quote:
huh hoeveel posts per pagina heb jijquote:
Hij helpt jou eigenhandig het topic vol te spammen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
huh hoeveel posts per pagina heb jij
hijquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:23 schreef internal het volgende:
[..]
Hij helpt jou eigenhandig het topic vol te spammen.
ik dacht alquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:28 schreef Falukorvarna het volgende:
Huh! Waarom zei ik pagina 3?
Ik bedoelde pagina 12.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:33 schreef Falukorvarna het volgende:
Weetje wat me opvalt hebben die chineesen prive scholen of zo wand ik zie zelden tot nooit chineese kinderen bij mijn dochter op school en het is een vrij gemengde school en zwanger zie je ze al bijna hellenmaal niet can sombody tel me wat er hier aan de hand is ben echt nieuwgierig
ogh, jij bent écht dom, het is opvaldt,quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:33 schreef Falukorvarna het volgende:
Weetje wat me opvalt hebben die chineesen prive scholen of zo wand ik zie zelden tot nooit chineese kinderen bij mijn dochter op school en het is een vrij gemengde school en zwanger zie je ze al bijna hellenmaal niet can sombody tel me wat er hier aan de hand is ben echt nieuwgierig
niet zeuren door jou moeten wij die topic spammen JAquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ogh, jij bent écht dom, het is opvaldt,![]()
loser
we zijn allemaal bevoorrechtquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:35 schreef Falukorvarna het volgende:
Wat een potentieel topic dit.
voel me vereerd dat ik hier mag/kan posten
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ogh, jij bent écht dom, het is opvaldt,![]()
loser
loserquote:Op donderdag 18 november 2010 23:07 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik, omdat jij het Bent help ik het topic vol te krijgen.
nee dat mag nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:37 schreef Falukorvarna het volgende:
Hey komt er ook een vervolg op dit topic?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |