quote:De Nederlandse ambassade in Parijs bestelde in 2008 voor bijna 14.000 euro aan champagne
quote:Een vreemd gedicht over het vermoorden van een vogel heeft op een Elvis Presley-veiling bijna 14.000 euro opgebracht.
quote:Duitse wetenschappers hebben de restanten van een 14.000 jaar oude hond geïdentificeerd.
quote:Op een bedrijfsterrein in Ermelo is woensdag 14.000 kilo illegaal vuurwerk in beslag genomen
quote:Een Amerikaans ziekenhuis is een laptop met de gegevens van ruim 14.000 patiënten verloren, de informatie was niet versleuteld.
quote:Het evenement Tilburg Zingt heeft donderdagavond zo'n 14.000 mensen getrokken. De gemeente spreekt van een echte publiekstrekker.
Al met al een mooi getal, vinden jullie niet?quote:In bijna 80 gemeenten gaan maar liefst rond de 14.000 leerlingen de monumenten in.
13 is mooierquote:
Yepquote:Op donderdag 18 november 2010 19:43 schreef SuperwormJim het volgende:
Je snapt wel dat hier zometeen een slotje op komt he?
Ts geilt op aandachtquote:Op donderdag 18 november 2010 19:43 schreef SuperwormJim het volgende:
Je snapt wel dat hier zometeen een slotje op komt he?
Het duurt nog wel ff voordat je in de top 500 staatquote:
Je hebt me helemaal door.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een beetje mij quoten en dan de quote veranderen he
Mooi dan is het nu tijd voor een slotjequote:
Wat kom je haten jongequote:Op donderdag 18 november 2010 19:48 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Mooi dan is het nu tijd voor een slotje
en lysdexie en monopoly er ook nog eens bijquote:Op donderdag 18 november 2010 19:50 schreef Monopoly het volgende:
Respect hier...
SwJ en Aight1 in een topic.Episch...
Neuh, ik ga dit topic een sealtje geven.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:48 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Mooi dan is het nu tijd voor een slotje
Show mequote:Op donderdag 18 november 2010 19:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Neuh, ik ga dit topic een sealtje geven.
NINJAquote:Op donderdag 18 november 2010 19:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik voel me vereerdquote:Op donderdag 18 november 2010 19:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Tepels zien eruit als rauwe biefstuk.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:52 schreef Monopoly het volgende:
Om dit topic een extra kans te geven :
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:53 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Tepels zien eruit als rauwe biefstuk.
Ik maak geen foutenquote:Op donderdag 18 november 2010 19:52 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Dit dusSWJ heeft al 23487237894 fouten gemaakt in 4 zinnen. Hilariteit alom.
Het bloed loopt eruitquote:Op donderdag 18 november 2010 19:53 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Vreemde biefstuk eten jullie danquote:Op donderdag 18 november 2010 19:53 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is meer een tartaartje.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vreemde biefstuk eten jullie dan
Het is een Groniger, dat is een mogelijke verklaring.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vreemde biefstuk eten jullie dan
Gronigerquote:Op donderdag 18 november 2010 19:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
Het is een Groniger, dat is een mogelijke verklaring.
hihi een tiepfautjequote:Op donderdag 18 november 2010 19:56 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Gronigerik weet dat praten met de zachte G kut is maar nu maak je alles wel erg bont.
ja lekker vlaaien zachte g vlotte dames van 55+ met een flinke babbel heuveltjes mooi weer grotten flashy moderators de maas overstromingenquote:Op donderdag 18 november 2010 19:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik zie het al, dit wordt een Limburg-adoratie topic!
blijf gewoon hierquote:Op donderdag 18 november 2010 19:58 schreef Falukorvarna het volgende:
ik vind dit een heel leuk topic.
zo dit was mijn bijdrage doei
In Limburg zijn alle vrouwen >18 en <25quote:Op donderdag 18 november 2010 19:58 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
ja lekker vlaaien zachte g vlotte dames van 55+ met een flinke babbel heuveltjes mooi weer grotten flashy moderators de maas overstromingen
Ik was vandaag in Weertquote:Op donderdag 18 november 2010 19:58 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
ja lekker vlaaien zachte g vlotte dames van 55+ met een flinke babbel heuveltjes mooi weer grotten flashy moderators de maas overstromingen
En alle mannen <18 en 25>.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
In Limburg zijn alle vrouwen >18 en <25
heb je haar msn geff plzzzquote:Op donderdag 18 november 2010 19:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik was vandaag in Weert
en toen liep er zo'n appetijtelijke schone over het station
en toen ging die praten
en toen was dat plat limburgs
en toen moest ik lachen
hihi
Zaterdag Ajax - PSV mn jong dan zullen er pas daden komenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:05 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Zij mij ook niet
Daarom geen woorden maar daden.
Kiek'n of ze mit gait brommers kiek'n
Ik ben er bijquote:Op donderdag 18 november 2010 20:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zaterdag Ajax - PSV mn jong dan zullen er pas daden komen
ja maar jij bent moderator jij kan van andere dingen genieten dusquote:
Heb je tissues mee?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:13 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Niet in de arena, maar thuis op de bank.
Volgens mij heb je niet goed opgeletquote:Op donderdag 18 november 2010 20:15 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Vandaag tijdens college geleerd dat het element Natrium bestaat uit 2 atomen
Dat is zo. En het geeft oranje licht af in lampen die gebruikt worden bij de snelweg.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet goed opgelet
2 woorden 6 goals: Jonathan Reis.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:16 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ja, om mezelf af te vegen na het aftrekken op een briljante actie van stekelenburg of suarez
Nee echt, je hebt niet goed opgeletquote:Op donderdag 18 november 2010 20:16 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Dat is zo. En het geeft oranje licht af in lampen die gebruikt worden bij de snelweg.
Binnenkort.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:18 schreef Falukorvarna het volgende:
Draagt iemand hier geiten wollen sokken?
Nee, helemaal geen sokken. Koud jongen.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:18 schreef Falukorvarna het volgende:
Alleen in sandalenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:18 schreef Falukorvarna het volgende:
Prima, morgenmiddag 1 uur, lokaal 16.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:19 schreef Oceanview het volgende:
SwJ mag ik privé les over Hfst 10 Geluid?
Hoe kan een atoom nou uit 2 atomen bestaanquote:Op donderdag 18 november 2010 20:15 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Vandaag tijdens college geleerd dat het element Natrium bestaat uit 2 atomen
Maar dan ben ik mijn toets Geschiedenis aan het makenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Prima, morgenmiddag 1 uur, lokaal 16.
Een element is geen atoom. je hebt ook H2O bijvoorbeeld. 2 delen H op 1 deel O, en dat is een element. Denk ik.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hoe kan een atoom nou uit 2 atomen bestaan
andersom tochquote:Op donderdag 18 november 2010 20:20 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Een element is geen atoom. je hebt ook H2O bijvoorbeeld. 2 delen H op 1 deel O, en dat is een element. Denk ik.
Je hebt het goed denk ik.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:20 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Een element is geen atoom. je hebt ook H2O bijvoorbeeld. 2 delen H op 1 deel O, en dat is een element. Denk ik.
Geschiedenis.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar dan ben ik mijn toets Geschiedenis aan het maken
1900-1914quote:Op donderdag 18 november 2010 20:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geschiedenis.![]()
Kom op hey, dat stoffige vak over zaken die zóóóó 1840 zijn
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:20 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
quote:
Ik weet dat we hier in ONZ zitten, maar schei uit alsjeblieftquote:
had ik het goed?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet dat we hier in ONZ zitten, maar schei uit alsjeblieft![]()
hihi leuk is dat met van die sirene'squote:Op donderdag 18 november 2010 20:23 schreef Lysdexie het volgende:
Volgende week een toets over de Doppler theorie
Het is scheikunde jonguhquote:Op donderdag 18 november 2010 20:23 schreef Lysdexie het volgende:
SWJ zweet peentjes door het natuurkundige inzicht van de FOK!kers
redoxreactiesquote:Op donderdag 18 november 2010 20:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
H2O is geen element
Je hebt het element natrium en natriumion
Daarmee heeft het natriumion een lading van 1+ en het element niet.
Dat heb je zo met alle metalen
Scheikunde
ik niet hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 20:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja daar zijn we nu ook
hey niet mijn schuldquote:Op donderdag 18 november 2010 20:37 schreef Falukorvarna het volgende:
Zeg je 'blijf gewoon' ga je over zulke dingen praten...
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
5 Justin Biebers voor je topic!
Daar had ik ook nog nooit van gehoord. Maar het is een aanrader hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 20:42 schreef aight1 het volgende:
Nicolas Cage in Kick Ass![]()
Ghost Rider ken ik niet
Heb je The Sorcerrers Apprentice al gezien?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:41 schreef SuperwormJim het volgende:
Goeie film.
Sowieso: Nicolas Cage![]()
Ik heb 'm alleen nog niet gezien in de film tot nu toe
HOI EZE LUEK DAT JE EVEN GROETquote:Op donderdag 18 november 2010 20:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je The Sorcerrers Apprentice al gezien?
Hoi Aight, feli man!quote:
Nog niet, maar die staat wel op m'n lijstjequote:Op donderdag 18 november 2010 20:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je The Sorcerrers Apprentice al gezien?
En Knowing?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nog niet, maar die staat wel op m'n lijstje
En dan worden we miljonaaaaaairquote:Op donderdag 18 november 2010 20:53 schreef Falukorvarna het volgende:
Mensen, let maar op. Ik ga morgen geiten wollen sokken inslaan, ze maandag dragen, en dan gaat de hype beginnen. Ik zeg het je.
Daar had ik nog niet van gehoord, maar de trailer ziet er veelbelovend uit.quote:
nee ik had stage dus ik was om 10 voor 6 de deur uit en om 7 uur thuis en toen ging ik eten en toen ging ik op de bank liggen met mijn leptopsquote:Op donderdag 18 november 2010 20:53 schreef Ezechielk het volgende:
Maar Aight, vertel eens. Hoe was jouw dag? Nog wilde dingen beleefd?
Ja dat is alleen maar mooi meegenomen!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
En dan worden we miljonaaaaaair
ik doe nu al mee, inclusief ondergoedquote:Op donderdag 18 november 2010 20:53 schreef Falukorvarna het volgende:
Mensen, let maar op. Ik ga morgen geiten wollen sokken inslaan, ze maandag dragen, en dan gaat de hype beginnen. Ik zeg het je.
A day in the life of.. Aight1quote:Op donderdag 18 november 2010 20:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee ik had stage dus ik was om 10 voor 6 de deur uit en om 7 uur thuis en toen ging ik eten en toen ging ik op de bank liggen met mijn leptops
Bedankt voor de steun met deze hypequote:Op donderdag 18 november 2010 20:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
ik doe nu al mee, inclusief ondergoed
dat gaat toch jeuken?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat kriebeltquote:Op donderdag 18 november 2010 20:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
uhuquote:Op donderdag 18 november 2010 20:55 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
A day in the life of.. Aight1
Ik neem aan dat je God of War wel gezien hebt?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet van gehoord, maar de trailer ziet er veelbelovend uit.
Toffe dag man.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee ik had stage dus ik was om 10 voor 6 de deur uit en om 7 uur thuis en toen ging ik eten en toen ging ik op de bank liggen met mijn leptops
Gebreide boxers, strings en BH's.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:55 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Bedankt voor de steun met deze hype
En, ondergoed? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
ik had eerst een leraar die de hele dag krabdequote:Op donderdag 18 november 2010 20:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
lekker krabben de hele dag
Hmmm, daar doe ik dan maar niet aan mee. Sokken is goed genoeg.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gebreide boxers, strings en BH's.
Daar heb je die onderbroek niet voor nodig hoor, 1x naar de Wallen en je hebt een permanente wollen onderbroekquote:Op donderdag 18 november 2010 20:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De rest wordt toch geen hypequote:Op donderdag 18 november 2010 20:57 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Hmmm, daar doe ik dan maar niet aan mee. Sokken is goed genoeg.
natuurkunde leraar staat voor de klas de hele dag z'n liesstreek te krabben...quote:
fijns, alleen is dat textiel...quote:
Spreek je uit ervaring?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:57 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
Daar heb je die onderbroek niet voor nodig hoor, 1x naar de Wallen en je hebt een permanente wollen onderbroek
Yeahhquote:Op donderdag 18 november 2010 20:58 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
!!!!!
[..]
Nee inderdaad, alleen dat van ons
Je snapt mijn punt man.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
fijns, alleen is dat textiel...
hoho, niet fokken met m'n homeboys nigger.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:59 schreef Falukorvarna het volgende:
Die comments bij dit filmpje, allemaal FAAL.
TheDopesteMusic
37 minuten geleden hahahah 2:05 die spuug lijkt net op sperma xD
bassieenjoost
45 minuten geleden kut morge duits pw! ey kut moffe help s ff!!
Onder andere.
ok ok sorryquote:Op donderdag 18 november 2010 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoho, niet fokken met m'n homeboys nigger.
Hou je bek jonge naziquote:Op donderdag 18 november 2010 21:01 schreef aight1 het volgende:
bassieenjoost heeft morgen proefwerk duits jongens pas op
maar, jij luisterde dat nummer dus ook.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:02 schreef Falukorvarna het volgende:
93djamie
2 uur geleden fock de nazies en egt vet numer
justin bieber is niks vergeleken hierbijquote:Op donderdag 18 november 2010 21:02 schreef aight1 het volgende:
[..]
hey man wat is met de haat((((((
Wel in haar dus?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:02 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
Daar ga ik liever niet op in
jaquote:Op donderdag 18 november 2010 21:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
maar, jij luisterde dat nummer dus ook.
hey waarom nietquote:Op donderdag 18 november 2010 21:05 schreef Falukorvarna het volgende:
Aight ik kan niet op je berichtje reageren
natuurlijk welquote:Op donderdag 18 november 2010 21:06 schreef Falukorvarna het volgende:
niet dat het interessant was MAJA
stomme internetquote:Op donderdag 18 november 2010 21:06 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Dan loopt internet vast.
Ik zei zoiets als: Dat is veeeel te vroeg!
feyenoordquote:Op donderdag 18 november 2010 21:08 schreef Penisbaard het volgende:
welke hoeren van rotterdam hebben kinderen en zijn altijd in onz en fok
zorg vor je kids en ontwikkel je zelf met internet maar nee fok
en onz
en alvast bedank voor die lompe comments je moeder zus vader broertje
ok kom maar o
p
left outside alonequote:Op donderdag 18 november 2010 21:10 schreef Penisbaard het volgende:
anastasia die met die lelijkerd gaat
wie heeft mee
r?
the fray O~~quote:Op donderdag 18 november 2010 21:11 schreef aight1 het volgende:
WHERE DID I GO WRONG I LOST A FRIEND
SOMEWHERE ALONG IN THE BITTERNESS
AND HOW I WOULD'VE STAYED UP WITH YOU ALL NIGHT
HAD I KNOWN
HOW TO SAFE A LIFE
Je praat shit maar weet geen ene stront. wat voor koulo slippertje.........ze ging 4 jaar met die guy. en ik ken hun allebei heel goed.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:12 schreef Ezechielk het volgende:
Boerkadraagster: 'it wasn't me!'
Ik ga ook boerka's dragen.
harde diss mattie resetepquote:Op donderdag 18 november 2010 21:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je praat shit maar weet geen ene stront. wat voor koulo slippertje.........ze ging 4 jaar met die guy. en ik ken hun allebei heel goed.
wat? BEN JE BOOS OMDAT HIJ JOU NIET WILT OF JOU GEEN KINDJE KAN GEVEN. OF IS JE MPP LEVEN ZO LEEG DAT JE VERHALEN LOOPT TE VERZINNEN.
JE LOOPT TE LULLEN MET JE SNUIT.......HEB JE HET KIND GEZIEN, WANT ALS JE HET KIND HAD GEZIEN DAN ZIE JE OOK ALLEEN MAAR Marvin. wees niet zo een koulo INTERNET gANGSTER EN KOM T ZELF TEGEN DER ZEGGEN LAAT ZE IN JE BEK SPUGEN. WEET DE KOU;O GOEDE WAARHEID....DAN MOET JE KOMEN PRATEN EN NIET HOREN VAN ANDEREN MET JE BEK
ZIELIG KOULO KIND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je haalt de woorden uit me mondquote:Op donderdag 18 november 2010 21:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je praat shit maar weet geen ene stront. wat voor koulo slippertje.........ze ging 4 jaar met die guy. en ik ken hun allebei heel goed.
wat? BEN JE BOOS OMDAT HIJ JOU NIET WILT OF JOU GEEN KINDJE KAN GEVEN. OF IS JE MPP LEVEN ZO LEEG DAT JE VERHALEN LOOPT TE VERZINNEN.
JE LOOPT TE LULLEN MET JE SNUIT.......HEB JE HET KIND GEZIEN, WANT ALS JE HET KIND HAD GEZIEN DAN ZIE JE OOK ALLEEN MAAR Marvin. wees niet zo een koulo INTERNET gANGSTER EN KOM T ZELF TEGEN DER ZEGGEN LAAT ZE IN JE BEK SPUGEN. WEET DE KOU;O GOEDE WAARHEID....DAN MOET JE KOMEN PRATEN EN NIET HOREN VAN ANDEREN MET JE BEK
Copy pastequote:Op donderdag 18 november 2010 21:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Truffelmaoquote:Op donderdag 18 november 2010 21:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hey Falukorvarna kan jij mij wat vertellen over die boys die hele dagquote:
nee dat kan ik helaas niet, is allemaal geheim weetjequote:Op donderdag 18 november 2010 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hey Falukorvarna kan jij mij wat vertellen over die boys die hele dag
Hangen bij dat pleintje bij eindlijk.
Namen en info over hun die je kent?
Hebben meeste van hun vrouw?
of denkt die sma dat ze vrouw is maar die kill chant genoeg andere.
Spiet kong!!
Polanen zit in jilla die boi bleek harde pedo te zijn bah bah maja nu krijgt hij elke nacht dikke dolo in z;n poeper loontje komt om z'n boontje zeggen we in curaquote:Op donderdag 18 november 2010 21:15 schreef Ezechielk het volgende:
Van 1980 tot 1985 heb ik op de Froweinschool aan de wanicastraat gezeten. En heb daar nog steeds hele goeie herinneringen aan. Enkele leerkrachten in die tijd waren Zeeuw, Menig, Abendanon, Aaron, Redmond (inmiddels overleden) en Sumter. Directeur was Kemper, woont nu in A'dam heb ik begrepen. Maar de leukste herinneringen heb ik toch aan de godsdienstlessen van zalig dominee Polanen, ook wel bekend als Mi lobie wan. Prachtig hoe die man de bijbelverhalen vertelde, vooral met heel veel humor.
Wie weet nog meer tories te vertellen over de Froweinschool? Ik ben beniewd....
QFTquote:Op donderdag 18 november 2010 21:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
Polanen zit in jilla die boi bleek harde pedo te zijn bah bah maja nu krijgt hij elke nacht dikke dolo in z;n poeper loontje komt om z'n boontje zeggen we in cura
Dat die man zo zou eindigen, nooit gedacht.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
Polanen zit in jilla die boi bleek harde pedo te zijn bah bah maja nu krijgt hij elke nacht dikke dolo in z;n poeper loontje komt om z'n boontje zeggen we in cura
ja nouja hij keek altijd al naar kleine mannetjes viel mij vroeger ook al op manquote:Op donderdag 18 november 2010 21:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat die man zo zou eindigen, nooit gedacht.
ik snap je , ik voel hetquote:Op donderdag 18 november 2010 21:18 schreef Penisbaard het volgende:
WELKE TANGAS LENEN KLEREN OM UIT TE GAAN EN BRENGEN NIET TERUG??
IK HEB HET VAKER MEEGEMAAKT.
MAAR EEN MAAND GELEDEN BEN IK ERMEE OPGEHOUDEN.
IK HEB HIERDOOR WEL EEN PAAR ZGN VRIENDINNEN VERLOREN MAAR IK WERD ER MOE VAN OM STEEDS WEER TE MOETEN BEDELEN NAAR MIJN KLEREN EN ALS JE HEM DAN TERUGKREEG WAS HET ONGEWASSEN OF ZATEN ER VLEKKEN OP.
MA MIE NE SPANG
ONDANK IS WERELD LOON!!
NOOIT MEER!!!!
help! betrapt door me vader tijdens t vingere t ergste is dat ik gewon doorgin tot ik klaarkwam(spoot) omdat t te lkkr was om te stoppe ...de domste fout van me leve ..hoe moet ik nu met mezelf leve t is ongemakklyk tusse my en me vader nu ... weet byna ckr dat ik nu niet meer daddys little girl benquote:
haahaahaaaa hoe dom ben je wel niet? Sorry hoor ik vind het helemaal niet zielig voorr jequote:Op donderdag 18 november 2010 21:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
help! betrapt door me vader tijdens t vingere t ergste is dat ik gewon doorgin tot ik klaarkwam(spoot) omdat t te lkkr was om te stoppe ...de domste fout van me leve ..hoe moet ik nu met mezelf leve t is ongemakklyk tusse my en me vader nu ... weet byna ckr dat ik nu niet meer daddys little girl ben [ afbeelding ]
nouja kijk je vader is ook kind geweest en mesgien heeft ie het met je moeder overlegt en hun zien egt wel in dat je gewoon jong en lekker gek bent dus ja missgien zien ze nou wel in dat je volwase word dus nu krijg je mesgien eindelik de respect die je verdient he kop op meidquote:Op donderdag 18 november 2010 21:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
help! betrapt door me vader tijdens t vingere t ergste is dat ik gewon doorgin tot ik klaarkwam(spoot) omdat t te lkkr was om te stoppe ...de domste fout van me leve ..hoe moet ik nu met mezelf leve t is ongemakklyk tusse my en me vader nu ... weet byna ckr dat ik nu niet meer daddys little girl ben [ afbeelding ]
pas op niet naar beverwijk gaan mel din mok is daar pas opquote:
quote:Bella(L):
woensdag 25 juli 2007 om 11:31
kk msn slet HEB JE GELEESEN ZIJ EN HIJ IS NTB
EN HIJ ZET HAAR NIET VOOR 1 KK MSN HOER AAN DE KANT
DUS GA SPELEN OFSO OOW NEE JE BENT TE DIK GA SPOORTSCHOOL ZOEKEN
WANNE BI WAT DENKJE KK WOUS JE KRIJG ZIGEUNERSE KLAPEN KK HOERTJE
MSN SLET NIEMANT PAK HEM AF VN ME NICHT DUSS JE MOET JE KK BEK HOUDEN KK SLETJEE WAT DENKJE KK WOUS JE NOEMT JE AL 1 HOER
KK MSNMEID KK SLETT KK HOERJEE MEISJEE GA NIET LANGER DOOR DAN GA JE ECHT ZIEN WANT DENKJE DAT JE ZOMAAR IEMANT DE VRIEDINT AF KEN PAKKEN NEE SORRY HIJ VALT NIET OP DIKEN MENSEN
wie valt er dan ook op diken mensenquote:
ja iddquote:Op donderdag 18 november 2010 21:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
wie valt er dan ook op diken mensen
nouww,, zommige diken mensen kunne best aantrekenlijk zijn sommige somsquote:Op donderdag 18 november 2010 21:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
wie valt er dan ook op diken mensen
HAHA BEN JE SOMS ZELF EEN DIKEN MENS NIEMANT ANDERS ZECHT DA HAHA DIKJERTJE DAPquote:Op donderdag 18 november 2010 21:31 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
nouww,, zommige diken mensen kunne best aantrekenlijk zijn sommige soms
WTF DIKKERTJEN DAMP? JY BEN ZELF DIKKEN SUKKKEL JONGE! IK HAAL DIE HELE 076 OP JOUW DAK HE NU HEquote:Op donderdag 18 november 2010 21:32 schreef aight1 het volgende:
[..]
HAHA BEN JE SOMS ZELF EEN DIKEN MENS NIEMANT ANDERS ZECHT DA HAHA DIKJERTJE DAP
076quote:Op donderdag 18 november 2010 21:33 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
WTF DIKKERTJEN DAMP? JY BEN ZELF DIKKEN SUKKKEL JONGE! IK HAAL DIE HELE 076 OP JOUW DAK HE NU HE
DAN HEP JY MIJN NEEFEN EGT NOG NIET GEZIEN,, LUISTER ZIJ POMPEN JOUW VOL MET LOOTquote:Op donderdag 18 november 2010 21:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
076JONGEN WAT KOM JE NAU DIK DOEN 040 BREEKT JE EN EET JE OP
mattie kruisstraat europalaan mocro's zemmels eindje boys representquote:Op donderdag 18 november 2010 21:34 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
DAN HEP JY MIJN NEEFEN EGT NOG NIET GEZIEN,, LUISTER ZIJ POMPEN JOUW VOL MET LOOT
WEI ZULLEN ZIEN., 22 septembre ah KKbezemquote:Op donderdag 18 november 2010 21:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
mattie kruisstraat europalaan mocro's zemmels eindje boys represent
tfoe kkzemmel a kkbezem schmetta wallah tfoe man wejo wejo tfahhhh kk kaskop kkrasist kkzemmel kom dan kk manquote:Op donderdag 18 november 2010 21:36 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
WEI ZULLEN ZIEN., 22 septembre ah KKbezem
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:40 schreef Falukorvarna het volgende:
Als een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis
de celebratie van het ongelooflijken aantal van 14.000 superberichtenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:40 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is dit topic trouwens?Ik zag alleen een slowchatzeehond, dus dit leek mij wel een goede plek om een Mamjo te zetten.
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:40 schreef Falukorvarna het volgende:
Als een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis
81, damnquote:Op donderdag 18 november 2010 21:41 schreef Falukorvarna het volgende:
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 578 (gemiddeld 81 per dag)
Jaja jonge
Haha kk level0os :Squote:Op donderdag 18 november 2010 21:41 schreef Falukorvarna het volgende:
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 578 (gemiddeld 81 per dag)
Jaja jonge
Weltrustenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:43 schreef aight1 het volgende:
nou morgen gaat het wekkertje weer om 5 uur dus ik ga mijn lieve bedje opzoeken
ik hou van jullie allemaal
kusje op jullie baarmoederhalzen
wtf op baarmoederhalzen?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:43 schreef aight1 het volgende:
nou morgen gaat het wekkertje weer om 5 uur dus ik ga mijn lieve bedje opzoeken
ik hou van jullie allemaal
kusje op jullie baarmoederhalzen
Mamjoquote:Op donderdag 18 november 2010 21:40 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is dit topic trouwens?Ik zag alleen een slowchatzeehond, dus dit leek mij wel een goede plek om een Mamjo te zetten.
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:29 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Als ik je moeder was, had ik je laptop allang uit het raam gegooid.
SLAPEN
iPhone in bedjequote:Op donderdag 18 november 2010 22:29 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Als ik je vader was, had ik je laptop allang uit het raam gegooid.
SLAPEN
oke sorry mamaquote:Op donderdag 18 november 2010 22:30 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Als ik je moeder was, had ik je iPhone allang uit het raam gegooid.
SLAPEN
Precies!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:35 schreef Lysdexie het volgende:
Sorry zoon, maar zo ben je morgen een zombie. Ga nu slapen. Dan kan ik lekker met je moeder Falukorvarna wat lichaamsoefening doen.
Lichaamsoefeningquote:Op donderdag 18 november 2010 22:35 schreef Lysdexie het volgende:
Sorry zoon, maar zo ben je morgen een zombie. Ga nu slapen. Dan kan ik lekker met je moeder Falukorvarna wat lichaamsoefening doen.
Hij faaldequote:Op donderdag 18 november 2010 23:07 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik, omdat jij het Bent help ik het topic vol te krijgen.
quote:
huh hoeveel posts per pagina heb jijquote:
Hij helpt jou eigenhandig het topic vol te spammen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
huh hoeveel posts per pagina heb jij
hijquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:23 schreef internal het volgende:
[..]
Hij helpt jou eigenhandig het topic vol te spammen.
ik dacht alquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:28 schreef Falukorvarna het volgende:
Huh! Waarom zei ik pagina 3?
Ik bedoelde pagina 12.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:33 schreef Falukorvarna het volgende:
Weetje wat me opvalt hebben die chineesen prive scholen of zo wand ik zie zelden tot nooit chineese kinderen bij mijn dochter op school en het is een vrij gemengde school en zwanger zie je ze al bijna hellenmaal niet can sombody tel me wat er hier aan de hand is ben echt nieuwgierig
ogh, jij bent écht dom, het is opvaldt,quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:33 schreef Falukorvarna het volgende:
Weetje wat me opvalt hebben die chineesen prive scholen of zo wand ik zie zelden tot nooit chineese kinderen bij mijn dochter op school en het is een vrij gemengde school en zwanger zie je ze al bijna hellenmaal niet can sombody tel me wat er hier aan de hand is ben echt nieuwgierig
niet zeuren door jou moeten wij die topic spammen JAquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ogh, jij bent écht dom, het is opvaldt,![]()
loser
we zijn allemaal bevoorrechtquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:35 schreef Falukorvarna het volgende:
Wat een potentieel topic dit.
voel me vereerd dat ik hier mag/kan posten
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ogh, jij bent écht dom, het is opvaldt,![]()
loser
loserquote:Op donderdag 18 november 2010 23:07 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik, omdat jij het Bent help ik het topic vol te krijgen.
nee dat mag nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:37 schreef Falukorvarna het volgende:
Hey komt er ook een vervolg op dit topic?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |