SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm ken er van de top 10 maar 5 persoonlijkquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Gehenna
Trashcanman
PP.
SuperWeber
Darkestrah
bartrid
krioro
On
belsen
Cynic
ranja
mr_cucumber
Pietverdriet
Peter6000
alors
AlchemistOfSorrows
Wepeel2
nipeng
Leandra
arucard
OMG
emokid
Olieeee
infp2009
Karina
MarokkaanseKip
BBQSausage
pimmetje2010
Cynix ®
Z
Specularium
Ritmo
golfer
TUFKAL
Captain_Fabulous
MadMaster
cafca
Disana
henkde_j
Id_do_her
Sideshowbobbie
Mark
B.R.Oekhoest
Dubbelzuurrr
drsnoodaard
childintime
tijnbrein
DjinN
Ghostbuster
Paul-89
En van de rest geen éénquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hmm ken er van de top 10 maar 5 persoonlijk
SPOILER: UDOWU statsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:40 schreef Dimens het volgende:
Ik aan de topppppppSPOILER: UDOWU statsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: UDOWU statsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.47
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Toch 99 postquote:
kut in paar dagen tijd van plek 34 naar 25SPOILER: UDOWU statsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik sta net boven NectarSPOILER: UDOWU statsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen die zich niet op fok registreerden toen pim dood gingquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:42 schreef aight1 het volgende:
Mensen die niet geboren zijn op dag dat Duitsland 1 werd
Hoe krijg je het na elkaarquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:42 schreef Dientje12 het volgende:
Woow meer dan 5000 posts, hoe krijg je het voorelkaar
mensen welke het woord welke op een rare manier gebruikenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:43 schreef Flippiee het volgende:
Mensen die niet uit de jaren 90 komen, mensen die geen newbies zijn
Mensen die zich niet op fok registreerden toen er een inval in een hennepkwekerij in Heerhugowaard wasquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Mensen die zich niet op fok registreerden toen pim dood ging
Dit dus.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:43 schreef Flippiee het volgende:
Mensen die niet uit de jaren 90 komen, mensen die geen newbies zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mensen die zich niet op fok registreerden toen er een inval in een hennepkwekerij in Heerhugowaard was
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:43 schreef Rezania het volgende:
UPDATE:
Blijkbaar heb ik geen mug op mijn kamer, maar een mot! IK BEN ZOOOOOOOOOOOO BANG!Plas in zijn kont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:43 schreef Rezania het volgende:
UPDATE:
Blijkbaar heb ik geen mug op mijn kamer, maar een mot! IK BEN ZOOOOOOOOOOOO BANG!Ik ken iemand die die dingen altijd opeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is niet helemaal lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben jarig op die dag.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Mensen die zich niet op fok registreerden toen pim dood ging
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
WIE WIL MIJ ZIEN OP YOUTUBE? VANAF 4:02IK SNAP EMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Dat is jouw standaard antwoord op alles.quote:
WIE WIL MIJ ZIEN OP YOUTUBE? VANAF 4:02Snel daar zou gonzo trots op zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
WIE WIL MIJ ZIEN OP YOUTUBE? VANAF 4:02SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Snel daar zou gonzo trots op zijn
Welterusten!quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:46 schreef Ragboer het volgende:
Mja, ik ga weer proberen te slapen. Gaat niet goed nu. Hopelijk gaat alles morgen weer beter...
Nee hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is jouw standaard antwoord op alles.
Iemand: 'Wat is de zin van het leven?'
P_z: 'Plas in zijn kont.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel nachtbaggeraar.
JA IK WEETquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Snel daar zou gonzo trots op zijn
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:46 schreef Dimens het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel nachtbaggeraar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook![]()
Plas wel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:48 schreef Rezania het volgende:
Dry Deo werkt blijkbaar niet tegen motten.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:47 schreef Dimens het volgende:
Duidelijk dat ik veel in ONZ, KLB en DIG kom.Aantal posts per subforum voor gebruiker "Dimens" van 16-09-2010 t/m 10-09-2011
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure ONZ'er.![]()
Dit soort antwoorden zijn voor 7 jarige, ben jij 7 jaar oud?quote:
Ik ben serieus trots op je.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:49 schreef coban het volgende:
Jeetjes. Wat is huiswerk toch leuk(oke eerste keer in 2 weken dat ik een beetje iets gedaan heb
)
Ik geloof jequote:Op vrijdag 9 september 2011 23:49 schreef coban het volgende:
Jeetjes. Wat is huiswerk toch leuk(oke eerste keer in 2 weken dat ik een beetje iets gedaan heb
)
x2 + 6 - 3quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit soort antwoorden zijn voor 7 jarige, ben jij 7 jaar oud?
Ik moest gisteren voor het eerst in 5 jaar huiswerk maken, maar mij hoorde je niet klagen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:49 schreef coban het volgende:
)
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:50 schreef aight1 het volgende:
Waar haal je die ONZ lijst enzo vandaanan
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:51 schreef coban het volgende:
Oke ik loogik heb geen huiswerk gemaakt
ik heb notities overgeschreven in leesbaar schrift.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1000 gratis smsjes, beste topic ooit.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2011 23:51:54 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:47 schreef Dimens het volgende:
Duidelijk dat ik veel in ONZ, KLB en DIG kom.Aantal posts per subforum voor gebruiker "Dimens" van 16-09-2010 t/m 10-09-2011
Ik vind wel jammer dat hij dat niet doet van 2002 tot nu ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Herkenbaarquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb faaltopicangst. Wil wel soms topic openen maar dan denk ik nahhh niemand reageert toch ofzo.
Daar heb ik nou nooit last van, als het niet loopt dan kick je het toch gewoon elk jaar weer even omhoogquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb faaltopicangst. Wil wel soms topic openen maar dan denk ik nahhh niemand reageert toch ofzo.
Ook last van ja.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik plas vaak in een flesjequote:Op vrijdag 9 september 2011 23:56 schreef Dientje12 het volgende:
Ik moet plassen, maar heb geen zin om te lopen.
Morgen boor ik een gat in de grond van 20cm x 20cm zodat ik niet eens hoef op te staan als ik moet plassen.
Waaat?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Heb jij ooit een topic geopend dan?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:56 schreef coban het volgende:
[..]
Waaat?benne gij gek ofzo?
Oke ik ookmaar ik open ook gewoon indien debiel.
Zie je ook meteen al die baggerusers tussen staan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
Topicstarter top 50 van 09-09-2010 t/m 09-09-2011
nr / aantal geopend / topicstarter
01 2778 tong80
02 1062 Maanvis
03 0858 Paul
04 0584 iBenny
05 0508 Dalando
06 0488 FoolWithMokey
07 0479 PiRANiA
08 0425 vogeltjesdans
09 0411 So_Surreal_Baby
10 0385 Huppelmuts
11 0371 slashdotter3
12 0355 Monopoly
13 0334 gogosweden
14 0321 Juicyhil
15 0318 deepart
16 0303 Socios
17 0298 Onnoman
18 0288 Rivalo
19 0287 naatje_1
20 0283 porsche1
21 0282 wiebelstront
22 0279 Lindgren.
22 0279 dandybleu
24 0271 L-ascorbinezuur
25 0262 rubje
26 0259 DrDentz
27 0256 ikweethetookniet
28 0250 Snuf.
29 0245 trolololo
30 0242 Greys
31 0239 TheFamousMan
32 0236 zovty
33 0235 RacerDKB
34 0232 DaMart
34 0232 delano.888
36 0231 Dhaha
37 0229 goldfinger1963
38 0226 Arcee
38 0226 remlof
40 0225 charmed_angel
41 0223 Papierversnipperaar
42 0222 Zeroku
42 0222 fokthesystem
44 0217 CaptainCookie
45 0216 aloa
46 0214 Frutsel
47 0210 Nectar
47 0210 Yuki
49 0204 Het_Fenomeen
49 0204 FkTwkGs2012
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
tong80
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch mooi dat ik nog twee posts heb in reviews en productbeoordeling
Jaaquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb jij ooit een topic geopend dan?
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:29 schreef Penisbaard het volgende:
hoi.
ik danny las net jou bericht en wil weten hoe jong jij eigenlijk bent.ik ben net 14 jaar geworden en neuk gerust een meisje die zich eeerst klaar gevingert hebt en betrapt is door haar vader bij het ongeremte orgasme uit haar vagina.
ik durf best met jou naakt in bed te liggen op moment dta je vader niet thuis is en met jou neuken zonder condoom terwijl ik met jou langdurig geiltongzoend en enkele zaadlozingen in jou vagina gepsoten hebt terwijl jij ongesteld bent met een ei sprong en uren later na die nachtelijke avontuur zien of jij en ik samen betrapt worden met ons tweetjes naakt in bed terwijl wij samen orgasme's gehad hebben en mijn zaadlozingen diep in jou kut was wezen spuiten terwijl ik jou met jou langdurig geiltongzoende en jij zwanger bent van mijn jongens zaad en samen het kind opvoeden en groot brengen en onderwijzen voor later.ik zit nu op de gmail van mijn oom die voor een paar weken op vacantie is en of je een naaktfoto en bericht op dat gmail adres ottenjohn26@gmail.com kan achterlaten op het gmail adres vna mijn oom zijn gmail ottenjohn26@gmail.com
afz;geile danny.
groep 4 d.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:58 schreef coban het volgende:
Rot allemaal op met die klotekutstatistiekenalsof het ons boeit op welke nummer jullie zitten
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je praat shit maar weet geen ene stront. wat voor koulo slippertje.........ze ging 4 jaar met die guy. en ik ken hun allebei heel goed.
wat? BEN JE BOOS OMDAT HIJ JOU NIET WILT OF JOU GEEN KINDJE KAN GEVEN. OF IS JE MPP LEVEN ZO LEEG DAT JE VERHALEN LOOPT TE VERZINNEN.
JE LOOPT TE LULLEN MET JE SNUIT.......HEB JE HET KIND GEZIEN, WANT ALS JE HET KIND HAD GEZIEN DAN ZIE JE OOK ALLEEN MAAR Marvin. wees niet zo een koulo INTERNET gANGSTER EN KOM T ZELF TEGEN DER ZEGGEN LAAT ZE IN JE BEK SPUGEN. WEET DE KOU;O GOEDE WAARHEID....DAN MOET JE KOMEN PRATEN EN NIET HOREN VAN ANDEREN MET JE BEK
ZIELIG KOULO KIND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:58 schreef coban het volgende:
Rot allemaal op met die klotekutstatistiekenalsof het ons boeit op welke nummer jullie zitten
Ja.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:58 schreef coban het volgende:
en dat vieren we nu?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dientje12 had 3 dagen geleden zijn FOK!verjaardag.
Best bedtime story evaaah. Thanks man. Kan ik weer rare dromen krijgenquote:
Over pics van onze zusjes.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Waar hadden we het over dan, vis?
Nee, olifanten met een snorquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Waar hadden we het over dan, vis?
6 dagen geleden nu hoorquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dientje12 had 3 dagen geleden zijn FOK!verjaardag.
Olifanten in de achterbak? Trunk get it wink wink nudge nudge!quote:
En danquote:
Garoje. Word pas over 1 jaar 19quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Voor de hoeveelste keer ben je al 19 geworden dan ?
Jaa jaha trololo. Hoe weet jij dat trouwens?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij was toch in augustus jarig?
Jaa? Wat dacht jij dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die was niet grappig, ben jij nog maar 18?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:04 schreef Ezechielk het volgende:
Mensen die vitaminepillen drinken uit een laars.
Een paar weken na de langste dag.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:04 schreef coban het volgende:
[..]
I know. Wanneer word jij eens legaal mannetje?
Ik weet ook je echte naam!quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:04 schreef coban het volgende:
[..]
Jaa jaha trololo. Hoe weet jij dat trouwens?Stalker?
Ik dacht wel ouder dan 18, ik ben 20, ik word al oudquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:05 schreef coban het volgende:
[..]
Jaa? Wat dacht jij dan?hoe oud ben jij dan
uhuhquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik dacht wel ouder dan 18, ik ben 20, ik word al oud
Heeft ze weer een topic geopend? Zo ja, linkje.quote:
Wat deze troll van mij verwacht:quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Een paar weken na de langste dag.
Deze traan is voor jouquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heeft ze weer een topic geopend? Zo ja, linkje.
Ohnoquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet ook je echte naam!En wat voor profiel je op de middelbare had.
Personen welke niet weten wanneer de langste dag isquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:06 schreef coban het volgende:
[..]
Wat deze troll van mij verwacht:
Coban staat op rent naar rekenmachine zoekt statistieken op gaat berekenen een verjaardag.
Nee dus
Haha-die-haha opaquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik dacht wel ouder dan 18, ik ben 20, ik word al oud
stalkeliciousquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet ook je echte naam!En wat voor profiel je op de middelbare had.
Dat topic gaat echt nergens over, ik had niks anders verwacht.quote:
Deze dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat topic gaat echt nergens over, ik had niks anders verwacht.
ik op drei oktoberquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
1 november word ik 21
De vernedering!
Wat moet je van me?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:11 schreef Plastic_zak het volgende:
Rezania is een baas die alle hoeren gratis mag neuken.
gr gr
Ik ga proberen niet te vergetenquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
1 november word ik 21
De vernedering!
Plastic is een baas die alle door rezania afgedankte hoeren voor veel geld mag neuken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:11 schreef Plastic_zak het volgende:
Rezania is een baas die alle hoeren gratis mag neuken.
gr gr
Verkleinwoorden, altijd zo misleidend.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dientje ben je serieus al 20? wtff.
Ik ben een dus een pimp.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:13 schreef coban het volgende:
[..]
Plastic is een baas die alle door rezania afgedankte hoeren voor veel geld mag neuken.
Gr gr
IK Ookquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oke,quote:
Geld is een leugen van de zionisten en de NWO.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:13 schreef coban het volgende:
[..]
Plastic is een baas die alle door rezania afgedankte hoeren voor veel geld mag neuken.
Gr gr
Ja, ben je ook al zo een die denk dat ik 16 ben?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja door je pic.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ben je ook al zo een die denk dat ik 16 ben?
Zonder geld mag je geen door mij afgedankte hoeren neuken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Geld is een leugen van de zionisten en de NWO.
oh ja hij heeft picquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar hij ziet er jong uit
ççç'çççççççççççççquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:16 schreef coban het volgende:
[..]
LEUGENS. jij bent 1 en dientje is 12. Niet liegen.
koetsjiequote:Op zaterdag 10 september 2011 00:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Niemand gelooft mijn ware leeftijd tot ze mijn id of rijbewijs zien
Deze post!quote:Op donderdag 8 september 2011 19:37 schreef DolfijntjesLove het volgende:
hallo ik heb mijn blackberry maandag in de gracht laten vallen en ben hier heel verdrietig omen ik heb nog tot december ofzo abonnement lopen .nu wil ik dus het liefst een nieuwe bb want zonder BBM spreek je niemand maar ik ga echt geen nieuwe telefoon kopen als ik in december toch weer een nieuwe mobiel uit mag zoeken van meneer HI.
ik heb gehoord dat de nieuwe ipod touch 3g krijgt klopt dat? want dan kan ik die kopen tot december en kan ik iig overal pingen via whatsapp en liveprofile enzo met mn huidige abo zoals met een ipad alleen niet bellen wat ik toch al bijna niet doe door de ping. en als het dan dec is koop ik een nieuwe mobiel en heb ik nog een coole mediagadget voor ernaast.
bedankt voor de medewerking ik hoor graag of dit waar is of niet
quote:
zonder jjullie had ik dit niet gekuntquote:
Haha sureee, ga maar alvast zoeken dan. Of nee, ik schrijf het op mijn linkerhand, die was ik toch nooit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oke,
Vanaf nu ga ik mijn verjaardag niet meer opnoemen.
Als je het vergeet krijg ik eeuwige roem plus een eenhoorn met een witte snoet, wat ik eraan heb weet ik eigenlijk ook niet
Ik hou zo erg van jouquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:17 schreef Goratj het volgende:
[..]
[..]
zonder jjullie had ik dit niet gekunt
ik weet het <3quote:
bromanceequote:Op zaterdag 10 september 2011 00:17 schreef Goratj het volgende:
[..]
[..]
zonder jjullie had ik dit niet gekunt
Echt? Waarom weet ik dat niet? :dquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
ççç'ççççççççççççç
trabzonspor heeft champions league
Ja echt, waarom was je die nooit als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:17 schreef coban het volgende:
[..]
Haha sureee, ga maar alvast zoeken dan. Of nee, ik schrijf het op mijn linkerhand, die was ik toch nooit.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=146251quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:18 schreef coban het volgende:
[..]
Echt? Waarom weet ik dat niet? :d
wat jij wilt boeit nietquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:19 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben erg moe maar ik wil nog niet slapen
Prachtig.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:19 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Behang.
MOOIquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:19 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Behang.
Haha mietje, ik ben niet moe maar moet zo slapenquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:19 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben erg moe maar ik wil nog niet slapen
Omdat ik die groene schimmelresten en rotplekken en de gaten waar je mijn botten doorheen kan zien door al het weggerotte vlees wel mooi vindquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja echt, waarom was je die nooit als ik vragen mag?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Onbekende user; post niet gelezen
Aight ziek bazen behangquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:19 schreef Dimens het volgende:
Behang.
blijkbaar wel want je reageert going emo?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
22. 150 Flippieequote:Op zaterdag 10 september 2011 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zolang je boven mij staat geen probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18+
Ik zag alleen je username.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:21 schreef Goratj het volgende:
[..]
blijkbaar wel want je reageert going emo?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Pics?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:20 schreef coban het volgende:
[..]
Omdat ik die groene schimmelresten en rotplekken en de gaten waar je mijn botten doorheen kan zien door al het weggerotte vlees wel mooi vind
Prachtig. Thanks. Even mijn oma inlichten.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:19 schreef Dimens het volgende:
Behang.
Hij is bekender dan jij bent, jij bent een nietszeggende aidsuser en Goratj is een baas.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik pop je.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij is bekender dan jij bent, jij bent een nietszeggende aidsuser en Goratj is een baas.
Ik hou toch alleen van jou maar jij hebt mij afgewezen ik moet wenen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laat me niet in de steek voor P_Z
Wanneer afgewezen danquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik hou toch alleen van jou maar jij hebt mij afgewezen ik moet wenen.
Dat is gucci, enkel voor bazen, niet voor oma's (geen haat voor je oma btw)quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:21 schreef coban het volgende:
[..]
Prachtig. Thanks. Even mijn oma inlichten.
Poppersquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Boh, opwindend. Zo vaak er in, en er weer uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18+![]()
Ja net ik zeg duim omhoog als je van me houdt maar jij deed nietsquote:
LoLquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Boh, opwindend. Zo vaak er in, en er weer uit.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:22 schreef Dimens het volgende:
Inderdaad, erg opwindend allemaal!quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Boh, opwindend. Zo vaak er in, en er weer uit.
Gucci is een paupermerk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:22 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Dat is gucci, enkel voor bazen, niet voor oma's (geen haat voor je oma btw)
Partyhardquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=146251
Helemaal gemistquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja net ik zeg duim omhoog als je van me houdt maar jij deed niets
Wie ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:22 schreef Intronic het volgende:
We starten de haatcampagne tegen P_z.
plastic zak krijg je gratis, das pas pauperquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Helemaal gemistGing zo snel allemaal
Nee doe maar niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:22 schreef Intronic het volgende:
We starten de haatcampagne tegen P_z.
Dat is wel een eindbaas ja.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:24 schreef Eind-Baas het volgende:
Oke voor de haters, heb mijn oude UI weer
Nee weet iets beters. Binnenkort valt hij eraf dan stuur ik hem per postquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Pics?
Juaa iedereen zijn eigen ding he
Ik vind je behang mooier.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:24 schreef Eind-Baas het volgende:
Terechte klachtquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat een kutuser die Plastic_zak![]()
Ik ken je nog steeds niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:24 schreef Eind-Baas het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:24 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Net als ik. Misschien ook net zoals jij
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:24 schreef Rezania het volgende:
1tje is beter dan 60 van jouwe.
¯_(ツ)_/¯
sooo true.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn UI representeert mijn nationale trots.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Reallyquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:24 schreef coban het volgende:
[..]
Nee weet iets beters. Binnenkort valt hij eraf dan stuur ik hem per post
ha ha domme grapquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ha ha, aight1 is binnenkort opgeblazen
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:27 schreef Dimens het volgende:
Hey die staat in mijn fotoboek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Ik ken jou, omdat matties en zo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:27 schreef coban het volgende:
Ik ken eindbaas en die gartsj ofzo niet, de rest wel. Maarja iedereen kent mij ofc.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:27 schreef Dimens het volgende:
Oeh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kkracistquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ha ha, aight1 is binnenkort opgeblazen
Thanksquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Really
Ik zal hem inlijsten met een gouden randje achter een stukje glas aan de muur. Als eerbetoon
3 keer raden.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hey die staat in mijn fotoboek.
Zonder kk helemaal correct. Klote PZ wil je klappen ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |