abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 september 2011 @ 23:47:35 #101
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101923329
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:39 schreef MetBas het volgende:
Ja, het raakt mij inderdaad. Ik vind het een hypocriete bende om andere fans als minder af te doen, zeker in het kader van de boodschap waar Michael voor staat. Verder negeer je alles wat ik in mijn vorige posts zei. Ik heb altijd een enorme drang naar eerlijkheid, en de woorden die jij mij in mijn mond legt en waar je van mij beticht vind ik alles behalve eerlijk en rechtvaardig. Het stelt mij teleur. Ik heb al vaker het idee gehad dat er een tweekamp is op Fok als het op Michael aankomt, en omdat ik graag zie dat fans samen kunnen en omdat ik graag van alles over Michael wil weten nu wordt beticht van alles, vind ik ronduit stuitend.
Die drang naar eerlijkheid ken ik ook hoor, bij mezelf :)
En dit is geen persoonlijke aanval op jou, MetBas....neem het niet te hoog op, alsjeblieft.
Laten we de hoax laten waar hij hoort, nl. in BNW. Het is niet voor niets dat hij daar is gezet, want dat werkte niet samen in het topic hier. En ik was niet de enige waarvoor het niet werkte.
Peace, MetBas :*
Leef en Laten Leven
pi_101923341
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:45 schreef MagicTheo het volgende:
Over Ne-Yo ben ik het met je eens gifkwal. Ze mogen wel eens opschieten met de geremasterde nieuwe dingen van de Bad Tour uit te brengen... daar hebben wij veel meer aan! :P
Jaaaaa dat is nou iets om echt naar uit te kijken!
pi_101923369
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:43 schreef gifkwal het volgende:
Maar MetBas, ik had niet het idee dat Robijn je afvalt hoor. Zij ziet dingen nou eenmaal weer anders en heeft een sterke mening over waarom ze die hoax zo verschrikkelijk vindt. Ik denk niet dat je het op een persoonlijke aanval op jou moet zien.

Ik vind het alleen erg vervelend dat er woorden in mijn mond worden gelegd. Omdat ik blijkbaar niet meewerk aan de bouw van de brandstapel van de hoax-believers wordt er opeens beweerd dat ik mijn hele mening bouw op dat ik er zelf in zou geloven.
pi_101923384
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:47 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

En dit is geen persoonlijke aanval op jou, MetBas....neem het niet te hoog op, alsjeblieft.
Laten we de hoax laten waar hij hoort, nl. in BNW. Het is niet voor niets dat hij daar is gezet, want dat werkte niet samen in het topic hier. En ik was niet de enige waarvoor het niet werkte.
Mea culpa :@ Het was ook wat flauw van me om dat artikel hier te plaatsen.
pi_101923440
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:47 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Prima, maar leg mij alsjeblieft nooit meer woorden in de mond en laat je rare beschuldigingen voortaan maar achterwege. Het is prima dat jij een andere visie op dingen hebt, maar accepteer dan ook van mij dat ik geen grafhekel heb aan hoax-gelovers. Aan het einde van de dag zijn we allemaal fan, vergeet dat alsjeblieft niet.
  dinsdag 13 september 2011 @ 23:50:13 #106
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101923447
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:48 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Mea culpa :@ Het was ook wat flauw van me om dat artikel hier te plaatsen.
Nou het artikel op zich vind ik heel interessant, het klopt ook dat er verschillende stages van rouw zijn.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 13 september 2011 @ 23:54:33 #107
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101923642
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:50 schreef MetBas het volgende:

[..]

Prima, maar leg mij alsjeblieft nooit meer woorden in de mond en laat je rare beschuldigingen voortaan maar achterwege. Het is prima dat jij een andere visie op dingen hebt, maar accepteer dan ook van mij dat ik geen grafhekel heb aan hoax-gelovers. Aan het einde van de dag zijn we allemaal fan, vergeet dat alsjeblieft niet.
Sjonge. Hou je issues nou maar buiten dit topic............en je geen grafhekel aan hoaxers hebben kan je beter laten blijken in het hoax topic zelf. Hou die dingen alsjeblieft apart.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 13 september 2011 @ 23:56:13 #108
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_101923698
Het hele Hoax gebeuren kunnen we beter in BNW houden. Dat loopt hier altijd uit op discussies.

Ik ga er van uit dat iedereen in dit topic elkaar als fan/liefhebbrbewonderaa wel respecteert.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_101923763
Als iemand issues heeft als het op de hoax aankomt ben jij het wel, dat heb je nu wel genoeg laten doorschijnen. Ik sta er open in; ik vind het interessant, zonder te geloven of niet te geloven. Jammer, dat je dat niet kan hebben. Dat jij iemands anders mening blijkbaar niet kan hebben. Dat dat maar 'ergens anders' moet.

Terugkoppeling naar realiteitsbesef: welkom in de echte wereld, Robijn. Daar kunnen mensen anders over dingen denken.
pi_101923781
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:56 schreef Janena het volgende:
Het hele Hoax gebeuren kunnen we beter in BNW houden. Dat loopt hier altijd uit op discussies.

Ik ga er van uit dat iedereen in dit topic elkaar als fan/liefhebbrbewonderaa wel respecteert.
^O^
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 13 september 2011 @ 23:59:22 #111
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101923810
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:57 schreef MetBas het volgende:
Als iemand issues heeft als het op de hoax aankomt ben jij het wel, dat heb je nu wel genoeg laten doorschijnen. Ik sta er open in; ik vind het interessant, zonder te geloven of niet te geloven. Jammer, dat je dat niet kan hebben. Dat jij iemands anders mening blijkbaar niet kan hebben. Dat dat maar 'ergens anders' moet. Terugkoppeling naar realiteitsbesef: welkom in de echte wereld, Robijn. Daar kunnen mensen anders over dingen denken.
Whoehahaha, nu ga je echt te ver. Nee, ik sta er NIET open in. Mag ik misschien? Ga naar het hoaxtopic als je zo nodig moet blijven zeiken erover!
Leef en Laten Leven
pi_101923899
Ik wil niet veel zeggen, maar jij begon over de hoax-gelovers. Vervolgens krijg je weerwoord en is het topic te klein voor mevrouw. Ik denk dat mijn eerdere punt van 'een beetje anders zijn' inmiddels door jou ook wel is bewezen.
pi_101924000
En please zeg, begin jij over 'mag ik?'. Jij bent hier degene die geen andere meningen duld.
  woensdag 14 september 2011 @ 00:03:25 #114
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101924001
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:01 schreef MetBas het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar jij begon over de hoax-gelovers. Vervolgens krijg je weerwoord en is het topic te klein voor mevrouw. Ik denk dat mijn eerdere punt van 'een beetje anders zijn' inmiddels door jou ook wel is bewezen.
Ik begon niet over de hoax gelovers. Daar maakte Gif een grapje over in het "verschillende stadia van rouw" artikel, en jij ging totaal over de rooie. Maak het hem nou even.
En ik heb er nu genoeg van. Vlieg een end op.
Leef en Laten Leven
  woensdag 14 september 2011 @ 00:04:07 #115
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_101924030
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_101924064
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:03 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik begon niet over de hoax gelovers. Daar maakte Gif een grapje over in het "verschillende stadia van rouw" artikel, en jij ging totaal over de rooie. Maak het hem nou even.
En ik heb er nu genoeg van. Vlieg een end op.
Michael zou trots zijn op een bekrompen bevooroordeelde parakut als jij, godsklere zeg. Leer eens leven met andere mening.
  woensdag 14 september 2011 @ 00:06:16 #117
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101924114
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:04 schreef MetBas het volgende:

[..]

Michael zou trots zijn op een bekrompen bevooroordeelde parakut als jij, godsklere zeg. Leer eens leven met andere mening.
Aha, nu komt de echte MetBas naar buiten. Een jongen van 17 die via internet een vrouw van 50 een parakut gaat noemen.
Jongen, bekijk jij het effe lekker. :W
Leef en Laten Leven
pi_101924198
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:06 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Aha, nu komt de echte MetBas naar buiten. Een jongen die via internet een vrouw van 50 een parakut gaat noemen.
Jongen, bekijk jij het effe lekker. :W
Ik vind het gewoon nogal pathetisch. Iemand die zichzelf als een fan ziet wordt helemaal hysterisch als iemand ergens anders tegenaan kijkt. Jij staat echt haaks op alles waar Michael voor staat. En uitgerekend iemand die niet bevooroordeeld er in staat veroordeel jij. Echt, waar ben je mee bezig.
  woensdag 14 september 2011 @ 00:10:20 #119
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101924309
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:07 schreef MetBas het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon nogal pathetisch. Iemand die zichzelf als een fan ziet wordt helemaal hysterisch als iemand ergens anders tegenaan kijkt. Jij staat echt haaks op alles waar Michael voor staat. En uitgerekend iemand die niet bevooroordeeld er in staat veroordeel jij. Echt, waar ben je mee bezig.
Ik zal, als verreweg de oudste van ons twee, het er het zwijgen toe doen. Dag MetBas.
Leef en Laten Leven
pi_101924371
Ik had niet anders verwacht, de daadwerkelijke inhoud en relevante argumenten ging je hiervoor ook al uit de weg. Zie je wel, we hebben allemaal zo onze ontsnappingen.
pi_101924655
Jammer dat we het soms niet eens zijn met elkaar, maar dat moet ook kunnen. We weten ook hoe iedereen tegenover de hoax staat en het heeft denk ik weinig zin om daar hier verder over in discussie te gaan. Schelden vind ik dan wel een beetje jammer.
pi_101924815
Inderdaad, het niet met elkaar eens zijn moet kunnen.

Schelden heb ik overigens nu al spijt van, dat spijt mij Robijn. Alleen jij geeft mij erg sterk het gevoel dat er geen wederzijds respect is voor hoe iemand tegen de dingen aankijkt. Je verwacht dat mensen jouw mening respecteren, jouw gevoeligheid ermee, maar ik krijg niet het gevoel terug dat het oké is dat ik in alles open minded sta en verder niet iets bij voorkeur afschiet. Verdomme, ik was bij dat hele hoax gebeuren zelfs niet eens bezig met het wel of niet er in geloven, ik vond het gewoon interessant. Dat ik daar op afgerekend word vind ik gewoon erg moeilijk te verkroppen. Ik wou helemaal geen hoaxdiscussie hier, alles behalve, maar merken dat er hier slechts eenheidsworstfans gewenst worden vind ik erg vervelend.
  Moderator woensdag 14 september 2011 @ 00:27:01 #123
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_101924973
Gezellig hier *O*

Er is in BNW een hele reeks over de mogelijke hoax rond zijn dood he? Voor degene die dat erg interessant vinden en het nog niet wisten :P

Michael Jackson #3 The plot still thickens...

Hoe staat het eigenlijk met die rechtzaak. Ik heb een beetje onder een steen geleefd qua dit gebeuren de afgelopen tijd. En zitten er nog nieuwe nummers aan te komen?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 14 september 2011 @ 00:27:38 #124
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101924988
Ha Senesta ;)
Leef en Laten Leven
pi_101924996
Extra verduidelijking: het ging mij om dat voor mij alle fans gelijk zijn. Dat ik hoaxgelovers net zo waardig vind als de niet-gelovers. Het ging mij niet eens om de inhoud van de hoax..

Ik baal hier van. En hier laat ik het bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')