quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:24 schreef Rezania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1tje is beter dan 60 van jouwe.
Ż_(ツ)_/Ż
sooo true.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn UI representeert mijn nationale trots.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Reallyquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:24 schreef coban het volgende:
[..]
Nee weet iets beters. Binnenkort valt hij eraf dan stuur ik hem per post
ha ha domme grapquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ha ha, aight1 is binnenkort opgeblazen
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:27 schreef Dimens het volgende:
Hey die staat in mijn fotoboek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ż_(ツ)_/Ż
Ik ken jou, omdat matties en zo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:27 schreef coban het volgende:
Ik ken eindbaas en die gartsj ofzo niet, de rest wel. Maarja iedereen kent mij ofc.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:27 schreef Dimens het volgende:
Oeh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kkracistquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ha ha, aight1 is binnenkort opgeblazen
Thanksquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Really
Ik zal hem inlijsten met een gouden randje achter een stukje glas aan de muur. Als eerbetoon
3 keer raden.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hey die staat in mijn fotoboek.
Zonder kk helemaal correct. Klote PZ wil je klappen ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |