server is zo instabiel, Hij trekt gewoon niet veel players.
[ afbeelding ]
Zou toch echt voldoende moeten zijn.quote:
Niet zo gek, die troep generate recht voor je neus.quote:Op zondag 11 september 2011 17:31 schreef igottagun het volgende:
Gigantisch veel framerate issues in een mineshaft trouwens..
sweet, welke server is dat?quote:Op zondag 11 september 2011 17:42 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Screen van onze server nu.
Jongens, dit is waarschijnlijk het probleem! Ik heb de areaquote:Op zondag 11 september 2011 17:23 schreef Mender het volgende:
Drumpie kan dit het probleem zijn?
http://getsatisfaction.co(...)ath_with_lots_of_exp
Psv zijn eigen serverquote:
Het is gewoon 1.8. Wij gaan er teveel vanuit dat het goed moet lopen zoals 1.7 bijv. maar dat doet het simpelweg niet omdat pre-release.quote:Op zondag 11 september 2011 17:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zou toch echt voldoende moeten zijn.
Van die bug hierboven is het waarschijnlijk niet.. Want zovaak gaat iemand niet dood.
Anders moet iedereen maar op Creative gaan spelen he.
Precies, waarom denk je dat ik niet meer in die server ga, Ik wacht rustig af tot de echte 1.8 uit is.quote:Op zondag 11 september 2011 18:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is gewoon 1.8. Wij gaan er teveel vanuit dat het goed moet lopen zoals 1.7 bijv. maar dat doet het simpelweg niet omdat pre-release.
te laagquote:Op zondag 11 september 2011 18:06 schreef JaimyLee het volgende:
Ben ik nou zo dom om m'n mobtrap te laag te maken of vallen mobs niet meer dood?
Lul niet zo slap man, waarschijnlijk heb je het gewoon zelf gedaan na die broodroof van je.quote:Op zondag 11 september 2011 18:05 schreef bobbernaut het volgende:
welk triest kut persoon heeft mijn farm gegriefed met lava: wss ene relko want hij had 2 lava emmers...
Kun je niet in SSP die orbs verwijderen?quote:Op zondag 11 september 2011 19:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Naja ik en DNB zijn momenteel aan het kijken hoe we die orbs uit de map moeten verwijderen.
Gaat je waarschijnlijk niet lukken, Omdat het server side zit, Ik zal is mee helpen zoeken, Ben benieuwd.quote:Op zondag 11 september 2011 19:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Naja ik en DNB zijn momenteel aan het kijken hoe we die orbs uit de map moeten verwijderen.
Klopt, Maar om dat nou telkens te doen?quote:Op zondag 11 september 2011 19:31 schreef TJV het volgende:
Kun je het trouwens niet aanpassen in MCedit Drump? Daarin kun je toch alle entities verwijderen? Lees op internet dat het meerdere zo gelukt is.
Zet je iedereen over naar creative. Een oplossing om die orbs uit te zetten moet vanuit Mojang komen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Klopt, Maar om dat nou telkens te doen?
Dat kies je op het eerste schermquote:
Jij kan er ook wat van hoor.quote:Op zondag 11 september 2011 21:13 schreef Flodder450 het volgende:
verdorie nog aan toe
wat is relko irritant
TNT.quote:Op zondag 11 september 2011 21:19 schreef KoningStoma het volgende:
Probeer in net te joinen.. Staat er dat ik gebanned ben. [ afbeelding ]
Is daar ook nog een rede voor?
Je bent weer unbant.quote:Op zondag 11 september 2011 21:19 schreef KoningStoma het volgende:
Probeer in net te joinen.. Staat er dat ik gebanned ben. [ afbeelding ]
Is daar ook nog een rede voor?
derpquote:Op zondag 11 september 2011 21:20 schreef KoningStoma het volgende:
Oh datIk kon inderdaad ruiken dat dat niet de bedoeling was
Nee ik zeg maar wat johquote:Op zondag 11 september 2011 21:20 schreef KoningStoma het volgende:
Oh datIk kon inderdaad ruiken dat dat niet de bedoeling was
quote:Op zondag 11 september 2011 21:13 schreef Flodder450 het volgende:
verdorie nog aan toe
wat is relko irritant
quote:Op zondag 11 september 2011 20:49 schreef JaimyLee het volgende:
Weet iemand wat bij het maken van een nieuwe wereld bij extra opties de optie 'world type' gaat worden? kan nu alleen op normal staan toch?
jezelf quotenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 september 2011 22:41 schreef Mender het volgende:
Vememe, ik heb de daders die je crops steeds jatte gevonden.
Op heterdaad betrapt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
vet..quote:Op zondag 11 september 2011 22:05 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1.8 singleplayer wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |