SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
In het restaurant zeker?quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:06 schreef GameBabe het volgende:
Irritant dat je in de mobiele layout de titel niet kan lezen.
Vandaag onder het motto van alle markten thuis aan de slag als kokshulp
yep ro was een beetje chago dat hij niet op gouda culinair mocht staan, op zich wel logisch dat je als sous chef het restaurant moet runnen als de chef weg is, maar tochquote:
Je durft eindelijk naar Sharquote:
Je kan naakt aan de muur hangen in plaats van die kalenderquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
yep ro was een beetje chago dat hij niet op gouda culinair mocht staan, op zich wel logisch dat je als sous chef het restaurant moet runnen als de chef weg is, maar tochDus toen heb ik maar gezegd dat ik hem wel kom helpen om hem op te vrolijken. Niet dat ik wat kan, maar als mascotte zullen we maar denken, haha
Tuurlijk nietquote:
hehequote:Op zaterdag 10 september 2011 12:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Heb een veel te hip feestje in de PC Hooftstraat
En mij niet eens mee nemenquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Heb een veel te hip feestje in de PC Hooftstraat
Je mag mee hoorquote:
"love is in the air"quote:
Mijn favoriete straatquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:31 schreef badboynova het volgende:
[..]
"love is in the air"
[ afbeelding ]
Waarom verbaasd mij dat nu niets.quote:
Poit je word keihard afgewezen, doe er eens wat aan TURN YOUR MOJO ONquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn favoriete straat
Maar ik heb al plannen vanvond
quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Waarom verbaasd mij dat nu niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn favoriete straat
Maar ik heb al plannen vanvond
[..]
Niet zo moeilijk he met mijn usernamequote:Op zaterdag 10 september 2011 13:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Waarom verbaasd mij dat nu niets.
Daarom en je faalacties natuurlijkquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk he met mijn username
quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Daarom en je faalacties natuurlijk
veel plezierquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:54 schreef Solique het volgende:
Ik ga mijzelf maar eens klaar maken om richting Utrecht te gaan.
Fijne dag/avond/nacht allemaal![]()
topickillerquote:
Gewoon niets geven als ie niet aan tafel komt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gooi nick eens uit de forza 3 party, dan komt hij ten minste eten
quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAAROM NIET HUMAN REVOLUTION VUILAKquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:22 schreef SpankmasterC het volgende:
Deus Ex (origineel) is zo cool
TANTRA-GAMING, UITSTEL VAN GENOT ENZOquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
WAAROM NIET HUMAN REVOLUTION VUILAK
Shar!!! Hoe is het meisquote:
Ik heb jullie echt nog nooit géén ruzie horen maken als Nick met ons aan het gamen isquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Blue Orchid van de White Stripes!quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:34 schreef Rossdale het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1703031/ad7e8154/cosplaylulz.html
Ik moest zo hard lachen
Tevens hoe heet dat nummer ook al weer wat je de laatste twee seconden van dat filmpje hoort... waar is dat ook alweer van? Wolfmother, of White stripes ofzo?
Yes! Dat is hem inderdaad, danku veelquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Blue Orchid van de White Stripes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ik doe zometeen gedurft en spring met een glaasje ranja en een kaakje achter de NES om samen met een vriendje Double Dragon te spelen! Hij mocht langer opblijven van zijn ouders vandaag dus we gaan knoepertjeshard doorhalen!!!quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:14 schreef rubje het volgende:
ej.lui..tis zaterdag in de vooravond.Gaat 1 van jullie nog vanavond stappen of wordt het weer uren lang achter de pc gamen tegen de rest vd wereld?
Nou Michas was vanmiddag ook ineens hard bezigquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb jullie echt nog nooit géén ruzie horen maken als Nick met ons aan het gamen is
Ik knip alle kabels van je xbox door.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou Michas was vanmiddag ook ineens hard bezig.
Maar ik heb gewoon een lastig wijf
geniaal!quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:21 schreef koei het volgende:
Ik heb mn neefje te logeren dus hij mocht kiezen wat we gingen eten. Ik dus gerekend op pannenkoeken, patat of pizza maar kiest hij sperziebonen met aardappels. En aardappels kook ik gemiddeld eens per jaar ofzoIk had voor het eerst in vier jaar dat ik niet genoeg had aan mijn twee onderzetters...
ik moet wel om 8 uur thuis zijn...quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik doe zometeen gedurft en spring met een glaasje ranja en een kaakje achter de NES om samen met een vriendje Double Dragon te spelen! Hij mocht langer opblijven van zijn ouders vandaag dus we gaan knoepertjeshard doorhalen!!!
Make my day biatchquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik knip alle kabels van je xbox door.
Onee dan kan ik zelf niet kinecten
quote:
hier ook, maar het is allemaal zo lekker... nu aan het uitbuiken op het terras met een mythosquote:
Ja hier ookquote:
Hier net alleen flitsenquote:
hier werkt hij gewoon.quote:Op zondag 11 september 2011 09:40 schreef AQuila360 het volgende:
lig xboxworld.nl plat ofzo?
Wou daar net een dealtje sluiten
Die van mij ook, maar die heb ik strak afgericht! Eerst een half uur dingen in zn pokemonboek doen, en daarna komt hij vragen of hij de TV aan mag zetten en gaat hij Disney XD kijken. Maar alsnog moest ik er om 9 uur uit omdat hij honger hadquote:Op zondag 11 september 2011 08:25 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben ook alweer wakker, heb neefje te logeren en die was er om kwart over zeven al uit
Dus jij heb ook gezellig mulan gekekenquote:Op zondag 11 september 2011 11:08 schreef koei het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar die heb ik strak afgericht! Eerst een half uur dingen in zn pokemonboek doen, en daarna komt hij vragen of hij de TV aan mag zetten en gaat hij Disney XD kijken. Maar alsnog moest ik er om 9 uur uit omdat hij honger had
Kijk even via budgetgaming.nl dan zie je precies waar welk spel het goedkoopst is.quote:Op zondag 11 september 2011 11:05 schreef Crimyclown het volgende:
Wat is de goedkoopste online gameshop? Iemand ervaring met gamesync?
quote:
Inderdaadquote:Op zondag 11 september 2011 11:11 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dus jij heb ook gezellig mulan gekeken
Naar huis. Gisteren een dagje in gouda gewerkt en gestapt, nu even een paar een thuis chillen en dan even kijken of ik nog een paar vriendjes en vriendinnetjes kan scoren om naar gouda culinair te gaan.quote:Op zondag 11 september 2011 13:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Waar ga je naar toe babe?
Ik moet nog wat typen maar heb geen zin!
mulan 1 is topquote:Op zondag 11 september 2011 11:24 schreef koei het volgende:
[..]
InderdaadDie had ik nog nooit gezien!
Die van mij is op mijn DS gaan spelenquote:Op zondag 11 september 2011 11:08 schreef koei het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar die heb ik strak afgericht! Eerst een half uur dingen in zn pokemonboek doen, en daarna komt hij vragen of hij de TV aan mag zetten en gaat hij Disney XD kijken. Maar alsnog moest ik er om 9 uur uit omdat hij honger had
Ja ik moet een logboek bijhouden, en wat documenten maken over ziektebeelden maar ben eigenlijk nog steeds niet begonnen alles op internet is boeiender. En nu ben ik heel erg mijn best aan het doen om mijn ds te weerstaan maar ben bang dat ik ga falen!quote:Op zondag 11 september 2011 13:42 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Naar huis. Gisteren een dagje in gouda gewerkt en gestapt, nu even een paar een thuis chillen en dan even kijken of ik nog een paar vriendjes en vriendinnetjes kan scoren om naar gouda culinair te gaan.
Succes met schrijven, voor je stage?
Zijn alle winkels die budgetgaming doorlinkt betrouwbaar? Met alle games die binnenkort uitkomen scheelt het mij ongeveer 150 euro.quote:Op zondag 11 september 2011 11:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kijk even via budgetgaming.nl dan zie je precies waar welk spel het goedkoopst is.
Velen wel.quote:Op zondag 11 september 2011 14:24 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Zijn alle winkels die budgetgaming doorlinkt betrouwbaar? Met alle games die binnenkort uitkomen scheelt het mij ongeveer 150 euro.
loft vorige week gekeken, prima film iddquote:Op zondag 11 september 2011 16:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Lekker rustig dagje vandaag!
Gisteravond 127 Hours en Loft gekeken, beiden best films om ff te downloaden! (van loft zweeft van een 1080p versie rond op piratebay die lekker snel gaat)
Tron is visueel best indrukwekkend, qua verhaal wel OK.quote:Op zondag 11 september 2011 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind tron nog niet zo heel geweldig
i am legend vond ik mwoah, ik vond die film die daarna kwam met hem veel beter
I am legend mist een heel tof iets van het boek (doe maar niet de spoiler lezen Solique tot je de film hebt gezien!)quote:Op zondag 11 september 2011 16:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Tron is visueel best indrukwekkend, qua verhaal wel OK.
I am legend hoor ik verdeelde meningen dus nu maar eens kijken.
Maar welke bedoel je van daarna? Hancock of Seven Pounds?
Hancock vond ik zelf erg tegen vallen, Seven Pounds moet ik nog eens zien.
Edit: Merk dat ik te veel gewend raak aan blu-ray, I am Legend is dvd kwaliteit wat gelijk flink tegen valt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
seven pounds! hancock was meh ..quote:Op zondag 11 september 2011 16:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Tron is visueel best indrukwekkend, qua verhaal wel OK.
I am legend hoor ik verdeelde meningen dus nu maar eens kijken.
Maar welke bedoel je van daarna? Hancock of Seven Pounds?
Hancock vond ik zelf erg tegen vallen, Seven Pounds moet ik nog eens zien.
Edit: Merk dat ik te veel gewend raak aan blu-ray, I am Legend is dvd kwaliteit wat toch wel tegen valt
quote:Op zondag 11 september 2011 16:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
I am legend mist een heel tof iets van het boek (doe maar niet de spoiler lezen Solique tot je de film hebt gezien!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op zondag 11 september 2011 16:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
I am legend mist een heel tof iets van het boek (doe maar niet de spoiler lezen Solique tot je de film hebt gezien!)Damn, dat had de film een stuk beter gemaakt! Ik vind I am legend echt een rukfilm!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
dit!quote:Op zondag 11 september 2011 16:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Damn, dat had de film een stuk beter gemaakt! Ik vind I am legend echt een rukfilm!
fixedquote:Op zondag 11 september 2011 17:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Het stomme is, het zat er eerst in, maar de testscreenings vonden het maar vreemd dus toen hebben ze een bagger einde geschoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Van Hancock vond ik alleen het begin geinig. Daarna moest er een moraal in het verhaal en werd het zo slecht dat ik het niet weer hoef te zienquote:Op zondag 11 september 2011 17:29 schreef koei het volgende:
Ik vond seven pounds echt een baggerfilm. enorm voorspelbaar, traag en gewoon niet boeiend.
Hancock was ook matig, maar al wel beter! I am legend heb ik op dvd liggen maar nog steeds niet gezien.
quote:Op zondag 11 september 2011 16:46 schreef RitseB het volgende:
[..]Ik denk als je hypotheek of huur niet meetelt en alleen de gemeentebelasting, energie, water en voedsel pakt dat 100 euro inderdaad niet kostendekkend isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoeveel is het nu geworden?
En dat stuk in i am legend is wel een gemis inderdaad...Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Verkeerde quote?!quote:Op zondag 11 september 2011 18:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik denk als je hypotheek of huur niet meetelt en alleen de gemeentebelasting, energie, water en voedsel pakt dat 100 euro inderdaad niet kostendekkend ishoeveel is het nu geworden?
En dat stuk in i am legend is wel een gemis inderdaad...
Daisy is sowieso leukerquote:
Hoe vaak kan iemand zich laten ontvoeren! dom mokkel ..quote:
Zo zijn vrouwen nu eenmaal.. hoef ik jou toch niets over te vertellen?quote:Op zondag 11 september 2011 19:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoe vaak kan iemand zich laten ontvoeren! dom mokkel ..
mario wilt gewoon lekker pizza eten ipv steeds achter dr aan hollen ..
ehmz ja okay ...quote:Op zondag 11 september 2011 19:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen nu eenmaal.. hoef ik jou toch niets over te vertellen?
Maar geeft niet hoor.. ik red je toch welquote:
Tssquote:Op zondag 11 september 2011 19:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen nu eenmaal.. hoef ik jou toch niets over te vertellen?
quote:
Same en slaap lekker!quote:
Doe dat!quote:Op zondag 11 september 2011 22:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Gaat lukken, ik ga lekker mijn voetjes opwarmen bij fruit
quote:
Ik heb pas Horrible Bosses gezien, vond ik ook een erg leuke filmquote:Op zondag 11 september 2011 22:52 schreef koei het volgende:
Zojuist naar Flypaper geweest, erg leuke film! Beetje a la Burn after Reading, maar dan leuker!
* Poit rent naar Kuukske voor de nodige mond op mond beademingquote:
Hé!!! DUDE. Ik zo van, wat doe je!quote:Op maandag 12 september 2011 10:11 schreef Poit het volgende:
* Poit rent naar Kuukske voor de nodige mond op mond beademing
quote:Op maandag 12 september 2011 10:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé!!! DUDE. Ik zo van, is dit jouw tong?!
Die hamer van Solique treft jou?quote:Op maandag 12 september 2011 10:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
Het was gisteren veels te gezellig in de kroeg, voel het nu nog.
Quote-verneukert!quote:
Ja sorry hoor.. Maar bij een MILF in wording kan ik me moeilijk inhoudenquote:Op maandag 12 september 2011 10:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé!!! DUDE. Ik zo van, wat doe je!
Schandalig.quote:Op maandag 12 september 2011 10:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja sorry hoor.. Maar bij een MILF in wording kan ik me moeilijk inhouden
De chouffe was gisteren voor helft van het geldquote:Op maandag 12 september 2011 10:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die hamer van Solique treft jou?
Lijkt mij stug, tenzij hij in de UK zit.quote:Op maandag 12 september 2011 10:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neuhquote:
Leuk!!quote:Op maandag 12 september 2011 10:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
Dat duurt nog even: 30 september ga ik naar Londenpersoneelsuitje
Kijk dat zijn de leuke uitjes.quote:Op maandag 12 september 2011 10:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
Dat duurt nog even: 30 september ga ik naar Londenpersoneelsuitje
Ik vind heel de cd enorm lekker!quote:Op maandag 12 september 2011 11:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Is het iemand opgevallen dat de laatste CD van de FOo Fighters bestwel dik ok is? Wat harder enzo, lekker, vooral White Limo!
net zoals jijquote:
Nee, paar keer geluisterd maar niet op gevallenquote:Op maandag 12 september 2011 11:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Is het iemand opgevallen dat de laatste CD van de FOo Fighters bestwel dik ok is? Wat harder enzo, lekker, vooral White Limo!
Dat jij nog niet vol gevreten ben van al die lunch meetsquote:
Nu zit ik wel vol, lunchmeet gehad bij Sushi Timequote:Op maandag 12 september 2011 11:27 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat jij nog niet vol gevreten ben van al die lunch meets
Sushi!! Daar heb ik pottedikkie ook trek in!!quote:Op maandag 12 september 2011 12:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Nu zit ik wel vol, lunchmeet gehad bij Sushi Time
Had het nooit gegetenquote:Op maandag 12 september 2011 12:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Sushi!! Daar heb ik pottedikkie ook trek in!!
Gisteren weer eens zelf gemaaktquote:Op maandag 12 september 2011 12:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Sushi!! Daar heb ik pottedikkie ook trek in!!
quote:Op maandag 12 september 2011 12:56 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog genoeg rijst voor 1x. Daarna is de tien kilozak sushirijst op.
Toch maar weer een keer naar de toko
Even rijst halen in Tokio, hoezo decadent?quote:Op maandag 12 september 2011 13:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik las tokio en dacht eigenlijk niets bijzonders.
Zo vaak ga jij nou naar Japan!
Gaat F!g die jaar trouwens weer naar de TGS?
Ik zie hem ervoor aan! Ieder excuus om weer het land van de rijzende zon te bezoeken!quote:Op maandag 12 september 2011 13:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Even rijst halen in Tokio, hoezo decadent?
Nou. Dat weet ik zo net nog niet. Tot nu toe is bij heel veel afleveringen Wie is de Chef gebleken dat een van de mannen de échte chef was.quote:Op maandag 12 september 2011 13:29 schreef Nebo het volgende:
Net even mijn vriendinnetje terecht gewezen.
Zij: vrouwen komen langzaam aan de macht. We zijn op HBO- en WO-opleidingen keihard in de meerderheid.
Ik: in de keuken ook.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 september 2011 13:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zie hem ervoor aan! Ieder excuus om weer het land van de rijstende zon te bezoeken!
In de horeca zie je inderdaad zelden een vrouw in de keuken. Toevallig heb ik gezien wat de Cas Spijkers Academie doet en ook daar doen maar 2 vrouwen die opleiding.quote:Op maandag 12 september 2011 13:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou. Dat weet ik zo net nog niet. Tot nu toe is bij heel veel afleveringen Wie is de Chef gebleken dat een van de mannen de échte chef was.
Dit jaar niet. Ik wilde zelf nog gaan, maar ik ga niet alleen voor de TGS. En ik kreeg het niet fatsoenlijk gecombineerd voor een normale prijs, dus dan maar niet. Ik wilde nog naar de zuidelijke eilandjes eigenlijk, maar dan zou dat maar een weekje zijn en dat vind ik achterlijk kort. Je bent al een dag bezig om er te komen als je in Tokio bent geland. Of je moet een te dure vliegreis nemenquote:Op maandag 12 september 2011 13:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik las tokio en dacht eigenlijk niets bijzonders.
Zo vaak ga jij nou naar Japan!
Gaat F!g die jaar trouwens weer naar de TGS?
De hamer had het druk dan, ik heb m ook van dichtbij gevoeld.quote:Op maandag 12 september 2011 10:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En nu krijg je de komende 3 weken geen fatsoenlijke maaltijd?quote:Op maandag 12 september 2011 13:29 schreef Nebo het volgende:
Net even mijn vriendinnetje terecht gewezen.
Zij: vrouwen komen langzaam aan de macht. We zijn op HBO- en WO-opleidingen keihard in de meerderheid.
Ik: in de keuken ook.
[ afbeelding ]
Of juist 3 weken goed te vreten.quote:Op maandag 12 september 2011 16:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En nu krijg je de komende 3 weken geen fatsoenlijke maaltijd?
Ik zou dan gewoon 3 weken dingen koken die hij niet lust, kijken of ie dan nog een grote mond heeftquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 17:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon 3 weken dingen koken die hij niet lust, kijken of ie dan nog een grote mond heeft
Ik snap nu waarom Fruit zo lief voor je is.. Heeft niets met goodwill te maken.. Die kerel is gewoon poepiebang!!quote:Op maandag 12 september 2011 17:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon 3 weken dingen koken die hij niet lust, kijken of ie dan nog een grote mond heeft
quote:Op maandag 12 september 2011 17:10 schreef SuperFruitig het volgende:
Prrfsch.
Jullie amateurs weten niet wat jullie missen
Lot
Zegt de man terwijl Lot met een dubbelloops shotgun op z'n ballen gericht staat..quote:Op maandag 12 september 2011 17:10 schreef SuperFruitig het volgende:
Prrfsch.
Lot
I smell aquote:Op maandag 12 september 2011 17:10 schreef SuperFruitig het volgende:
Prrfsch.
Lot
Sterker nog! Ik denk dat heel die anekdote met die TV helemaal niet verzonnen is!quote:Op maandag 12 september 2011 17:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Zegt de man terwijl Lot met een dubbelloops shotgun op z'n ballen gericht staat..
Nee Fruit. Ik heb het door. En ik maar denken dat je een stoere kerel was..
Nee hoor, die ballen heb ik nog nodig.quote:Op maandag 12 september 2011 17:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Zegt de man terwijl Lot met een dubbelloops shotgun op z'n ballen gericht staat..
Nee Fruit. Ik heb het door. En ik maar denken dat je een stoere kerel was..
Anders heb je niets mee om mee te dreigen.. Ik snap hetquote:Op maandag 12 september 2011 17:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee hoor, die ballen heb ik nog nodig.
Niet alle vrouwen zijn evilquote:Op maandag 12 september 2011 17:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Anders heb je niets mee om mee te dreigen.. Ik snap het
99% welquote:Op maandag 12 september 2011 17:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn evil
quote:Op maandag 12 september 2011 17:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Sterker nog! Ik denk dat heel die anekdote met die TV helemaal niet verzonnen is!
Ik heb je door mannetjequote:
quote:Op maandag 12 september 2011 17:44 schreef SpankmasterC het volgende:
LOL er zijn twee mensen in mijn troll-post getrapt!
Win goodies op FOK!Ubi-maandag
Ga jij android-apps bouwen? Mag ik tester wordenquote:Op maandag 12 september 2011 17:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Android + Eclipse meuk op mn Mac aan de gang gekregen trouwensApp bouwen is nog nooit zo'n eitje geweest
vandaag en de rest van de week cursus eclipse/javaquote:Op maandag 12 september 2011 17:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Android + Eclipse meuk op mn Mac aan de gang gekregen trouwensApp bouwen is nog nooit zo'n eitje geweest
quote:Op maandag 12 september 2011 18:25 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ga jij android-apps bouwen? Mag ik tester worden
Java laat ik aan de kenner overquote:Op maandag 12 september 2011 18:35 schreef Mday het volgende:
[..]
vandaag en de rest van de week cursus eclipse/java
Slechte java-programmeur danquote:Op maandag 12 september 2011 19:50 schreef SuperFruitig het volgende:
AMIGAWD!
Net iets gefixxed wat de Java-programmeur niet is gelukt
#hackskillsvoordewin
veel naakt?quote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef Poit het volgende:
FALLEN!!!
Ik kan er weinig aan doen maar ik vind de season finale van True Blood toch weer echt geniaal!!
* Poit wants S05!!
Nog geeneensquote:
Nah geen slechte Java programmeur (heeft aan Blu gewerkt o.a.) maar we zijn allen nog niet heel bekend in de Android omgevingquote:Op maandag 12 september 2011 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Slechte java-programmeur dan
AL is het oneerlijk omdat ik er jaren les in heb gegeven. Eerst ze in notepad laten aankloten, daar Eclipse. Eerst de pijnlijke manier met compilerfouten dus
Ja, nu thuis... ga zo kijken...quote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef Poit het volgende:
FALLEN!!!
Ik kan er weinig aan doen maar ik vind de season finale van True Blood toch weer echt geniaal!!
* Poit wants S05!!
Euh, daten met jou?quote:
quote:
quote:
Wees gerust dat vinden we van jou ook.quote:
Sharquote:
Nou zekerquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar![]()
Lekker van de vrije tijd aan het genieten?
Lekkerquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou zekerHeb super lang niets kunnen doen vanwege kat dus nu wasjes draaien en weet ik wat
verder ook lekker veel luieren
en kom pas net bedje uitgerold ipv 6 uur op
plus we zijn nu morgen een week verder en hij laat de spalk zitten omdat ik thuis ben, dit scheelt me meer als 200 euro per weekquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Lekker
Geniet er zoveel mogelijk van
Of hij durft het nu niet omdat je in de buurt blijftquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
plus we zijn nu morgen een week verder en hij laat de spalk zitten omdat ik thuis ben, dit scheelt me meer als 200 euro per week
Relaxed! 200 euro meer aan cadeautjes voor mij!quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
plus we zijn nu morgen een week verder en hij laat de spalk zitten omdat ik thuis ben, dit scheelt me meer als 200 euro per week
Mja hij is nu de hele dag uit de badkamer en vind alles dus vel beterquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Of hij durft het nu niet omdat je in de buurt blijft
Maar dat is zeker een mooi gegeven
of kleding voor mijquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Relaxed! 200 euro meer aan cadeautjes voor mij!
quote:Op maandag 12 september 2011 17:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn evil
Poit ik heb die 200 euro van Shar verdiendquote:Op maandag 12 september 2011 17:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
99% wel
kuuk en shar hebben die enne % al verdeeld![]()
Dat zal ook zeker een factor wezen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja hij is nu de hele dag uit de badkamer en vind alles dus vel beternormaal zit hij 18 uur per dag opgesloten dus dan zou ik ook wel irritant worden denk ik
Of ga je falen met lakjesquote:
whut why!quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:56 schreef badboynova het volgende:
[..]
[..]
Poit ik heb die 200 euro van Shar verdiend
nee heb al teveel en wachten op nieuwe collectiesquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat zal ook zeker een factor wezen.
[..]
Of ga je falen met lakjes
Jij hebt heel geen kleding nodigquote:
vond de game er wel vet uitzien, maar de besturing is zo vermoeiend dat ik er heel gauw mee ben opgheoudenquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh!
hier nog mensen die dead island spelen ?
omdat ik wat liefs zeiquote:
Mogguh, alleen als ik hem win hierquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh!
hier nog mensen die dead island spelen ?
ja, jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:58 schreef Sharana_LV het volgende:
nee heb al teveel en wachten op nieuwe collecties
speel je met controller ?quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:00 schreef Mday het volgende:
[..]
vond de game er wel vet uitzien, maar de besturing is zo vermoeiend dat ik er heel gauw mee ben opgheouden
best vet spel hoor!quote:
nee muis/tobo, maar dat doet er niet toe want het is gewoon stroef. het voelt heel lichamelijk aan maar ik vind het niet soepel genoeg...quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
speel je met controller ?
Dan doe ik toch iets niet goedquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je wordt betaald om lieve dingen te zeggen?
0900-badboy?
0900-badboy klinkt echt te geniaal voor woorden! BBN Als jij dat nummer niet claimt doe ik hetquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je wordt betaald om lieve dingen te zeggen?
0900-badboy?
heb je het topic op steam gezien ? je kan alles aanpassen nlquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:14 schreef Mday het volgende:
[..]
nee muis/tobo, maar dat doet er niet toe want het is gewoon stroef. het voelt heel lichamelijk aan maar ik vind het niet soepel genoeg...
ja dat het anders kan begrijp ik, maar het voelt zo stroef. de animaties, het lopen, zwaaien, slaan en springen en zo.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je het topic op steam gezien ? je kan alles aanpassen nl
ik heb zelf de muisbesturing en keyboard controls aangepast. look enorm lekker nu.
Mja, de laatste 5 minuten waren boeiend... sjees.quote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef Poit het volgende:
FALLEN!!!
* Poit wants S05!!
quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:16 schreef Poit het volgende:
[..]
0900-badboy klinkt echt te geniaal voor woorden! BBN Als jij dat nummer niet claimt doe ik het
Je moet voor de gein eens Googlen op 0900-badboy..quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Je moet voor de gein eens Googlen op 0900-badboy..
Herkenbaar wat betreft TB.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, de laatste 5 minuten waren boeiend... sjees.
Het is genoeg om me te interesseren voor S5, maar wellicht dat ik afhaak. Dit seizoen was echt een rommeltje, niet spannend, niet grappig en geen tempo. Plus dat er zo veel verhaallijnen niet zijn afgemaakt... Jammer hoor.
Dacht ik daarna aan een leuke aflevering van Haven te beginnen, viel dat ook tegen. Teleurstellende serie-avond...
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Herkenbaar wat betreft TB.
Al blijf ik immer kijken voor Jessica.
quote:
quote:
quote:
Ja man, filmpjes kijkenquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:22 schreef Pheno het volgende:
Want je koopt een game om de trailers?
Doe dan MGS4 spelenquote:
Nee maar gewoon een film maken op die manier!quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:22 schreef Pheno het volgende:
Want je koopt een game om de trailers?
quote:
Een hoefijzer? Heb je een vroege build Laura's Passie 34 bekeken?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:13 schreef koei het volgende:
Ik heb een hoefijzer als goodie meegekregen bij eaen een blik hot dogs en katjesdrop
Duidelijk!!!quote:
ik zat in ONZ te kijkenquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:14 schreef Poit het volgende:
Oh, en Tain.. Waar de neuk zoek je op!! Ben je weer terug en verveel je je?
Je doet het lijken alsof je niet kan wachten? Mis je ons zo erg?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:18 schreef Tain het volgende:
[..]
ik zat in ONZ te kijkenen ik vlieg pas over 2 dagen terug...
Ja natuurlijk!quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Je doet het lijken alsof je niet kan wachten? Mis je ons zo erg?
wat een sneu figuur zegquote:
quote:
quote:
Heet die kleine nu al Peuter Nova?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
Iedereen wil baas nova zijn
(stiekem ben ik dit niet)
Neu, eerder: Nu al beter dan akuutje nova.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heet die kleine nu al Peuter Nova?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |