Yeahhquote:Op donderdag 18 november 2010 20:58 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
!!!!!
[..]
Nee inderdaad, alleen dat van ons
Je snapt mijn punt man.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
fijns, alleen is dat textiel...
hoho, niet fokken met m'n homeboys nigger.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:59 schreef Falukorvarna het volgende:
Die comments bij dit filmpje, allemaal FAAL.
TheDopesteMusic
37 minuten geleden hahahah 2:05 die spuug lijkt net op sperma xD
bassieenjoost
45 minuten geleden kut morge duits pw! ey kut moffe help s ff!!
Onder andere.
ok ok sorryquote:Op donderdag 18 november 2010 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoho, niet fokken met m'n homeboys nigger.
Hou je bek jonge naziquote:Op donderdag 18 november 2010 21:01 schreef aight1 het volgende:
bassieenjoost heeft morgen proefwerk duits jongens pas op
maar, jij luisterde dat nummer dus ook.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:02 schreef Falukorvarna het volgende:
93djamie
2 uur geleden fock de nazies en egt vet numer
justin bieber is niks vergeleken hierbijquote:Op donderdag 18 november 2010 21:02 schreef aight1 het volgende:
[..]
hey man wat is met de haat((((((
Wel in haar dus?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:02 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
Daar ga ik liever niet op in
jaquote:Op donderdag 18 november 2010 21:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
maar, jij luisterde dat nummer dus ook.
hey waarom nietquote:Op donderdag 18 november 2010 21:05 schreef Falukorvarna het volgende:
Aight ik kan niet op je berichtje reageren
natuurlijk welquote:Op donderdag 18 november 2010 21:06 schreef Falukorvarna het volgende:
niet dat het interessant was MAJA
stomme internetquote:Op donderdag 18 november 2010 21:06 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Dan loopt internet vast.
Ik zei zoiets als: Dat is veeeel te vroeg!
feyenoordquote:Op donderdag 18 november 2010 21:08 schreef Penisbaard het volgende:
welke hoeren van rotterdam hebben kinderen en zijn altijd in onz en fok
zorg vor je kids en ontwikkel je zelf met internet maar nee fok
en onz
en alvast bedank voor die lompe comments je moeder zus vader broertje
ok kom maar o
p
left outside alonequote:Op donderdag 18 november 2010 21:10 schreef Penisbaard het volgende:
anastasia die met die lelijkerd gaat
wie heeft mee
r?
the fray O~~quote:Op donderdag 18 november 2010 21:11 schreef aight1 het volgende:
WHERE DID I GO WRONG I LOST A FRIEND
SOMEWHERE ALONG IN THE BITTERNESS
AND HOW I WOULD'VE STAYED UP WITH YOU ALL NIGHT
HAD I KNOWN
HOW TO SAFE A LIFE
Je praat shit maar weet geen ene stront. wat voor koulo slippertje.........ze ging 4 jaar met die guy. en ik ken hun allebei heel goed.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:12 schreef Ezechielk het volgende:
Boerkadraagster: 'it wasn't me!'
Ik ga ook boerka's dragen.
harde diss mattie resetepquote:Op donderdag 18 november 2010 21:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je praat shit maar weet geen ene stront. wat voor koulo slippertje.........ze ging 4 jaar met die guy. en ik ken hun allebei heel goed.
wat? BEN JE BOOS OMDAT HIJ JOU NIET WILT OF JOU GEEN KINDJE KAN GEVEN. OF IS JE MPP LEVEN ZO LEEG DAT JE VERHALEN LOOPT TE VERZINNEN.
JE LOOPT TE LULLEN MET JE SNUIT.......HEB JE HET KIND GEZIEN, WANT ALS JE HET KIND HAD GEZIEN DAN ZIE JE OOK ALLEEN MAAR Marvin. wees niet zo een koulo INTERNET gANGSTER EN KOM T ZELF TEGEN DER ZEGGEN LAAT ZE IN JE BEK SPUGEN. WEET DE KOU;O GOEDE WAARHEID....DAN MOET JE KOMEN PRATEN EN NIET HOREN VAN ANDEREN MET JE BEK
ZIELIG KOULO KIND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je haalt de woorden uit me mondquote:Op donderdag 18 november 2010 21:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je praat shit maar weet geen ene stront. wat voor koulo slippertje.........ze ging 4 jaar met die guy. en ik ken hun allebei heel goed.
wat? BEN JE BOOS OMDAT HIJ JOU NIET WILT OF JOU GEEN KINDJE KAN GEVEN. OF IS JE MPP LEVEN ZO LEEG DAT JE VERHALEN LOOPT TE VERZINNEN.
JE LOOPT TE LULLEN MET JE SNUIT.......HEB JE HET KIND GEZIEN, WANT ALS JE HET KIND HAD GEZIEN DAN ZIE JE OOK ALLEEN MAAR Marvin. wees niet zo een koulo INTERNET gANGSTER EN KOM T ZELF TEGEN DER ZEGGEN LAAT ZE IN JE BEK SPUGEN. WEET DE KOU;O GOEDE WAARHEID....DAN MOET JE KOMEN PRATEN EN NIET HOREN VAN ANDEREN MET JE BEK
Copy pastequote:Op donderdag 18 november 2010 21:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Truffelmaoquote:Op donderdag 18 november 2010 21:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hey Falukorvarna kan jij mij wat vertellen over die boys die hele dagquote:
nee dat kan ik helaas niet, is allemaal geheim weetjequote:Op donderdag 18 november 2010 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hey Falukorvarna kan jij mij wat vertellen over die boys die hele dag
Hangen bij dat pleintje bij eindlijk.
Namen en info over hun die je kent?
Hebben meeste van hun vrouw?
of denkt die sma dat ze vrouw is maar die kill chant genoeg andere.
Spiet kong!!
Polanen zit in jilla die boi bleek harde pedo te zijn bah bah maja nu krijgt hij elke nacht dikke dolo in z;n poeper loontje komt om z'n boontje zeggen we in curaquote:Op donderdag 18 november 2010 21:15 schreef Ezechielk het volgende:
Van 1980 tot 1985 heb ik op de Froweinschool aan de wanicastraat gezeten. En heb daar nog steeds hele goeie herinneringen aan. Enkele leerkrachten in die tijd waren Zeeuw, Menig, Abendanon, Aaron, Redmond (inmiddels overleden) en Sumter. Directeur was Kemper, woont nu in A'dam heb ik begrepen. Maar de leukste herinneringen heb ik toch aan de godsdienstlessen van zalig dominee Polanen, ook wel bekend als Mi lobie wan. Prachtig hoe die man de bijbelverhalen vertelde, vooral met heel veel humor.
Wie weet nog meer tories te vertellen over de Froweinschool? Ik ben beniewd....
QFTquote:Op donderdag 18 november 2010 21:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
Polanen zit in jilla die boi bleek harde pedo te zijn bah bah maja nu krijgt hij elke nacht dikke dolo in z;n poeper loontje komt om z'n boontje zeggen we in cura
Dat die man zo zou eindigen, nooit gedacht.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
Polanen zit in jilla die boi bleek harde pedo te zijn bah bah maja nu krijgt hij elke nacht dikke dolo in z;n poeper loontje komt om z'n boontje zeggen we in cura
ja nouja hij keek altijd al naar kleine mannetjes viel mij vroeger ook al op manquote:Op donderdag 18 november 2010 21:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat die man zo zou eindigen, nooit gedacht.
ik snap je , ik voel hetquote:Op donderdag 18 november 2010 21:18 schreef Penisbaard het volgende:
WELKE TANGAS LENEN KLEREN OM UIT TE GAAN EN BRENGEN NIET TERUG??
IK HEB HET VAKER MEEGEMAAKT.
MAAR EEN MAAND GELEDEN BEN IK ERMEE OPGEHOUDEN.
IK HEB HIERDOOR WEL EEN PAAR ZGN VRIENDINNEN VERLOREN MAAR IK WERD ER MOE VAN OM STEEDS WEER TE MOETEN BEDELEN NAAR MIJN KLEREN EN ALS JE HEM DAN TERUGKREEG WAS HET ONGEWASSEN OF ZATEN ER VLEKKEN OP.
MA MIE NE SPANG
ONDANK IS WERELD LOON!!
NOOIT MEER!!!!
help! betrapt door me vader tijdens t vingere t ergste is dat ik gewon doorgin tot ik klaarkwam(spoot) omdat t te lkkr was om te stoppe ...de domste fout van me leve ..hoe moet ik nu met mezelf leve t is ongemakklyk tusse my en me vader nu ... weet byna ckr dat ik nu niet meer daddys little girl benquote:
haahaahaaaa hoe dom ben je wel niet? Sorry hoor ik vind het helemaal niet zielig voorr jequote:Op donderdag 18 november 2010 21:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
help! betrapt door me vader tijdens t vingere t ergste is dat ik gewon doorgin tot ik klaarkwam(spoot) omdat t te lkkr was om te stoppe ...de domste fout van me leve ..hoe moet ik nu met mezelf leve t is ongemakklyk tusse my en me vader nu ... weet byna ckr dat ik nu niet meer daddys little girl ben [ afbeelding ]
nouja kijk je vader is ook kind geweest en mesgien heeft ie het met je moeder overlegt en hun zien egt wel in dat je gewoon jong en lekker gek bent dus ja missgien zien ze nou wel in dat je volwase word dus nu krijg je mesgien eindelik de respect die je verdient he kop op meidquote:Op donderdag 18 november 2010 21:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
help! betrapt door me vader tijdens t vingere t ergste is dat ik gewon doorgin tot ik klaarkwam(spoot) omdat t te lkkr was om te stoppe ...de domste fout van me leve ..hoe moet ik nu met mezelf leve t is ongemakklyk tusse my en me vader nu ... weet byna ckr dat ik nu niet meer daddys little girl ben [ afbeelding ]
pas op niet naar beverwijk gaan mel din mok is daar pas opquote:
quote:Bella(L):
woensdag 25 juli 2007 om 11:31
kk msn slet HEB JE GELEESEN ZIJ EN HIJ IS NTB
EN HIJ ZET HAAR NIET VOOR 1 KK MSN HOER AAN DE KANT
DUS GA SPELEN OFSO OOW NEE JE BENT TE DIK GA SPOORTSCHOOL ZOEKEN
WANNE BI WAT DENKJE KK WOUS JE KRIJG ZIGEUNERSE KLAPEN KK HOERTJE
MSN SLET NIEMANT PAK HEM AF VN ME NICHT DUSS JE MOET JE KK BEK HOUDEN KK SLETJEE WAT DENKJE KK WOUS JE NOEMT JE AL 1 HOER
KK MSNMEID KK SLETT KK HOERJEE MEISJEE GA NIET LANGER DOOR DAN GA JE ECHT ZIEN WANT DENKJE DAT JE ZOMAAR IEMANT DE VRIEDINT AF KEN PAKKEN NEE SORRY HIJ VALT NIET OP DIKEN MENSEN
wie valt er dan ook op diken mensenquote:
ja iddquote:Op donderdag 18 november 2010 21:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
wie valt er dan ook op diken mensen
nouww,, zommige diken mensen kunne best aantrekenlijk zijn sommige somsquote:Op donderdag 18 november 2010 21:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
wie valt er dan ook op diken mensen
HAHA BEN JE SOMS ZELF EEN DIKEN MENS NIEMANT ANDERS ZECHT DA HAHA DIKJERTJE DAPquote:Op donderdag 18 november 2010 21:31 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
nouww,, zommige diken mensen kunne best aantrekenlijk zijn sommige soms
WTF DIKKERTJEN DAMP? JY BEN ZELF DIKKEN SUKKKEL JONGE! IK HAAL DIE HELE 076 OP JOUW DAK HE NU HEquote:Op donderdag 18 november 2010 21:32 schreef aight1 het volgende:
[..]
HAHA BEN JE SOMS ZELF EEN DIKEN MENS NIEMANT ANDERS ZECHT DA HAHA DIKJERTJE DAP
076quote:Op donderdag 18 november 2010 21:33 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
WTF DIKKERTJEN DAMP? JY BEN ZELF DIKKEN SUKKKEL JONGE! IK HAAL DIE HELE 076 OP JOUW DAK HE NU HE
DAN HEP JY MIJN NEEFEN EGT NOG NIET GEZIEN,, LUISTER ZIJ POMPEN JOUW VOL MET LOOTquote:Op donderdag 18 november 2010 21:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
076JONGEN WAT KOM JE NAU DIK DOEN 040 BREEKT JE EN EET JE OP
mattie kruisstraat europalaan mocro's zemmels eindje boys representquote:Op donderdag 18 november 2010 21:34 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
DAN HEP JY MIJN NEEFEN EGT NOG NIET GEZIEN,, LUISTER ZIJ POMPEN JOUW VOL MET LOOT
WEI ZULLEN ZIEN., 22 septembre ah KKbezemquote:Op donderdag 18 november 2010 21:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
mattie kruisstraat europalaan mocro's zemmels eindje boys represent
tfoe kkzemmel a kkbezem schmetta wallah tfoe man wejo wejo tfahhhh kk kaskop kkrasist kkzemmel kom dan kk manquote:Op donderdag 18 november 2010 21:36 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
WEI ZULLEN ZIEN., 22 septembre ah KKbezem
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:40 schreef Falukorvarna het volgende:
Als een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis
de celebratie van het ongelooflijken aantal van 14.000 superberichtenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:40 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is dit topic trouwens?Ik zag alleen een slowchatzeehond, dus dit leek mij wel een goede plek om een Mamjo te zetten.
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:40 schreef Falukorvarna het volgende:
Als een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis
81, damnquote:Op donderdag 18 november 2010 21:41 schreef Falukorvarna het volgende:
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 578 (gemiddeld 81 per dag)
Jaja jonge
Haha kk level0os :Squote:Op donderdag 18 november 2010 21:41 schreef Falukorvarna het volgende:
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 578 (gemiddeld 81 per dag)
Jaja jonge
Weltrustenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:43 schreef aight1 het volgende:
nou morgen gaat het wekkertje weer om 5 uur dus ik ga mijn lieve bedje opzoeken
ik hou van jullie allemaal
kusje op jullie baarmoederhalzen
wtf op baarmoederhalzen?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:43 schreef aight1 het volgende:
nou morgen gaat het wekkertje weer om 5 uur dus ik ga mijn lieve bedje opzoeken
ik hou van jullie allemaal
kusje op jullie baarmoederhalzen
Mamjoquote:Op donderdag 18 november 2010 21:40 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is dit topic trouwens?Ik zag alleen een slowchatzeehond, dus dit leek mij wel een goede plek om een Mamjo te zetten.
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:29 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Als ik je moeder was, had ik je laptop allang uit het raam gegooid.
SLAPEN
iPhone in bedjequote:Op donderdag 18 november 2010 22:29 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Als ik je vader was, had ik je laptop allang uit het raam gegooid.
SLAPEN
oke sorry mamaquote:Op donderdag 18 november 2010 22:30 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Als ik je moeder was, had ik je iPhone allang uit het raam gegooid.
SLAPEN
Precies!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:35 schreef Lysdexie het volgende:
Sorry zoon, maar zo ben je morgen een zombie. Ga nu slapen. Dan kan ik lekker met je moeder Falukorvarna wat lichaamsoefening doen.
Lichaamsoefeningquote:Op donderdag 18 november 2010 22:35 schreef Lysdexie het volgende:
Sorry zoon, maar zo ben je morgen een zombie. Ga nu slapen. Dan kan ik lekker met je moeder Falukorvarna wat lichaamsoefening doen.
Hij faaldequote:Op donderdag 18 november 2010 23:07 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik, omdat jij het Bent help ik het topic vol te krijgen.
quote:
huh hoeveel posts per pagina heb jijquote:
Hij helpt jou eigenhandig het topic vol te spammen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
huh hoeveel posts per pagina heb jij
hijquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:23 schreef internal het volgende:
[..]
Hij helpt jou eigenhandig het topic vol te spammen.
ik dacht alquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:28 schreef Falukorvarna het volgende:
Huh! Waarom zei ik pagina 3?
Ik bedoelde pagina 12.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:33 schreef Falukorvarna het volgende:
Weetje wat me opvalt hebben die chineesen prive scholen of zo wand ik zie zelden tot nooit chineese kinderen bij mijn dochter op school en het is een vrij gemengde school en zwanger zie je ze al bijna hellenmaal niet can sombody tel me wat er hier aan de hand is ben echt nieuwgierig
ogh, jij bent écht dom, het is opvaldt,quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:33 schreef Falukorvarna het volgende:
Weetje wat me opvalt hebben die chineesen prive scholen of zo wand ik zie zelden tot nooit chineese kinderen bij mijn dochter op school en het is een vrij gemengde school en zwanger zie je ze al bijna hellenmaal niet can sombody tel me wat er hier aan de hand is ben echt nieuwgierig
niet zeuren door jou moeten wij die topic spammen JAquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ogh, jij bent écht dom, het is opvaldt,![]()
loser
we zijn allemaal bevoorrechtquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:35 schreef Falukorvarna het volgende:
Wat een potentieel topic dit.
voel me vereerd dat ik hier mag/kan posten
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ogh, jij bent écht dom, het is opvaldt,![]()
loser
loserquote:Op donderdag 18 november 2010 23:07 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik, omdat jij het Bent help ik het topic vol te krijgen.
nee dat mag nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:37 schreef Falukorvarna het volgende:
Hey komt er ook een vervolg op dit topic?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |