redoxreactiesquote:Op donderdag 18 november 2010 20:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
H2O is geen element
Je hebt het element natrium en natriumion
Daarmee heeft het natriumion een lading van 1+ en het element niet.
Dat heb je zo met alle metalen
Scheikunde
ik niet hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 20:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja daar zijn we nu ook
hey niet mijn schuldquote:Op donderdag 18 november 2010 20:37 schreef Falukorvarna het volgende:
Zeg je 'blijf gewoon' ga je over zulke dingen praten...
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
5 Justin Biebers voor je topic!
Daar had ik ook nog nooit van gehoord. Maar het is een aanrader hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 20:42 schreef aight1 het volgende:
Nicolas Cage in Kick Ass![]()
Ghost Rider ken ik niet
Heb je The Sorcerrers Apprentice al gezien?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:41 schreef SuperwormJim het volgende:
Goeie film.
Sowieso: Nicolas Cage![]()
Ik heb 'm alleen nog niet gezien in de film tot nu toe
HOI EZE LUEK DAT JE EVEN GROETquote:Op donderdag 18 november 2010 20:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je The Sorcerrers Apprentice al gezien?
Hoi Aight, feli man!quote:
Nog niet, maar die staat wel op m'n lijstjequote:Op donderdag 18 november 2010 20:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je The Sorcerrers Apprentice al gezien?
En Knowing?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nog niet, maar die staat wel op m'n lijstje
En dan worden we miljonaaaaaairquote:Op donderdag 18 november 2010 20:53 schreef Falukorvarna het volgende:
Mensen, let maar op. Ik ga morgen geiten wollen sokken inslaan, ze maandag dragen, en dan gaat de hype beginnen. Ik zeg het je.
Daar had ik nog niet van gehoord, maar de trailer ziet er veelbelovend uit.quote:
nee ik had stage dus ik was om 10 voor 6 de deur uit en om 7 uur thuis en toen ging ik eten en toen ging ik op de bank liggen met mijn leptopsquote:Op donderdag 18 november 2010 20:53 schreef Ezechielk het volgende:
Maar Aight, vertel eens. Hoe was jouw dag? Nog wilde dingen beleefd?
Ja dat is alleen maar mooi meegenomen!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
En dan worden we miljonaaaaaair
ik doe nu al mee, inclusief ondergoedquote:Op donderdag 18 november 2010 20:53 schreef Falukorvarna het volgende:
Mensen, let maar op. Ik ga morgen geiten wollen sokken inslaan, ze maandag dragen, en dan gaat de hype beginnen. Ik zeg het je.
A day in the life of.. Aight1quote:Op donderdag 18 november 2010 20:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee ik had stage dus ik was om 10 voor 6 de deur uit en om 7 uur thuis en toen ging ik eten en toen ging ik op de bank liggen met mijn leptops
Bedankt voor de steun met deze hypequote:Op donderdag 18 november 2010 20:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
ik doe nu al mee, inclusief ondergoed
dat gaat toch jeuken?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat kriebeltquote:Op donderdag 18 november 2010 20:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
uhuquote:Op donderdag 18 november 2010 20:55 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
A day in the life of.. Aight1
Ik neem aan dat je God of War wel gezien hebt?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet van gehoord, maar de trailer ziet er veelbelovend uit.
Toffe dag man.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee ik had stage dus ik was om 10 voor 6 de deur uit en om 7 uur thuis en toen ging ik eten en toen ging ik op de bank liggen met mijn leptops
Gebreide boxers, strings en BH's.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:55 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Bedankt voor de steun met deze hype
En, ondergoed? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
ik had eerst een leraar die de hele dag krabdequote:Op donderdag 18 november 2010 20:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
lekker krabben de hele dag
Hmmm, daar doe ik dan maar niet aan mee. Sokken is goed genoeg.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gebreide boxers, strings en BH's.
Daar heb je die onderbroek niet voor nodig hoor, 1x naar de Wallen en je hebt een permanente wollen onderbroekquote:Op donderdag 18 november 2010 20:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De rest wordt toch geen hypequote:Op donderdag 18 november 2010 20:57 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Hmmm, daar doe ik dan maar niet aan mee. Sokken is goed genoeg.
natuurkunde leraar staat voor de klas de hele dag z'n liesstreek te krabben...quote:
fijns, alleen is dat textiel...quote:
Spreek je uit ervaring?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:57 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
Daar heb je die onderbroek niet voor nodig hoor, 1x naar de Wallen en je hebt een permanente wollen onderbroek
Yeahhquote:Op donderdag 18 november 2010 20:58 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
!!!!!
[..]
Nee inderdaad, alleen dat van ons
Je snapt mijn punt man.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
fijns, alleen is dat textiel...
hoho, niet fokken met m'n homeboys nigger.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:59 schreef Falukorvarna het volgende:
Die comments bij dit filmpje, allemaal FAAL.
TheDopesteMusic
37 minuten geleden hahahah 2:05 die spuug lijkt net op sperma xD
bassieenjoost
45 minuten geleden kut morge duits pw! ey kut moffe help s ff!!
Onder andere.
ok ok sorryquote:Op donderdag 18 november 2010 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoho, niet fokken met m'n homeboys nigger.
Hou je bek jonge naziquote:Op donderdag 18 november 2010 21:01 schreef aight1 het volgende:
bassieenjoost heeft morgen proefwerk duits jongens pas op
maar, jij luisterde dat nummer dus ook.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:02 schreef Falukorvarna het volgende:
93djamie
2 uur geleden fock de nazies en egt vet numer
justin bieber is niks vergeleken hierbijquote:Op donderdag 18 november 2010 21:02 schreef aight1 het volgende:
[..]
hey man wat is met de haat((((((
Wel in haar dus?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:02 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
Daar ga ik liever niet op in
jaquote:Op donderdag 18 november 2010 21:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
maar, jij luisterde dat nummer dus ook.
hey waarom nietquote:Op donderdag 18 november 2010 21:05 schreef Falukorvarna het volgende:
Aight ik kan niet op je berichtje reageren
natuurlijk welquote:Op donderdag 18 november 2010 21:06 schreef Falukorvarna het volgende:
niet dat het interessant was MAJA
stomme internetquote:Op donderdag 18 november 2010 21:06 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Dan loopt internet vast.
Ik zei zoiets als: Dat is veeeel te vroeg!
feyenoordquote:Op donderdag 18 november 2010 21:08 schreef Penisbaard het volgende:
welke hoeren van rotterdam hebben kinderen en zijn altijd in onz en fok
zorg vor je kids en ontwikkel je zelf met internet maar nee fok
en onz
en alvast bedank voor die lompe comments je moeder zus vader broertje
ok kom maar o
p
left outside alonequote:Op donderdag 18 november 2010 21:10 schreef Penisbaard het volgende:
anastasia die met die lelijkerd gaat
wie heeft mee
r?
the fray O~~quote:Op donderdag 18 november 2010 21:11 schreef aight1 het volgende:
WHERE DID I GO WRONG I LOST A FRIEND
SOMEWHERE ALONG IN THE BITTERNESS
AND HOW I WOULD'VE STAYED UP WITH YOU ALL NIGHT
HAD I KNOWN
HOW TO SAFE A LIFE
Je praat shit maar weet geen ene stront. wat voor koulo slippertje.........ze ging 4 jaar met die guy. en ik ken hun allebei heel goed.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:12 schreef Ezechielk het volgende:
Boerkadraagster: 'it wasn't me!'
Ik ga ook boerka's dragen.
harde diss mattie resetepquote:Op donderdag 18 november 2010 21:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je praat shit maar weet geen ene stront. wat voor koulo slippertje.........ze ging 4 jaar met die guy. en ik ken hun allebei heel goed.
wat? BEN JE BOOS OMDAT HIJ JOU NIET WILT OF JOU GEEN KINDJE KAN GEVEN. OF IS JE MPP LEVEN ZO LEEG DAT JE VERHALEN LOOPT TE VERZINNEN.
JE LOOPT TE LULLEN MET JE SNUIT.......HEB JE HET KIND GEZIEN, WANT ALS JE HET KIND HAD GEZIEN DAN ZIE JE OOK ALLEEN MAAR Marvin. wees niet zo een koulo INTERNET gANGSTER EN KOM T ZELF TEGEN DER ZEGGEN LAAT ZE IN JE BEK SPUGEN. WEET DE KOU;O GOEDE WAARHEID....DAN MOET JE KOMEN PRATEN EN NIET HOREN VAN ANDEREN MET JE BEK
ZIELIG KOULO KIND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je haalt de woorden uit me mondquote:Op donderdag 18 november 2010 21:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je praat shit maar weet geen ene stront. wat voor koulo slippertje.........ze ging 4 jaar met die guy. en ik ken hun allebei heel goed.
wat? BEN JE BOOS OMDAT HIJ JOU NIET WILT OF JOU GEEN KINDJE KAN GEVEN. OF IS JE MPP LEVEN ZO LEEG DAT JE VERHALEN LOOPT TE VERZINNEN.
JE LOOPT TE LULLEN MET JE SNUIT.......HEB JE HET KIND GEZIEN, WANT ALS JE HET KIND HAD GEZIEN DAN ZIE JE OOK ALLEEN MAAR Marvin. wees niet zo een koulo INTERNET gANGSTER EN KOM T ZELF TEGEN DER ZEGGEN LAAT ZE IN JE BEK SPUGEN. WEET DE KOU;O GOEDE WAARHEID....DAN MOET JE KOMEN PRATEN EN NIET HOREN VAN ANDEREN MET JE BEK
Copy pastequote:Op donderdag 18 november 2010 21:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Truffelmaoquote:Op donderdag 18 november 2010 21:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hey Falukorvarna kan jij mij wat vertellen over die boys die hele dagquote:
nee dat kan ik helaas niet, is allemaal geheim weetjequote:Op donderdag 18 november 2010 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hey Falukorvarna kan jij mij wat vertellen over die boys die hele dag
Hangen bij dat pleintje bij eindlijk.
Namen en info over hun die je kent?
Hebben meeste van hun vrouw?
of denkt die sma dat ze vrouw is maar die kill chant genoeg andere.
Spiet kong!!
Polanen zit in jilla die boi bleek harde pedo te zijn bah bah maja nu krijgt hij elke nacht dikke dolo in z;n poeper loontje komt om z'n boontje zeggen we in curaquote:Op donderdag 18 november 2010 21:15 schreef Ezechielk het volgende:
Van 1980 tot 1985 heb ik op de Froweinschool aan de wanicastraat gezeten. En heb daar nog steeds hele goeie herinneringen aan. Enkele leerkrachten in die tijd waren Zeeuw, Menig, Abendanon, Aaron, Redmond (inmiddels overleden) en Sumter. Directeur was Kemper, woont nu in A'dam heb ik begrepen. Maar de leukste herinneringen heb ik toch aan de godsdienstlessen van zalig dominee Polanen, ook wel bekend als Mi lobie wan. Prachtig hoe die man de bijbelverhalen vertelde, vooral met heel veel humor.
Wie weet nog meer tories te vertellen over de Froweinschool? Ik ben beniewd....
QFTquote:Op donderdag 18 november 2010 21:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
Polanen zit in jilla die boi bleek harde pedo te zijn bah bah maja nu krijgt hij elke nacht dikke dolo in z;n poeper loontje komt om z'n boontje zeggen we in cura
Dat die man zo zou eindigen, nooit gedacht.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
Polanen zit in jilla die boi bleek harde pedo te zijn bah bah maja nu krijgt hij elke nacht dikke dolo in z;n poeper loontje komt om z'n boontje zeggen we in cura
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |